Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 2 maj 2013

Sneak peek

Av Fanny - 2 maj 2013 16:57

Som ett litet "förlåt jag ska bättra mig" för den urusla uppdateringen så ska ni få en sim av mig snart! Jag spenderade typ hela gårdagen med att skapa henne (jag är 100% seriös när jag säger att spelet kraschade, frös etc runt 10 gånger när jag skapade henne, och eftersom det tar typ en halvtimme att starta spelet över huvud taget så kan ni ju tänka er hur lång tid det tog att bara välja kläderna), och nu ska jag bara ta lite fler bilder på henne och ladda upp henne så är hon klar. Som tur är blev jag väldigt nöjd med henne, så hela dagens arbete var inte bortkastat... Bilden nedanför kanske inte är av världens bästa kvalité, men den ska nog duga som en sneak peek!



Jag har sett ganska många som använder sig av CC-skin osv, så jag tänkte testa det själv eftersom det (bland annat) ser så coolt ut på bild. Från början hade jag tänkt göra en CC-fri version också till er som inte vill ha CC i ert spel, men med tanke på hur lång tid det tog att göra CC-versionen så kommer jag absolut inte hinna det eftersom jag har en del att göra just nu. Simmen heter Hanna Gray!

       

Jag har förresten mejlat Bloggplatsen med frågan om det går att flytta över inlägg från Bloggplatsen till Blogger, hoppas de svarar snart...

 
 
Saga, ALLT OM SIMS

Saga, ALLT OM SIMS

2 maj 2013 17:31

Tjusig sim!

http://alltomsims.blogspot.se

 
Sims3Tjejen

Sims3Tjejen

2 maj 2013 17:33

Jättefin sim Fanta!!!!!!

http://sims3tjejen.bloggplatsen.se

 
Jonas

Jonas

2 maj 2013 17:39

*Dog* Mina simmar blir inte ens hälften så snygg! :(

http://jonasbelf.blogspot.se

Fanny

2 maj 2013 18:28

Haha, det är bara att träna!

 
Ingen bild

Sims galen

2 maj 2013 17:59

Var är cc förnåt? Har alltid undrat

Fanny

2 maj 2013 18:28

Simsgalen? Det heter jag på Twitter, haha!

CC är i alla fall en förkortning för Custom content, vilket är nedladdat innehåll till spelet.

 
Saga

Saga

2 maj 2013 18:07

Söt sim! Jag är bara helt förälskat i det där håret!

http://Rampljus.bloggplatsen.se

Fanny

2 maj 2013 18:27

Tack! Hehe, det är jag med :)

 
Sindra

Sindra

2 maj 2013 19:11

Wow! Hoppas du laddar upp henne på Mediafire, så allt CC kommer med! :D

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Vendela

2 maj 2013 19:24

Du ska inte flytta över till blogger! Blogg.se är så himla mycket bättre! + det blir jobbigt att besöka din blogg från mobilen om du flyttar till blogger.

Fanny

2 maj 2013 21:18

Fast det där med bloggportal är ju mitt beslut. Bloggen kommer vara densamma, egentligen kommer den enda märkbara skillnaden mellan bloggportalerna för er vara hur det ser ut. Därför prioriterar jag min egen bekvämlighet, eftersom det är jag som ska hålla på med bloggen - ni ska bara läsa den. Personligen tycker jag att Blogger är mycket enklare än Blogg.se, för jag kan verkligen inte HTML-koder och det behöver man inte kunna på Blogger (men om man vill använda dem så kan man), plus att jag tycker att Blogger är enklare överlag.

Och det där med mobilversionen är ju lätt fixat, man kan stänga av så att den normala versionen visas! :D

 
Lollo:D

Lollo:D

2 maj 2013 19:35

Håller med Vendela för blogg.se är mycket bättre och det är mer coolare designer och jag har inte provat det där med blogger men innan så visste jag inte ens att det fanns något som hette blogger men jag tycker att om du nu ska välja en ny bloggportal så välj blogg.se

http://wwwlollosblogg.blogg.se

Fanny

2 maj 2013 21:20

Fast om du inte har provat Blogger så kan du väl inte veta om blogg.se är bättre? Jag har själv provat båda och föredrar Blogger.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards