Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2012

Mitt spel: Holly Ludwig

Av Fanny - 27 oktober 2012 08:23

Tycker ni har blivit lite sämre på att kommentera... Ifall ni har börjat ogilla något med bloggen, säg till!


Just nu spelar jag väldigt mycket på en ungdomssim som heter Holly Ludwig. Hon bor i ett litet hus i Appaloosa Plains och från början var det tänkt att hon bara skulle vara en höstinspirerad sim till exchange eftersom jag älskar hösten, men när jag väl började spela med henne blev hon allt viktigare för mig!


Holly har då egenskaperna Neurotisk, Bokmal, Oturlig, Ensamvarg och Älskar naturen. Hennes livslånga önskan är Lysande författare, att komma till nivå tio i färdigheterna Målning och Författande, vilket jag gör ett hårt jobb med att försöka nå upp till. Hon är en heltidsförfattare som är på nivå åtta i den färdigheten och hon tjänar 2613 simdaler i veckan på sina böcker. Innan hennes böcker började sälja bra hade hon ett deltidsjobb på bokhandeln.



Jag vill kunna uppnå hennes livslånga önskan snart, senast när hon är vuxen; Och hon blir vuxen om tio simsdagar. Därför har hon fått börja måla också som en liten hobby vid sidan av skrivandet. Just nu är hon bara på nivå ett, men jag ska få henne att komma till nivå tio så snabbt jag kan! Förutom Författande och Målning besitter Holly även färdigheterna Händighet (nivå 4) eftersom hennes dator och dusch av någon anledning alltid går sönder och Matlagning (nivå 5).


 


Holly känner ingen annan i hela staden förutom Booker Singleton som hon träffade genom att chatta på internet, och hon går nästan aldrig utanför dörren; Skrivandet tar upp för mycket tid. Men det har hon absolut inget emot.


Om ni vill ladda ner Holly och ha henne i ert spel så finns hon på Exchange. Hon innehåller inget CC, men alla hennes hår kommer från Store och kostar 100 simpoints styck.


 





 
 
Astrid

Astrid

27 oktober 2012 09:49

Nice sim:)

http://AstridHedlund.devote.se

 
Ingen bild

J

27 oktober 2012 09:55

Väldigt söt sim som verkar intressant. Själv älskar jag också hösten. :)
Ska nog ladda ner Holly, en fråga bara. Hennes hår från store, de kommer väl gå att använda på andra simmar också? Jag är så förtjust i den där möss-frisyren nämligen. ;)

Fanny

27 oktober 2012 11:20

Om du har köpt den från Store så kan du så klart använda den ^.^

 
Ingen bild

selma

27 oktober 2012 09:57

.... allså fanta angående det du skrev ....man sitter väl inte 24 h i7 dyng på en dator inte kånstigt att man ite får komentarer med en gång dom kommer nog snar t:) ps ta inte illa upp

 
Sindra

Sindra

27 oktober 2012 10:00

Supersnygg sim! Jag börjar känna av mitt simssug!

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emma

27 oktober 2012 10:03

Jag tror att det var roligare att kommentera när du svarade ibland på de vanliga kommentarerna :)

Fanny

27 oktober 2012 11:19

Jag svarar väl fortfarande D:

 
Ingen bild

Rose

27 oktober 2012 10:43

Hon var supersöt *____________*

 
Ingen bild

Anon

27 oktober 2012 11:23

Vet du något bra ställe där man kan ladda ner Hidden Springs? Såg din tutorial förut, men den verkade så krånglig :s Tänkte om du visste någon bra MediaFire länk ... :)

 
Ingen bild

emelie

27 oktober 2012 11:34

hihih du skrev ju att di inte tyckte om attt spela på smala simar

Fanny

27 oktober 2012 11:49

Jag menar att jag inte gillar att spela med simmar som är så smala att de ser ut som pinnar. Holly ser ju normal ut i alla fall...

 
Ingen bild

Madelene

27 oktober 2012 12:23

Hejsan fanta!
Jag är ditt allra allra allra x3 största fan, Du visar alla bra sims sidor och allt!
Dethära Anubis grejset den här sidan där man kan ladda ner saker, min mamma bah: men madde e kan inehålla bugg och din data kan explodera. Jag: Mamma hon e sims expert hon kan hon vet!
Och det gick bra att ladda ner allt och så (;
Vill bara säga att din blogg är värld att bli världens bästa blogg! <3

Fanny

27 oktober 2012 12:52

ASDASKJFHA TACK SÅ JÄTTEMYCKET

 
Ingen bild

A

27 oktober 2012 13:01

Anon: Googla istället.
Och Selma, du verkar inte så mycket bättre själv. Hon kanske hittar på en massa saker annars? Jisses.

 
Ingen bild

Emma

27 oktober 2012 13:48

Ja nu gör du det :) Känn ingen press bara, men det är himla kul att få ett svar! :3
ps. din sims-blogg är den bästa! ;)

Fanny

27 oktober 2012 14:08

Tack så mycket! ^^ Jag ska bli bättre på att svara på kommentarer, men jag hinner ibland inte och känner hellre för att skriva ett helt inlägg. Men jag ska absolut bättra mig!

 
SimsSandra

SimsSandra

27 oktober 2012 14:01

Aaaa vad fin! :D Laddar helt klart ner!

http://simssandra.bloggplatsen.se

Fanny

27 oktober 2012 14:45

Kul att du tycker det ^ㅁ^

 
Fanny

Fanny

27 oktober 2012 15:13

Hon var väldigt söt! Kul att få se ditt spelande :) Hur går det med din legacyfamilj?

http://tstre.bloggplatsen.se

 
Misan

Misan

27 oktober 2012 16:05

Mitt sims krascha :( så jag gick in och kollade på din superfina blogg istället!!!!!!!
SÖT SIM!

http://Misansimsblogg.bloggplatsen.se

Fanny

27 oktober 2012 16:08

Tråkigt D: Men tack ^^

 
Ingen bild

Therese

27 oktober 2012 17:16

Haha, jag har gjort en sim som är jättelik din! Fast min sim har blont hår och jobbar som Ficktjuv, hennes högsta dröm är att bli mästertjuv! ^^

 
isa

isa

27 oktober 2012 17:58

Jag ÄLSKAR din blogg, Själv så har jag en blogg men för den går det inte så bra för... Och håret var så himla sött, snyggt och ALLT har det!!!
Men vissa personer skriver typ: (VISSA) Kan du titta på min blogg? Men jag gör aldrig det :D (Ville bara säga det till dig, för du förstår nog...)

http://isanssims3blogg.bloggplatsen.se

 
Henny-penny

Henny-penny

27 oktober 2012 18:07

Nää vilken rolig sim att spela på! var får du dina idéer ifrån? •________• VALAR! XD

http://awesomesims.bloggplatsen.se

Fanny

27 oktober 2012 20:16

Jag får dem från mina FÖTTER såklart?!




o__________________o

Chockad val :D

 
linnandell

linnandell

27 oktober 2012 19:42

Jätte söt sim! Jätte bra blogg! :) vi skulle bli jätte glada om du besökte våran blogg! :) o ännu gladare om du kommenterade ngt <3

http://www.linnandell.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Julia

27 oktober 2012 20:09

(handlar inte om ditt inlägg)
Mitt spel är jätte sekt och jag har mycket sims 3 dowloads
jag ska i dag säkerhets kopiera och senare om installera mitt sims 3 för jag vill kunna få in lite mer dowloads och göra så att det inte är lika segt, kommer detta funka? skulle vilja få lite hjälpande svar?

 
Sindra

Sindra

27 oktober 2012 20:57

@ Madelene
Jag är Fantas största fan!!! Och jag ska verkligen ladda ner henne! Btw Fanta du är 3a på Sveriges topplista på bloggplatsen!! :DDDD

http://Sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Till: Isa som tycker att..

6 november 2012 18:07

...det inte går så bra för sin blogg. Min första tips till dig: BYT BAKGRUND!!!! Den är jättestörande! Jag menar absolut inget illa, men den är verkligen duperstörande!! Jag har råkat klicka in på din blogg ett antal gånger, har tyckt att den verkar bra, skrollar ner för att läsa, och sedan klickar jag genast bort den, bara på grund av bakgrunden! Jag tror allt att det inte bara är jag som tycker den är lite störande... Aja :)

 
Anonym

Anonym

31 december 2012 13:30

Kul sim :)
Förresten, om datorn och duschen går sönder hela tiden är det oftast på grund av att man har en för billig dator/dusch, köp en dyrare!
"Till: Isa som tycker att.."...hur kan du bli SÅ irriterad på en bakgrund? o.O

http://mysimspage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards