Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2014

Mer The sims 4-demo

Av Fanny - 19 augusti 2014 09:54

Ni har varit flera som föreslagit att jag ska göra karaktärerna från en viss serie i sims, så idag tog jag mig friheten att öppna The sims 4-demot och göra just det. Eller, jag orkade inte göra alla, så jag gjorde bara min favoritkaraktär... Kanske gör resten senare. Blev rätt nöjd faktiskt, det är riktigt svårt att göra simmar som liknar riktiga människor så det här blev ändå bra. Första som kan gissa rätt på vem det är får en kaka. 


 
 
Watervalley sims

Watervalley sims

19 augusti 2014 11:38

Antingen Angelina Jolie eller Catniss hehe bara gissar

http://Watervalleysso.bloggplatsen.se

 
Sara, Simsdeluxe

Sara, Simsdeluxe

19 augusti 2014 12:54

Spencer Hastings i PLL? :)

http://simsdeluxe.se

Fanny

19 augusti 2014 16:47

Jaaa! :D

 
Ingen bild

Tjejen

19 augusti 2014 13:18

Nina dobrev eller kristen stewart

 
Ingen bild

Bybellandi

19 augusti 2014 14:16

Åh, men det är ju Spencer Hastings från PLL :D
Älskar henne med, hon är så grym!

 
Ellen

Ellen

19 augusti 2014 15:23

Kan det vara Spencer från PLL? Du har lyckats bra i såfall! :)

http://ellemenyo.bloggplatsen.se

 
Felicia

Felicia

19 augusti 2014 16:10

Spencer? PLL...

http://lilissim.blogspot.se

 
Ingen bild

Vera!

19 augusti 2014 16:24

Åh, det är väl Specer från PLL? Iaf väldigt likt henne :3 Älskar din blogg enormt mycket♥

 
Simzaren

Simzaren

20 augusti 2014 17:01

Jag tyckte väl att det liknade Spencer från PLL, men visste inte om du tittade på det. :)

http://www.simzaren.blogg.se

 
Ingen bild

Anonym

22 augusti 2014 16:21

PLL <33

 
Jag

Jag

15 juli 2015 09:57

Spencer i pll

http://Fantasims3

 
William Mark

William Mark

11 augusti 2015 18:45

Hej alla, jag är Monika Fagerholm med namn och jag bor i Sverige, jag kommer att vilja tala om Guds godhet i mitt liv efter så många månader för att försöka få ett lån på internet och blivit lurad så jag blev desperat i att få ett lån från en legit långivare på nätet. Men eftersom Gud skulle ha det, såg jag en kommentar från en vän som heter Shirley Ken och han talade om detta legit lån företag där han fick sitt lån snabbt och enkelt utan stress så han introducerade mig till en man vid namn William Mark som kontrollerar en firman heter William Loan Company, så jag ansökte om ett lån summa ($ 170,000.00USD) med låg ränta på 2%, så lånet godkändes och insatta på mitt bankkonto på mindre än 48 timmar, det var så jag kunde få mina lån för att hålla min brutna verksamheten igång och även att betala mina räkningar så jag råda alla er som är intresserad av att få ett lån snabbt och lätt att vänligen kontakta dem via e-post: {williamfunding@gmail.com} att få någon form av lån du behöver i dag, tack när du läser den största vittnesbörd i mitt liv.

http://fantasims3.bloggplatsen.se/2014/08/19/10829

 
Mr Ahmad Zuhdy

Mr Ahmad Zuhdy

10 oktober 2015 17:49


Hello,

We offer Loans to individuals, Firms and cooperate bodies at 3%
interest rate per annual, The Minimum amount you can borrow is
$2,000.00 US Dollars to Maximum of $10.Million.Please, provide the
following:

HERE IS THE INFORMATION NEEDED FROM YOU TO PROCESS A LOAN.

1)YOUR NAME……………….
2)YOUR COUNTRY…………….
3)YOUR OCCUPATION………….
4)YOUR MARITAL STATUS………
5)PHONE NUMBER…………….
6)MONTHLY INCOME…………..
7)ADDRESS…………………
8)PURPOSE OF LOAN………….
9)LOAN REQUEST…………….
10)TELEPHONE………………
11)LOAN TERMS AND DURATION…

Company Email:ahmadzuhdyfirm99@hotmail.com
Mr Ahmad Zuhdy

http://loan

 
Ingen bild

Chico

7 januari 2016 20:10

Hon påminner mig LIIIITE om Ariana Grande... Jag vet att det inte är hon men ändå... Bra jobbat!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards