Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 4 april 2012

The sims 3 Katy Perry sötsaker

Av Fanny - 4 april 2012 07:30


Då var det nya prylpaketet annonserat! 

Denna gång går prylpaketet under namnet Katy Perry sötsaker (ännu ett ganska töntigt namn). Detta prylpaket kommer att innehålla, tja, sötsaker i Katy Perry-tema! Själv är jag inte så supertaggad, var ska man ställa de där enorma sockervaddarna liksom...? Nae, The sims 3 var bättre innan de tog in Katy som bara klottrar upp mitt spel med låtsas-godis, någon som håller med?


Så här beskrivs prylpaketet på Origin i alla fall:

Skäm bort dina simmar med Katy Perrys söta och livfulla stil. The Sims™ 3 Katy Perry Sötsaker Prylpaket visar upp ett brett utbud av inredningsföremål, möbler och självklart fantastiska kläder och frisyrer! De här roliga möblerna, dekorationerna och modekläderna har inspirerats av Katys verkliga kläder och rekvisita, och de ger dina simmars liv ett stänk av en sötare stil. Här finns fler prylar än du någonsin och dina simmar kan även roa sig med tre helt nya spektakulära lokaler, bland annat ett lokalt stamhak, en stadspark och en kvarterspool – var och en dekorerad i läcker Katy Perry-stil! 

• Gör dina simmars liv sötare med Katy Perry-inspirerade föremål, från muffinsformade gitarrer till lekplatsleksaker från godislandet, mulliga sockervaddsträd och mycket mer. 
• Förvandla dina simmars hus och kvarter till rena godisbyn med snurriga och färgstarka möbler och inredning. 
• Klä upp dina simmar i ett uppbåd av nya kläder och frisyrer som får dem att bli riktigt sockersöta. 
• Förvandla kvarteret med tre färdiga lokaler som ger dina simmars stad en perfekt Katy Perry-touch. 
• TGIF med dina simmar – få en exklusiv version av Katy Perrys hitlåt på simliska! 
• Så många söta saker att det garanterat stillar ditt sötsug! Med alla olika föremål och kläder, plus 3 färdiga lokaler, är det här mer än bara ett prylpaket. 
 

Just nu kan jag tyvärr inte hitta något releasedatum för spelet, antagligen för att det annonserades för så kort tid sedan, men jag återkommer om jag gör det. 

Lite bilder:

   

Och så till lite möbler som kommer med spelet.
               


Hur tycker ni att prylpaketet verkar? 
 

 
 
Asta

Asta

4 april 2012 08:07

Själv verkar jag inte heller så taggad, verkar ju bara som om det ska vara liksom sockervadd och godis över hela staden! Inte något jag plannerar och köpa

http://astasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Johanna

4 april 2012 09:05

Jag vet inte riktigt. Jag är liksom lite fundersam!
Tycker kanske det är lite onödigt att de änns gör detta spel!
Det ända jag tyckte jag ville ha på detta spel var den där sängen!
Jag får se hur jag gör!!

 
Ingen bild

Natta

4 april 2012 09:11

Jag vet inte det är nog kanske lite för sockersött. Tycker att det är lite för mycket.

 
Kaja

Kaja

4 april 2012 14:51

Komme nog inte att köpa det. Tycker bara om låten på simliska annars inget mer

http://simarnasvrld.weebly.com

 
Ingen bild

Kokkan

4 april 2012 14:56

Jag tycker det är lite överdrivet så jag sak nog inte köpa det.

 
Ingen bild

kattis

4 april 2012 16:06

Jag tycker att EA har spårat ur lite den senaste tiden.

 
Maria

Maria

4 april 2012 16:11

Asså varför göra ett sånt här prylpaket?! Det är så dåligt! åh nu är jag arg på EA!

http://www.livetnu.bloggplatsen.se

 
Lime

Lime

4 april 2012 16:27

Releasedatumet finns här ;) http://isims.biz/se/?page_id=1784
Även mer info kring spelet!

http://www.limes.n.nu

 
Ingen bild

Lisa

4 april 2012 16:31

Om ens simar kan äta sockervadd så blir det ett hiss
men just för att det är ett pryl paket så nja.

 
Malin

Malin

4 april 2012 17:46

Detta verkar som en fjolligt prylpaket...
Förstår inte vrf EA gör så här?
Nu spårar det ur här...

http://godiskossan-iloveit.blogspot.com

 
Ingen bild

MysanGagaPotter

4 april 2012 20:38

Jag kommer inte köpa det för jag är inte jätte-förljust i Katy Perry..

Har egentligen ingenting med inlägget att göra som jag ska säga nu.. Jag tycker att det är lite fel att säga att det är fjolligt, jag förstår om du menar att det är mesigt, men fjolla betyder bög och det lät som en förolämpning när du sa det men det är inget fel med att vara homosexuell. Om du menar att paketet var mesigt, så ber jag dig om ursäkt och hoppas du förstår vad jag menar!

 
^.^

^.^

4 april 2012 20:47

-.- känner jag typ. Det räcker med Katy Perry nu.
Det kommer komma ut någon gång i juni stod det på The Sims 3s facebooksida^^

http://theesimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sara

5 april 2012 08:27

Hej! Jag har mailat dig och hoppas du har möjlighet att svara asap. :)

 
Ingen bild

Kirre

5 april 2012 18:40

Bra om man ska göra en KP video, men annars inte alls bra :(

 
Marre

Marre

5 april 2012 20:18

Varför ska det vara så mycket Katy Perry nu då?? O_o

http://disneymarresims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

norrlänning

5 april 2012 20:36

NU HAR EA SPÅRAT UR!!!!!!!!!!!!!!

 
Ingen bild

olivia

5 april 2012 21:19

jag tycker att allt det skulle vart med i showtime med katy perry, asså kmr nog köpa det(tänkeer ha alla simsspel^^) men asskumt o dåligt. EA verkar ha fått Katy Perryfeber...

 
Johanna

Johanna

5 april 2012 21:46

ser helt okej ut!
jag tänkte om vi kunde länkbyta? ska iallafall lägga till dig i min lista

doctorpeppersims.bloggplatsen.se

http://doctorpeppersims.bloggplatsen.se

 
Moa

Moa

5 april 2012 22:23

Jag tycker nästan att det har blivit lite överdrivet med Katy Perry i sims... jag vet att det är coolt att en kändis är med, men det har blivit lite uttjatat, enligt mig. Ta inte illa upp Katy ;)

http://www.moassimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Rose

6 april 2012 11:03

Tycker att det suger, alla frågar ju efter väder -.-

Btw hur i helveta får du så många läsare? Jag har inga alls :(

http://privatestoriesofsims3.bloggo.nu/

 
fanny

fanny

6 april 2012 11:04

Nej jag tycker inte det verkar så bra, första prylpaketet jag VERKLIGEN känner känns onödigt att köpa. Men skulle gärna se hur kläderna och frisyrerna ser ut!

http://tstre.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Coca coola

6 april 2012 14:28

Hej Fanta jo jag tycker att det låter kul men min lilla syrra Amelia är galen i Katy Perry så det kanske hon som vill ha det och se när jag spelar skulle vilja se kläderna och håret och skorna. En fråga finns Sims 3 Medeltiden eller bara på Sims 2??

Fanny

7 april 2012 11:50

Alltså, Medeltiden är inget expansionspaket; Det är ett fristående spel! Alltså behöver du varken Sims 2 eller 3 (eller 1... haha) för att kunna spela det.

 
ungdomstankar

ungdomstankar

7 april 2012 10:59

Kommer absolut inte köpa det. Det är alldeles för mycket. Blir för mycket fantasi spel. Gillar mer när det är mer "normal" spel...

http://ungdomstankar.bloggplatsen.se

 
Amanda

Amanda

7 april 2012 11:40

Asså, simset verkar helt okej. Kanske lite för sött, men det blir ju gulligt :)

http://finastecheeyen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

8 april 2012 13:37

Jag tycker det bara ser värdelöst ut/tråkigt ut.
Kommer inte köpa det!
(men det är vad jag tycker)

 
Ingen bild

Anonym

8 april 2012 13:38

Jag kommer inte köpa det det ser tråkigt ut!
(men så tycker jag)

 
Ingen bild

Anonym

8 april 2012 13:39

Jag kommer inte köpa det tyckte det var dyrt bara för godismöbler!

 
Ingen bild

Amandan

9 april 2012 09:14

Detta spelet är ett stort skämt enligt mig. Om ea nu var tvungna att göra detta onödiga prylpaket varför inte sätta ihop det med "The sims 3 showtime Katy Perry"? Jo, för att tjäna en massa pengar. Lågt gjort av ea. Själv köpte jag Showtime med Katy Perry för att jag gillar henne som artist. Men det räcker nu va? Jag tyckte det var en kul grej att Katy Perry var med och lanserade ett spel. Men inte två! Snart tar hon väl över, och finns i alla spel.

Förlåt för att det blev så långt och lite argt. Jag var bara tvungen att få ur mig mina irriterade känslor. ;( Så gör man bara inte EA.

 
Ingen bild

EA har det svårt -.-

12 april 2012 20:11

Haha... Njae... Svårt har dom kanske inte. Men, antagligen så gör dom ett nytt Katy Perry-tjafs för att dom har ett kontrakt med henne. Dom når ut till Katy-fansen och hon når ut till Sims-fansen. Så... det är egentligen bara en affärsidé. Men det har ju spårat ut en del den senaste tiden med Simsspelen.

 
Ingen bild

Grymt löjligt!

21 april 2012 15:24

Asså jag gillar verkligen the sims 3, och jag ska köpa showtime för att det är en kul grej med katy perry! Men att dom håller på och överdriver med ett prylpaket som inte har något verkligt i sig kan jag säga gud vad löjligt, om man köper och installerar finns det ju där för alltid och man kan inte få bort det! Det är bara för mycket sött i detta prylpaketet, jag skulle aldrig kunna lägga pengar på detta för det är så himla löjligt!

förlåt att jag skrev så långt och mycket klagande men jag blir bara så arg på EA.

 
Ingen bild

Misan

8 maj 2012 18:21

Löjligt.
Om det redan kommit ut ett katy perry grej redan!!
Det vore roligare om det vore ett expantions-paket. Det är så olika, i vissa paket får man pytte lite men i som djurliv,sorry jag menar husdjur blandar fortfarande ihop dom. får man jätte mycket, destination
världen tex.
Oj vad långt det blev!
Jag behöver folk att spela med på wordfued, jag heter Misakatt, snälla spela med mig!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards