Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Man kommer att kunna stänga av automatiska minnen!

Av Fanny - 8 augusti 2012 21:00

Jag har länge velat att man ska kunna stänga av automatiska minnen. Jag hatar dem! "Amanda gick just till parken, hon kommer aldrig att glömma det!" Vem i helvete minns att ha gått till parken i resten av sitt liv? 


Men nu kommer man att kunna stänga av dem!


Screenshot från en tråd på det amerikanska simsforumet.


För er som inte kan engelska: 


Minnen kan stängas av HELT nu!


Bara så att ni vet så kommer det med nästa uppdatering!


SimGuruGraham sa: "Förresten, till de som har frågat efter det... Man kan stänga av automatiska minnen efter att Årstider kommer ut!"

Men jag tror att vi fortfarande kan skapa egna minnen.


Rätta mig gärna om jag har översatt fel någonstans; Trots att jag pratar flytande engelska är jag bara bra på att förstå det, inte översätta det ;)


Jag vet att uppdateringen idag har varit bra men tråkig, men jag vet att många har velat ha det här. Så jag vill att de som vill kunna stänga av dem ska veta att man kan det! :)

 
 
saga

saga" title="http://bloggplatsen.se]saga[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]saga[/url]

8 augusti 2012 21:23

Tack gode gud! Äntligen slipper jag dom där besvärliga minnerna! Jag håller med dej 100 procent >.<
Åter en gång stort TACK!
PS jag gillar din blogg, du skriver vad man vill läsa om!

http://Rampljus. bloggplatsen.se

Fanny

8 augusti 2012 22:32

Tack! :)

 
Saga, ALLT OM SIMS

Saga, ALLT OM SIMS

8 augusti 2012 21:55

Har också sett det där, blev jätteglad. Haha!

http://alltomsims.blogspot.se

 
Ingen bild

Moumintroooll

8 augusti 2012 22:04

Äntligen! :D De är så irriterande!!! >:/

 
Rebecca

Rebecca

8 augusti 2012 22:55

Pratar du flytande Engelska?

http://musik-livet.bloggplatsen.se

Fanny

9 augusti 2012 00:01

Hehe, aa ^^

 
Erika

Erika

9 augusti 2012 00:09

håller med dig om minnena! vissa kan man ju förstå, som "gifte sig" och "födde barn". Men "tog ett dopp i poolen", och "kräktes" (och parken, som du tog upp)! är det verkligen något simmarna vill komma ihåg hela livet?

http://erikassimsblogg.bloggplatsen.se

 
Henny-penny

Henny-penny

9 augusti 2012 07:59

Puh! Inte för jag fattar så mycket... Men jag fattar att man kommer slippa alla JOBBIGA minnen!!!!

http://sagoromsims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sindra

9 augusti 2012 10:14

ÄNTLIGEN!! Varje gång jag ska ta en snygg helt perfekt bild kommer en stor smiley upp över huvet på simmen! Så detta ska bli gryymt skönt!

 
SimsSandra

SimsSandra

9 augusti 2012 11:07

Det här med minnen var en USEL idè, skönt att man kan ta bort det snart. :D Årstider blir nog den bästa expansionen!

http://simssandra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annis

9 augusti 2012 11:54

Tack hatar minnerna!

 
Victoria

Victoria

9 augusti 2012 12:37

Du Fanta, du och jag är typ superlika! Vi är båda bra på att stava, prata flytande engelska men är inte riktigt lika bra på att översätta helt rätt, vi båda gillar Vocaloid och Hungerspelen. Det är bsra det att jag är alldeles för lat för att göra en så här fantastisk blogg.
Hoppas jag inte skröt nu, bara.. :/

http://vikkoz.bloggplatsen.se

Fanny

9 augusti 2012 16:00

... Och vi är lika gamla. OWO

HERREJÄVLAR ALLTSÅ VI MÅTSE VARA TVILLINGAR SOM BLEV SPLITTRADE VID FÖDSELN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller typ något sånt...

 
Moa

Moa

9 augusti 2012 14:45

Jag slipper redan såna det är bara att gå in på inställningar och stänga av.

http://hypermoa.bloggplatsen.se

 
Sandis

Sandis

12 augusti 2012 00:02

Jag kan stänga av minnen nu också? :O

http://salmy.blogg.se

Fanny

12 augusti 2012 12:19

Nej, du stänger av minnesmeddelandena. Alltså att minnena skapas fortfarande, men du får inte meddelande om det.

 
Victoria

Victoria

14 augusti 2012 20:10

Och det står i din presentation att du gillar musik, och jag vet inte ifall du är det men jag är galen i musik. Och så svär jag inte, förresten, det är skillnaden.

http://vikkoz.bloggplatsen.se

Fanny

14 augusti 2012 22:17

Aha, okej xD Jag svär HELA TIDEN.

 
Anonym

Anonym

23 december 2012 11:55

Bra! Det är så irriterande!!
Längtar tills jag får / eller köper Årstider!!

http://mysimspage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards