Fantas simsblogg

Alla inlägg under juni 2011

Av Fanny - 30 juni 2011 10:32

Jag ska vara hos min kompis några dagar, och sedan ska familjen till Italien, och där ska vi vara i fem veckor! Så det kommer att bli skitdålig uppdatering, tyvärr. 

Av Fanny - 28 juni 2011 12:16

 

Av Fanny - 27 juni 2011 22:15

HAHA, jag är inne i någon slags simskaparperiod xD


Well, en till sim är uppe. Denna gång heter hon Mary. 


Närbild på fejset.


Vardagskläder. Långkofta, tights och gråa uggs.

Sovkläder. Leopardmönstrat nattlinne. 

Atletiska kläder. Lila linne, svarta shorts samt svarta converse.

Badkläder, en svart bikini.

Och sist men inte minst: Finkläder! En lila, ganska kort klänning.


Intresserad? Ladda ner henne här!  


Betygsätt henne då? =)



Av Fanny - 26 juni 2011 19:24

Här kommer en bra låt på simlish =) Gjord med sims 2 av ea.



Av Fanny - 26 juni 2011 17:09

Jag gjorde en sim som heter Larissa. Hon är uppe på exchange. Bara CC i kläderna, till er som gillar CC...!




Larissa har egenskaperna konstnärlig, virtuos, bra sinne för humor, klumpig och vegetarian.


Klicka på bilden för att ladda ner henne!


Betygsätt på skalan 0-5?

Av Fanny - 26 juni 2011 12:30

Jag ska göra Twilight i sims-verison! =D Kan bli lite svårt men jag ska försöka xD


Den kommer att vara en blandning av boken, filmen och min egen uppfattning om Twilight. Sen ska jag försöka göra New Moon, Eclipse och Breaking Dawn oxå :)


Simmarna är 100 % gjorda av mig, men husen är nedladdade/finns redan i staden.


Bella - Röd

Charlie - Blå

Renée - Lila


-Del 1-

17-åriga Bella Swan ska flytta till staden Forks. Egentligen så hatar hon Forks, men eftersom hennes mamma har skaffat en ny man så vill hon lämna dem ensamma och bo hos sin pappa Charlie... Ett tag.


Renée: Trevlig resa, Bella.

Bella: -Tack mamma, vi ringer varandra, eller hur?

-Självklart.

Charlie: -Hej Bells! Välkommen till Forks.

-Tack pappa!

-Ja... Jag vet att du inte gillar Forks särskilt mycket, så jag hade tänkt ge dig en liten välkomstgåva för att få dig på bättre humör.

-Den står där borta.

-Wow! Menar du... Den här?

-Men gud pappa, du måste skoja? Den är grym!

Lite senare.

"Mitt gamla rum...""Mitt gamla, hemska rum..."

"Jag HATAR Forks."

"Phoenix... Jag vill tillbaka till dig..."'

-Bell... Åh. "Hon sover visst."

"Jag får väl laga middagen själv."

"Åh, jag bränner den säkert..."

-Typiskt!

Av Fanny - 25 juni 2011 19:22

Rubriken lyder :3  


Klicka på bilden för att ladda ner henne! =)



Nu kanske ni kan gissa vad nästa serie kommer att handla om...? =D

Av Fanny - 24 juni 2011 15:58

  Förlåt för att den är så försenad, internet har krånglat!


Tidigare delar: Del 1 Del 2 Del 3 Del 4 Del 5


Nancy - Brun

Wendy - Röd

Sandi - Ljusblå


"Vad är det med mig...?" 

"Åh, jag tror jag svimmar..."


 "Wendy har haft det minst lika svårt som jag... Och jag har bara behandlat henne dåligt!"

"Vad jag är dum!"

Samtidigt så ligger Wendy och drömmer...


*Wendys dröm*


Sandi: -Ååh... Jag har så ont i huvudet...

-Och min mage kurrar...

-Ååh... Wendy... Du skulle lösa allt...

...-Wendy...

Wendy: -Mamma...

-Åh, snälla mamma, kan du inte följa med hem? Jag bor runt husknuten...

-Jag är så ledsen Wendy, men det går inte...

...

-Åh... Precis som när jag var liten...-Hon bara försvinner...

...


Forts. följer...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards