Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Livesändningen

Av Fanny - 8 januari 2013 20:42

Herregud alltså. Vilken sändning! Jag är grymt nöjd med vad jag såg, om man bortser från att det var lite ekon och liknande. Under denna sändning annonserade EA Universitet (ett inlägg kommer snart!), expansionspaketet Island Paradise vilket kommer att ge en möjlighet att bla. resa med båtar, och en expansion utan namn där man kommer kunna resa in i framtiden. TAGGA.SE

 

Det var även grymt många som kommenterade på livesändning-inlägget. Jag menar, 100?! Haha, helt sjukt ju. Jag och några läsare hade ett litet simsparty på Twitter också (fast det var mest jag som twittrade saker som "OMGGGG NU VISAR DE TJEJHÅREN!!). Universitet ser grymt ut, och jag fyller år den tolfte mars - vilket betyder att det kommer ut sex dagar innan jag fyller år! YAAAY! Gillar även det som de visade av 70, 80 & 90-tal, det börjar luta mer åt att jag kommer köpa det.


Vad tyckte ni om sändningen?


En random bild från när min sim var i egypten och tjusade ormar.

 
 
Sindra

Sindra

8 januari 2013 20:51

It was awsome!
Det bästa ögonblicket i mitt liv :'D
Men resa in i framtiden låter liiite trist, sorry!

http://Sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Saga

Saga

8 januari 2013 21:05

Jag missade den! Var hos doktorn..suck!

http://Rampljus.bloggplatsen.se

 
Josefin

Josefin

8 januari 2013 21:12

Måste bara fråga en sak som jag har undrat över länge nu.. Jag köpte The sims 3 årstider för inte så länge sen och såg att man måste ha "simspoints" för att köpa dom sakerna jag vill ha. Men när jag gjorde mig medlem så trodde jag att man skulle få typ 1000 points men så såg jag att jag inte hade fått några alls. Hur ska jag göra för att få simspoints? Tacksam för svar!

http://www.josefinnilssons.blogg.se

 
Ingen bild

Annie

8 januari 2013 21:21

Saga: Du kan gå in på sidan och kolla igen

 
Fanny

Fanny

8 januari 2013 21:30

Wow, missa den men de nya expanions paketen låter super bra ju...

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

 
Sindra

Sindra

8 januari 2013 21:52

Vetduvad Fanny? Du ligger etta på mest kommenterat enligt bloggplatsen!

http://Sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Olivia

8 januari 2013 22:10

Kommer universitetsaken bli det sista expansionspaketet, eller kommer de komma fler?

Man måsta bara älska din blogg haha, den är så bäst!

Fanny

9 januari 2013 11:12

Det står i inlägget :P Men tack!

 
Ingen bild

Johanna

9 januari 2013 12:10

Livesändningen var bra tycker jag. Ganska lång förstås så lite långtråkigt. Men men... Om man ska få med allt så...
Island Paradiset verkar riktigt skoj och Universitetet, längtar ihjäl mig!! :D

 
Ingen bild

Amy w

9 januari 2013 12:44

Hej Fanta,

Sändningen var super bra, jag satt i Spanien och kollade :) Längtar nog mest efter Studentlivet.

Jag började följa dig på Twitter igår, kan inte du följa mig med? Har ingen som följer mig och vet inte hur man kan få det :(

Tack för en bra blogg och rolig Twitter (heter miss_wamy där)

 
Josefin

Josefin

9 januari 2013 14:26

Måste bara fråga en sak som jag har undrat över länge nu.. Jag köpte The sims 3 årstider för inte så länge sen och såg att man måste ha "simspoints" för att köpa dom sakerna jag vill ha. Men när jag gjorde mig medlem så trodde jag att man skulle få typ 1000 points men så såg jag att jag inte hade fått några alls. Hur ska jag göra för att få simspoints? Tacksam för svar!

http://www.josefinnilssons.blogg.se

 
SimsMixy

SimsMixy

9 januari 2013 17:45

längtar sjukt mycket! Särskilt efter universitets liv, det är ett MÅSTE!
Och island paradise.

http://simsmixy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

SandraH

9 januari 2013 17:46

Åh jag längtaaar!!! :-)

 
Saga

Saga

9 januari 2013 18:33

Svar till Josifin: Du kan få simpots genom att köpa ett simspaket eller på sims 3 community. Länken finns där nere :)

https://store.thesims3.com/buysimpoints?execution=e1s1

http://rampljus.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hej

9 januari 2013 19:10

Jag fyller också år den tolfte mars!!😃

Fanny

9 januari 2013 21:36

Yay! :3

 
Ingen bild

Sandra :3

9 januari 2013 22:09

Åh gud, mitt PEPS (Pre Expansion Pack Syndrome, man längtar ihjäl sig till ett ny EP :3) kommer bli extremt i år D:

 
Ingen bild

det du

10 januari 2013 20:25

Sändningen laggade jätte mycket så fick se den efter den hade sänts istället. Fyller år 1 mars så får väll önska mig pengar till att köpa det själv eller önska att ngn förhansbokar åt mig

 
Anonym

Anonym

25 januari 2013 15:05

Kanske kommenterar vad jag tyckte om sändningen här när jag faktiskt har SETT sändningen ;)

http://mysimspage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards