Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 5 juli 2014

Alice Gilley

Av Fanny - 5 juli 2014 09:00


En ny sim som jag börjat spela på väldigt mycket på senaste tiden. Hon är riktigt charmig, har bra humor och är därmed väldigt lätt att bli vän med, och hon är också ett musikaliskt underbarn. Hon är även väldigt känslosam av sig - minsta lilla kritik och hon börjar storgråta - och stökar ner överallt dit hon går. Gillar henne skarpt. 

 
 
Ingen bild

Anna

5 juli 2014 09:56

Gillar henne jag med! Skulle vilja ha henne i mitt spel :)

 
Ingen bild

Julia

5 juli 2014 10:12

Älskar att du börjat uppdatera mycket nu! Riktigt bra blogg, keep it up

 
Sims3Superstar

Sims3Superstar

5 juli 2014 10:35

God morgon! Gillar henne skarpt!

http://sims3superstar.bloggplatsen.se

 
SimsTi

SimsTi

5 juli 2014 10:44

Vart jeansen ifrån? :)

http://www.nattstad.se/simsti

 
Ingen bild

SimsTi

5 juli 2014 10:46

Vart ÄR jeansen ifrån? Menade jag...

 
watervalleysims

watervalleysims

5 juli 2014 12:50

hon är jättefin! skulle också verkligen vela ladda ner henne :)

http://watervalleysso.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emilia

5 juli 2014 13:59

Kan du inte göra pretty Little liars gubbarna? Helst Hanna, aria. Spencer och Emily då asså :)

 
Ingen bild

Sanna

5 juli 2014 14:19

Skulle inte du kunna skriva också i vilken stad du spelar henne i? Skulle va kul att veta vilka städer du gillar att spela i!

 
Mira

Mira

5 juli 2014 14:37

Väldigt fin sim:-) kan du göra så att man kan ladda ner henne?

http://Angelsims.bloggplatsen.se

 
Sara, Simsdeluxe

Sara, Simsdeluxe

5 juli 2014 16:52

Jag orkar inte vad fina simmar du gör nu för tiden. Märks att du förbättrats massor på väldigt kort tid med att göra unika simmar. :) Vet du var hennes tröja är ifrån?

http://simsdeluxe.se

 
Simsly

Simsly

5 juli 2014 17:02

Vad fin sim!

http://simsly.bloggplatsen.se

 
Victoria

Victoria

6 juli 2014 11:46

När jag läste "Gilley" tänkte jag direkt på "Gallifrey", och hennes hårfärg påminner ju också mycket om Gallifrey xD

http://avikkozproduction.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Princess Tilda

6 juli 2014 12:26

Fin! Älskar rödhåriga simmar, trots att jag sällan spelar med dem. Så sjukt roligt att du är mer aktiv!!:)

 
Ingen bild

Elsa

6 juli 2014 12:37

Åh så fin sim! Du gör så unika simmar!

 
Ingen bild

Tuva

9 juli 2014 14:31

Hon är lik mig i personligheten (eh, om man bara räknar de två sista egenskaperna) och jag har också orange/rött hår c:

 
Ingen bild

Ida

14 juli 2014 14:16

Riktigt snygg, gillar henne skarpt! Munformen är en slider va?

Fanny

14 juli 2014 22:15

Tack! Ja jag tror det :) Minns inte riktigt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards