Fantas simsblogg

Alla inlägg under juni 2011

Av Fanny - 7 juni 2011 16:52

KOLLA VAD JAG FICK IDAG!!! =D

(förlåt för dålig kvalitet)

 


Gissa vad som installeras nu? =D


Klart jag ska skriva lite om det sen! =)

Av Fanny - 6 juni 2011 12:32

Klicka här för att ladda ner min nya sim!


(bilderna är lite huller om buller)


Idrottskläder (snygg pose, eller hur?)

Sovkläder (en till snygg pose)

Finkläder

Vardagskläder

Badkläder (den enda som är på rätt plats)

Huvud (Hon hade andra kläder när jag tog bilden)


Ladda gärna ner henne =)

Av Fanny - 5 juni 2011 08:54

Källa: thesimsblogg.bloggplatsen.se


FÖRLÅT, jag svär lite väl ofta, jag vet...


Men seriöst, EA är så giriga så att det är inte klokt.


Om man går in på amerikanska hemsidan så får man se det här:



PRECIS efter Leva Livet!  


Det här måste ha varit (snåla) EAs plan:
"Vi gör den mest efterlängtade expansionen och så gör vi en annan (ganska onödig och enkel att göra) expansion. Vi släpper den enkla och gör massa reklam för den, sedan när vi redan tjänat skitmycket pengar på den där enkla, så säger vi att det mest efterlängtade ska komma ut - Alltså tjänar vi dubbelt så mycket! Mohahahaha!"


Inte för att jag tycker att leva livet är onödigt, men om man jämför det med djuren...


Och HERREGUD vad EA är giriga! JAG HATAR när folk är giriga!   


*sur*

Av Fanny - 3 juni 2011 10:26

JAAAAA! Jag har beställt leva livet! Det kommer att vara asgrymt, jag bara vet det!

 

Min lista på saker jag tänker göra:

Få/ge blommor

Spruta öl

Ta examen

Gå upp i trädkojor

Få en låtsaskompis

Göra sin låtsaskompis verklig

Titta upp på stjärnorna

Gå på skolbal

Ta körkort

Klä ut mig till drake

Sätta en pruttkudde på en stol

Kasta ägg på dörrar

Jobba som dagmamma

Hoppa hage

Spruta vatten från trädkojan

Få medelålderskris

Gå på promenad med barnvagnen

Sova i våningssäng

+typ 1000000000000000 andra saker!


KOM NU DÅ, LEVA LIVET!

Av Fanny - 3 juni 2011 08:38

 

Nancy - Brun

Wendy - Röd


Tidigare delar: Del 1  Del 2



Allt eftersom åren gick...

...så blev Wendy allt större.

Hon hade vuxit ur sin gamla spjälsäng, så en dag gick hon till Nancy för att fråga en sak.

"Riktigt ful säng det här."

-Tant Nancy?

-Vad vill du nu, din lilla odåga?
-Jag undrar om jag skulle kunna... du vet... få det här rummet? Jag börjar liksom... växa ur min gamla spjälsäng. Vad jag vet så gillar du inte dödskallar...?

Nancy funderar en stund, sedan säger hon:

-Nej, aldrig i livet! Du ska inte tigga för att få saker! Du får sova i källaren som vanligt, punkt slut.

-Lee, du är det enda jag har kvar som minne från mamma. Om jag bara fick träffa henne igen, jag minns henne ju knappt... Hade hon inte samma hårfärg som jag, flätor och en... Kjol?

Wendy hade fått veta att hennes mor hade lämnat henne, men hon visste inte varför - tant Nancy ville inte berätta för mycket.

Istället så måste Wendy sova på de gamla ostabila bänkarna som länge har legat i källaren. Tro mig, det var skönare än att kura ihop sig i den pyttelilla spjälsängen...

Nästa morgon vaknar Wendy tidigt.

-Nancy är inte uppe än. Jag ska se om jag kan fixa frukost... Jag är hungrig.

-Undrar om den här fungerar...

-Det skadar aldrig att försöka!

-Den första muffin som jag någonsin bakat... Ganska nöjd blev jag nog ändå!

-Och god var den!   

-Och vad har du fått den där ifrån?

-Åh, tant Nancy? Godmorgon! Jo, jag har bakat den själv!

-Har du bakat den SJÄLV?


-Ja!

-HELT själv?

-DÅ ska du minsann baka en till MIG också!


Fortsättning följer (jag vet, det var en tråkig del, men aja)

Av Fanny - 2 juni 2011 16:25

Nu ska jag sätta mig och göra följande:


Äta godis

Se till att sims inte krashar

Köra lite

GÖRA NY HISTORIA! =D


Kan inte få nog xD

Av Fanny - 2 juni 2011 15:45

Ni måste scrolla ner jättemycket om ni vill läsa del 1 av min nya serie, livet som Linnéa. Vet inte vad det beror på.


I morgon så ska jag beställa leva livet!!!! =D Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Av Fanny - 1 juni 2011 11:32

FAN OCKSÅ! Jag måste installera om sims 3 PLUS expansionerna! =( Allt blev knas när jag skulle uppdatera!

MEN jag kontaktade kundtjänst och dom gav mig ett smart sätt på hur man sparar mina spel. Så det blir INTE stopp på serierna! =D Men det kan bara ta ett tag innan de kommer upp...

Jag kommer alltså inte att kunna blogga förrens jag har installerat om The sims 3. Sorry, det är faktiskt inte mitt fel! =(


Men i alla fall så kommer Leva Livet ut idag, JIPPIE! Ska lugnt köpa det ;)

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards