Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2014

PGC - Framsteg

Av Fanny - 21 augusti 2014 18:30


Dany växte upp ett snäpp och klev nu in i åldersstadiet Vuxen. Till skillnad från Jack fick hon ingen medelålderskris, hon känner fortfarande att hon har bra dagar kvar! (det där håret var jag dock snabb med att byta ut...)



Emily har blivit så inspirerad av sin tvillingbror, som spelar piano, att hon bestämde sig för att själv prova sin musikaliska förmåga. Och en sådan hade hon! Hon var faktiskt riktigt duktig och lärde sig fort. 


   


Alexander har gjort en fantastisk vetenskaplig upptäckt, han har lyckats göra ett Förbjuden frukt-frö. Så där nöjd var han över det. 



Han hade dock inte tillräckligt hög färdighet i trädgårdsarbete för att kunna plantera fröet, så han lånade Emilys ena drake Cactus och pratade om just den färdigheten med honom. Det gick ganska bra, han behövde bara snacka med draken cirka 13 gånger innan han fick den nivå som krävdes...!



Efter ett par dagar lyckades Toby äntligen ta mod till sig att ringa Zoe igen, efter den senaste incidenten. Hon föreslog själv (rätt så muntert) att hon skulle komma över och Toby är ju helt nerkärad i henne så han sa ju inte precis emot...



Hon hälsade på honom med en varm kram, och båda bad om ursäkt, Zoe för att hon blivit så arg och Toby för att han tvingat sig på henne. 



Sen dröjde det inte alls så länge förrän de stod och vek sig av skratt åt internskämt, precis som vanligt. 



Samtidigt hade Emily bjudit över sin pojkvän (som jag har kommit ihåg vad han heter nu - Darrin!), och well... Dem går det rätt så bra för. 



Efter att ha spenderat hela eftermiddagen skrattandes i trädgården kom det rätt så naturligt för både Toby och Zoe. 



De avslutade sin dag tillsammans med att sitta och kolla på solnedgången. 



Dany är ju väldigt intresserad av idrott, men hon har redan bemästrat den atletiska färdigheten - så hon spenderade en dag med att försöka lära sig kampsport. Hon lyckades komma på god väg. 



Toby har börjat skriva en bok! Han har övat på att skriva ganska länge och tycker det är rätt så roligt, så han tänkte ta det som en lite mer seriös hobby.



Och Dany är nu en internationell superspion, vilket betyder att hon uppnåt sin livslånga önskan!



Snart var det även dags för Alexander att växa upp till ungdom. 

 
 
Felicia

Felicia

21 augusti 2014 19:25

Alla börja växa upp och bli vuxna :) Va glad man blev för Toby idag

http://lilissim.blogspot.se

 
Ingen bild

Bullen

21 augusti 2014 19:29

Alltid kul med ny PCG! Älskar din blogg Fanta! Du äger!

 
Ingen bild

Linnea

21 augusti 2014 19:51

Din PGC är bara såååå bäst!

 
Ingen bild

Simsaren

21 augusti 2014 20:32

Jippie, ett PGC-inlägg! ;-)

 
Simsly

Simsly

22 augusti 2014 06:37

Vad kul att det gick bra för Toby och Zoe.Det är kul när du bloggar om PGC förresten.

http://simsly.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

FlowerTN

22 augusti 2014 14:55

Jag håller fullständigt med Bullen, Linnea och Simsaren!
Din blogg och ditt PGC är bäst ever!
:-)

 
Ingen bild

Thelittlecutecupcake

27 augusti 2014 19:43

Emilys hår?

 
Filippa!

Filippa!

27 september 2014 20:45

Hur tränar man kampsport? :o

http://easypeasy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

credit home

7 februari 2015 04:52

Hallå

Ansök om en snabb och bekväm lån för att betala av räkningar och att starta en ny finansiering dina projekt på ett billigast ränta på 3%. Inte att kontakta oss idag via: credithome@blumail.org med lånebeloppet behövs som vår lägsta låneerbjudande är 1,000.00 till något val av lånebeloppet. Jag är certifierad, registrerad och legit långivare. Du kan kontakta mig idag om du är intresserad av att få ett lån från oss ...

Lån Sökande Detaljer

(1) fullständiga namn:
(2) mängd som behövs som lån:
(3) Lån varaktighet:
(4) Telefonnummer:
(5) Land:
(6) Stat / provins:

OBS: Alla svar ska skickas till: credithome@blumail.org för snabb bearbetning.
Tack

Herr Elijah Roland

 
Fru Susan SVÄLTA

Fru Susan SVÄLTA

20 juni 2015 19:39

Hej, Allihop,

Jag är fru Susan SVÄLTA, jag skriver detta brev eftersom är mycket tacksam för vad fru Clara Morgan gjorde för mig och min familj, när jag trodde att det inte fanns något hopp hon kom och göra min familj känna sig levande igen genom att leda oss lån med låg ränta på 3% jag trodde aldrig att det fortfarande finns äkta lån långivare på Internet men till min stora förvåning fick jag mina lån utan att slösa mycket tid, så om du är ute efter ett lån för eventuella ekonomiska skäl alls då jag kommer råd du till e-post fru Clara Morgan på VIA: {clara_morgan@outlook.com} för mer info om TRANSAKTIONEN

Jag önskar er all lycka

Vänliga Hälsningar
Fru Susan SVÄLTA

http://saopaulo-easy.com

 
10000

10000

25 februari 2016 14:01

Få en snabb lån över hela Sverige. Den ideala kontaktperson

Jag presenterar mig är Sofie CALLING. Det finns för mycket bedrägeri i låneerbjudanden mellan synnerhet. Jag måste besöka en webbplats annons lån mellan särskilt allvarlig i hela världen och jag hade en underbar herre vid namn Mr JOSEZ BAEUTIER som hjälper människor i lån och gett mig en 3000.000 Kr lån med mycket låg ränta från hans sida eller 2% på min lånetiden och sedan nästa morgon fick jag pengar utan protokoll. Behöver personlig kredit vägrar din bank dig ett lån, du är i något land i världen du pratar med honom och du pressa nöjd men var försiktig så att du inte tycker om att betala tillbaka lånen. Här är hans e-post: josezbaeutier@gmail.com

Lycka till. Och glöm inte att dela Gud välsigne dig

http://fantasims3.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards