Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Ladda upp saker på The sims 3 exchange

Av Fanny - 21 januari 2012 11:40

   


Hej :)


Jag fick en fråga i frågerutan från en person som undrade hur man laddade upp simmar till Exchange. Och då tänkte jag, varför inte gör ett inlägg om det?


Du behöver ett konto på Thesims3.com + registrerad produktkod till The sims 3 för att kunna göra detta!


Gå in i skapa en sim. Antingen via Ändra stads skapa en sim, genom att göra ett nytt spel eller genom att byta kläder på en sim.



Klicka sedan på knappen jag har ringat in:


   


... Och skriv en liten beskrivning om din sim. Om du har lagt in biografi kommer denna att bli beskrivningen, men det går att ändra.


 


... Och acceptera :)


Sedan avslutar du spelet (spara om du vill) och går till startprogrammet. Klicka först på Uppladdningar, sedan markerar du det du vill ladda upp och väljer knappen Ladda upp!


 

Så är det bara att vänta lite :)

För att ha simmar som avatar på Thesims3.com, gå in dit, välj Min sida och tryck sedan på Ändra profil.


 


Så kan du välja bland dina uppladdade simmar där, resten fattar du nog själv! :)


 

 
 
Ingen bild

MysanGagaPotter

21 januari 2012 16:48

Bra inlägg!
Men jag har en fråga.
jag kan inte ladda ner saker från exchange. Det är ganska konstigt för jag kan ladda ner saker från store. Varje gång jag trycker på "lägg till" kommer startprogrammet upp, men inte föremålet jag ville ladda ner.
Frågan: vet du varför det är så? Och har du något tips så jag ladda ner från exchange? Jag har inte registrerat DV fasten jag har spelet, kan det vara därför? Blir tacksam för svar!

 
Ingen bild

tjejen

21 januari 2012 17:53

hehe... det var jag som frågade :) nu vet jag det!

 
Linnea

Linnea

24 januari 2012 17:37

Jag avslutar inte mitt spel om jag vill ladda upp min sim på exchange jag tar bara ner sims rutan :)

http://the-sims-bloggen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

tjejen

28 januari 2012 09:36

jag skulle vilja ladda ner henne

 
Ingen bild

Natta

17 juni 2012 20:57

Hej! du som kan så mkt om exchange, jag har försökt ladda upp mitt hus som jag har byggt på exchange men efter att laddningen på startmenyn är klar och det står uppladdad som status men det visas inte på min stuido på thesims sidan, är det ngt fel som jag har gjort?

 
Henny-penny

Henny-penny

20 juli 2012 08:24

Toppen! Tack för inlägget Fanta!!!

http://sagormsims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Moumintrooll

9 augusti 2012 20:53

Är det där Cora...? I så fall coolt! :D "Kelly" ser exakt ut som henne förutom sminket...

Fanny

9 augusti 2012 23:35

Nej det gör hon inte...? Cora har mycket tjockare huvud & läppar, mörkare hår, mörkare hy, ljusare ögon. Bara för att de har likadant hår så är de inte likadana.

 
Ingen bild

Moumintrooll

10 augusti 2012 09:40

Oj insåg det där senare när jag jämförde dem...

 
Ingen bild

Lowisa

31 december 2012 10:37

Vart står produktkoden om man ska registrera ett nytt spel ? :) måste ha svar så snart som möjligt

Fanny

31 december 2012 10:50

Den står på baksidan av instruktionsboken :)

 
Ingen bild

Me

2 januari 2013 12:12

Jag undrar, kan man typ söka på simmar sen? Min kompis och jag gjorde en sim (på hennes dator) som hon ska ladda upp. Hur hittar jag den sen? Finns den på hennes profil eller något? Eller kan man söka, och i så fall, vad ska man söka på??

 
Ingen bild

Smiffron

28 mars 2013 09:37

Hej.

Jag försöker ladda ner grejer i exchange, men det står att jag behöver produktkod. Men när jag skriver in koden ifrån mina spel så funkar det inte. Det står att det är fel kod, fastän jag köpte spelen igår och vet att det är rätt.
Hur gör jag?

 
anonym

anonym

18 juni 2013 16:38

Hej!
när jag försöker ladda upp saker till exchange som hus, simmar m.m så går det inte! jag har ett origin konto och kan hämta saker från exchange men inte ladda upp! skulle bli såå tacksam för ett svar :)

OBS!
jag har internet uppkoppling oxå :)

http://tisdag 18 juni 16:36

 
Ingen bild

Halloj

23 januari 2014 16:59

Kan du göra ett inlägg om hur man laddar upp hus till The sims 3 Exchange. Har sett att man kan ladda ner hus därifrån också.

 
Ingen bild

Någon

20 februari 2014 17:33

Detta har funkat en gång för mig nu är det bara en röd grej istället
Är tacksam om du kan svara om du vet nått om detta!:)
//Elin

 
Ingen bild

anonym

25 april 2015 15:28

Hejhej! Jag undrar hur man skriver in produktkoden om man spelar utan skiva? (alltså med origin, och jag köper även spel på origin. Så jag har inget fodral hemma) :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards