Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 22 september 2014

Jag tror jag måste pausa

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.


Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa annat jag hellre lägger tid och energi på. Jag har bestämt för länge sedan att om jag ska ha kvar bloggen ska jag bara skriva för att jag tycker att det är kul, inte för att jag känner att jag måste och tyvärr är det mest det sistnämnda jag känner just nu. 


Därför har jag bestämt att pausa, istället för att bara låta bloggen stå halvtom hela tiden. Det är lite oklart när jag kommer tillbaka, men ska se till att säga till ordentligt i så fall. Jag lägger inte ner bloggen, det kan ju absolut hända att jag kommer tillbaka om jag blir sugen att skriva igen liksom, men jag känner bara att jag just nu behöva koppla bort den lite (vilket jag egentligen redan gjort, men vill göra det fullt ut).


Det kanske kan hända att det dyker upp något PGC-inlägg eftersom jag kommit en ganska bra bit på den, men förvänta er inte någon raketuppdatering precis.


Ha det bra ändå!

 
 
Ingen bild

Amanda

22 september 2014 21:34

Älskar verkligen din blogg, den är hur bra som helst. Tycker att du gör helt rätt i att pausa nu när det känns som ett måste -man har ju redan tillräckligt många måsten som det är- istället för något roligt. Jag hoppas i alla fall att du kommer tillbaka snart :)

 
Ingen bild

ida

23 september 2014 11:41

hej fanta! ÄLSKAR din blogg! men mest av allt älskar jag dina pgc inlägg! snälla lägg upp något snart är så sugen men du har rätt till att koppla av! ÄLSKAR DIN BLOGG!!!

 
Ingen bild

Bullen

23 september 2014 20:37

Klart du ska ta en paus Fanny! Jag förstår att det måste vara jobbigt att känna sig tvungen att skriva. Du förskänar en paus! Älskar din blogg förresten! Ha det bra!
Mvh /Bullen

 
Ingen bild

Anonym

24 september 2014 16:11

Det är synd när du pausar då jag verkligen gillar din blogg men ta den tid du behöver. Jag kommer att finnas kvar.

 
Ingen bild

I :3

24 september 2014 17:34

Din blogg är verkligen superbra! Och en superbra blogg får man inte om man jobbar hårt, och om man jobbar hårt måste man ta en paus! :)
Hoppas lusten snart är tillbaka. Fast känn ingen press. Bloggande är för nöjet. :D

 
Emelie

Emelie

26 september 2014 15:27

Klart att du ska ta en paus om det känns så, att blogga ska ju vara kul! Ser fram emot när du kommer tillbaka :)

http://simshistorier.blogg.se

 
Simsly

Simsly

28 september 2014 10:18

Tack att du meddelade om att du tar en paus! Ibland måste man ta en paus från bloggen.

http://supernaturalcreatures.blogg.se

 
Ingen bild

Emilia

3 oktober 2014 10:09

Jag tycker det är bra att du säger till när du känner att du måste pausa bloggen istället för att bara försvinna. Annars går jag in på din blogg ofta i hopp om att du kanske lagt upp ett inlägg, och när du inte har det har man ingen aning om varför.

Så som sagt, det är bra att du meddelar oss bloggläsare. Ta den tid du behöver! :)

 
Ingen bild

Amanda

8 oktober 2014 11:28

Alla behöver vi en paus. Men vi saknar dig och hoppas du kommer tillbaka snart! :D Ha en skön paus!

 
Anne Sims

Anne Sims

8 oktober 2014 16:35

Besök gärna min The Sims 4 Legacy-blogg! :)

http://annesims.blogg.se

 
Nanna

Nanna

16 oktober 2014 20:17

Förstår precis, kan känna likadant. Det kommer tillbaka ska du se. Fokusera på något annat ett tag och ta hand om dig gumman! Kram Nanna

http://www.snusmajoren.se/gora-eget-snus/snussatse

 
Stina

Stina

22 oktober 2014 07:41

Ta den tid du behöver och hoppas du är tillbaka snart! :)

http://stinassims.blog.se

 
Ingen bild

mig

5 november 2014 18:01

hej fanta! hoppas du kommer tillbaka snart!!!(:

 
Matilda

Matilda

8 november 2014 15:34

När kommer du tillbaka? :-D

http://thesims3historier.bloggplatsen.se

 
Matilda

Matilda

18 november 2014 17:45

Jag saknar dig Fanta! Fast jag förstår att du vill ha en paus. ♡

http://thesims3historier.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lilla jag

27 november 2014 15:41

När du kommer tillbaka hade det varit kul med ett nytt avsnitt av "Nattens konsekvenser" :)

 
Anonym

Anonym

7 december 2014 18:46

We miss you. Känn ingen press, kom tillbaka när du vill!

http://thesimsse.blogg.se

 
Ingen bild

Tjejen

13 december 2014 14:16

Hej fanta saknar dig men kom tillbaka när du vill men ibland är det tråkigt att inte se dina fantastiska inlägg men som sagt kom tillbaka när du vill och God jul förresten😊

 
Victoria

Victoria

14 december 2014 00:38

Heheh, om det är någon som vet hur det är med att sluta bloggar är det väl jag. Jag tror jag haft 5 bloggar, ungefär? Aja, förhoppningsvis är det här inte fallet just nu. Du har trots allt hållit igång den hät bloggen i över 3 år, och är en av de största bloggarna i Sverige. Det är så många som ser upp till dig. Men jag förstår, det finns något som heter "riktiga livet", och man har inte alltid tid med sånt som bloggar. Jag förstår att man behöver en paus, och att man ibland har torka, etc. Det betyder bara att du är människa, och vi alla måste tänka på att det finns en riktigt person bakom alla inlägg. Jag skulle aldrig kunna lägga ner så mycket tid och passion i något som du har i den här bloggen, och vi alla uppskattar det du gjort. Jag bara hoppas att du kommer tillbaka någon gång. Jag är minst sagt lite desperat efter mitt gamla liv, då mycket har vänts lite upp och ned den här terminen. Men vem vet, kanske du går igenom liknande saker. Jag önskar dig lycka till, med bloggen och mer där till. Längtar tills jag någon gång kommer gå in här och se ett nytt inlägg :)

http://avikkozproduction.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

19 december 2014 22:04

Varför har du låst fannysfristad?

 
Ingen bild

Me, me, just me

21 december 2014 23:25

Jag förstår att du måste pausa. Kom tillbaka när du har lust. Älskar iaf din blogg Fanta!
//En som ser upp till dig<3

 
Ingen bild

Sara

28 december 2014 09:13

Har du lagt ner bloggen eller?

 
Ingen bild

:)

31 december 2014 23:25

Gott nytt år! :)

 
Ingen bild

Emma och Emilija

1 januari 2015 21:18

Gott nytt år! Hoppas du kommer tillbaka någon gång under året ♥ Fokusera på vad du tycker är viktigast ♥

 
Ingen bild

I :3

7 januari 2015 20:26

Saknar din blogg..♥️ Du uppdaterade ju lite på Fannysfristad, men du har, låst den? :-(
Förstår om du inte orkade mer, men älskar dina bloggar, så hoppas du är tillbaka snart..♥️

 
nattali

nattali

8 januari 2015 19:02

Hej hej har varit inne på den här bloggen typ 24.7 och väntat på att du ska uppdatera den :) varje dag är jag inne och ser så jag inte har missat något hoppas du kommer tillbaka :)http://allsims.bloggplatsen.se/

http://allsims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

15 januari 2015 12:05

Du kommer väl tillbaka?

 
Ingen bild

Klar

17 januari 2015 15:01

Jag vet att du tar en paus för att du behöver det men jag skulle jättegärna vilja att du kom tillbaka. Den här bloggen har varit mitt liv och jag vill att den ska fortsätta vara det.

 
Ingen bild

Anonym

28 januari 2015 19:10

Saknar din blogg.

 
Ingen bild

Dr. Ir. Iwan

31 januari 2015 23:54

ZAP Finance är en oberoende lån långivare som är kompetenta, erfarna och certifierade proffs som fokuserar på din framgång. Vi åtar oss att erbjuda de bästa lösningarna inom området Låne tjänster för våra kunder. Vi ger Instant godkännande, inga säkerheter, Low rates tillhandahåller vi alla typer av lån till 2%. Vid intresse, Kontakta oss via e-post: zapfinancecompany@gmail.com

 
Ingen bild

credit home

7 februari 2015 04:54

Hallå

Ansök om en snabb och bekväm lån för att betala av räkningar och att starta en ny finansiering dina projekt på ett billigast ränta på 3%. Inte att kontakta oss idag via: credithome@blumail.org med lånebeloppet behövs som vår lägsta låneerbjudande är 1,000.00 till något val av lånebeloppet. Jag är certifierad, registrerad och legit långivare. Du kan kontakta mig idag om du är intresserad av att få ett lån från oss ...

Lån Sökande Detaljer

(1) fullständiga namn:
(2) mängd som behövs som lån:
(3) Lån varaktighet:
(4) Telefonnummer:
(5) Land:
(6) Stat / provins:

OBS: Alla svar ska skickas till: credithome@blumail.org för snabb bearbetning.
Tack

Herr Elijah Roland

 
Ingen bild

Tildaa

7 februari 2015 19:47

Ew... Saknar bloggen och dig!

 
Ingen bild

?

9 februari 2015 09:39

Vad är det för himla reklam, Dr. Ir. Iwan och credit home???

 
Ingen bild

Ikmaludin Husnah

12 februari 2015 08:27

Jag är bara en mottagare av Amanda Loan Firm. Jag kontaktade Mrs. Amanda när jag behövde ett lån akut och hon hjälpte mig utan att klaga. Jag fick mina lån på mindre än 10 timmar.
Någon introducerade Mrs Amanda till mig och skickade mig sin e-post, jag kontaktade henne och hon bad mig också att betala en registreringsavgift som jag förkastade betalar men som senare övertygad av den person som gav mig sin e-post. Så jag betalade avgiften. Det var bara min sista hopp men jag hade inget val än att betala pengar efter att jag var övertygad om att jag kommer att få mina lån några timmar senare.
Uppriktigt talat, jag var rädd men jag senare fick mina lån som skickas till mitt konto efter all stress.
Jag kunde inte tro mina ögon när jag såg pengarna på mitt bankkonto.
Så bara att kontakta henne, lita på henne och göra vad hon vill att du ska göra. Och glöm inte att svara hennes e snarast, Bevisa för henne att du är trovärdig och tillförlitlig person, då hon kommer att godkänna ditt lån på kort tid och skickar lånet direkt till ditt konto.
Kontakta henne via hennes e amandarichardssonloanfirm@gmail.com eller amandaloan@qualityservice.com

 
Ingen bild

nattali

12 februari 2015 08:58

Asså snälla kan dem sluta att skriva reklamer här. det här är faktiskt ingen reklam blogg. ingen går på sånt där skit. SÅÅÅ SNÄÄÄLA sluta att skriva reklam här!!!!

 
Ingen bild

Felicia

14 februari 2015 16:19

Glad alla hjärtans dag Fanny!:) <3

 
Hanna

Hanna

17 februari 2015 15:49

Hoppas verkligen du kommer tillbaka snart! <3

http://novembertjej.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

berrt

11 mars 2015 02:56

Hej,

Letar du efter ett företag lån, personliga lån, bostadslån, auto
lån, studielån, skuldkonsolidering lån, lån utan säkerhet, satsning
kapitalet osv ... Eller har du vägrade ett lån från en bank eller någon finansiell
institution för en eller flera reasons.You är på rätt plats för
dina lån lösningar! Jag är en privat långivare, jag ger ut lån till
företag och privatpersoner på en låg och prisvärd ränta på
3% .Interest. Kontakta oss via e-post: berryloanscompany@gmail.com

LÅNE ANSÖKNINGSBLANKETT.

Ditt för- och efternamn:
adress:
land:
State:
Lånebelopp:
kön:
Lån Varaktighet:
Telefonnummer:
Fax:
Månatlig Inkomst:
Specifikt datum du behöver lånet:

OBS: Detta behövs innan vi kan gå vidare med
transaktionen av lånet okej.

Hälsningar
Herr Berry

 
Ingen bild

illumi

11 mars 2015 02:59

Ansöka om ett lån NU.
Hej, Mitt namn är ILLUMINATI LÅN. Jag är en privat långivare som ger ut lån till privatpersoner och företag personer. Har du fått avslag av så många banker? Behöver du finansiering för att etablera din verksamhet, eller Behöver du akut finansiering för expansion av ditt företag? Eller behöver du ett personligt lån? Min lån varierar från personliga till företag lån. Min räntan är 3% och vår låneprocessen är mycket snabb också. Jag är mycket villig att göra alla dina ekonomiska problem ett minne blott. Om du är verkligen redo att bli löst dina ekonomiska problem, sök sedan längre och ansöka om ett lån idag. Om du är intresserad vänligen kontakta oss på denna e-postadress; illuminatiloanscompany@gmail.com

 
Ingen bild

FlowerTN

14 mars 2015 10:40

Kan ni bara sluta reklamera era lån här?
Om ni inte fattat det så är detta en simsblogg och inte en "Hur du får dina bästa lan-blogg"!

 
Ingen bild

FlowerTN

14 mars 2015 10:41

lån*

 
Ingen bild

sanchez kros

8 maj 2015 23:36

Behöver du en akut finansiell kredit lån?
* Mycket snabb och omedelbar överföring till ditt bankkonto
* Återbetalning börjar åtta månader efter att du får pengar
bankkonto
* Ränta på 2% Låg
* Långsiktig återbetalning (1-30 år) Höjd
* Flexibla lånevillkor och månatlig betalning
*. Hur lång tid tar det att finansiera? Efter att ha lämnat låneansökan
Kan du räkna med ett preliminärt svar mindre än 24 timmar
finansiering 72-96 timmar efter att ha fått den information de behöver
från dig. Kontakta legitima och licensierade förvaltningsbolag tillstånd att ge ekonomiskt stöd till andra länder. För mer information och lån ansökningsblanketter joint venture, via e-post: Amazingloanfirm.co@gmail.com

 
Ingen bild

Alexey J

8 maj 2015 23:37

Vi bearbetar lån € 3 000 till 100 000 euro betalas i månatliga avbetalningar på 24-96 månader som varierar beroende på profil storlek, timing och risken för kunden.

För att kunna studera din begäran skriva till oss på Alexfirmintl@yahoo.com

 
Ingen bild

Tildaa

16 maj 2015 14:59

Hej Fanny! Kan du bara inte försöka kämpa och få upp ett litet inlägg till?

 
Ingen bild

james clerk

22 maj 2015 09:36

Behöver du ett lån för en större investering? Lån för expansion av verksamheten? Lån för nya investeringar? Lån för att betala av långfristiga skulder och räkningar. Sök inte mer, ................... i samband med ZENITH Bank Abp erbjuder lån med låg ränta, icke säkerheter. Vi är här för att sätta stopp för fattigdom och arbetslöshet, eftersom alla har / hennes egen potential. Kontakta oss idag och du kommer att vara en av våra ärade kunder. E-post: Zenithcreditloanfirm@gmail.com ......................... Tack för ert stöd.

 
Ingen bild

TRUST FUNDS

30 maj 2015 10:20

Ansök om en snabb och bekväm lån för att betala räkningar och att starta en ny finans dina projekt i mindre ränta på 5%. Inte att kontakta oss idag via: trustfunds404@yahoo.com med den önskade lånebeloppet som vårt minimi lån erbjudande är 1,000.00 alternativ för någon av lånebeloppet. Jag är certifierad, registrerad och legitim långivare. Du kan kontakta mig idag om du vill få ett lån från oss.

 
Ingen bild

Lady Lopez

11 juni 2015 21:13

Hej,
Jag är Lady Lopez i kyrkan finansiera lånet, ett legitimt lån långivare, vi ger lån till företag att investera och för att lösa ekonomiska problem, våra lån enkelt och aktiekapital på $ 150 miljoner dollar, planerar att bevilja privata lån på kort och lång sikt , en term som sträcker sig från $ $ 500 100 miljoner dollar för alla seriösa människor, pålitliga, och integrera du vill göra lånet. Min ränta på 2% om du är intresserad av vårt erbjudande kontakta oss på, LADYLOPEZLOANINSTITUTE@GMAIL.COM

Namn: Lady Lopez

E-post: LADYLOPEZLOANINSTITUTE@GMAIL.COM

 
Ingen bild

Erbjuder snabb och pålitlig lån!

14 juni 2015 15:38

Erbjuder snabb och pålitlig lån!
Kommer ni att finansiera något? Inreda ditt hem eller om du behöver upp till 900.000 kronor för helt andra frågor, är lösningen här!
Du kan låna 10.000, 20.000 eller 900.000 kronor . Välj om du vill betala tillbaka efter 1, 2 eller 15 år. Det första året är alltid omgångar.
Om du är intresserad, kontakta mig via e-post: gonzalodelaroux@hotmail.com

 
Fru Susan SVÄLTA

Fru Susan SVÄLTA

20 juni 2015 19:39

Hej, Allihop,

Jag är fru Susan SVÄLTA, jag skriver detta brev eftersom är mycket tacksam för vad fru Clara Morgan gjorde för mig och min familj, när jag trodde att det inte fanns något hopp hon kom och göra min familj känna sig levande igen genom att leda oss lån med låg ränta på 3% jag trodde aldrig att det fortfarande finns äkta lån långivare på Internet men till min stora förvåning fick jag mina lån utan att slösa mycket tid, så om du är ute efter ett lån för eventuella ekonomiska skäl alls då jag kommer råd du till e-post fru Clara Morgan på VIA: {clara_morgan@outlook.com} för mer info om TRANSAKTIONEN

Jag önskar er all lycka

Vänliga Hälsningar
Fru Susan SVÄLTA

http://saopaulo-easy.com

 
Ingen bild

jimmycox2012@live.com

23 juni 2015 15:01

Mr.Jimmy Edwards har öppnats för alla i behov av någon finansiell
hjälp.Vi ge ut lån till privatpersoner, företag och företag med
begripligt sätt (3% ränta)
Letar du efter ett företag lån, personliga lån, bostadslån, auto
lån, studielån, skuldkonsolidering lån, lån utan säkerhet, riskkapital
osv ... eller var du vägrade ett lån från en bank eller någon finansiell institution
för en eller flera reasons.You är på rätt plats för ditt lån
lösningar!

Eftersom jag har är i den här branschen sedan 1999 efter min pension som en minister av EKONOMI HUS och väggar och är ett registrerat långivare
och jag har hållit mitt rykte under många år som en legit långivare och Här är vägen till ekonomisk frihet ..

Obs: Att jag kan låna dig det belopp du behöver som ett lån och om du kan konstatera och berätta syftet med lånet och det finns ingen anledning för dig att vara skeptiker och förvirrad om denna transaktion du har att göra med en gud som fruktar person och en legit lån långivare ..

Maila oss för mer information: (jimmycox2012@live.com)

Fyll på och tillbaka lånet ANSÖKAN FÖR BEHANDLING AV DIN
ANSÖKAN ..
Förnamn: .....................
Efternamn: ..................
Permanent Adress: ....................
Stad / Postnummer: ..................
Land: ....................
Kön: ...................
Födelsedatum (yyyy-mm-dd): ...............
LÅNE INFORMATION
Belopp som behövs: ..................
Lånevillkor och Längd: .....................
Månads Inkomst: ....................
Gäller Telefon / Fax: ........................
Syftet för lånet: Affärs Personligt: ??......................
Namn / Bakgrund Företag: ................
.
Tack och hälsningar

Få tillbaka till mig så fort som möjligt med ovanstående uppgifter om mer informationen.

Jag hoppas att höra från dig.

Hälsningar

Mr Jimmy Edwards.

 
Ingen bild

Thomas Dawson

6 juli 2015 13:34

Välkommen till Thomas Credit Firm, jag är en internationell affärsman och långivare som har erbjudit lån till så olika enskilda och företag i Europa, Asien, Afrika och andra delar av världen. Vi ger ut våra lån för en ränta på 2% per ogiltigförklara minst 100,00 till högst 100,000,000.00 rubel, dollar, pounds, euro, etc. Det maximala lånet vi kan erbjuda är 30 år till fast ränta.
     Tillgängliga Lån
* Personliga lån (Secure och utan säkerhet)
* Business lån (Secure och utan säkerhet)
* Kombinations lån (Secure och utan säkerhet)
* Konsolidering Lån (Secure och utan säkerhet)
* Hypotekslån (Secure och utan säkerhet)

Intresserade kandidater bör kontakta oss idag för din online snabbt och enkelt lån utan säkerheter insättningar. E-post: thomascreditfirm@gmail.com

Med vänliga hälsningar,

 
Ingen bild

Rathan Charod

12 juli 2015 20:58

God dag alla. Jag är Johnson Cilva, en medborgare i Georgia USA, jag kommer att älska att dela denna stora vittnesbörd som ägde rum i mitt liv för alla att veta det och vara delaktig i det som är anledningen till att jag lägger alltid det på svar, vill jag tacka ( Herr Rathan Charod) för hans vänlighet på min familj. Bara några månader tillbaka, jag var på jakt efter ett lån på $ 75,000.00 som jag var ont om pengar för mitt företag och jag kunde inte betala mina räkningar längre. Jag blev lurad $ 8500 och jag bestämde mig för att inte bli delaktiga i sådan verksamhet igen jag visste aldrig att en riktig långivare som (Rathan Charod Company) existerar fortfarande på internet och på jorden här. tills en vän till mig introducerade mig till (rathancharodloancompany@gmail.com) på grund av mitt utseende och gärningar. Först sa jag till honom att jag inte var intresserad av någon lånavtal längre då han försäkra mig om att (Herr Rathan Charod) är en äkta långivare, även om jag aldrig trott honom, gjorde jag ett försök och jag är glad att jag gjorde, jag fick en lånebeloppet på $ 75,000.00, av detta företag (Rathan Charod Loan Company) som förvaltas av (Mr Rathan Charod) Om du är i behov av en äkta, legit lån eller ekonomiskt stöd och du kan vara tillförlitliga, pålitliga och kan betala tillbaka på tid av medlen jag kommer råd dig att kontakta :( rathancharodloancompany@gmail.com) och du vara fri från bedrägerier på internet. Allt tack vare Mr Rathan Charod Loan Company för att återställa livet till mitt företag

 
Ingen bild

Franklin Muller

16 juli 2015 15:30

Becareful här. Ingen kan hjälpa dig här eller ens föreslå hur du kan få ekonomisk hjälp. Alla svar på ett lån långivare på din fråga, måste du ignorera, eftersom de är bedrägerier ... verkliga SCAMS ... jag var ett offer som jag var rippat tusentals dollar ... väl tacka Gud för en kristen syster som hänvisade mig till ett lån organisation bildad av några kristna kvinnor. det kallas Mrs.Pat Rodriguez lån företag. patrodriguezloanfirm@gmail.com De gjorde mitt liv värdefullt och gav det en mening. När syster gav mig sin kontakt, kontaktade jag dem. Sedan begärde jag för ett lån med all nödvändig bevisning för att bevisa att jag behövde verkligen ett lån godkände de ett lån på $ 60,000.00 USD och 48 timmar efter mötet upp till sina nödvändiga kraven, min lån deponeras i mitt bankkonto utan säkerhet. Även om jag var väldigt nervös med lånet organisation på först på grund av mina tidigare dåliga erfarenheter, särskilt när frågan om mig lösa avgifterna överförings kom upp, jag hålla fast vid min tro på det faktum att min släkting hänvisade mig, fick det rensas , och som Gud skulle ha det, lite gjorde jag vet att mina ekonomiska brister har kommit till en slutlig STOPP. Om inte för att snabb remiss från en kristen syster till den äkta källa, jag skulle ha ångrat mitt totala liv, eftersom det vid den tidpunkt jag bara skilde far till min son, och min son (Kennett) stod inför ett liv och död situation. Jag stod inför sina sjukhusräkningar och jag var också inför avskärmning på min lägenhet. Detaljer om detta GUD-SENT organisationen kommer inte att lämna ut nu av rädsla för identitetsstöld (eftersom det har visat sig att vissa personer inte verkligen i behov av ekonomisk hjälp, men de vill bara att samla in pengar från denna äkta lån organisation). Och det är på grund av denna anledning som de don, t ge ut lån ändå. Du måste kunna övertyga dem mycket väl och ger goda bevis för att visa att du verkligen behöver ett lån innan de kan godkänna det åt dig. Deras avgift är mycket prisvärd och pålitlig jämföra många där ute, sina räntor är bara 2%, lite dokumentation, och lite kreditkontroll. Som jag har tidigare sagt, av säkerhetsskäl jag bara kan ge sin e-postadress. Omfamna det nya initiative.Feel att kontakta dem via e-post (patrodriguezloanfirm@gmail.com) som deras lån officer / rep Mrs.Pat Rodriguez kommer att sköta dig och du kommer att vara fri från bedrägerier och ekonomiska bördor.

 
Christina Mills

Christina Mills

17 juli 2015 22:12

Jag är Christina Mills med namn. Jag bor i Spani, jag vill använda detta medium för att varna alla lånesökande att vara mycket försiktig eftersom det finns bedragare everywhere.Few månader sedan var jag ekonomiskt ansträngda, och på grund av min desperation jag var lurad av flera online långivare. Jag hade nästan förlorat hoppet tills en vän till mig hänvisade mig till en mycket pålitlig långivare kallas Peter Jackson som låna mig ett lån utan säkerhet på $ 85,000 i 2hours utan någon stress. Om du är i behov av någon form av lån bara att kontakta honom nu via: peterjacksonloan03@outlook.com Jag använder detta medium för att varna alla lånesökande på grund av helvete jag passerade i händerna på dessa bedrägliga långivare. Och jag vill inte ens min fiende att passera genom en sådan helvete att jag passerade i händerna på dessa bedrägliga online långivare, jag kommer också vill att du ska hjälpa mig att vidarebefordra denna information till andra som också är i behov av ett lån när du har också ge dig ett lån från Peter Jackson, jag ber att Gud ska ge honom långt liv.



Gud välsigne honom för alltid.



Christina Mills



Vittnesmål om hur jag fick mitt lån

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

CASTLE WILLIAM

28 juli 2015 17:15

CASTLE INVESTERINGS företag som har glött SUND med näringslivet,
Lån på nätet FIRM.
av MR CASTLE WILLIAM

CASTLE LÅN ONLINE FIRM
E-POST ADDRESS==={castleinvestment86@gmail.com}
HUVUDKONTOR ==== 35-39 Inverness Terrace, London, Storbritannien
================================================== =====================
Välkommen till VÄLGÖRENHET LÅNE ONLINE FIRM, är detta en välgörenhets nätet företag
bildats för att hjälpa individer över hela världen i behov av ekonomisk hjälp.

Vi ger ut

ANSÖKNINGSBLANKETT
Namn: ----------------
Adress: -------------
Land: -------------
Yrke: ----------
Lånebelopp----------
Syftet med lånet ------
Lån Varaktighet --------
Telefonnummer:--------

tack

För företaget.

 
Ingen bild

Jonna

10 augusti 2015 11:14

Behöver du en snabb och enkel lån? Jag är herr Jonna, VD för Jonna finans lån företag, ska jag låta dig veta att detta är en utlåning företag som ger ut lån till en ränta på 2% till personer / näringslivsorganisationer som är i behov av pengar. Jag vill att du ska veta att din lånebeloppet kommer att beviljas dig. Vi erbjuder alla typer av lån till allvarliga sinnade personer som är i behov av ekonomiskt stöd. För att få låneförfaranden började, skicka till oss följande uppgifter: -Email: jonnafinance@outlook.com

 
Fru Nora

Fru Nora

12 augusti 2015 18:54

Behöver du en akut lån? är du i skuld? gör du behöver akut lån för att finansiera ditt företag ?, har du nekats av din bank, oroa dig inte mer, Våra tjänster är snabb, enkel och säker lån nu oavsett omständigheter. Låna upp till $ 2000 - $ 1,000.000 I DAG! Kontakta oss med lån informationen på denna e-post: noramildred.loans@hotmail.com

Obs: Du kommer att förvänta sig en preliminär svar och finansiering inom 24 timmar

Hälsningar.
Fru Nora

http://fantasims3.bloggplatsen.se/2013/09/28/99549

 
Ingen bild

franklin scott

17 augusti 2015 01:27

Hallå,
Alla är så glada att ge ut min stora vittnesbörd om hur jag fick min önskan lånebeloppet från Mr Franklin Scott Loan Company, vill jag snabbt använda detta tillfälle för att låta hela världen känner till detta, Am Ann Maxwell från USA, var jag i söker ett lån för att starta eget företag för att stödja min make om barnen kostnaderna så jag gick ut på nätet söker lån när jag kom över vissa långivare som fuskar och lurad bort min lilla pengar på denna process tid fick jag förvirrad i don 't ens vet vad jag ska göra längre eftersom den lilla pengar jag hade med mig togs bort av de bedrägliga jävlarna som kallar sig riktiga långivare, så på en trogen dag som jag surfar via internet söka jobb jag kom över några vittnesmål kommenterade på forumet med en Andrew Fred, och Monica Luis om hur de får sina lån från Mr Franklin Scott Loan Company Email: franklinosayandescott@gmail.com Så jag sa till mig själv att jag måste ge detta ett försök eftersom jag var så rädd om vad de andra långivarna gjorde mot mig, så jag gick framåt tog sin personliga e-postadress som var i dessa synpunkter på forumet så jag kontaktade honom informerade honom om att jag var referee till honom av en del kunder som fått sina lån från hans företag, Andrew Fred, och Monica Luis, så när han hörde att han var mycket glad över det, så han försäkrade mig att jag i rätt sällskap där jag kan få min önskan lånebeloppet, De gav mig låntagaren låne ansökningsblanketten att fylla och tillbaka, jag gjorde allt detta, gett dem alla mina nödvändig information handlar om mig, så jag fick de villkor och villkor för deras företag allt gick smidigt utan dröjsmål, i inte mindre än 24 timmar fick jag veta att min lån giltig summa på $ 1.000.000 har registrerats och godkänts av sin utlåning styrelse förvaltare, så vid denna process av tiden jag var så glad när de sa att jag skulle skicka dem mina bankuppgifter, men jag var lite skeptisk till att göra det så jag sa att jag har förtroende och tro för långivare kallar Mr Franklin Scott, jag gav dem mitt bankkonto så överraskande jag mottar och larm från min bank att mitt konto har krediterats med ett belopp på $ 1.000.000 från Mario Franklin Scott, WOW..i var så glad, att jag nästan svimmade. Så jag snarast maila honom att jag har att motta mitt lån framgångsrikt, så mina kära bröder och systrar ute fortfarande letar efter äkta lån företag jag kommer råd du vänligen kontakta Mr Franklin Scott med samma FACEBOOK: Franklin Osayande Scott, E-post: franklinosayandescott@gmail.com och jag vet att han kommer också att hjälpa dig med din önskan lånebeloppet okej, E-post dem idag och du kommer att vara glad att du gjorde. De avgifter som tas och 100% garanterad © Thank You

 
Mrs Racheal walton

Mrs Racheal walton

19 augusti 2015 19:04

Våra tjänster omfattar:
Skuldkonsolidering
Topplån
Kommersiella lån
Personliga lån
Internationella lån
Lån
Familj lån
E.T.C

Ingen social trygghet och ingen kreditupplysning, 100% garanti. Allt du behöver
göra är att låta oss veta exakt vad du vill och vi kommer säkert att göra
hans dröm. (Waltonloanoffers@hotmail.com). säga ja när deras banker
säga nej. Slutligen, vi finansierar småskalig låneföretag, mellanhänder, små
skala finansiella institutioner vi har obegränsad kapital. Av
detaljer att fullfölja förvärvet av ett lån kontakta oss, snäll
omedelbart svara på e-postkontakt: waltonloanoffers@hotmail.com

http://fantasims3.bloggplatsen.se/2014/09/22/10868

 
Ingen bild

elijah roland

5 september 2015 04:33

Ansök om en snabb och bekväm lån för att betala räkningar och att starta en ny finansiering dina projekt på en billigaste ränta på 3%. Inte att kontakta oss idag via: elijahloanfirm@outlook.com med lånebeloppet behövs som vår lägsta låneerbjudande är 1,000.00 till något val av lånebeloppet. Jag är certifierad, registrerad och legit långivare. Du kan kontakta mig idag om du är intresserad av att få detta lån, kontakta mig för mer information om lånet processen, process som lånevillkoren och hur lånet kommer att överföras till dig. Jag behöver din omedelbara svar om du är intresserad.

 
Herr Larry Smith

Herr Larry Smith

26 september 2015 16:18

Är du en affärsman och KVINNAN, politiker, läkare eller skådespelerska, student söker ett akut lån för att betala dina av dina räkningar? sedan besöka oss idag och få ditt lån, ger vi internationella lån till företag och privatpersoner, Har du blivit stänga ned av banker och andra finansiella myndigheter oroa dig inte mer eftersom du kontakta oss idag, eller du har obetalda räkningar? Oroa dig inte mer, vi är här för att erbjuda dig en låg ränta på 2%. Våra lån varierar från 5.000 € (fem tusen EURO) till 50,000,000.00 € (Femtio miljoner euro) Vi lånar också i USA-dollar, pund och många fler.

KONTAKTA OSS NU FÖR MER INFORMATION MED DIN LÅNEBELOPP BEHÖVS och varaktighet.

vänligen Intresserade personer bör kontakta oss nu på denna E-POST:
larrysmithloancompany01@gmail.com
Vi väntar på din snabba svar snarast.
Med vänliga hälsningar,
Herr Larry Smith

http://fantasims3.bloggplatsen.s

 
Ingen bild

Mr Ahmad Zuhdy

20 oktober 2015 22:47

Hello,

We offer Loans to individuals, Firms and cooperate bodies at 3%
interest rate per annual, The Minimum amount you can borrow is
$2,000.00 US Dollars to Maximum of $10.Million.Please, provide the
following:

HERE IS THE INFORMATION NEEDED FROM YOU TO PROCESS A LOAN.

1)YOUR NAME……………….
2)YOUR COUNTRY…………….
3)YOUR OCCUPATION………….
4)YOUR MARITAL STATUS………
5)PHONE NUMBER…………….
6)MONTHLY INCOME…………..
7)ADDRESS…………………
8)PURPOSE OF LOAN………….
9)LOAN REQUEST…………….
10)TELEPHONE………………
11)LOAN TERMS AND DURATION…

Company Email:ahmadzuhdyfirm99@hotmail.com
Mr Ahmad Zuhdy
CUTFORTH LOAN FIRM.

 
Ingen bild

Fastloans

6 juni 2016 10:00

Behöver du ett lån? Har du letat efter var att få ett lån? Har du försökt att få någon form av lån? sedan tillämpa nu? (fastloans70@gmail.com) om du vill få en prisvärd lån. Lån erbjuds här på en mycket låg ränta på 2%. Kontakta oss nu om du är intresserad.

 
okay1

okay1

7 juni 2016 02:57

Behöver du ett företag lån? Vårt företagsnamn är Sion Financial Services Limited, vi ger ut lån till intresserade kunder som söker för lån för att förbättra sin verksamhet, kan vi hjälpa dig med ett lån på upp till € 15 miljoner euro. Vi erbjuder lån på 3% ränta. Vi kan hjälpa dig genom att låna pengar för att starta ett företag eller utöka din befintliga verksamhet, erbjuder vi även personliga lån, auto lån, lån till företag, bolån, jordbrukslån , eller ett lån av någon anledning etc. Om du behöver en lån idag kontakta oss. Vi kan låna upp till 15 miljoner euro. Maila oss att gälla: zionloanfirm.ltd@gmail.com

http://zionfinancialserviceslimited.com

 
Ingen bild

elijah roland

15 juni 2016 11:03

Ansöka om en snabb och bekväm lån för att betala räkningar och att starta en ny finansiering av ditt projekt på en billigaste ränta på 2%. Inte att kontakta oss idag via: elijahloanfirm@outlook.com med lånebeloppet behövs eftersom vårt minsta lån erbjudande är 1,000.00 till något val av lånebeloppet . Jag är certifierad, registrerad och legit långivare. Du kan kontakta mig idag om du är intresserad av att få detta lån, kontakta mig för mer information om lånet processen, processen som lånevillkoren och hur lånet kommer att överföras till dig. Jag behöver din brådskande svar om du är intresserad.

 
Ingen bild

Elijah Roland

4 januari 2018 10:11

Ansök om ett snabbt och bekvämt lån för att betala av räkningar och att starta en ny finansiering dina projekt till en billigaste ränta på 2%. Kontakta oss idag via: elijahloanfirm@outlook.com med lånebelopp som behövs eftersom vårt lägsta lånbjudande är 1 000,00 till valfri lånebelopp. Jag är certifierad, registrerad och legit långivare. Du kan kontakta mig idag om du är intresserad av att få det här lånet, kontakta mig för mer information om låneprocessen, behandla lånevillkoren och hur lånet överförs till dig. Jag behöver ditt brådskande svar om du är intresserad.

 
Ingen bild

John Robert

4 januari 2018 10:15

GOD DAG,

Pålitligt lån erbjudande gäller nu och få ett lån !!! Detta är en möjlighet
för dem i ekonomiska problem och de som vill ha ekonomisk oro i
deras liv ger vi kredit till en mycket rimlig 2% ränta vi ger
alla typer av lån för att hjälpa nationen av ekonomisk stress. Många är
lidande och behöver hjälp för att förbättra sin levnadsstandard, många är ute
av arbete och behöver ekonomisk hjälp för att starta ett företag, många av de ekonomiska
Bistånd måste rensa sina konton och skulder. Detta är ett klokt beslut
för dig nu. Vårt lån erbjudande är garanterat vilket innebär ingen säkerhet i
fråga. Som lån sökande begär du ett lån med uppgifter om
min kontakt nedan. Namn: John E-post mrjohnrobertloanfirm@gmail.com

 
Ingen bild

Elijah Roland

4 januari 2018 10:30

Ansök om ett snabbt och bekvämt lån för att betala av räkningar och att starta en ny finansiering dina projekt till en billigaste ränta på 2%. Kontakta oss idag via: elijahloanfirm@outlook.com med lånebelopp som behövs eftersom vårt lägsta lånbjudande är 1 000,00 till valfri lånebelopp. Jag är certifierad, registrerad och legit långivare. Du kan kontakta mig idag om du är intresserad av att få det här lånet, kontakta mig för mer information om låneprocessen, behandla lånevillkoren och hur lånet överförs till dig. Jag behöver ditt brådskande svar om du är intresserad.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Av Fanny - 21 augusti 2014 18:30

  Dany växte upp ett snäpp och klev nu in i åldersstadiet Vuxen. Till skillnad från Jack fick hon ingen medelålderskris, hon känner fortfarande att hon har bra dagar kvar! (det där håret var jag dock snabb med att byta ut...)     Emily ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards