Fantas simsblogg

Alla inlägg under juli 2013

Av Fanny - 3 juli 2013 15:30

Nu har jag (äntligen) spelat Semesterparadis lite! Det tog ett tag, eftersom skivan inte verkade funka och jag därför var tvungen att ladda ner det på Origin vilket tog hela natten med vårt sega nätverk...


Förresten, bara så att ni vet är de flesta av dessa bilder väldigt redigerade. Så att ni inte tror att jag har någon magidator med bäst grafik i världen... 



Detta är då simmarna jag spelar med: Paula Castillo, Robin Clinton och det välbekanta ansiktet Andy Johnson! Alla är BFFs, förutom Robin och Andy som då är ihop (dock insåg jag senare att han hade passat bättre ihop med Paula. Fan). Och ja, för en gångs skull har jag använt lite CC i mina simmar! Var är mina applåder?!

Kolla förresten hur Paula ba "Häj häj få ja åsså va mä" och de andra två skiter i henne totalt...

 

 

De bor i detta lilla hus, som jag valde för att det är billigt, har två sovrum och ligger precis vid havet. Jag har inte orkat göra om det, det enda jag har lagt till är den lilla båtstället (bra ens ordförråd är när en är sjuk). Sen har jag faktiskt fuskat lite pengar till dem, för jag vill kunna testa det mesta grundligt. 



Det första de gjorde som nyinflyttade i Isla paradiso var att ta taxibåten till en mysig liten strand. 



Paula ville sola, så det fick hon, men Andy och Robin var mer inne på någon form av vattenaktivitet så de skvätte lite vatten på varandra i vattenbrynet. 


 

Det tröttnade dock Andy på ganska snabbt, så hon gick och vindsurfade lite.



Robin började kasta macka, vilket han verkade ta lite för seriöst...



Paula byggde ett mästerverk till sandslott. Tror nog inte hon borde satsa på att bli skulptör eller arkitekt.


 


När Andy hade vindsurfat några simstimmar så bestämde hon sig för att snorkla istället, hon vill nämligen lära sig dyka!



I'm sexy and I know it! Undrar om simmarnas kroppar verkligen ska se ut så där under vattnet...?


 


Robin spontanköpte en segelbåt som han började flyta runt med.



Kolla hans min... Man undrar ju om han ens har bekymmer i livet eller om han alltid har regnbågar och enhörningar i tankarna.



Lite senare på eftermiddagen bestämde han sig dock för att även ta med sig Paula ut (Andy var och tog en dykarlektion). De hade det ganska mysigt i någon simstimme, tills jag var tvungen att skicka hem dem... De var nämligen hungriga och skitsura över detta.



Sen när Andy väl kommit upp två nivåer i dykningsfärdigheten så provade hon att dyka vid dykartomten Stenrevet. Sen frös mitt spel, så jag fick tvångsavsluta det utan att spara. Det var kul.


Herregud vad tråkigt detta inlägg blev. Men ni fick se lite bilder i alla fall, och snart kommer ett PGC-inlägg!

Av Fanny - 1 juli 2013 16:03

Världens mest kassa bild, men mobilen är trasig (pga tappade den i varm choklad, vem här vinner klantighetstävlingen tycker ni) och kameran är urladdad så jag fick ta med webbkameran...


Ja... Jag kunde inte hålla mig. Ehehehe


Nu ska jag spela som fasen! Jag behöver något att göra när jag är sjuk (har öroninflammation, weho jääääättekul), nämligen. Snart får ni se hur jag har spelat! :)

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards