Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 17 januari 2013

Önskningar.

Av Fanny - 17 januari 2013 16:03

Jag har lite idétorka nu. Igen. Det kan dock bero på att jag är sjuk (mitt immunförsvar verkar vara en riktig amatör, jag blir seriöst sjuk hela tiden...), då har man inte så stor blogglust. Men jag tänkte att ni kanske kunde komma med önskemål om vad ni vill läsa om? Har några idéer, men det är ju bättre att ha fler idéer plus att den här bloggen faktiskt är för er. Så lämna helt enkelt en liten kommentar om önskemål på inlägg. De måste inte vara så specifika, men ju specifikare desto bättre. Kommer förmodligen att lägga in en länk till detta inlägg i menyavdelningen så att ni kan önska inlägg när ni vill.


Önska på nu!

 


 

 
 
Saga (sims bloggerska)

Saga (sims bloggerska)

17 januari 2013 16:27


Själv så gillar jag inlägg som handlar hon simmar, kan du inte visa lite nyskapade simmar, nu när du har pose play?

Jag tycker att det är roigt att utmana sig själv, igår gjorde jag en punk aktig sim, en gold digger och en helt galen sim, och förskte göra dom så olika mina "vanliga" simmar som möjligt!

Men jag önskar gärna en bild gudie också (om du har några knep när du tar foton m.m!)
Hoppas du tyckte mina förslag var lite roliga ialla fall!

http://rampljus.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hanna

17 januari 2013 16:54

Kanske berätta mer om rykten? :)

 
Ingen bild

agnesooo

17 januari 2013 16:55

Kan du inte göra en video när du gör en sim??? skulle bli så lycklig om du gjorde det!! PS: ÄLSKAR BLOGGEN!!

 
Sara

Sara

17 januari 2013 16:59

Du kanske kan visa hur man kan filma i skapa en sim xD (har frågat det i fråerutan men inte fått nått svar och har även skrivit det i en annan kommentar och inte fått svar) sen så älskar jag dina inlägg där du skriver om dina simmar det är jätte kul!

http://thesims3bloggis

 
Ingen bild

amanda

17 januari 2013 17:01

Jag tycker mer "Mitt Spel"! Go Fanta!

 
Ingen bild

Anna

17 januari 2013 17:01

Jag älskar historier, fast det är såklart svåra att göra osv.

Men kanske något om sims medeltiden? Även om bloggen inriktar sig på sims 3 så sa du väl att du kommer göra något inlägg om det?

Du kanske också kan skriva tips för en "lyckad" familj (Hur man gör en familj man inte bara spelar en eller två gånger på)

 
Ingen bild

Amanda

17 januari 2013 17:04

Jag tycker det är kul att läsa dina historier, men om du har idétorka kan du ju alltid skriva om dina simmar eller hur du själv spelar som du har skrivit om några gånger, det är roligt att läsa om.

 
Me

Me

17 januari 2013 17:06

En ny de av Nattens konsekvenser... Den serien kommer så sällan, den är min favvo... ):

Vore jätte glad om det kom!

Kan du berätta vad SimPoints är?
Ge lite tips till när man får idé torka när det gäller att spela sims. Kanske att man skapar en sim som är raka motsatsen till en?

En intervju till en av dina simmar?

//Me

http://minblandning.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Princesstilda

17 januari 2013 17:18

Mer "Mitt Spel" säger jag! :D Helst när du spelar med simmar som finns i arkivet eller deras barn (t.ex inlägget om Elinna, det älskade jag!).
En tanke från mig.
Fin bild förresten.
;)

 
Sindra

Sindra

17 januari 2013 17:40

Det kanske inte passar när du är sjuk men en let's play skulle vara kul!
Eller lite photoshoppade simsbilder?

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

17 januari 2013 17:48

Om du har laddat ner 'Sunset Died' så kanske en recension?
Hjortarna och tvättbjörnarna förstår jag ingenting om och kanske nedladdningssidor?

 
SimsMixy

SimsMixy

17 januari 2013 17:55

"Mitt spel" inlägg!
Om du spelar, såklart...

http://simsmixy.bloggplatsen.se

 
Com

Com

17 januari 2013 18:07

Jag älskar dina ''mitt spel'' ilnägg. Du skapar världens coolaste simmar! Det hade varit coolt med en snabbspolad video när du gör en sim.
;)

http://www.simscom.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

en simmare

17 januari 2013 19:12

Jag tycker att dina "mitt spel" uppdateringar är väldigt roliga, det är kul att se hur andra spelar. Jag tycker att simmarna på bilderna du tar ser väldigt roliga ut, tex simmen på bilden som var med i inlägget som handlade om onlinedejting. jag gillar att läsa om hur andra har skapat familjer, kanske kan du skriva om den där familjen med sex generationer som du skrev att du hade?
det vore också kul med lite saker om övernaturliga simmar, du kanske kan visa en av dina (eller flera gärna)
ps: din blogg är jättebra.

 
Ingen bild

Elin

17 januari 2013 19:16

Kan du inte skriva mer om olika simmar som du spelar med? Tycker det är kul att läsa! ;-)
Det skulle vara roligt om du gjorde ett klipp när du spelar Sims, om du har sådana program så du kan göra det på datorn. Och så kan du ju berätta om olika förmål och göra inlägg om de, tex om någon trollstav eller så;-D Karriärer och belöningar man kan få i dem skulle också vara roligt att läsa om:)

 
Ingen bild

Anonym

17 januari 2013 19:24

1. En sims video (Typ en kort berättelse till en låt t.ex.)

2. En video hur du gör simamr

3. Fotobomb!

4. Visa dina egna simmar och deras hem, personlighet osv! ( som du har gjort några gånger )

 
Ingen bild

Amber

17 januari 2013 19:30

Hej Fanta! Jag är typ ditt största fan=POch jag älskar när du gör inlägg om dina aktuella simmar det är min önskning MER SÅNT I <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 
Elin c:

Elin c:

17 januari 2013 19:44

Du borde göra med inlägg om dina simmar som du spelar med, mer gömda saker som gömda egenskaper, och nyheter och sådant om sims 3. :D
Det skulle vara kul om du visade hur dina simmar bor också. :3
Btw. Skulle du kunna tänka dig att vara kompis med ett fan? ^^

http://www.rainbowcrash.webblogg.se

 
Tilda :3

Tilda :3

17 januari 2013 19:53

Det skulle vara roligt om du typ skulle göra nedladdningstips eller så :P ^^
Ps. Älskar din blogg! Du är så bra.. ♥

http://tildasims3.bloggplatsen.se

 
Helena

Helena

17 januari 2013 20:29

Kanske en minihistoria?
Dina favoritgrejer från store?
Lite andra favoriter, som typ favoritvärld, favoritsim osv osv :)

http://hehlenaaa.blogg.se

 
Ingen bild

Helena

17 januari 2013 20:31

Åh, eller en legacy enkomt för denna blogg! :)
Att du kanske publicerar ett kapitel lite då och då :) Det vore jättekul!

 
Christine

Christine

17 januari 2013 20:36

Som jag har skrivit förr så skulle jag vilja att du förklarade hur thesims.com funkar tex. hur man laddar upp saker på exchange, hur simpoint funkar, hur nerladningar fungerar osv...
Älskar din blogg!!!! <333

http://love-kikki.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

A

17 januari 2013 20:38

Jag undrar hur länge man ska vänta på sin header? :)

 
Ebba

Ebba

17 januari 2013 21:06

Jag har också världens sims torka jag med så kanske lite typ spel ideer tex. Hur du gör när du har sims torka kanske fler om du redan har gjort och jag älskar nattens konsekvenser!!!

http://Simsebba.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Motherlode30

17 januari 2013 21:46

Visa mods c':

 
Sims3tjejen

Sims3tjejen

18 januari 2013 06:53

På dina simmar du har gjort eller hus

http://Sims3tjejen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emilia

18 januari 2013 14:27

Jag tycker om när du gör "Mitt spel"-uppdateringar, så gärna mer sånt! Och så vore det kul med bilder du photoshoppat (heter det så?) och så före och efter bilder liksom. Alltså, som bilden var innan du gjorde om den i Photoshop och sen efter, men det förstod du nog... Och gärna, som någon skrev här uppe, en favoritlista med favoritstad, favoritsim, favorithus osv. Vore jättekul, tack för en bra och lärorik blogg! :)

 
Ingen bild

Anton

18 januari 2013 16:59

Jag skulle vilja ha ett inlägg på andvändbara modar

 
Ingen bild

Iza

18 januari 2013 17:17

Jag och ett par av mina kompisar tycker att det skulle vara roligt om du gjorde någon från film/tv serie i sims 3. Vi såg också att du inte ville göra twilight men kanse Vampire diaries eller Lassie. :)
(Din blogg äger)

 
Ingen bild

allie

19 januari 2013 19:01

NATTENS KONSEKVENSRE!!!

 
Ingen bild

Annelie

20 januari 2013 09:06

Tatueringar, ovanliga möbler. Typ runda överdrivna sängar!
Och såklart nattens konsekvenser! ;)

 
Sindra

Sindra

20 januari 2013 14:46

Oooh! Nu vet jag!
Snälla Fanta kan du inte visa alla dina Store-hår?
Skulle tjuta av glädje då! :D :D :D

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Olivia

20 januari 2013 16:40

Här är lite förslag på vad jag skulle vilja läsa om..
En guide på vilka olika slipningsmetoder det finns osv (jag har kommenterat det förut så jag tror att du vet om att jag vill läsa om det redan), de 10 konstigaste sakerna som har hänt i ditt spel (om du gör det skulle det vara roligt att se bilder påt' också), En bild-för-bildgrej som visar hur man lyckas förvandla andra simmar till paddsimmar. Och sedan är det ju alltid kul att läsa historier, speciellt Nattens Konsekvenser! (DIN BLOGG ÄR BÄST)

 
Stina

Stina

20 januari 2013 18:31

Jag vill jätte gärna att du kan göra de här inläggen:
1. Tips på gubbar man kan lada ner från exchange/snygga kläder -eller hår, som man kan ladda ner från exchange
2. En video där du kör gameplay, där man ser skärmen med sims spelet stort, och dig nere i hörnet i en liten ruta
3. Ditt bästa sims 3 spel, ditt sämsta, dina favorit kläder, de fulaste kläderna, bästa exchange prylarna m.m (alltså sådna frågor o liknande).

Jag vet inte om du skulle kunna fixa det, men om du skulle kunna göra det, skulle dte vara GRYMT! :)

http://sims3girlscompany.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

19 februari 2013 18:19

Hej, kan du skriva mer om dolda egenskaper förutom "Pyroman" och "Asiatisk"? Jag hittar inte det på andra Simsbloggar, har letat i åratals! Snälla kan du skriva om dolda egenskaper, jag blir jätteglad då! Kram från ditt största fan, som också vill starta en Simsblogg och bli så känd som du! Ser upp till dig!

 
Ingen bild

sköldis01

28 februari 2013 17:32

Mer om årstider, husdjur och simmar :) ;)

 
Ingen bild

Sims3

3 mars 2013 23:23

Tips på exchange nedladdningar nu tipsar du mest om andra sidor

Fanny

4 mars 2013 08:43

Exchange är INTE bra att ladda ner från, så det tänker jag inte göra.

 
Ingen bild

Intrige

7 mars 2013 16:35

Hallo der! Jeg er litt eldre enn deg, og kan godt engelsk. Så simscheats er null problem for meg å huske, og dermed også å skrive ned. Men jeg vet at de litt yngre som spiller sims ikke er like flink med dette, mest begrunnet engelsken, og at de kanskje ikke helt vet hva de skal søke på, når de ikke søker på engelsk heller kan det bli vanskeligere.
Så jeg lurte på om du ville gå igjennom noen cheats og hvordan de fungerer, som: Hideheadlineeffects on/off Testingcheatsenabled true/false, Buydebug, Moviemakercheatsenabled true/false, og hva annet du kunne finne. Jeg vet at mange har problemer og setter pris på om du ville gå igjennom det!
Stilig blogg uansett!

 
Ingen bild

Sims3

9 mars 2013 17:05

Fanta- Problemet är ju att jag inte får ladda ner winrar (eller vad det nu heter) så jag kan inte ladda ner från andra sidor :(

 
Emma

Emma

9 mars 2013 18:55

Hej Fanta! Skulle du kunna göra ett inlägg hur man får / laddar ner poseplayern? För jag har jätte problem med det !!

http://simsgirls.blogplatsen.se

 
Ingen bild

Lussan

24 mars 2013 21:22

Du kanske skulle kunna göra dig själv på sims:-D och typ lägga ut de här!!!!Q!Quiq!

 
Ingen bild

ammis

31 mars 2013 22:08

hej!
jag har en önskesim. om det går att önska en sån nu....

en tonåring som heter Kent Spucks (kille)
biografi som jag skulle vilja ha:
Kent Spucks växte upp i lucky palms och hans mamma och syster gick bort i
en brand när han var barn. när de gick bort flyttade kent och hans pappa till sunset valley där kent fortsatte sin uppväxt.

skulle vara JÄTTEKUL om min önskesim kom med! för jag vet inte var eller hur man skickar önskesim så jag gör det här! PS. håller du på med någon historia för jag skulle gjärna vilja ha en att läsa en!

har ett förslag på det med:

typ dina och tom ska till gymnasium och det börjar brinna där och typ ja...nåt sånt...förlåt för den lite konstiga förklaringen..



förlåt om det är jobbigt eller stör dig att jag kommer med så mycket förslag men ville bara att du skulle få höra mitt! du får gjärna finslipa eller skruva lite på iden. bara ett förslag! :)

 
Victoria

Victoria

17 april 2013 20:05

Jag läser din blogg för att få veta roliga saker om spelet och få lite tips, men nu har jag precis lärt mig hur man laddar ner och jag skulle gärna vilja ha ett inlägg där du tipsar om bra nedladdningar.
TEEHEE.

http://avikkozproduction.bloggplatsen.se

 
almina

almina

21 april 2013 16:15

Detta kanske inte handlar om sims , men JAG PROBLEM med att göra en egen bakgrund... Kan du inte visa hur man gör? ÄLSKAR DIG FANTA <3
/almina :D

http://asimdream.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

sandra

4 maj 2013 17:37

Hej! Jag har läst att när man har en enhörning i hushållet ska man kunna trycka på sadel och sen ändra sadel och sen kommer man in på skapa en sim och då ska man kunna trycka på bilden i hörnet och spara den så att man kan ha en enhörning i familjen från att man skapar familjen men det går inte att ändra enhörningarnas sadel för mig.. Varför?? Jag skulle vara otroligt tacksam ifall du kunde skicka ett mail till lovelinnis@hotmail.com
Snälla Snälla Snälla Snälla Snälla Snälla Snälla Snälla Snälla
Tack på förhand

Fanny

4 maj 2013 18:20

Jag tror inte det är menigen att man ska kunna göra det.

 
Ingen bild

Tassisen

11 maj 2013 20:23

Hej, jag önskar värkligen att du kan göra ett inlägg om hur man laddar upp simar så att andra kan ladda ned dem! Jag har lettat igenom typ hela thesims3.com om hur man ska görra, men det står inget vad jag kan se. Tacksam för svar. Ps. din blogg är bäst<3<33

Fanny

11 maj 2013 22:14

Det har jag faktiskt redan skrivit om!
http://fantasims3.bloggplatsen.se/2012/01/21/7146785-ladda-upp-saker-pa-the-sims-3-exchange/

Tack förresten!

 
Ingen bild

Sims älskare

15 maj 2013 14:49

Hej!

kan du göra en video där du visar hur du gör poseplayer?

 
Ingen bild

Fantalovaers

1 augusti 2013 09:56

Älskar din PGC!

 
Ingen bild

Elise

1 augusti 2013 13:36

Hej! det här kanske man inte ska fråga men hur lyckades du med din blogg? Jag har en blogg men jag vet varken hur man sätter in bilder i inläggen eller hur man får läsare! Snälla svara!

 
Ingen bild

Nejlikan

1 augusti 2013 14:49

Skriv gjärna om din PSG, jag älskar inlägg om dem 😜

 
Ingen bild

jag

1 augusti 2013 18:44

Kan inte du göra en till video när du skapar en sim? De du gör är ju så fina!

 
Ingen bild

Stalltjejen

1 augusti 2013 19:23

Önskesimmar :D

Älskar din blogg <3

 
Ingen bild

Bieberfever

1 augusti 2013 23:48

1 Din PGC familj
2 Lite olika livslånga önskningar så att du typ gör ett inlägg om när du uppfyller en önskning tex... Trädgårdsönskningen(kommer inte ihåg vad den heter)
3 Gärna ett fakta inlägg om Aliens

 
Ingen bild

Sims3Superstar

2 augusti 2013 00:44

MER PGC! Jag älskar dina pgc inlägg.

sims3superstar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sims3Superstar

2 augusti 2013 00:46

Fast du skrev ju nyss att ett kommande inlägg om pgc skulle komma, Sorry!(FAIL!) En ny serie.

Fanny

2 augusti 2013 08:45

Ja, jag sa att det skulle komma, men inte direkt. Ett PGC-inlägg tar tid, you know. Jag är ingen robot som kan slänga ihop inlägg på två sekunder. Och en ny serie är det sista jag hinner med just nu. Mitt spel krånglar för mycket för att ens kunna göra de två jag redan har...

 
Ingen bild

Victoria

9 augusti 2013 16:30

Kommenterade just detta men hittade det här inlägget nu så varför inte lol. Jo, jag undrade om du kunde skriva om hur man laddar ner kläder, frisyrer osv från anubis under the sun? Tycker det verkar ganska komplicerat (eller så är jag bara helt dum i huvudet,) men det skulle vara jättekul att veta hur man gör. Tack :)

 
Mapacha

Mapacha

15 augusti 2013 16:59

Jag skulle vilja att du typ har någon form av tävling! ;)

http://www.mapachasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Olivia

30 augusti 2013 18:32

Jag skulle tycka det var kul om du gjorde ett inlägg om vad man kan göra medans simarna sover eller är på jobbet/skolan. Om du har något tips... :)

P.S hoppas du tyckte det var ett bra förslag och att det kommmer med :)

 
Nora

Nora

27 september 2013 19:50

hur man laddar ner package-filer på windows!

http://norassimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tidde :3

29 september 2013 16:52

Gör halloween-simmar och ett halloweenhus till dem :D Det skulle va azum till halloween!

Fanny

29 september 2013 22:50

Skitsmart, tack för idén!

 
Ingen bild

nellie

29 oktober 2013 07:58

kan du göra ett inlägg där du visar olika sidor som man kan ladda ner gratis prylar till the sims 3?

 
Ingen bild

Linnea

3 november 2013 21:13

Du kan kanske skriva tips om Sims 3 Into The Future? Jag har precis köpt det och vill gärna veta hur man gör för att t.ex komma till "framtiden" och sådant! Tack i förväg <3

Fanny

4 november 2013 06:45

Jag har faktiskt inte det spelet än, så jag kan tyvärr inte skriva om det.

 
Ingen bild

Sunshine

24 november 2013 16:53

Du skulle kunna skriva om vanliga buggar och vad man gör åt dem! :D

 
Biebzters

Biebzters

27 december 2013 18:10

Du kan väll göra videos som 'let's play...'

http://www.biebzters.blogg.se

 
linn

linn

31 december 2013 13:19

typ olika sidor där man kan ladda ner grejer till sina simmar :)

http://letsplaythesims.blogg.se

 
Ingen bild

Anna

4 januari 2014 14:34

Du kanske kan bygga ett hotell i sims semesterparadis? Ge lite inspiration.

Fanny

4 januari 2014 15:54

Jag är sämst på att bygga, så jag vet inte riktigt...

 
Alice :)

Alice :)

5 januari 2014 22:58

Hej Fanta! Du har en riktigt bra blogg! Jag har också sätt att du har YouTube... Skulle du kunna göra en video på hur man tar foton och sparar fotonen som en fil? Riktigt tacksam för svar!

http://meandmypets.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fantasblogg + Sims = BÄST!

15 januari 2014 16:30

Hej, först vill jag bara säga att jag älskar din blogg (namnet avslöjade det kanske lite, va?). Jag undrar om du kan göra en video där du spelar sims och GÄRNA bygger ett hus. Är det omöjligt hade det varit kul om du tog stillbilder där du bygger ett hus (step-by-step guide om hur man bygger ett hus).

 
Ingen bild

Anonym

15 januari 2014 20:34

Hej! Jag skulle gärna vilja att du gjorde ett inlägg som visar hur man sätter in en egen bild till sina uppladdningar på thesims3.com! Alltså inte bara en närbild på simmen med en vitbakgrund som det alltid blir för mig, utan mer en sån bild som de mer kända simskaparna laddar upp som får mer nerladdningar.
Skulle bli tacksam om du gjorde ett inlägg om detta!!!:)

 
Ingen bild

anonym

16 januari 2014 16:35

Du kan väll lägga upp poser och kläder du laddat ner :)
(Jag har överandvänt alla poser och kläder jag laddat ner...! :D)

 
Ingen bild

A cinderella challenge

21 januari 2014 23:49

Jag kollade runt lite på YouTube där det var väldigt många som hade gjort "The cinderella challenge" på The Sims 3. Jag hörde de aldrig berätta vad challengen gick ut på och undrade om du vet och om du i sådana fall kunde göra ett inlägg om det (utmaningar)? Tack på förhand.

PS. Älskar din blogg, bästa Sims 3 bloggen.

 
Ingen bild

Halloj

23 januari 2014 17:00

Kan du göra ett inlägg om hur man laddar upp hus så att andra kan ladda ner dem (till The sims 3 Excange).

 
Biebzters

Biebzters

25 januari 2014 09:50

Du kan göra Let's Play. :D

http://www.biebzters.blogg.se

 
Aimee

Aimee

31 januari 2014 23:34

Hej!

1.Skulle vart så sjukt roligt om du kunde göra en lets play serie. Och om jag skulle få önska ännu mer att det är en tjej/kille som lever ensam. Satt du inte alltid måste ha familjer osv.

2. Om du kunde göra ett till inlägg om fusk

3. Jag vet inte varför men skulle varit roligt om du kunde göra en "historia" om en gravid tjej :D

http://www.aimeeteegman.blogg.se

 
Ingen bild

selma

10 mars 2014 20:37

hej!
jag har spelat sims 3 husdjur nu ett tag. men nu har jag fått kvällsnöjen och vill spela det. men när jag öppnar startprogrammet till det står det "Hittar ingen spelskiva! Stoippa in sims 3 Husdjur och försök igen". Men jag har ju öppnat startprogrammet till Kvällsnöjen! Hjälp?

 
Ingen bild

Jenny

31 mars 2014 15:10

Hej Fanta skulle du snääääälla kunna göra ett inlägg med fortsättningen av "Nattens konsekvenser". Historien är bara så braaa! Plz

 
Summer

Summer

7 april 2014 15:26

Heej! Okej du kanske har sett lite mycket av mig den här veckan! Men jag har svårt för att inte skriva kommentarer! Tack för att du svarar på alla andra kommentarer! Så snällt! Du laddar ju upp simmar på sims3pack du vet! Skulle bli så glad om du gjorde ett inlägg om hur man gör det eftersom jag vill göra det inom snar framtid!

http://summersims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

23 april 2014 12:50

Kan du inte skriva hur man får simarna att gå på univesitetet?
Jag fattar liksom inte rigtigt vad det är ens.

Skulle vara väldigt glad om du gorde det! :-)

 
Ingen bild

Linnea

23 april 2014 15:25

Till en anonym simsspelare här ovanför;)
Man måste ha universitets liv för att simmarna ska kunna åka dit. Troligen har du inte det men spelet är suuuper!

 
Ingen bild

Anonym

30 april 2014 17:06

Gör en let's play :)

 
Nattali

Nattali

17 juni 2014 19:48

Jag tycker det är kul att se hus som någon har byggt. eller inrednings tips

http://allsims.bloggplatsen.se

 
Isabella Olsson

Isabella Olsson

6 juli 2014 21:06

Jag tycker att du skagöra en video där du bygger ett hus och inreder det med inrednings tips.

http://TheSims4-

 
Ingen bild

någon

4 augusti 2014 14:47

Skulle va bra om du la lite om resande...

 
Ingen bild

nattali

1 november 2014 19:02

Gör ett inlägg å¨när du bygger hus

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards