Fantas simsblogg

Alla inlägg under juni 2011

Av Fanny - 24 juni 2011 12:36

Mitt internet har inte funkat, så Wendy har inte hunnit komma upp. Det kanske, notera kanske, kommer upp idag, annars imorgon.


Här kommer en bild i alla fall, medans liksom =)


 

Av Fanny - 18 juni 2011 09:28

Hm... Jag funderar på att ta bort mina andra historier, i alla fall den om hughes. Jag vet inte om Linnea försvinner, men det gör i alla fall inte Wendy kan jag lova. På familjen Hughes så har Max redan fått tre barn varav två är tonårstvillingar...


Vad tycker ni? Ska jag ta bort dom, eller göra ny historia?

Av Fanny - 17 juni 2011 19:49

Vad tyx om den nya designen då? =)

Av Fanny - 17 juni 2011 08:49

Jag håller på att bygga en herrgård till Riverwiew. 


Så här ser utsidan ut:

Vad tycks? =D


Inspirationsvideo:


Den kommer att finnas på exchange när den är klar =)


Vad tycker ni?

Av Fanny - 17 juni 2011 08:22

  Förlåt, den är lite försenad, hoppas ni nöjer er med det ni får nu!


Tidigare delar: Del 1 Del 2 Del 3 Del 4


Wendy - Röd

Nancy - Brun


Men nej, inget hände med Nancy. Hon lyckades springa ut när branden var släckt.

"Åh, nu kommer Nancy att vara riktigt sur på mig. Hon kommer säga att det var jag som startade branden..."

Nancy: - Åh, Wendy, min modiga lilla Wendy, tänk att du behöll lugnet och lyckades ringa brandkåren innan jag kom hem! Om du inte hade gjort det hade vi kanske inte klarat oss!

Wendy: - Åh, det var inget.

"Vad är det med henne...?"

-Du kan få det där rummet nu. Du förtjänar det. Jag har bytt ut lakanen.

-Du skojar?

-Nej, inte alls! Men det är nog dags att sova nu.

-Åh, tack så mycket!

"Mm... Äntligen en ordentlig säng. Helt otroligt att Nancy lät mig sova i den."

Men Wendy vaknar mitt i natten.

"Åh, allt är så mörkt nu på natten, tänk om det börjar brinna igen! Jag skulle vilja sova hos Nancy..."

"Vilken sömntuta."

-Tant Nancy...?

-Wendy, vad gör du här uppe mitt i natten?

-Jag kan inte sova. Jag är så rädd att det ska börja brinna igen.



-Åh, sov med mig du. Jag började också känna mig ganska ensam.

-Va? Du måste ha blivit galen på grund av den där elden!

-Nejdå. Sov där du.

Det dröjde inte länge innan Wendy somnade... Men vart tog Nancy vägen?


Fortsättning följer...

Söndag

Av Fanny - 12 juni 2011 17:05

Hejhej! Jag har inget att skriva... Kommentera vad ni vill läsa! =)

Av Fanny - 11 juni 2011 17:14

  Den ska komma ut lite oftare nu, närmare bestämt ungefär två gånger i veckan (varje söndag och varje torsdag).  

Om jag grejar det alltså ;P


Sandi - Ljusblå

Wendy - Röd

Nancy - Brun

Gäster/tillfälliga - Gul


Tidigare delar: Del 1 Del 2 Del 3

Wendy lärde sig att laga mat, vilket bidrog till mer arbete, vilket bidrog till lite ledighet ibland.

Wendy: - Nancy, din trädgård måste skötas om!

Nancy: - Men vad tror du jag gör? I vilket fall så måste jag gå iväg och fixa en sak. Du stannar här.

Samtidigt, någonstans i en park...

Sandi: -VARFÖR?!

-Åh, allt går fel. Jag var tvungen att lämna det enda jag hade kvar på grund av min låga ekonomi, och nu visar det sig att det var fullkomligt onödigt eftersom jag ändå blev utslängd! Detta hände ju för nio år sedan, men ändå...

-DET ÄR FÖR ELÄNDIGT!Samtidigt där hemma... 

"Hmm, det luktar bränt. Har Nancy lämnat kakelugnen på kanske?"

"Jag borde kanske kolla."



-Aj!

-DET BRINNER!"Okej Wendy, behåll lugnet. Du måste ringa brandkåren!"-Ja det här är Wendy Sarv... Nejnejnej Wendy Fork, jag bor hos Nancy Fork så man kan väl säga det...  Men det brinner hemma hos oss, snälla, skynda!

Samtidigt...

-Kanske lika bra att gå hem nu, Wendy klarar sig inte på muffins.





-AAH! Wendy det brinner! Ring brandkåren, du som når telefonen! Jag vågar inte springa förbi all eld!

-Jag har redan gjort det, men de kommer ju aldrig!

-AAAAH NANCY! Den kommer närmare!

-Vad vill du att jag ska göra?!-Snälla, släck den! Det bränns i ansiktet!




Nancy hinner inte ens tänka efter innan hon hör sirener och en brandman dyker upp.Så dyker en till brandman upp.

Brandman: -UT MED ER! Vi fixar branden, det gör inte ni!

Wendy springer ut, inte Nancy, hon var blockerad av elden.

"Tänk om det händer något med Nancy..."


Fortsättning följer

på torsdag


Kommentera, vad tycker ni om serien och den här delen? =)






































Av Fanny - 10 juni 2011 10:45

Jag har precis fått leva livet som ni såg i förra inlägget och det är ASKUL!


Här kommer bilder:

Gunther Spökh med käpp (+min sim som sitter och leker med sin docka i bakgrunden)

Min sim kör sin bebis i barnvagn
Min sim hade väldigt roligt på sin möhippa!

Ny romantisk social interaktion - Blomstergivande!

En till bild på barnvagnen - Seriöst, kolla vad gullig bebisen är!!!

KUDDKRIG! =D



Jag har inte hunnit ta så mycket bilder på vad barnen kan göra, så det kommer fler senare!


Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards