Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 21 november 2013

Frågestund

Av Fanny - 21 november 2013 20:15


I brist om tid att blogga om annat så tänkte jag att vi kunde köra en frågestund igen! Ni kan fråga precis vad ni vill (förutom hjälpfrågor om spelet eftersom ni alltid kan ställa dem i frågerutan), jag svarar på allt eftersom jag tycker att det vore kul ifall ni faktiskt visste mer om vem jag är. Jag har ju en tendens att bli lite personlig i mina inlägg så jag tror att ni känner mig i grunden redan nu (speciellt om ni läst mitt tidigare frågestunds-inlägg), men om ni vill veta något om mig som ni inte redan vet så go ahead, ställ en fråga! Gärna lite simsrelaterade frågor också. När ni kan sluta ställa frågor beror lite på hur mycket frågor jag får in, så bomba mig med dem så säger jag till när det räcker. Jag kan försöka svara på frågorna i en video också, men jag lovar inget.


Annars kan ni ju alltid läsa min personliga blogg också, det vore väldigt kul att ha lite fler läsare där! 

 
 
Ingen bild

fan av dig

21 november 2013 21:39

när började du spela sims 3?
jag älskar din blogg!vad använder du för pogram för att göra den så fin? har du sett catching fire det har jag den är as bra se den men se hunger games först! vad är din favvo film? kan du skaffa VFM?

 
Ingen bild

jag

22 november 2013 07:19

Hur mår du

 
Ingen bild

Ellisfjellis

22 november 2013 08:25

Två frågor
1 vad vill du bli när du är stor?
2 Skulle du vilja ha en "fanträff"?
Du är jätte bra ! :3

 
Ingen bild

Nathalie

22 november 2013 09:13

Vad gillar du bäst med The Sims 3?

 
Ingen bild

Johanna

22 november 2013 13:57

Längtar du efter sims 4?

 
Ingen bild

Johanna

22 november 2013 13:59

Vad ser du fram emot i sims 4?

 
Ingen bild

._.

22 november 2013 16:17

Du har ju sagt förr att du är feminist och att du är intresserad av genus, men vilken "typ" av feminist är du? Alltså vad vill du att den ska åstakomma och vad är din personliga syn på genus.

 
Ingen bild

Sunshine

22 november 2013 17:18

1. Gillar du YOHIO?
2. Har du några syskon, förutom Felix?
3. Vilka egenskaper har Carla Burton?
4. Favoritgodis?
5. Tittar du på idol? Och om du gör det,

 
Ingen bild

Sunshine

22 november 2013 17:20

vem är din favorit det här året? (Förlåt för att jag är så klumpig och råkade klicka på skicka kommentar innan jag inte ens skrivit klart det)

 
Ingen bild

Anna

22 november 2013 22:49

Först vill jag säga att den här bloggen är underbar! Jag har följt dig i några år, och det känns konstigt att en tolvårig tjej är så mogen som du och VÅGAR kalla sig feminist. Jag är 14 år och är det också, men säger inte det till ngn. Alla jag känner skulle bara "Rakar du nt armhålorna då?" Så du ska vara stolt, men för att komma till frågan:
När och hur bestämde du dig för att bli feminist?

 
Ingen bild

Mig :)

23 november 2013 10:08

Minns du vad din första sim hette :)?

 
Ingen bild

jag

23 november 2013 13:57

vilket är din/ditt:
Bästa expansionspaket?
Sämsta expansionspaket?
Bästa Prylpaket?
Sämsta prylpaket?
Finaste sim frisyr?
Fulaste sim frisyr?
mest använda egenskap?

 
Ingen bild

O_o

23 november 2013 14:00

Vilket var ditt första expansionspaket??
När spelade du senast sims??
Hur mår din granne???
Vilken är den äckligaste saken man kan äta till ketchup?
Vad vill du absolut inte bli när du blir stor??

 
Ingen bild

Guest

23 november 2013 14:23

I vilken stad bor du i??????

 
Ingen bild

Moa

24 november 2013 10:53

Årstider eller Husdjur?
Leva livet eller Drömjobb?
In i framtiden universitetsliv eller semester paradis?

 
Atlantis

Atlantis

24 november 2013 12:24

1. Har du ett badkar hemma? :D
2. Kan du länka till den videon du dampade ur när du fick Årstider? Så rolig video! Om du inte tagit bort den.
3. Gillar du Fanta?
4. Gillar du kubacola?
5. Har för mig att du är laktosintolerant, har jag rätt?

http://www.mysimsplanet.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sauron

24 november 2013 16:37

Hej! Gillar du Sagan om Ringen filmerna/bockerna? Isafall vem ar din favorit av tjejerna? Vem ar din favorit av killarna? /Sauron

 
Ingen bild

gill

24 november 2013 18:06

kan du göra en topplista på de flesta sims 3, alltså topp 1- topp 10 (exempel) PÅ vilka som är roligast och bra osv.

 
Ingen bild

Kanin

25 november 2013 09:34

Hej! Vilken bok tycker du mest om? Vilken film tycker du mest om? Vilket land reser du mest till Egypten, Frankrike eller Kina? Har du riktiga husdjur (inte Sims 3 Husdjur)? Vilket expansion paket tycker du mest om? Har du Medeltiden?

 
Ingen bild

Anonym

25 november 2013 13:52

1. Några planerade resor?
2. Drömresemål?
3. Favoritlåt?
4. Favoritartist och Favoritband?
5. När är du född?
6. Hur ofta och hur länge spelar du Sims?
7. Har du något husdjur? Vad? Vad heter den? Och hur gammal är den?
8. Har du varit på någon konsert? Vem/Vilka såg du?
9. Vad har du för musiksmak?

 
Ingen bild

Anonym

25 november 2013 13:54

1. Hur gammal är du?
2. Vilka länder har du besökt?
3. Vilka länder vill du besöka?
4. Något land som du aldrig vill besöka?

 
Victoria

Victoria

25 november 2013 20:56

Gillar du Victorias Secret, Hollister och andra saker som är typiskt och mainstream just nu?
Random fråga, jag bara undrade.

http://avikkozproduction.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

26 november 2013 08:20

1. Varför ska man skriva in en säkerhetskod när man kommenterar?
2. Vet du hur man botar Simmar så att dom inte är Sjöjungfrur längre?
3. Vad är ditt hela namn?
4. Bor du i lägenhet, hus...?

 
Ingen bild

Jonna

26 november 2013 19:35

Gillar du Hotel 13?
Isåfall vem är din favorit av tjejerna? Killarna?
Har du läst bok-serien Beautiful Creatures?
Isåfall tycker du den är bra?
Har du sett nya Hunger Games filmen?
Isåfall tycker du den är bra?
Har du något husdjur?
Isåfall vad är det för djur och vad heter den?

 
Ingen bild

Anonym

26 november 2013 21:42

1. Har du köpt "In I Framtiden? Om ja, vad tycker du? Om nej, kommer du att köpa det?
2. Vet du hur man gör/får en simbot i "In I Framtiden?

 
Ingen bild

Anonym

26 november 2013 21:45

Kan du göra ett inlägg om store? För jag förstår ingenting...

 
Felicia

Felicia

27 november 2013 16:59

De andra världarna kan man ju köpa för simpoints. Men... Vad är simpoints? Och hur får man det?
:) Vore jättetacksam om du kunde svara, för jag har googlat det och tittat på hemsidan utan att hitta det.... :'(

http://http:

 
Ingen bild

Meia

30 november 2013 14:46

Origin är det en säkersida? Har du köpt något där? Behövs snabbt svar, inom högst 1h !!!

(gör gärna ett inlägg på bloggen / svara på twitter)

 
Ingen bild

Liv

3 december 2013 13:53

Hej kan du börja spela mer pgc?

 
Ingen bild

Bullen

4 juli 2014 10:52

Jag har ett problem: när jag försöker registrera mig så står det när jag har gjort klart typ "Hoppsan, detta funkade visst inte. Försök igen senare". Jag har försökt jättemycket, men det funkar verkligen inte! Jag vill så gärna kunna använda simpoints och ladda ner saker! Är superdupertacksam för svar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards