Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

The sims 3 Övernaturligt/Supernatural är bekräftat!

Av Fanny - 13 juni 2012 18:16

Då var det bekräftat! Nästa spel i The sims 3-serien är The sims 3 Övernaturligt. Som vanligt ett väldigt tråkigt svenskt namn, så förvänta er att jag kommer att refera till det som Supernatural, det engelska namnet.


Denna expansion kommer att vara inriktad på övernaturliga varelser och lite magi; Men mest övernaturliga varelser. De varelser som kommer att finnas i expansionen kommer bland annat att vara varulvar, älvor, häxor, magiker och mer uppgraderade vampyrer. Alla kommer att ha olika interaktioner och superkrafter.


 

Det kommer även att finnas en ny stad vid namn Moonlight falls. Jag har tyvärr inga bilder på denna, så mer än så kan jag inte berätta om staden.


Det kommer även att komma med en massa övernaturliga färdigheter och föremål.


Sen verkar det finnas en limited-edition-version med plants vs zombies (eller som det verkar kallas på svenska: Växter mot Zombier)... ALLTSÅ SERIÖST EA. Först Katy Perry, sen Diesel, och nu det här...? Skaffa lite kreativitet i stället för att göra spel med andra företag/artister.


Aja, här kommer lite bilder.

 
              


I sverige har det sitt releasedatum den 6 september!

 
 
Ingen bild

Emma

13 juni 2012 20:04

Nej! vad tråkigt.... eller nej det är ju roligt med ett nytt expantion men jag hade hoppats på att det skulle bli årstider. Detta är ju mer sims medeltiden med häxor och sånt :( kan det komma häxor och varulvar och sånt och bo i alla städer? det skulle vara lite kåstigt att det kom in en häxa och började trolla på en bar i bridgeport. -.-

 
TovaSimmen

TovaSimmen

13 juni 2012 20:05

AWWWW YEAAAH!!!! :D EA lyssnar äntligen på vad vi vill ha!!! :D Det är häxor och varulvar mm som jag har saknat från sims 2!!! :')

http://somethinglikesims.bloggplatsen.se

 
Simmy

Simmy

13 juni 2012 20:09

LÄÄÄNGTAAAR!! :)
Kommer självklart att köpa det.

http://wehearthesims3.bloggplatsen.se

 
fanny

fanny

13 juni 2012 20:17

haha kul att du också verkar tänka på Vampire Diaries? ;)
tycker detta verkar vara rätt häftigt iaf! och namnet är förvånadsvärt bra på svenska, alltså det är iaf en passande översättning till skillnad från många andra :P

http://tstre.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annika

13 juni 2012 20:23

Tyckte detta verkade roligt, tills jag kollade på trailern.. Det såg ut som det var lite dåligt gjort?
Dock längtar jag ihjäl mig tills den dag EA bestämmer sig för att göra Årstider till trean, det enda som saknas!
Fast självklart kommer jag köpa detta med, då jag har alla TS3-spel :O

 
Elli

Elli

13 juni 2012 20:34

September?! Men åååh, då kommer det ta ännu längre tid innan det kommer något nytt och kul expantionspaket.. Den verkar inte så kul, den nya expantionen. Kan inte årstiden komma någon gång?

http://MaybeCrazy.bloggplatsen.se

 
Isabelle

Isabelle

13 juni 2012 20:34

alltså.. jag är 15 år, och tyckte det var lite smått "läskigt". tycker inte alls det verkar vara nå bra ep, hehe. bara min åsikt.
hoppas också att årstider kommer ut snart !

http://ssims3blogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tilda

13 juni 2012 20:57

Neeeej inte förrän 6 september!!!!!!!!

 
^.^

^.^

13 juni 2012 21:26

Tycker det verkar jättekul. Ser verkligen fram emot det^^

http://theesimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

:O

13 juni 2012 21:37

Håller med dig, Isabelle, dom där zombiesarna kommer ge míg en hjärtattack!

 
Ingen bild

Olle Jönsson

13 juni 2012 21:47

Farför får jag känsla av att fanta inte gillar detta ep!
Det verkar ju rett bra:)

 
Ingen bild

Lisa

13 juni 2012 22:12

Kommer helt klart köpa det. ;)

 
Gräshoppan

Gräshoppan

13 juni 2012 22:35

Verkar ju superkul!
Lite tveksam bara om de uppgraderade vampyrerna kommer att ersätta de gamla vampyrerna?
Men ska nog köpa det.
Men har ju så många andra saker jag vill köpa!
Varför måste allt kosta PENGAR!!

http://www.simlii.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

emma

13 juni 2012 22:53

vad gör quinn där i mitten :)?

 
Ingen bild

Saga

14 juni 2012 07:27

Jag fattar inte; kommer man kunna vara något av dom här varelserna elr kommer dom bara gå omkring i staden ba YOHOOOOO!?????? För om man inte kan det så blir det ju inte så kul… Förresten kommer det finnas såna här varelser i andra städer än Moonlight Falls? Håller med den första kommentaren!

 
Ingen bild

Henny-penny

14 juni 2012 08:33

Jag tycker att det verkar kul men att EA överdriver lite. Allvarligt det är liksom inte sims om det går runt zombies i stad eller små älvor som flyger omkring jag tycker att sims är mer att ta hand om simars liv än att försöka fly från en varulv. Självklart tycker jag också att det verkar spännande och jag kanske till och med köpa det men jag tycker att det går lite över styr!

 
Neri

Neri

14 juni 2012 08:53

Ska nog köpa. Vill ju ha vampyrer och älvor.. Isf ska jag göra en tuff älva!xD men skrev det nyss på min blogg

http://nerissims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sindra

14 juni 2012 09:41

Det verkar ganska kul, men för mig som typ kissar på mig när en mumie kommer är detta lite läbbigt faktiskt. Men jagvill ha älvan och häxan. Får fundera på at köpa det

 
Ingen bild

Sindra

14 juni 2012 09:43

Men jag tycker att spelet handlar ju om att man ska ta hand om sina simmar inte fly från varulvar liksom. Men jag tvingar EA att göra väder eller årstider vad man nu väljer att kalla det.

 
Ingen bild

Misan

14 juni 2012 11:07

Det är ju det som man vill ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska absolut köpa det, eller det står iallafall längst upp på min köpa sims 3 lista!!!!! Förutom, kvällsnöjen och leva livet, heheeeee

 
Ingen bild

melinda

14 juni 2012 11:08

Haha, överdriv! Som vissa säger: Sims handlar om att ta hand om familjer och göra roliga grejer, inte fly från zombies och varulvar... Snart har vi ju ett nytt Mafiaspel.

 
Ingen bild

Sindra

14 juni 2012 11:20

Melinda har rätt.
Årstider ska vi ha!! Inte äckliga zombies. Kom igen nu EA, ni gör det era kunder inte vill ha! VI VILL HA Å-R-S-T-I-D-E-R

 
Ingen bild

Misan

14 juni 2012 11:24

Melinda: Ja, om de fortsätter såhär så kommer nästa expantion vara sponsrat av maffian, tänk er The Sims 3 Maffian expantionspaket... Sov på dagarna och var vaken på natten och akta dej för att gå ut på natten när maffian är ute, haha. Ny grej, har dina simmar inte pengar till räkningar, ta ett lån av maffian men se till att du får tag i pengar snart, annars kanske någon i kostym kommer till dej o dina simmar och knackar på!!!!!!!!! :( :)

 
Ingen bild

Metta

14 juni 2012 11:45

Jag förstår att ni vill ha årstider i trean, men det krävs nog väldigt mycket jobb. Därför får vi vänta ganska länge. Det är väl därför de gör lite småsaker emellanåt, för att underhålla oss medan de jobbar på det? Tänk, att installera så att hela städer (inkl. hus och möbler) blir täckta av snö, att träden tappar sina löv på hösten, att göra nya handlingar till simmar, ge dem nya kläder, etc... Det föreställer jag mig i alla fall!

 
Ingen bild

Ellie

14 juni 2012 12:02

Det verkar rätt så kul, det där med zombie´s är inte min grej typ, haha, tyckte att dem är rätt så äckliga, men det kanske kommer bli ett av mina nya expansion iaf för det brukar ju bli så! ;)

 
Ingen bild

MysanGagaPotter

14 juni 2012 12:54

Ska sååååå köpa det, jag älskar att vara vampyr eller att hitta enhörningar och sånt! Jag vill att årstider ska komma men jag har väntat länge på att kunna bli zombie. Och spelet plants VS zombies är väldigt roligt, jag ser fram emot det!

 
Ingen bild

Misan

14 juni 2012 14:00

Man kunde förboka på cdon, det spelet kostade 399!!
Expakt brukar kosta 199 där, liksom 200 spänn mer. (jag vet att det brukar kosta mer när de e nytt men liksom inte 200 kr)

 
Ingen bild

Victoria

14 juni 2012 15:00

Var det nåt fel på min dator eller var den där videon Mr Cool?!
Isåfall skulle det vara ett stort sammanträffande, för att för några år sedan brukade min bror lyssna på den, sen för några dagar sen hittade jag något som påminde mig om den, så jag gick till YouTube och tittade på den, sen någon dag eller så senare lyssnade han (min bror alltså) på den, och det kan inte finnas nån chans att han hörde när jag lyssnade på den för jag hade hörlurar på, och nu DET HÄR?? Buggar min dator för det hade inget med inlägget att göra och du skrev inget om den...
True or false?
Någon kan väl svara på det...?

 
Ingen bild

Victoria

14 juni 2012 15:07

Lägg... Av...
När jag hade tittat klart på Mr Cool kom The Sims 3 Supernatural Trailern upp helt av sig själv...
Och nu kom MyMusic LIVE upp av sig själv!!!!!!!!
VAD HÄNDER, MANNEN?!

 
Ingen bild

Victoria

14 juni 2012 15:25

Står det "Playlist History (6 videos)" på allas?
Jag tror att den spelar upp min historia som jag hade på YouTube när Fanta la upp inlägget...
Okej, mysterie's solved

 
Ingen bild

Tessan

14 juni 2012 15:42

Jag tycker detta expansionspakets paket verkar jätte tråkigt! Vad kommer här näst? Troll ? Haha det skulle inte förvåna mig.. Jag hade ju hoppas på årstider jag också! Hoppas det kommer :)

 
Lime

Lime

14 juni 2012 16:09

Var fick du reda på releasedatumet?

http://www.limes.n.nu

 
Ingen bild

anonym

14 juni 2012 16:44

Om jag ska vara riktigt ärlig så låter detta skittråkigt..
Hade hoppats på årstider, kommer inte att köpa det där.

 
Neri

Neri

14 juni 2012 17:01

Nu kommer min andra åsikt, sims ska ju vara kul och inte läskigt, det här är ju ganska läskigt,borde ju vara 1000000000 års gräns på det här xD

http://nerissims.bloggplatsen.se

 
Olivia(randomsims3)

Olivia(randomsims3)

14 juni 2012 19:15

YEEEES, älskar plants vs zombies. Det verkar askul fast läskigt, haha kommer typ döö av alla zombies xD

http://randomsims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Moumintroooll

15 juni 2012 09:57

Detta.Är.AWESOME Fast sjukt dyrt >:(

 
Ingen bild

From a Sapling

16 juni 2012 16:38

Tänker så köpa detta, älskar <3 Föressten visste jag inte att du gillade Martyn! (inthelittlewood) älskar hans KOTS (kindom of the saplings) let's play på yogbox! :D

Fanny

16 juni 2012 17:01

Va? Jag har aldrig sagt att jag gillar det o.O Vet inte ens vad det är...

 
Ingen bild

Louise

16 juni 2012 22:21

Asså läskigt, allvarligt ni är väll inte små bäbisar! Och er som klagar: Ni gör det inte precis trevligt! Bad vi om era deprimerande åsikter? NEJ! så håll k**ten

Fanny

16 juni 2012 23:17

Du ger inte en så glad åsikt heller. Låt folk vara rädda, det kommer väl inte direkt att förändra något i ditt liv? Alla har rätt att skriva vad de tycker, så länge det inte bryter mot kommentarsreglerna. Dock har du brutit mot dem precis.

 
Ingen bild

Louise

17 juni 2012 08:41

Jag ber om ursäkt för jag har haft en svår tid just nu och har varit väldigt väldigt lättirriterad. så jag ber om ursäkt för det jag skrev men jag står fortfarande för det. (jag är en ganska stolt person)

 
Ingen bild

Daniel

17 juni 2012 15:04

Neri: gammla kan också vara rädda :P det är liksom vuxna 18-50 som kanske inte är så lättskrämda

 
Ingen bild

Åsnan

17 juni 2012 16:00

I slutet på videon står det ju
"Alla Bilder är inte exempel på verklig spelfunktion":P Så dom juger lite i videon altså;SSSSS

 
Ingen bild

Saga

22 juni 2012 00:02

Jag kanske är seg eller nåt men…vad f*n(förlåt) är Plants vs Zombies!???
Tacksam för svar…

 
Ingen bild

Alea

22 juni 2012 15:25

PVZ är ett spel som går ut på att plantera växter som ska döda zombiesarna.
Nu börjar ärligt talat EA överdriva!? Jag menar vist lite kul med fantasy men sims 3 går ju ut på att man ska ta hand om simmarna inte: abra kadabra! men ska nog köpat endå och se vad det är. Men kan inte årstider komma ut snart eller???

 
Ingen bild

Saga

23 juni 2012 09:37

Okej tack så mycket! Hahaha kommer absoluuut inte köpa limited edition då…!

 
Ingen bild

Rose

24 juni 2012 13:52

Jag har väntat så länge på detta!!! Jag älskar allt med det här spelet, men det är bara en sak jag inte gillar.
Det är...ZOMBIES!!! Jag är jätte rädd för zombies. Hoppas dom inte kryllar ut på gatorna när min sim är ute. Man borde kunna ta bort zombies, för det finns säkert andra som är rädda för zombies som jag. Det var allt.

 
Ingen bild

Emma

24 juni 2012 15:43

Jag är också rädd för zombies men jag vill ändå ha det där spelet!!!!!

 
Ingen bild

gamelizards

24 juni 2012 15:59

bara jag som inte tycker om sims håller mig hällre till "riktiga spel" som Metal gear solid 3.

Fanny

24 juni 2012 16:43

"Riktiga spel"? Skämtar du med mig? Det enda sims handlar om är att ta hand om människor, som beter sig som på riktigt!

 
Ingen bild

Alea

24 juni 2012 16:48

I <3 sims 3

 
Ingen bild

Betrice

25 juni 2012 08:40

Jag länktar tills det kommer utt.

 
Ingen bild

Annis

26 juni 2012 12:37

Ska köpa det längtar.
Värkar vara riktigt kul.

 
Ingen bild

Rose

26 juni 2012 13:33

Jag är jätte rädd för zombies, men jag ska ändå köpa "The Sims 3 Övernaturligt" Jag gillar varulvar och vampyrer i alla fall. :P

 
Ingen bild

Olivia

27 juni 2012 19:39

Jag trodde jag var den ända som är rädd för zombies det känns skönt att jag inte är den ända. I Love Sims 3. :3

 
emily

emily

29 juni 2012 14:47

jag lääääängtar tills det här simset går ut men jag är fruktansvärt rädd för zombisarna för när jag såg en mummie på sims 3 destination världen så burja allvarligt gråta för jag är rädd för många saker

http://?

 
Ingen bild

ONE PIECE FAN!!!! XD

7 juli 2012 01:36

Åh gud, så är det också för mig emily. När min sim var i egypten så bestämde jag att gå in i svinxen och när jag såg mummien komma ut så ville jag bara komma där i från så fort som möjligt. Mitt hjärta dunkade så fort och så hårt. Jag vet att det är bara ett spel, men jag blev verkligen rädd. Jag kommer säkert bli super duper rädd när jag kommer se en zombie när jag får det spelet.

 
Ingen bild

Sandra

7 juli 2012 12:27

Ärligt talat så skrämmer zombiesarna inte mig så mycket. Men! Jag är sjukt imponerad över de som ÄR rädda! Jag tycker det är väldigt häftigt att våga säga sådant man är rädd för och liknande! Stay the way you are, förtsätt vara er själva! det här var kanske inte jättemycket om inlägget, men vill bara att ni ska veta att jag tycker det är sjukt coolt av er! KRAAM!

 
Ingen bild

Hanna

9 juli 2012 02:33

jag älskar vampyrer, varulvar, häxor, trollkarlar & älvor. det som jag inte gillar med det här spelet är zombies, allvarligt dom är jätte läskiga. några forskare har till och med kommit på att zombies kan faktiskt en dag ta över världen. det är fullt möjligt att zombies kan existera, jaja jag tycker resten av spelet är OK. :3

 
Ingen bild

Kasandra

12 juli 2012 22:20

OK, nu är det officiellt detta spel är helt grym. Jag kollade på youtube om "The Sims 3 Supernatural" och jag såg när man håller på att göra sin sim och sånt så kunde man själv välja vilken man ville vara. Det finns 7 stycken som man kunde välja på, ja ni hörde rätt 7 stycken kan man välja på. En vampyr, varulv, häxa, älva och zombie. Dom två andra vet jag inte vad det är min ena är kanske människa, men vad är den sista? Jag kan knappt vänta tills spelet kommer ut, tjao!

 
Ingen bild

Kasandra

12 juli 2012 22:24

när jag skrev min på denna mening... "Dom två andra vet jag inte vad det är (min) ena är kanske människa,". Där det står "min" ska det stå den. Vi ses senare, tjao!

 
Ingen bild

Billy-Ray-Cyrus-forever-

12 juli 2012 22:37

Va, är det sant?! nu vill jag ha det spelet så himla mycket!!! jag kan knappt vänta men den kommer först ut i september. det är ju typ forever!!! jag måste väl vänta. nu tänker jag härma Kasandra lite, Tjao!

 
Ingen bild

Elisa

13 juli 2012 11:03

Jag har också sökt på youtube om the sims 3 supernatrual och jag älskade vad jag såg. förutom zombierna dom är rätt läskiga tycker jag. men allvarligt är det verkligen 7 stycken!!!!! jag blev verkligen förvånad då, den ena är nog säkert människa som kasandra sa men vilket monster är det sista? jag längtar tills spelet kommer ut. XD

 
Ingen bild

Felicia

13 juli 2012 22:14

Hallåååååå. är ni helt isolerade eller, man kan välja spöken också. de säger ju det överallt, isims,simsvip,forumet videoklipp och på en sån dr förtitt på hur det ser ut.. ledsen om jag var lite "elak" men ändå

 
Ingen bild

Emma

14 juli 2012 08:53

Felicia du behöver inte vara så taskig, dom visste nog inte om det. Dom får uttrycka sig själva vad dom tycker, så du ska inte såra deras känslor eller säga något som förolämpar dom och du vågar inte säga något om vad jag har sagt nu för detta är vad jag tycker så du får acceptera det. I love sims 3. X3

 
Ingen bild

Just Dance!!!

14 juli 2012 09:03

Alltså allvarligt, vill ni ha årstider på Sims 3? Då får in sluta drömma för den kommer inte ut på Sims 3 och ni får leva med det. Inte för att vara taskig men den kommer faktiskt inte ut. där i mot så tycker jag detta spel är jätte cool, jag längtar tills det kommer ut så jag kan spela det på en gång.

 
Ingen bild

Paulina The Lover

14 juli 2012 11:17

Eftersom det är några som är rädda för zombies så ska jag berätta hur man får zombierna att hålla sig borta från huset. Om man köper The Sims 3 Supernatural Limited Edition så finns nåt som kallas Plants VS Zombies och då får man några special saker som kan få zombierna att hålla sig borta, men det finns också special saker som får zombierna att komma. Om du är rädd för zombies eller älskar zombies så köp The Sims 3 Supernatural Limited Edition.

 
Ingen bild

Paulina The Lover

14 juli 2012 11:20

Supernatural låter bättre än Övernaturligt. XP

 
Ingen bild

Felicia

15 juli 2012 11:46

Emma: jag vågar visste säga något men jag har inget bra argument :P och jag håller med Louisedär uppe .

 
Ingen bild

Emma

15 juli 2012 14:45

Till Felicia: Så, du tycker alla här är små bäbisar? Du vet vad man säger, den som sa det var det. (-.-' XP X3 >:C >:D XD)

 
Ingen bild

felicia

16 juli 2012 12:55

Ja jag kanske tycker att alla är bäbisar >:D men zombisarna är nt ens läskiga. för man borde va väldigt väldigt lättskrämd enligt mig om man är rädd för datoranimerade zombies :D

 
Ingen bild

Felicia

16 juli 2012 20:41

Du just dance det kommer kanske komma ut du vet väl inte om det kommer ut eller inte

 
Ingen bild

Just Dance!!!

17 juli 2012 20:10

Så du säger att min storasyster ljuger? D:< Hon är faktiskt med på att skapa the sims 3, så jag tror nog att hon vet mycket bättre än dig. >:C Din lilla fjant. >:P

Fanny

17 juli 2012 23:00

Nämen oj så trevlig du var? Tyvärr kommer jag att blockera ditt IP, så du kommer inte att kunna skriva några mer kommentarer då du har brutit mot kommentarsreglerna :>

Ja, och det ska vi tro på :P Det har ju varit hur många spoilers som helst om Seasons, och även om din syster jobbar på EA så får hon säkert inte berätta ifall de planerar att göra Seasons till trean. Min mamma jobbar på H&M och får inte ens berätta för oss i familjen om något nytt designersamarbete som inte har blivit annonserat än, och det skulle inte förvåna mig om det var samma sak med EA.

Och även ifall det inte kommer - vilket det är 90 procents chans att det gör - så kan du väl fortfarande låta folk hoppas? Du behöver inte vara en glädjedödare för det, vettu. :>

 
Ingen bild

Felicia

18 juli 2012 16:16

Du just dance du kan bara hoppa upp i ditt ***** och **.(jag täckte de "fula orden" blockad om det funkar :P)

 
Ingen bild

Felicia

18 juli 2012 16:17

mellan fula orden och blockad ska det stå för att inte bli. glömde att skriva det:3

 
Ingen bild

Felicia

20 juli 2012 17:23

Och just dance. the sims skapas ju i USA väll och du bor i sverige tror jag för the sims är ju väll ett amrikanskt spel?

 
Ingen bild

Positivarna

21 juli 2012 14:23

Åh! Vi längtar! Har alltid tyckt att vampyrerna i Kvällsnöjen varit så mesiga och inte så "vampyriga", om ni förstår vad vi menar. :P Vi har varit besvikna på att det inte funnits varulvar i 3:an heller, haha.
Men ni borde kanske inte vara så negativa? Om årstider kommer så gör de det, om inte så får vi leva med det, och sen kanske EA håller på med ett sånt spel, vem vet? För vi längtar också.
Och för er som klagar; ni behöver ju inte köpa det? Då kommer allt att vara som vanligt med normala familjer och inget övernaturligt.
Ville bara säga det, hejdå! :D

 
Ingen bild

Jone

24 juli 2012 04:19

Jag var också besviken för varulvarna men dom kommer snart, bättre sent än aldrig.

 
Ingen bild

Zalgadis-Lover

24 juli 2012 04:59

Hej "positivarna" hur vet du att alla tycker vampyrerna från kvällsnöjen är mesiga? Jag tycker dom är jätte bra och från den där trailern av sims 3 övernaturligt så såg alla monster konstiga ut (enligt mig) för har ni sätt deras näsor? Gud, jag fattar inte varför dom gjorde en sån dålig trailer och varför berättade dom inte om dom nya vampyrerna på youtube? PS: Om ni vill veta vem Zelgadis är så titta på "Slayers" jag blev förälskad i första ögonkastet, det är synd att han är tecknad. Varför måste alla som jag tycker om måste vara äldre eller en tecknad figur?!?! Bye bye I love you! <3

 
Ingen bild

Zalgadis-Lover

24 juli 2012 05:06

Jag vet det här inte har något med att göra med sims 3, men jag vill bara skriva det här. Slayers, Gokudo och One Piece är några av mina favoriter det skulle göra mig glad om någon skulle vilja titta på dom, ja just det, dom är inte på svenska men dom är så roliga och dramatiska det är också lite kärlek men inte för mycket, bara lite blyga och pinsamma stunder ibland. X3
PS: Vad betyder URL?

 
Ingen bild

Just Dance!!!

24 juli 2012 11:46

Jag är ledsen om jag har förolämpat någon här, men jag sa bara det min syster sa. Du felicia, sa jag att jag bor i USA eller? Nä det gjorde jag inte, jag bor med mamma pappa min lillebror här i sverige. Min stora syster bor i USA nu, hon är typ 27 eller 28 nu hon är ganska ny med det här men hon gör sitt bästa. Om ni undrar varför jag inte kunde svara var det för att fanta blockerade min IP, men jag kan skriva igen för någon konstig anledning. Det var ändå bra att hon blockerade mig nog, jag blir rätt sur när folk gör mig arg jag kan vara arg på någon i flera veckor. Min syster sa faktiskt att det är inte säkert att the sims 3 årstider kommer att komma ut, jag vill också att det kommer men det finns ändå ett lite hopp att det kommer ut om ett år eller så. Jag är 12 år ska fylla 13 om tre månader.

 
Ingen bild

Felicia

24 juli 2012 15:09

Men det har varit jätte många spoilers eller vad det nu heter, det kanske hon kan förklara? bara undrar :P

 
Ingen bild

Just Dance!!!

24 juli 2012 20:06

Som jag sa min syster sa faktiskt att det är inte säkert att den kommer ut men om den kommer ut så kommer det vara om ett år eller så, det kan hända att dom där spoilers är fake eller så gillar hon bara att göra mig besviken. I alla fall så kanske den kommer ut, man vet aldrig.

 
Ingen bild

Karamell

25 juli 2012 00:35

Saga om du gillar zombies eller hatar zombies så kan man köpa sims 3 limited edition när den kommer ut. Som paulina the lover sa, hon sa att det är några special saker som får zombierna att hålla sig borta eller får att komma. Vill du fortfarande inte köpa the sims 3 övernaturligt limited edition, Saga?

 
Ingen bild

Ylva

28 juli 2012 05:16

Jag har skaffat sims 3 diesel men jag har inte spelat eller öppnat fodralet, är det några andra som har sims 3 diesel?

 
Ingen bild

en som garvar läppen av sig!

1 augusti 2012 03:28

Haha seriöst... Det är ett spel, så hur fasiken kan ni tycka det är creepy? Prova lira amnesia, wolfenstein etc så får vi se vad ni tycker sen ;) o det kommer bli sjukt najs med magi o övernaturligt, men det borde vara rätt rare o bannlysas i städerna imo, men ändå gå o använda ;)

 
Ingen bild

Louise

1 augusti 2012 10:26

Eller hur det är det jag har sagt förut :D

 
Ingen bild

Felicia

2 augusti 2012 23:37

Du just dance du hade feel HAHA seasons kommer det har pricis blivit en trailer så de så. så vem är det nu som är en fjant >:D

 
Ingen bild

Felicia

2 augusti 2012 23:40

Haha jag är så glad nu VÄDERRRRR

 
Ingen bild

Just Dance!!!

3 augusti 2012 10:14

Du läser inte ens vad jag skriver, Felicia. Men jag är ändå glad om seasons kommer ut.

 
Ingen bild

felicia

3 augusti 2012 12:42

Men du sa först typ asså alvarligt vill niha årstider på sims,då får ni sluta drömma för det kommer inte komma till sims3.typ nåt sånt men sen så ändrade du dig....varför?

 
Ingen bild

Just Dance!!!

3 augusti 2012 23:05

För först ville jag inte ge någon falska förhoppningar och jag visste inte hur jag ska riktigt uttrycka det då, jag var också på väldigt dåligt humör den dagen. Det var samma dag som min stora syster sa att seasons inte skulle komma ut på sims 3, så jag var rätt upprörd. Gud vad elak hon kan vara. D:<
I alla fall så kan jag bli väldigt lätt uppretad om man gör mig det minsta arg eller förbannad, hoppas att det är svaret på din fråga Felicia.

 
Ingen bild

Jenny Cyborg XD

4 augusti 2012 14:49

Jag skulle vilja att dom skulle berätta om dem nya vampyrerna också och den trailern var inte så bra häller. Vampyrer är bäst och jag gillar älvor också, speciellt när älvorna kan krympa sig själva i the sims 3 övernaturlig det är bara så coolt och söt. X3

 
Ingen bild

felicia

7 augusti 2012 12:22

till just dance: ja men om du var osäker på det så behöver du ju inte säga att det inte kommer ut så att det förstörs för alla som längtar efter det

 
Ingen bild

Jenny Cyborg XD

8 augusti 2012 15:43

Nu är det inte långt kvar tills the sims 3 övernaturligt kommer ut, jag längtar så. CX

 
Ingen bild

felicia

8 augusti 2012 19:54

Eller hur Jenny lääännnggtttaaaarrr tiiilll öveernatuurligt och årstideeerrrr!!!

 
Ingen bild

Jenny Cyborg XD

9 augusti 2012 19:04

Ja just det, årstider kommer också ut. Årstider kommer ut samma månad som jag fyller år, det skulle vara ännu roligare om det var på samma dag också. Äntligen årstider!!! CX

 
Ingen bild

Jenny Cyborg XD

16 augusti 2012 08:34

Det här tycker jag är lite konstigt det tycker jag i alla fall. När jag sökte på The Sims 3 Supernatural och sen så tittade jag på bilder, då såg jag en ny bild och det var en man som såg ut som en stor groda. Det är också en häxa och några zombies där men den stora grodan såg jag först. Jag fattar inte riktigt, är det ett nytt monster eller är det en ny kostym? Jag fattar inte. O.o?

 
Ingen bild

Jenny Cyborg XD

16 augusti 2012 09:05

Det är 7 monster. Vampyr, varulv, älva, häxa, ny vampyr, spöke och ande. Men var är zombien? Det borde vara 8 monster då, men varför är inte zombien med i "Create a Sim"? Det kanske är för att man måste få tag på en zombie själv. Om ni vill veta hur jag vet att det är en ande så förklarar jag det nu, när jag sökte på the sims 3 supernatural på franska så hittade jag bild med "Create a Sim" och där var det en lampa på en av monsterna. Titta själva om ni vill.

 
Ingen bild

felicia

17 augusti 2012 19:27

du jenny zombis går inte att göra i cas har typ simgurumegan sagt och grodorna är en förtrollning av häxorna :D

 
Ingen bild

Jenny Cyborg XD

19 augusti 2012 17:20

Jaha, nu förstår jag. Att förtrolla simar till grodsims verkar vara kul med, kan knappt vänta tills spelet kommer ut.

 
Ingen bild

Johanna

26 augusti 2012 19:30

Men fan vad alla överdriver då xD Jag ska iafall köpa det derekt, Har faktiskt förbokat det. Tur att seasons kommer mycket senare för jag måste spara pengar här, Jag är ju inte gjord av pengar ;D

Fanny

27 augusti 2012 09:00

Ååh, en till som inte är gjord av pengar! Är inte ensam xD

 
JagSnygga

JagSnygga

28 augusti 2012 16:46

Ja men jag undrar när kommmer den ut Sims 3 Övernatrulig den 4 eller den 6 September vill jätte gärrna veta. Kolla min blogg


jagsnygga.bloggplatsen.se

http://Alingsås

 
Ingen bild

Jenny Cyborg XD

31 augusti 2012 15:21

I England så kommer den 4 september, den 6 september kommer den till Sverige.

 
Ingen bild

Jenny Cyborg XD

2 september 2012 12:44

Nu är det inte långt kvar, bara några få dagar kvar. X3

 
Ingen bild

Olivia

4 september 2012 12:55

Idag kom det ut i USA. Jag längtar till på torsdag då det kmr till Sverige!!!

 
Fanny

Fanny

24 oktober 2012 13:50

Man kan inte skapa en zombie i cas för det var typ nåt med att man kan få tag på dem lättast genom att döda nån eller nåt sånt var det, men vill köpa spelet nu!!!
Årstider tror jag kommer ut 14 november i sverige

http://themusician.bloggplatsen.se

 
MySimsPage

MySimsPage

8 december 2012 12:39

Haha, killen på andra bilden ser helt galen ut! (om man inte räknar med älvan längst upp.
Varför är du så kritisk mot de svenska namnen?

http://mysimspage.blogg.se

 
MySimsPage

MySimsPage

8 december 2012 12:40

Startbilden till videon, HAN ser galen ut !!!!

http://mysimspage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards