Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 19 juni 2013

Månades simsblogg - Vinnare

Av Fanny - 19 juni 2013 13:00

Gaah, att hitta en vinnare av denna månads tävling var helt omöjligt! Jättemånga av er har verkligen svinbra bloggar, och om jag kunde så skulle jag ge titeln Månadens simsblogg till minst femton stycken men det går ju tyvärr inte - jag kan bara ge till en. Ni anar inte hur mycket jag grubblat om vilken jag ska välja. 


Så denna månads simsblogg är...


*trumvirvel*


Spacesims!

 



Anledningen till att Spacesims blev månadens simsblogg är för att det är en väldigt bra blogg i allmänhet. Det är hög kvalité på inläggen och att hon som driver bloggen skriver bra och liksom har koll på det hon gör - och designen är snygg också. Sedan är det bra uppdatering och intressanta inlägg!


Bloggen hittas HÄR.


Grattis, Fredrika! Länken i menyn kommer jättesnart.


Detta var alltså smakprovet av Månadens simsblogg! Tycker ni att det var en rolig grej, är det något ni vill att jag ska fortsätta med? Om ni inte tycker det var bra så fortsätter det helt enkelt inte, men om ni tyckte om det så kommer jag absolut fortsätta göra det varje månad. Det är ni som väljer! Ni som var med den här gången och inte vann får jättegärna vara med nästa gång också, förresten.

 
 
Ingen bild

Svea

19 juni 2013 13:05

Grattis!

 
Emme

Emme

19 juni 2013 13:24

Jag tycker du ska fortsätta! :)

http://Simsaren.webblogg.se

 
Fredrika

Fredrika

19 juni 2013 13:34

Åh, vad glad jag blir! Tack så jättemycket! :D

http://spacesims.blogg.se

Fanny

20 juni 2013 19:48

Varsågod! :D

 
Ingen bild

Anonym

19 juni 2013 14:11

Det är orättvist att bara en kan vinna, vet inte om jag vill att du fortsätter. Kommer ändå aldrig vinna själv. Dessutom borde du ge priset till nån som kanske behöver fler läsare eller så, jag tror att spacesims redan har massor av läsare redan.

Fanny

20 juni 2013 19:39

Så du tycker på allvar att jag ska välja en vinnare utifrån hur mycket läsare de har och att jag inte kan ta någon bara för att hen råkar ha lite fler läsare än några andra? Jag väljer en vinnare utifrån hur bra jag tycker att hen är, något annat vore bara dumt och konstigt. Och varför skulle det vara orättvist att bara en kan vinna, när denna tävling återkommer en gång i månaden...?

Sen det där med att vissa hade längre och/eller bättre motiveringar som du säger i kommentaren under: Motiveringen var inte tänkt som det som skulle avgöra det hela, utan som lite pluspoäng. Jag trodde inte att ALLA skulle skriva motiveringar.

Och det där med att enda anledningen till att du vill att jag inte ska fortsätta är att du själv inte kommer vinna... Det orkar jag inte ens diskutera.

 
Ingen bild

Anonym

19 juni 2013 14:13

Plus att det var många andra som hade längre och mer utvecklade motiveringar.

 
Vintersol

Vintersol

19 juni 2013 14:46

Grattis :)

http://Www.vintersol.webblogg.se

 
Yolanda

Yolanda

19 juni 2013 15:27

Tycker du ska fortsätta! Det är bra, man upptäcker bloggar som man annars aldrig skulle hittat!

http://yoyothesimmer.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

19 juni 2013 16:21

Håller med Yolanda!

 
Stina

Stina

19 juni 2013 17:24

Fortsätt! :D

http://stinassims.blogg.se

 
NKSims

NKSims

19 juni 2013 17:32

Fortsätt !! :)

http://nksims.bloggplatsen.se

 
chaos

chaos

19 juni 2013 19:00

Grattis till henne, det förtjänar hon verkligen!
tycker detta var en kul ide & du får gärna fortsätta! :)

http://chaossims.blogg.se

 
Ingen bild

Anonym

19 juni 2013 20:04

Månadens*

 
Ingen bild

Alvsas

19 juni 2013 20:25

Tycker att du värkligen borde fortsätta!:)Och jag håller med Yolanda!

 
Ingen bild

PrincessTilda

19 juni 2013 22:17

Hej, Fanny!
Jag kollar in på din blogg 10-15 ggr per dag, för att vara SÄKER på att du inte skrivit något... ;) det jag ville säga var att du är en sån inspiration, varje gång jag läser din blogg blir jag frestad att göra en ny, bra en. Men jag lägger av så fort jag tänker på pressen ;)
Du är en fin, rolig, smart tjej vad det märks som och du är fantastisk. (Haha, see what i did there? Fanta-stisk :D) det borde finnas fler små tjejer som du :3 Du är enormt bra på att skriva, fortsätt så o du kommer utvecklas enormt!

Ibland behöver man höra att man är bra, och även om jag inte kommenterar så ofta så ska du veta att du är ALLTID BRA! När pressen blir för stor eller du inte orkar, lägg av bara. Du är ingen robot som kan pressa ut fanta-stiska (:D) inlägg på beställning. Nog för att jag beställde ett inlägg en gång, men endå ;)

Keep the style, girl 😎

Fanny

19 juni 2013 22:33

TACK!

 
Jossa :)

Jossa :)

20 juni 2013 00:40

Congratulations! Det är spännande, det här med Månades blogg/simblogg! Fortsätt gärna ^^

http://hopeindecember.blogg.se

 
Emilia

Emilia

20 juni 2013 01:21

Vad kul, fortsätt med Månadens Simsblogg! :D

http://emilysims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

sqlinda

20 juni 2013 08:53

Anonym Host* tycker att det är själviskt av dig att skriva så! Spacesims blogg är jättebra (för mig) och vad jag vet så får hon cirka 60-90 läsare och som fanta skrev " jag gör det eftersom det finns bloggar som förtjänar att få fler läsare" - något i den stilen. Och om du aldrig "vet om att du vinner själv" varför skriver du inte in simsadressen istället för att låta så negativt! "jag sa bara min åsikt och du borde tänka själV, jag tycker att spacesims förtjänar att bli månadens simsblogg 110% dessutom så är det fanta som bestämmer själv. och jag tror att det ingen som håller med dig, THATS IT!

 
Mapacha

Mapacha

20 juni 2013 18:40

Hej jag vet inte var man anmäler sig för nästa månadens simsblogg så jag gör det här. P.s när jag valde namnet på Bloggen mapachasims3 tänkte jag inte på att din hette det.. heh ;)

http://www.mapachasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

20 juni 2013 19:29

det är själviskt att inte tycka att hon ska fortsätta bara för att du själv inte vinner

 
Ingen bild

Anonym

21 juni 2013 19:07

Okej, förlåt. Men jag är bara en rätt dålig förlorare ibland. Ta inte illa upp snälla. Grattis, Fredrika :)
Det är bara det att jag har bloggat rätt länge men ändå aldrig fått lika mycket läsare som Fredrika och det känns typ som att jag aldrig kommer få det...
Okej.
Så förlåt Fanta, Fredrika och alla andra.
Jag är ledsen.
Hoppas ni förlåter mig.
Fanta, ta gärna bort min förra kommentar.
Jag ångrar att jag skrev så.

 
Ingen bild

Anonym

21 juni 2013 23:19

Fortsätt du, jag kommer ju hitta massa nya simsbloggar jag kan kolla på som är bra :)

 
Candoris

Candoris

22 juni 2013 14:05

Tycker också att det är ett bra sätt att hitta nya bra simsbloggar på :) så fortsätt gärna!

http://thesimsblogg.wordpress.com

 
sqlinda

sqlinda

22 juni 2013 18:19

Hon har också bloggat länge! Hon hade innan en annan blogg på bloggplatsen där jag tror att hon bloggade sen oktober! Så hon har bloggat 8 månader! Och jag respekterar personer som rättar till sina misstag! Jag kan ibland bli en dålig förlorare men jag anmälde mig aldrig till månadens simsblogg ^.^

http://sqlinda.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

22 juni 2013 20:10

Tack för att du förstår, sqlinda :)

 
sqlinda

sqlinda

22 juni 2013 22:56

:-) Tack du med för att du rättade til din misstag :-) När jag gör dåliga misstag är det ett måste för mig att göra det rätta!

http://sqlinda.bloggplatsen.se

 
Anonym

Anonym

24 juni 2013 16:21

Ja, håller med! :)

http://mysimspage.blogg.se

 
simspie

simspie

25 juni 2013 18:34

jag tycker du ska fortsätta! jag tror jag anmäler mig! Vart gör man det???

http://simspie.bloggplatsen.se

 
Mys simsblogg

Mys simsblogg

26 juni 2013 16:26

Grattis spacesims! Jag tycker du borde fortsätta

http://Myssimsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards