Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 13 juli 2014

The sims 4-demo

Av Fanny - 13 juli 2014 21:30

Om ett par veckor släpper EA ut ett The sims 4-demo till spelarna, så att man kan ladda ner och prova att skapa simmar till spelet. Jag, bland några andra, har däremot fått tidig åtkomst till demot, vilket jag tycker är riktigt kul! Jag kan nu skapa mina alldeles egna The sims 4-simmar (dock inte spela med dem). Det finns inga regler kring hur mycket eller lite man får dela med sig av så jag tänkte visa lite av mina skapelser här!


Jag har gjort ett litet hushåll med tre rumskompisar. Alla är ungdomar eftersom det är den enda åldern som finns tillgänglig i demot (alla åldrar som ska finnas med i fyran går såklart att skapa i CAS i riktiga versionen). Här har vi dem:



Det här är Angel Norman, en väldigt busig, energisk och sprallig tjej. Hon har ambitionen kreativitet och vill bli författare. Hon har egenskaperna utåtriktad, klumpig och munter samt bonusegenskapen drömmare som kommer med hennes ambition. 



Kierra Hendry heter den här simmen. Jag tycker hon blev riktigt fin, hon är min favorit! Hon är hushållets smartaste och har ambitionen kunskap, samt den livslånga önskan renässanssim, att kunna mycket saker. Ambitionen kunskap låser också upp bonusegenskapen snabblärd som jag tycker säger sig själv vad den gör. Hon har egenskaperna geni, utåtriktad och ambitiös. 

 

 

Och här har vi Joshua Underwood, största nörden i hushållet. Han älskar datorer, hans livslånga önskan är att bli proffs på dem. Han har också kunskap som ambition. Han har egenskaperna nörd, perfektionist och romantisk.


Jag gillar CAS i The sims 4 skarpt! Många bra funktioner och det är lättare att anpassa allt. Det var lite svårt att vänja sig vid i början men jag tycker att jag har fått någorlunda kläm på det nu. Jag gillar dock inte alls att de tagit bort Skapa en stil, det känns mycket mer begränsat än innan. Säg till om det är något om CAS i The sims 4 ni undrar över :) 

 
 
Ingen bild

MKN22391

13 juli 2014 22:27

Jo,jag undrar när demot kommer ut som vem som helst kan ladda ner det och testa :3 Har sett så många hållit på med det,både på bloggar och YouTube så är nyfiken själv att sätta mej och klicka runt ;)

 
Ingen bild

Anonym

13 juli 2014 22:56

Demot släpps 12 agusti. Det är iallafall det jag har hört!

Fanny

14 juli 2014 00:00

Jag kan inte bekräfta det för jag vet inte säkert (är för trött just nu för att kolla), men ni kan ju googla det annars om ni vill vara säkra!

 
Ingen bild

Nattali

13 juli 2014 23:11

varför har dem get ut demon till andra så tidigt?? :/

Fanny

13 juli 2014 23:59

För att vi är extra hängivna fans eller något, det var i alla fall den motiveringen jag fick i mailet. Jag har ju t.ex slitit som ett djur för den här bloggen så tycker faktiskt jag förtjänar lite tack för det från EA haha

 
Ingen bild

Anonym

13 juli 2014 23:20

Vart kommer man kunna ladda ner demon?
Kan du länka den när den släpps?

Fanny

14 juli 2014 00:00

Jag vet inte men jag kan absolut försöka länka den när den släpps, om jag har internet då. :)

 
Kimssims

Kimssims

14 juli 2014 01:20

Funderade på om du inte fått demon senast igår! Kul att se dina simmar och att du delar med dig! Är så otroligt avundsjuk på er allihop, men så roligt för alla er som faktiskt fått det! Ta hand om dig, Fanny! :)

http://kimssims.blogg.se

Fanny

14 juli 2014 22:15

Ja det är riktigt najs! Ta hand om dig du med :)

 
watervalleysims

watervalleysims

14 juli 2014 10:45

Jag fick även demon lite tidigare

http://watervalleysso.bloggplatsen.se

 
Amanda

Amanda

14 juli 2014 13:29

nu blir jag avundsjuk, hoppas jag får den snart... Kul att du har fått den i alla fall =)

http://simsuniverse.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emilia

14 juli 2014 15:07

Förutom hårfärgen ser den första simmen ut som Nina Dobrev och den tredje som han som spelar Matt i TVD (jag vet inte vad han heter på riktigt, haha).

 
Ingen bild

Anna

14 juli 2014 15:37

Inte för att vara elak eller så, men jag har redan tröttnat på alla SES-bilder/filmer från demot på fyran x)

Fanny

14 juli 2014 22:15

Hahaha jag med

 
Ingen bild

Ella

14 juli 2014 17:12

Det är ju inte bara "extra hängivna" fans som fått demon utan helt random personer.

Fanny

14 juli 2014 22:14

Det stod i mitt mejl att jag fick det för att jag är extra hängiven, men okej.

 
Ingen bild

Bullen

14 juli 2014 17:12

Kommer du sluta blogga om sims 3 när 4:an kommer? Vilket av 3:an och 4:an tycker du är bäst?

Fanny

14 juli 2014 22:14

Antagligen inte, i alla fall inte så länge jag fortfarande gillar att spela trean. Det är dessutom lite svårt för mig att jämföra de två spelen när det andra inte ens är fullständigt än.

 
Ingen bild

Bullen

14 juli 2014 17:14

Och kommer EA fortsätta på sims 4 serien? Eller är 4:an bara ngn "Limited"?

Fanny

14 juli 2014 22:13

Har ingen aning men har väldigt svårt att se att EA inte skulle göra expansioner till fyran allt eftersom.

 
Ingen bild

Olivia

14 juli 2014 18:31

hej gör du fortfarande headers? kan du göra en till mig?

Fanny

14 juli 2014 22:13

Nej, jag gör inte längre headers till andra.

 
Ingen bild

Anna

14 juli 2014 18:51

Kommer håren se ut så där i sims 4? Känns som en nedgradering...

Fanny

14 juli 2014 22:12

Ja, tyvärr.

 
Ingen bild

Sauron

14 juli 2014 20:45

Kierra blev jätte fin! Det blev även Angel och Joshua. :-)

Fanny

14 juli 2014 22:12

Tack!

 
Ingen bild

Maja

14 juli 2014 21:35

Kan inte du testa göra dig själv i sims 4? Btw så är du verkligen duktig på det du gör :)

Fanny

14 juli 2014 22:12

Kan jag absolut försöka mig på, och tack så mycket :)

 
Ingen bild

SandraH

15 juli 2014 12:34

Kan du försöka dig på att göra någon från en tv-serie eller film eller något? Nyfiken på hur det blir med sims 4!

 
Olivia

Olivia

15 juli 2014 19:25

Titta gärna in på thesimsxoxo.blogg.se står mycket sann fakta om sims 4 och varför det inte finns pooler & bebisar :)

http://thesimsxoxo.blogg.se

 
Ingen bild

Anonym

15 juli 2014 22:04

Vad menar du med "Skapa en stil"? Vad är det de har tagit bort?

 
Ingen bild

Bullen

16 juli 2014 10:00

Kan du göra en video när du skapar simmar i The Sims 4? För jag är nyfiken hur man gör :p

 
Ingen bild

Alva

17 juli 2014 07:16

Fotograferar du skärmen genom att trycka på C i Sims 4 också??
Jättebra blogg du har!!!!!!!

 
Ingen bild

LotR-Lover

17 juli 2014 09:22

Åhh!! Vad jag längtar till Sims 4 kommer ut 👓

 
Ingen bild

Kajsa

17 juli 2014 11:37

Har alla fått tillgång till Sims 4 demon?

 
Ingen bild

Wilma

17 juli 2014 21:13

Kan du göra ett inlägg med alla personality traits? :D

 
Ingen bild

Amanda

19 juli 2014 09:31

Det kommer komma SJUUUUUUUUUUUUKKT mycket hår och kläder till The Sims 4 iallafall, bara demon det är lite kläder på eftersom det är just en demo, iallafall vad jag hört...

 
ellenlundis

ellenlundis

21 juli 2014 15:53

Åh vad fina dina simmar blev på The sims 4! :) Vad kan man göra mer på The sims 4 demo, förutom att skapa simmar? Är så nyfiken över The Sims 4. Men vill helst veta mera om den.

http://finlandsgullet.wordpress.com

 
Kaka - simsing.blogg.se

Kaka - simsing.blogg.se[/url]

23 juli 2014 17:02

Så otaggad som jag varit så har jag inte ens kollat min mail osv... men idag ska jag minsann prova! Är som sagt väldigt otaggad på TS4 såå...

http://simsing.blogg.se

 
Ingen bild

Evelina

23 juli 2014 20:02

Jag fick också demon men upptäckte det inte förrän idag haha!
Vad var det för saker som gjrode att man fick demon? Hur länge man varit medlem eller hur många spel man har? Jag har iallafall inte gjort något märkvärdigt, så det var lite halvskumt att jag fick den :)

 
Ingen bild

Bullen

17 augusti 2014 14:55

Kan du göra en guide hur man laddar ner demon? Jag har försökt, men fattar inte riktigt hur man laddar ner "key".

Fanny

17 augusti 2014 15:50

Kan jag göra :)

 
Ingen bild

Nordsvensk

19 augusti 2014 22:15

Längtat efter demon länge, men tyvärr funkar den bara för Windows :(
Men ska köpa Sims 4 när det kommer ut :D

Fanny

20 augusti 2014 09:55

Jag vet, det är riktigt dåligt. Tyvärr kommer The sims 4 inte finnas för mac först när det släpps heller...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards