Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 15 januari 2014

Andreas och Sophia

Av Fanny - 15 januari 2014 17:00

Om ni undrar varför jag inte uppdaterar så bra så är det för att jag är sjuk och typ inte ens kan tänka för att jag är så yr i huvudet... Sen har jag inte så bra inspiration, så som vanligt får ni gärna önska inlägg!

 

Har tagit lite bilder på Andreas och Sophia:


       

Gillar verkligen dem jättemycket! Älskar när man blir helt fast i en familj, har spelat jättemycket med dessa två. (gillar även Sophias näsa...!) Ska snart skriva mer om dem, det har hänt lite grejer sen sist :)



 
 
Mig och åter mig

Mig och åter mig

15 januari 2014 18:06

Sluta säg dock! Även om jag har skrivit detta en annan gång så måste jag bara säga det igen. ( Även om du inte skrev dock nu så tycker jag att du borde säga det lite mindre ) Förresten så skulle jag uppskatta om du tog en bild på hennes näsa och lägga upp den på bloggen:) Ville bara säga det...

http://Finns ej

Fanny

15 januari 2014 20:09

För det första säger jag inte dock så ofta alls, för det andra behöver du inte säga till mig tre gånger (du vet väl att jag kan se att du är samma person som den som skrivit i gästboken) och för det tredje fattar jag inte riktigt varför du stör dig på att jag skriver "dock" ibland...? Jag hade fattat att du blev irriterad om jag faktiskt skrev det i varje mening, men nu gör jag inte det. Även om jag skriver det rätt ofta så tillhör det bara mitt sätt att skriva.

Tack för berömmet dock! :)

 
Ingen bild

Kattolussy

15 januari 2014 19:22

Hihi "(Gillar även Sophias näsa...!) Ska snart skriva mer om DEN, det har hänt lite grejer sen sist :)" Förlåt att jag hakar upp mig på sådana smågrejer, men jag tyckte att det var lite kul (:

Håller inte med ovanstående kommentar från 'Mig och åter mig', själv använder jag nog 'dock' en hel del och jag tycke inte det är något fel med det, skriv som du gör (min åsikt, helt OK att alla inte tycker samma) (:

Fanny

15 januari 2014 20:08

Hahah, menade såklart "dem", skrev fel, har rättat det nu. Och tack!

 
Ingen bild

Någon :3

16 januari 2014 16:38

var laddade du ner dom poserna :3

 
Ingen bild

mig

16 januari 2014 21:48

hur laddar man ner saker och använder de sedan? kan du göra ett inlägg om det?

 
Ingen bild

Tove

17 januari 2014 12:36

Åh, Andreas och Sophia ser så söta ut tillsammans! (Älskar också Sophias näsa... :D)

 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

17 januari 2014 17:44

Haha jag använder nästan alltid dock, förstår inte felet i det ordet om jag ska vara ärlig...

Sophias näsa (och hela henne,haha) är verkligen jättefin!

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

clair.bloggplatsen.se

17 januari 2014 18:03

Fina foton ;) Men du,jag har precis "handlat" på thesimsstore på internet, men det har inte kommit i spelet. Är det något pogram man måste ha? Hoppas du svarar snart :)

 
Ingen bild

Emilia

17 januari 2014 19:26

Vart kommer håret ifrån? Om det är nedladdat kan du gärna få länka sidan, superfint verkligen! :)

 
Cherrys Sims

Cherrys Sims

18 januari 2014 12:08

Vilka fina bilder :) Det gör ingenting med få inlägg, huvudsaken är ju att du blir frisk! Krya på dig Fanny!

http://chesims.blogspot.se

 
Ingen bild

Anonym

18 januari 2014 19:10

Du får jättegärna göra ett inlägg om Nattens Konsekvenser eller någon annan historia sen när du mår bättre :) Krya på dig!

 
Alexandra

Alexandra

18 januari 2014 19:57

Min syster har beställt Sims 4 på cdon och det står att den kommer den 31 Dec!! 2013!! Har du nån aning varför? Svara snälla

http://alex

Fanny

19 januari 2014 10:19

Det är fel i så fall, det kommer i höst (men ett fast releasedatum finns inte än).

 
Stina

Stina

19 januari 2014 17:23

Jättesöta simmar! Krya på dig :)

http://stinassims.blogg.se

 
Ingen bild

Vera!

20 januari 2014 16:04

Hej! Verkligen fina simmar du gör! Älskar dem! Inget fel på ordet dock, men du inspirerade mig nyss om att ha simmar med kort hår! Innan tyckte jag det inte var så fint men testade sedan på en sim jag skapade som heter Ellen. Det blev så snyggt! Tack för att du inspirerar mig!

Älskar din blogg!

 
Ingen bild

Vera!

2 februari 2014 17:54

Hej, igen! Jag undrade hur du gjorde Sophias näsa? Sliders? Undrar bara jag blev så kär i iden!

Fanny

3 februari 2014 08:17

Inga sliders, gjorde den med de som finns i grundspelet.

 
Elin

Elin

14 april 2014 02:12

Hur får du så vackra bilder??!:) ;-o

http://Ingen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards