Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 1 juli 2013

It's here

Av Fanny - 1 juli 2013 16:03

Världens mest kassa bild, men mobilen är trasig (pga tappade den i varm choklad, vem här vinner klantighetstävlingen tycker ni) och kameran är urladdad så jag fick ta med webbkameran...


Ja... Jag kunde inte hålla mig. Ehehehe


Nu ska jag spela som fasen! Jag behöver något att göra när jag är sjuk (har öroninflammation, weho jääääättekul), nämligen. Snart får ni se hur jag har spelat! :)

 
 
Lovisa

Lovisa

1 juli 2013 16:18

Kul!!

http://www.tecknaren.devote.se

 
Ingen bild

Viki

1 juli 2013 16:31

Wiie. Inte ensam om att "döda" mobiler med varm choklad... en tavla attackerade mig. Den träffade min kopp choklad... mobilen dog. För evigt.

I alla fall, Semesterparadis är jätte roligt. Älskar havet!

 
Vintersol

Vintersol

1 juli 2013 17:35

Åh vad roligt. Har inte skaffar det nya än själv. Så ska bli kul att se. Hoppas du kryar på dig också :)

http://Www.vintersol.webblogg.se

 
Ingen bild

anonym

1 juli 2013 18:08

Har också haft öroninflammation, två gånger. Inte så kul nej.

 
Sims3Tjejen

Sims3Tjejen

1 juli 2013 18:19

Kul, jag kanske ska köpa det. Tappa mobilen i varmchocklad? Hmm, jag har tappat min gamla (en nokia som tål allt!) på gatan när det spöregnar. Kanske inte så smart att göra med iphonen jag har nu. Men den är också rätt tålig. Min klasskompis puttade mig i skolan när jag håller mobilen, så jag tappar den på stengolvet i skolan. Fast den klarade sig som tur va!

http://Sims3Tjejen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Simone

1 juli 2013 18:20

Åh, vill också ha det :)
Vattnet måste se fantastiskt ut! Längtar :D

 
Fanny-Cecilia

Fanny-Cecilia

1 juli 2013 18:26

Åh vad kul :)
Men tråkigt med öroninflammation.
Hoppas du blir bättre sen då...

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

 
Sindra

Sindra

1 juli 2013 18:36

Krya på dig! :)

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sims123

1 juli 2013 20:19

Hej synd att du är sjuk i förgår stukade jag handleden. Men om alla vill så kolla n min blogg också den heter sims123.bloggo.nu man kan inte söka på google man söker längst upp istället

 
Jossa :)

Jossa :)

1 juli 2013 21:44

Krya på dig ^^

http://hopeindecember.blogg.se

 
Jonas

Jonas

1 juli 2013 22:03

Jag fick mitt idag på min födelsedag! Så kan jag få be om ett grattis från dig?

http://jonasbelf.blogspot.se

 
luckysims

luckysims

2 juli 2013 07:17

ååh , stackars sig Fanta. Hoppas du blir bättre!
Det blir du snart eftersom du köpt The sims 3 semesterparadis, då blir allt bättre. ♥

http://luckysims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

vera

2 juli 2013 08:26

Krya på dig Fanta (:
Jag tappade min telefon i Toaletten en gång, och usch vad äckligt det var att ta upp den ..

 
Ingen bild

Anonym

2 juli 2013 08:35

Vill ha!!

 
My sims

My sims

2 juli 2013 08:55

Krya på dig Fanta!!
Grattis till semesterparadis

http://Www.myssimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Susse

2 juli 2013 09:29

Tappamobilen i varm choklad? Okej... Men vad roligt att du har fått det. Hoppas du blir frisk så du hinner njuta av din semester iallafall :)

 
Ingen bild

Anna

2 juli 2013 11:43

Krya på dig!

 
Ingen bild

Maya

2 juli 2013 11:57

Jag hade precis öroninfalation men de gick över men jag bröt handleden precis efter det


Krya på dig

Fanny

3 juli 2013 12:13

Haha oj, jobbigt!

 
Ingen bild

Kycklingen

2 juli 2013 12:15

Oj, öroninflammation! Hoppas du blir bättre snart! ;D

 
Gräshoppan

Gräshoppan

2 juli 2013 13:30

Sjuk? Nu igen? Men vad sjutton Fanta, det här får du snart ta och göra något åt det här ;).

http://simlii.bloggplatsen.se

Fanny

3 juli 2013 12:11

Mitt immunförsvar är riktigt kasst :(

 
Ingen bild

Nyxx

2 juli 2013 15:24

När ska du fortsätta med historierna?
Och glöm inte att krya på dig, öroninflammation är inte kul..!

 
Ingen bild

Hanna

2 juli 2013 16:33

Hoppas ditt spel fungerar bättre än mitt, okej vet inte om jag kan skylla på skivan, men jag har massa plats ( över hälften, det är bara en speldator ) så jag vet faktiskt inte vad som kan vara fel? Mitt spel fryser och sedan försvinner bilden så hör man bara fiskmåsarna som skriker. Jag kan bara spela i max 10 minuter! Jag har knappt hunnit spelat något, men det lilla jag spelat så är det jätte kul, men är det någon som vet vad felet kan vara? :)

 
Ingen bild

Me x)

2 juli 2013 20:21

Hoppas att du tycker det är lika kul som jag tycker :)

 
Ingen bild

amanda

2 juli 2013 21:43

Hej! Jag behöver jättehjälp!! Vart sitter knappen där man kan ta ett kort och göra ett eget minne som man kan dela, den sitter nämligen inte där den ska sitta.. iallafall inte på bilderna jag har sett! Någon som kan mejla mig och visa eller något!! Så fort som möjligt!

amandasvedvalls@gmail.com

 
Ingen bild

Meeeej

2 juli 2013 21:58

Min bästis är typ ultra-bortskämd och har fått 5 iPhones och alla har hon tappat i toaletten, hon har haft telefonen i bakfickan och så halkar den ur -.-'

 
Ingen bild

Hannah

2 juli 2013 22:04

Hej Hanna, jag heter också det!
I alla fall så kan det vara någon bugg, så testa att installera om spelet. Om det inte funkar så kan du prova att avinstallera nyinstallerat cc? (eget innehåll)
Och om det INTE fungerar får du nog ta och ringa EAs Kundtjänst. För vi har rätt till ett fungerande simsspel så som vi slösat pengar på dem!

 
misan

misan

2 juli 2013 22:06

Jag fick mitt idag!!! :DDD

http://misansims.bloggplatsen.se

 
Victoria

Victoria

3 juli 2013 15:18

Min iPod Touch klarade sig efter att ha varit nergrävd i snön i över två timmar. Det var en olyckshändelse, men den klarade sig utan något spår av vattenskada.
Krya på dig =3

http://avikkozproduction.bloggplatsen.se

 
Hilda

Hilda

3 juli 2013 15:44

Du är inte ensam med öroninflammarion. Här lirar vi dessutom feber! Woho jätte roligt!!

http://Happysims.bloggplatsen.se

Fanny

3 juli 2013 21:29

Åh, jag med :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards