Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 5 november 2013

Ni som orkar läsa dessa inlägg borde få någon sorts medalj

Av Fanny - 5 november 2013 16:00

Nu är jag tillbaka efter min lilla semester, och bloggningen lär börja ordentligt de närmaste dagarna! Jag måste bara få installera mig lite hemma och få ordning på allt men det ska inte dröja så länge förrän allt är som det ska igen. Hoppas ni alla har haft ett bra höstlov och att ni vill fortsätta läsa min blogg nu också. :)


Förresten så har det i den senaste spelpatchen kommit med, och jag citerar EA, "förbättrad stabilitet och prestanda till macversionen". Som ni kanske redan vet har mitt spel knappt fungerat alls på senaste tiden på någon av de två datorer jag spelar på, och båda är mac. Men nu med patchen så märker jag faktiskt en otrolig skillnad med min bärbara dator! Jag har inte spelat tillräckligt mycket för att kunna bedöma om patchen har fixat alla mina problem, plus att jag inte har testat patchen med Semesterparadis och Årstider (dvs de spel som pajat allt mest för mig) installerade, men än så länge ser det vädligt ljust ut faktiskt. Det är otroligt goda nyheter för bloggen! 


Det sista jag vill ta upp innan jag börjar fila på ordentliga inlägg är att jag inte har skaffat In i framtiden än, och därmed kommer jag inte skriva något om det. Anledningen till att jag inte har skaffat det, eller ens gjort så mycket research om det alls, är att jag helt enkelt inte är så intresserad av det! Det verkar som en väldigt kul idé, men också som något som bara kommer att ligga där och skräpa utan att jag använder det när jag har testat allt innehåll. Ni som har det, tycker ni att det är värt det?


Random bild från en sim jag spelat mycket med (ignorera att han också har de där glasögonen som typ 60 av mina andra simmar har) på senaste tiden, som jag kanske kommer skriva lite om här.

 
 
Ingen bild

Anonym

5 november 2013 16:10

Ja, du är tillbaka!!:)

 
Ronja

Ronja

5 november 2013 16:19

YES! VÄLKOMMEN TBX! gått in på din blogg varje dag, inklusive imorse xDD men inget nytt inlägg. så blev glad när jag såg att du hade skrivit på fb att du hade gjort ett nytt inlägg!

http://ronjaekman.blogg.se

 
Ingen bild

EllisFjellis

5 november 2013 16:23

Jag har framtiden . Jg tycker det är ganska bra!! :3

 
Sims-älskare

Sims-älskare

5 november 2013 16:24

Har också gått in på bloggen varje dag, jag höll nästan på att klicka förbi den idag också innan jag såg att det var nytt inlägg! :P Bra att du är tillbaka, hoppas du förblir aktiv! :D

http://Silverwater.blogg.se

 
Ingen bild

S

5 november 2013 16:51

Kul att du är tillbaka! :)

 
Rolo

Rolo

5 november 2013 19:06

Läst :D Men verkligen superkul att du är tillbaka i bloggvärlden. För övrigt - jag tycker att In I Framtiden är ett superkul EP, rekommenderas verkligen... Fast det är klart, alla har olika smak :-)

http://simnation.blogg.se

 
Kaka - Simsing

Kaka - Simsing

5 november 2013 19:12

Jag har inte köpt In i Framtiden ännu, jag tycker inte alls att det är verkar värt det och vill väl egentligen inte ha det... ja, jag vet inte riktigt. Men ska kanske köpa det när det gått ner ordentligt i pris :)

http://simsing.blogg.se

 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

5 november 2013 20:11

Tycker inte heller att In I Framtiden verkar speciellt kul :(

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

 
natta

natta

5 november 2013 21:02

vilken fin blogg du har :)

http://mywayto.bloggplatsen.se

 
Bieberfever

Bieberfever

5 november 2013 23:43

JA JA JA JA du är tillbaka :D btw jag har in i framtiden och det är faktiskt en av mina favoriter :D

http://Bieberfeversweden.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hola

6 november 2013 09:27

Vad roligt att du är tillbaka! Jag har inte In i Framtiden men jag önskar mig det i julklapp!!:-)

 
Ingen bild

Anna

6 november 2013 14:26

Jag har det och jag tycker att det är värt det!
Det är ju så många saker man får med. Många nya fordon (hover-bilar, och andra roliga saker som man kan flyga med/åka på), och holografiska blommor/tv/datorer och något som kanske inte många vet så kan man uppgradera sin telefon om man har In i Framtiden. Det går att fixa via sina lifetimerewards eller vad det nu heter.
Det finns otroligt mycket mer... det skulle kräva ett helt blogginlägg för mig ;)

 
isa - In I Framtiden♥♥

isa - In I Framtiden♥♥

6 november 2013 19:12

Jag hoppas jag kommer få In i framtiden (?) :3 i julklapp :'D

x3 Jag önskar mig inget annat än det XD så jag får nog in i framtiden *.* (✿◠‿◠)

http://isanssims3blogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Snöflingan! @-@

6 november 2013 20:35

Jättekul att du börjar blogga "på riktigt" igen! Ser fram emot dina inlägg och framtida simmar! :)

Jag har inte "In i framtiden", men skulle gissa att det är roligt de första gångerna man spelar det, men sedan blir det tråkigare med tiden. Fast man kan ju inte veta säkert innan man ens har testat det! ^^

 
KimSim02

KimSim02

7 november 2013 08:45

Välkommen tillbaka!
Du, det där om in i framtiden, det är DEFINITIVT värt det. Lovar!

http://hrnaalawizuh.blogg.se

 
3lin

3lin

8 november 2013 16:12

In I Framtiden äger!! du borde verkligen köpa det :D

http://Thesims3lin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards