Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2013

The sims 2

Av Fanny - 4 oktober 2013 20:14

Ledsen för att jag inte skrivit något, min farfar gick bort i lördags och jag har inte kunnat koncentrera mig på så mycket annat än att gråta, äta, sova och kolla på TV-serie sedan dess så att uppdatera bloggen har inte varit någon prioritet. 


Idag hade min klass loppis, och när jag kom dit för att det var min tur att sälja så kom min kompis Douglas fram till mig och frågade mig om jag har alla sims. Jag sa att jag har nästan alla, i tron om att han pratade om The sims 3, men det gjorde han inte - han pratade om The sims 2. Som jag inte har alls. Det såldes alltså ett litet pack med The sims 2, Djurliv och Året runt för 70 kr, och well, behöver jag ens säga att jag slog till ganska snabbt som den simsnörd jag är? (liksom, jag har redan typ 16 sims, SÅKLART JAG BEHÖVER TRE TILL!) 


Tro det eller ej, men jag har faktiskt aldrig spelat tvåan, så att göra det nu ska bli ganska spännande. Jag har nämligen läst om ganska många som tycker att tvåan är bättre än trean, och ännu fler som tycker att de är lika bra, så jag kände att 70 kr var ett ganska bra pris för att testa - speciellt eftersom jag inte ens kan spela The sims 3 just nu på grund av alla buggar. 


Jag vet inte om ni skulle tycka att det vore så roligt om jag bloggade om tvåan, men jag kommer i alla fall visa när jag spelar därifrån som jag t.ex brukar göra med min PGC :) Spelar någon av er TS2 fortfarande?

 
 
Ingen bild

Sandra

4 oktober 2013 20:35

Skulle vara jättekul att se ett inlägg om Sims 2! När du får tid och lust läser jag gärna ett sånt inlägg :)

 
Jonas

Jonas

4 oktober 2013 20:44

Ja, spelat det sen 2004 och det är skiiiiiiiiitkul!

http://jonasbelf.blogspot.se

 
Victoria

Victoria

4 oktober 2013 21:04

Jag brukade spela tvåan när jag var liten - fast jag sög, det enda jag gjorde var göra en familj, låta en av mina syskon bygga ett hus och sen titta på när dom lekte med dockhuset och lyckas få pappan att drunkna när jag försökte få honom att simma för han var så tjock för jag visste inte att det fanns behov och visste inte heller hur man lagade mat så de fick äta chips typ hela tiden - så därför blev jag så förtjust när jag fick veta att det fanns en trea (via mina kusiner). Det tog ett bra tag, men till slut fick jag trean i julklapp 2011.

Jag skriver alltid så långa kommentarer...
-Vicki <3

http://avikkozproduction.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

SandraH

4 oktober 2013 21:27

Brukade göra det förr! Tycker dock inte om det så mycket...

 
Ingen bild

simsnörd

4 oktober 2013 21:32

Ledsen att höra att din farfar har gått bort):

Men de låter jätte kul med sims2 spelade den nån gång när jag va yngre men mins nästan inget så hoppas allt på ett inlägg eller med mer fakta om sims2 :)

 
Ingen bild

Oliv

4 oktober 2013 22:41

Tråkigt att din farfar gått bort :(

Detta har inte med sims att göra men vad gillar du för Tv-serier?
+ Sims 2 är jätte kul, man kan döda föräldrarna och låta barnen/barnet leva själv. Haha!

 
queenofsims

queenofsims

4 oktober 2013 23:16

Åh, beklagar över din farfars bortgång! :( ♥

Själv spelar jag sims 2 fortfarande ja, och det äger! Finns en hel del funktioner i tvåan som jag ÄLSKAR som inte finns i trean. Har man en hel del CC också blir det hela bara roligare!

http://queenofsims.blogg.se

 
Frida

Frida

4 oktober 2013 23:20

VAd trist att din farfar har gått bort♥ Jag beklagar verkligen.

Har spelat sims sen jag var 6 (är nu 13) och spelade i början då bara TS2, var liksom med när TS3 kom och allt sånt. Det finns lite skillnader med TS2, bl.a blir simmarna inte mätta på bara en portion mat utan de måste äta två och om de är riktigt hungriga kanske även 3. Bara en av mååååånga skillnader. HA så kul med att testa, hoppas du gör ett inlägg om det sen!

http://www.fridann.bloggplatsen.se

 
Albin

Albin

4 oktober 2013 23:30

Men vad tråkigt att din farfar har gått bort! Blir bara mer och mer deprimerad när personer dör runt omkring en. Man oroar ju sig att någon i sin egen närhet går bort. Hoppas att du blir gladare med tiden. Reast In Peace Fannys morfar.

http://splashsims3.blogspot.com

 
Ingen bild

Ebba

5 oktober 2013 00:01

Beklagar den farfar ;(
Har spelat tvåan på våran gamla gamla gamla windows xp dator som är hur seg som helst, så fick inte riktigt den där "Upplevelsen"... Tycker därför att trean är bättre ;)

 
Amanda

Amanda

5 oktober 2013 06:56

jag är verkligen ledsen att din farfar har gått bort

Själv spelade jag bara lite med tvåan, fastande aldrig riktigt för den. Men jag skulle tycka det var jätte kul om du började spela den

http://simsuniverse.bloggplatsen.se

 
Rolo

Rolo

5 oktober 2013 07:22

Spelade tvåan sjukt mycket innan trean kom, och det är häpnadsväckande kul!! Man kan ju bygga mycket mer ett eget kvarter och det finns KLÄDAFFÄRER. Har inte spelat The Sims 2 så mycket på ett tag nu eftersom det är min kompis som har ALLA expansioner och prylpaket till det :D

http://simnation.blogg.se

 
Ingen bild

minna

5 oktober 2013 08:36

jag är så sjukt ledsen att din farfar har dött. stay strong fanny<3

 
Gräshoppan

Gräshoppan

5 oktober 2013 09:08

Ledsen att höra om din farfar. Jag har (tack och lov..) inte haft oturen att förlora en nära släkting än. Min mormor hade ifoförsig cancer för ett par år sedan, men det klarade hon ju sig undan så det räknas inte riktigt.

Iallfall, enligt egna erfarenheter av död eller sorg så ska sömn, sötsaker och husdjur hjälpa. Alternativt så kan man
begrava sig själv i filtar i något litet hörn med två kilo godis och tjura ett par månader. Annars är ju kanelbullar med mycket kardemumma väldigt gott :).

Som sagt, godis, sömn och husdjur hjälper. Konversationer med utomstående människor är också bra. Och musik (dock kanske inte gagnam style eller liknande genrer).

Hoppas ändå att du mår bra med tanke på omständigheterna.
Och The sims 2 är faktiskt jätteroligt. Kanske inte lika kul som trean men definitivt spelvärt.
Ha det bra! :)
/Gräshoppan

http://simlii.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

The Sweet Sims

5 oktober 2013 09:33

Åh! Kan inte ens föreställa mig den sorgen! Det har absolut inte gjort något utan uppdatering, för sörja, det måste man få göra! Hundra tusen styrkekramar till dig, Fanta <3

 
Ingen bild

Linnéa

5 oktober 2013 09:44

Usch då, jag har själv inte förlorat någon men min kompis förlorade också sin farfar nyligen, i fredags! (Inte igår alltså, förra fredagen). Så ungefär samma dag.
Hon är helt förstörd, inte bara för att han är död, också för alla beslut om att se honom en sista gång eller hålla kvar minnet av honom. Så jag förstår verkligen, i alla fall nu när jag står bredvid henne.

Uppdatera inte för att du känner dig tvungen, har själv en instagram sida med 3000 följare (som inte handlar om mig själv. Jag hjälper andra) och pressen att uppdatera är tyvärr enorm :(
Men tänk först och främst på dig själv <3

 
Ingen bild

Ellen

5 oktober 2013 10:23

ledsen för din farfar <3

 
Ingen bild

Anonym :)

5 oktober 2013 10:40

Sorgligt att din farfar gåt bort :(

Har bara spelat sims 2 hos kompisar för länge sen så det skulle vara kul att se ett inlägg. Men jag tycker mer om att höra om sims 3 för det har jag :)

 
Maria

Maria

5 oktober 2013 10:46

Beklagar sorgen Fanny!! Jag vet hur det känns, min morfar gick bort i julas, han hade kronisk leukemi (blodcancer) så det kändes extra jobbigt för att jag själv har haft cancer.
Beklagar sorgen, men det känns nog lite lättare när ni har begravt honom, det gjorde det för mig.

http://www.livetnu.bloggplatsen.se

 
Ronja

Ronja

5 oktober 2013 10:56

Sims 2 är kul, har alla dom där spelen xD + några till.. och jag hitta sims 2 "nightlife" på ÖoB för 99kr, men spelar inte sims2 nå mer för sims 3 xD

http://ronjaekman.blogg.se

 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

5 oktober 2013 12:25

Usch vad sorgligt :( Som någon skrivit däruppe så hjälper godis, chips, framför allt choklad, musik och tv-serier en hel del. Och om du har ett husdjur så är de det bästa! Du kommer så småning om över det, men det är jobbigt, jag vet. Hoppas du vet att vi finns här!

Angående sims 2 så tycker jag att det är riktigt roligt. Har dock inte spelat det på ett tag, eftersom min dator typ dog med enbart sims 3 på det, men jag saknar det! Jag tror knappast du förlorar så många följare på att börja blogga lite om sims 2, bara det inte "tar över" eller vad man ska säga. :)

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kagami

5 oktober 2013 12:39

Nej, vad tråkigt med din farfar! :(
Det är jobbigt när någon nära går bort. Hoppas att du mår bättre snart!
Det skulle vara jätte kul om du bloggade lite om sims2! ^^
Om man känner att man tröttnat på sims så kan man alltid byta till tvåan.

 
Ingen bild

Ellie

5 oktober 2013 13:14

Hej Fanta.
Jag beklagar sorgen med din farfar, min farfar gick också bort för inte så länge sedan.
Skulle vara jätte kul med några inlägg om the sims 2. Själv har jag 42 stycken the sims :)

 
Ingen bild

Anonym

5 oktober 2013 13:18

MÅSTE säga att sims 2 är det mysigaste spelet någonsin! Jag spelade det hela tiden och tröttnade aldrig, men nu när jag spelar trean känns det tråkigare.. Därför är tvåan bäst :-)

 
Ingen bild

Anna

5 oktober 2013 13:23

Sorligt med din Farfar :c. Saknar också min Farfar som har gått bort. Kram.
Själv spelar ja inte så mycket sims 2 nu för tiden. Men hoppas du gillar sims 2 och vi förstår att du inte orkar blogg och så. Kram♥

 
Ingen bild

Stina

5 oktober 2013 13:52

Åh vad hemskt, med din farfar :(
Men hur kan du spela The sims 2 på mac(om du nu gör det)?

 
Matilda

Matilda

5 oktober 2013 14:23

Tråkigt att din farfar gått bort, jag vet hur det känns. Min morfar gick nämligen också bort häromdan... :(

Men nu ska vi vara glada iaf, så jag skriver istället att jag aldrig har spelat the sims 2 så det vore roligt om du skrev om det! :D Gärna så som du skriver om pgc:en, det är jätteroligt att läsa! :D

http://Silverwater.blogg.se

 
Ingen bild

Sims4ever

5 oktober 2013 14:51

Jag spelar tvåan ibland, jag älskar det spelet också, snälla gör ett inlägg om det.

 
Ingen bild

Sima4ever

5 oktober 2013 14:57

Nu känner jag mig okänslig, beklagar sorgen Fanny.

 
Chaos

Chaos

5 oktober 2013 15:01

Beklagar sorgen, verkligen tråkigt! :( Vi finns här för dig ♥

Angående The Sims 2 så spelar jag det då och då, och jag älskar det på sitt eget sätt! Skulle tycka att det var riktigt roligt att få så lite av ditt eget spelande :D

http://chaossims.blogg.se

 
Elin

Elin

5 oktober 2013 15:26

Spelade TS2 mellan 5 och åtta-årsoldern och det äger! Sen när jag köpte TS3 var jag åtta och slutade spela TS2 helt och hållet. Men jag älskar båda. Och TS2 är mycket mer som det riktiga livet! (nu är jag 11 om ngn undrar).

http://Thesims3lin.bloggplatsen.se

 
Anonym

Anonym

5 oktober 2013 15:35

R.I.P <3

http://mysimspage.blogg.se

 
Summer Sims

Summer Sims

5 oktober 2013 16:30

Beklagar din farfar! Aldrig enkelt när någon man håller kär försvinner från en. <3

Jag spelade The Sims 2 från det släpptes tills 3an kom! Väldigt kul, kan sakna det ibland :)

http://summersims.blogg.se

 
Smiley

Smiley

5 oktober 2013 17:10

Ledsen att höra om din farfar, min morfar dog i canser för några år sedan, man vänjer sig vid det efter ett tag, men sorgen försvinner ju aldrig helt. Känn ingen press att uppdatera bloggen, jag tror att alla läsare förstår om du inte orkar.

http://SmileySims.bloggplatsen.se

 
Siri

Siri

5 oktober 2013 17:20

Så ledsamt att höra om din farfar, beklagar verkligen. Har också haft en släkting som gått bort, det gör så himla ont.

Spelade sims 2 innan sims 3 hade kommit ut och det är rätt så roligt. Det är bra att det inte hackar lika mycket som sims 3 gör men det är inte alls lika fritt och utsvävande som sims 3 är.

http://dreamsims.blogg.se

 
Sam

Sam

5 oktober 2013 17:50

Beklagar att din farfar har dött! :(

http://samvellon.bloggplatsen.se

 
Lovisa

Lovisa

5 oktober 2013 18:49

Tvåan är jättekul när man utforskat det lite, vet inte om du gillar det då du redan spelat sims 3, men kanske :)

http://www.tecknaren.devote.se

 
Ingen bild

Emma ♥

5 oktober 2013 20:05

Jag beklagar verkligen. När jag säger att jag förstår så menar jag verkligen det. I början av våren detta år (alltså för inte jättelänge sedan) gick min egen farfar bort. Jag vet inte direkt om det hjälper men jag menar det även när jag säger att det blir bättre. Det är klart att man alltid känner det inom sig. Att man har förlorat någon som man älskar. Vissa dagar tänker jag på det och vill bara sätta mig i mitt rum och gråta igen. Men det är inte så ofta nu mera. Det känns nästan som det blev lättare för varje dag som gick. Fortsätt att vara stark! För det blir verkligen bättre.


Angående sims 2 tycker jag verkligen du ska prova det. Alla tycker ju inte om det men men... Jag kommer ihåg när jag var väldigt liten (typ gick på dagis) och min stora syster fick sims 2. Hon hade ju ingen egen dator att spela på då (inte jag heller så klart) så hon brukade sitta vid den stationära datorn i vårat hus och spela. Jag satt bredvid henne och bara stirrade. Hon lät mig aldrig spela. Sen tvingade mamma henne att låta mig spel. Vi brukade turas om att jag fick spela typ 1 h sen hon 1 h osv. Det kom ju många nya spel och hon fick en egen dator. Tillslut fick jag också en egen dator där jag fick installera sims 2 själv. Jag hade inget CC. Hade ingen aning hur man fick in det i spelet men jag spelade nästan varje dag. Nu är jag en sims nörd. Spelar dock bara sims 3 då min dator höll på att krascha när jag hade alla sims 2 och alla sims 3 som då hade kommigt ut på samma dator samt mycket CC till sims 3 och extremt många familjer och världar. Skulle va jättekul att läsa om ditt sims 2 spel!


Som sagt. Fortsätt att vara stark. Det blir bättre♥♥♥♥

 
Mooncats

Mooncats

5 oktober 2013 20:20

Har nästan alla tvåan :) Ja, det är bra :D


www.mooncats.bloggplatsen.se

http://www.mooncats.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Trampade på min dator...

5 oktober 2013 21:37

Beklagar verkligen <3 saknaden och sorgen försvinner aldrig men det blir bättre och bättre. Viktigast är att faktiskt få vara ledsen och gråta.

Har inte spelat sims 2 på minst 5 år... Kommer ihåg att man inte kunde radera t.ex Väggar och sånt om man inte hade kvällsnöjen eftersom släggverktyget kom först i den expansionen... Själva spelet var lite jobbigare än trean då det krävdes mycket mer för att hålla simmarna nöjda...
Har inte spelat sims 3 på 3 år eftersom jag råkade kliva på min dator :/ min nya har ingen lucka för skivor men tack vare ditt förra inlägg så ska jag äntligen få spela sims igen! Tack! Har suttit och installerat sen kl 13 idag och jag är fortfarande inte klar...

 
Martina

Martina

5 oktober 2013 22:53

Beklagar bortgången..♥
Vet hur de känns, då min farmor gick bort för nån dag sen. Men hon slipper lida och får vara med farfar nu, så de känns ju lite lättare på så vis..♥
Och din farfar mår nog också bra med sina gamla nära&kära nu.
Och vem vet, dom kanske träffas någonstans där borta? :)

Men iallafall... Har heller aldrig spelat ts2, så de ska bli kul att se vad du tycker om det!
Kanske köper det själv en vacker dag, och testar. :)

http://www.martinap.blogg.se

 
Sabina

Sabina

6 oktober 2013 14:47

Tråkigt att höra att din farfar gått bort :( Beklagar sorgen!

Klart du ska blogga lita om TS2! :D

http://mystweaverpgc.blogspot.se

 
Ingen bild

Annis

6 oktober 2013 17:01

Jag spelar nuförtiden bara sims 2 och har alla.Jag slutade spela sims 3 för att det var så många buggar i det:)

 
Emma

Emma

7 oktober 2013 12:52

ledsen med det där med din farfar :( min gick bort 2006 och jag mådde jättedåligt och det kändes som om jag aldrig skulle kunna göra något annat en att må dåligt ,Det är aldrig lätt att förlora någon som man är nära till men det blir bättre .

Vore jättekul att läsa om TS2 , jag spelade det först men sen så bytte jag dator och sen så slutade jag att spela några år och nu har jag precis börjat med ts3 :) jag har en fråga', vad står CC för ?

http://www.itsallaboutlife.devote.se

 
Ellie

Ellie

8 oktober 2013 09:41

Beklagar sorgen. <3 Vet precis hur jobbigt det är. Fortsätt att äta och sova ordentligt. Plöj igenom massor med bra tv-serier och ät lite glass till det.

Har inte rört mitt Sims 2 sen jag köpte 3:an nu i våras, men jag spelade 2:an i 7(!!!)år.

http://rockthisway.blogg.se

 
Ingen bild

Sekai (=^T^=)

8 oktober 2013 18:17

Jättesynd att din farfar gått bort :( Men som "Smiley" skrev i sin kommentar: Känn ingen press på att uppdatera, alla läsare förstår nog om du inte orkar. Dessutom blir man mycket gladare när man har väntat i flera dagar på ett inlägg, och så ser man plötsligt att det har kommit ett nytt inlägg!

Blogga gärna lite om The sims 2, skulle vara intressant! ;)

 
Ingen bild

Nononno

8 oktober 2013 20:39

Ojj! det var nu synd att din farfar hade gått bort!:-O min morfar gick bort för några veckor sedan och jag är jätte ledsen..
Men iaf så tycker jag trean är bättre än tvån:-D

 
Ingen bild

Maja

8 oktober 2013 21:21

Tråkigt att din farfar gått bort, men du kommer nog fixa det bra<3<3

Spelar själv bara TS 2 för trean funkar ej på min dator, och jag tycker det ska bli jättekul att läsa inlägg om det. Skulle också säga att du brukar skriva om PSG inläggen att tycker dom blev tråkiga men jag tycker dom är jätteroliga att läsa!! Det var nog allt:)

.PS. Din blogg är asbra.

 
ellenlundis

ellenlundis

8 oktober 2013 21:47

Vad tråkigt att din farfar inte finns mera. :(
Tyvärr, så spelar har inte längre The Sims 2. :) Mina simmar lydde aldrig mej, konstigt nog. Haha! Min syster fick värsta släktträdet väldigt snabbt. Men mina simmar tog det jätte långt tid. Har alla spelen, som du har på bilden. ^^ Jag gillar The Sims 2 och The sims 3. Ska nog testa och spela det igen, nån gång.

http://finlandsgullet.wordpress.com

 
Ingen bild

Emma

9 oktober 2013 15:22

Jag vet inte vad jag ska skriva så du verkligen förstår att jag är ledsen för din skull. Min egen farmor gick bort för 2 veckor sedan, O hade begravning så sent som igår... Tro mig jag fattar att du inte är så pigg på att blogga just nu :/
Men jag spelade sims första gången hos en kompis. Det var dock sims 3. När jag kom hem sa jag att jag ville ha det spelet men pappa ville inte att jag bara skulle tröttna på ett spel(som var så dyrt). Så vi köpte sims 2 istället o till sisst fick jag 3: an. Men jag testade att spela på TS2 på min gamla dator, Vilket som resulterade i att den datorn dog( är fortfarande död). Men jag tyckte inte om det iaf. att man inte kan ändra färger är ett STORT MINUS.

Lycka till genom sorgen av din farfar<3 <3

 
Sofie

Sofie

10 oktober 2013 15:52

Jag spelar fortfarande The sims 2, det är det enda min dator klarar av. Jag tycker fortfarande att det är grymt roligt. :) Men har även införskaffat The sims 3 till mitt Playstation, det är väldigt roligt det också, men Sims 2 är klart bäst. :)

http://frozentwilight.blogg.se

 
Ingen bild

Anonym

10 oktober 2013 19:10

Stackars dig , förstår att du inte lagt ut något när din farfar har dött nyligen.

Jag tycker att du ska spela The sims 2 , det är MYCKET bättre än trean men simmarna ser lika äckliga ut ibland. Men det är roligt iallafall. :D

 
Albin

Albin

11 oktober 2013 13:38

Det är ganska intressant hur många kommentarer detta inlägg har fått. Fanny, du borde nog var glad över att du har läsare som bryr sig.

http://splashsims3.blogspot.se

Fanny

12 oktober 2013 12:44

Så klart jag är tacksam, jag blir jätteglad :)

 
Ingen bild

alexandra

11 oktober 2013 19:50

Så synd att din farfar dog ♥

Jag har en fråga när jag spelar The Sims 3 "skapa en sim" ansiktet ser bra ut håret sådär sminket konstigt kläder konstigare ( Grafiken menar jag) Måste man radera Hela Sims 3 spelen från min dator ? För det är grafikkortet som behöver bytas eller hur ? Och då måste man inte radera det ? För jag har byggt världens bästa husbåt finns det nån chans att man kan spara det ? Snälla svara ♥

Så synd om din farfar men en sak att han är stolt att du är hans barnbarn ♥

 
Ingen bild

Amanda

11 oktober 2013 21:17

Jag beklagar sorgen över din bortgångna farfar. Som sagt finns några kurer som kanske funkar. Men, prova att trösta dig i choklad, chips, godis, tja, nästan vad som helst som du tycker om och sitt i soffan med en massa filtar och lyssna på musik som är lugn. Som Gräshoppan sa, kanske inte gangnam style elr. liknande, men det behöver inte vara begravningsmusik, utan sätt på något lugnande. Jag hade nog lyssnat på "A thousend (stavning?) years". I alla fall, det hade varit intressant om du skrev (när du mår bättre förstås) om skillnaderna mellan 2:an o 3:an, alltså vad man kan och inte kan. Be strong.

 
piczter

piczter

12 oktober 2013 11:40

Ledsen för din farfar <3

http://piczter.blogg.se

 
Ingen bild

Natta

13 oktober 2013 21:04

Jag förstår helt att du inte har velat blogga min gammelmormor gick bort precis innan skolavslutningen så dagen efter så var jag i kyrkan på hennes begravning. Det gör ju väldigt ont när någon som står en nära går bort hoppas att du och din familj mår lite bättre nu.

 
Ingen bild

Linnea

2 mars 2014 11:20

Läste igenom gamla inlägg och fick ögonen på detta:). Jag har tvåan och trean och nu spelar jag bara tvåan för den laddar nästan ingenting ALLS! Har ganska många prylpaket o expansioner till både 2 och 3. Skulle inte orka spela tvåan om det inte var för expansionerna;)

 
Ingen bild

Jens

10 oktober 2014 09:28

Om båda föräldrarna är tjocka blir barnet det då?
Jag skulle bli så glad om du svarar!!!

 
Ingen bild

Ida

28 februari 2015 08:45

Jag spelar the sims 2 och 3. Men eftersom trean laggar råtta på min dator spelar jag tvåan mest. Den är faktiskt jätterolig! Men man kan inte ställa saker snett :-/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards