Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 4 juni 2013

The sims 3 Semesterparadis - Objekt och CAS

Av Fanny - 4 juni 2013 18:00

Nu ska jag visa allt CAS-material och alla objekt som kommer med The sims 3 Semesterparadis.


CAS


Frisyrer

 

                                

 

Toppar

 

                                                                     

 

Underdelar

 

                   

 

Helkropp

 

                             

 

Accessoarer

 

         

 

Tatueringar

 

         


Objekt

 

Ytor

 

 

Komfort

 


Underhållning



Belysning

 

 

Dekor

 


 

Transport

 

 

 

CAS-bilderna har Allt om sims tagit, dock är det jag som har beskurit dem. Bilderna på objekten har jag och Simsdeluxe tagit tillsammans.

 
 
Ingen bild

Me

4 juni 2013 18:03

I love din blogg

 
Ingen bild

A

4 juni 2013 19:05

Wow, jag älskar den tredje frisyren fr. vänster, och den sista på den draden :) (Där hon blundar)

 
Ingen bild

A

4 juni 2013 19:05

Och den första är också fin! (sorry om jag spammar xD)

 
Rolo

Rolo

4 juni 2013 19:55

Så snygga!

http://simnation.blogg.se

 
nora

nora

4 juni 2013 22:39

Åh!! Längtar så himla mycket tills det kommer uut! :)

http://noraslifeee.blogg.se

 
Saga

Saga

5 juni 2013 06:36

Fina saker och kläder!
Men jag saknade nåt i baddräk/bikinistil till barntjejer. Vad får vi? En våtdräkt? Med armpuffar!? Nä, en bikini eller iallafall en ny baddräkt hade varit trevligt!!! Den gamla är för tråkig

http://sims3saga.bloggplatsen.se

 
Swirlsims

Swirlsims

5 juni 2013 07:30

Håren är sååå fina!! :D

http://swirlsims.blogspot.se

 
Sindra

Sindra

5 juni 2013 17:24

Du visade inte badkläderna för småbarn?

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Anonym

Anonym

5 juni 2013 18:09

Ååh! Nu längtar jag ÄNNU mer!
Det finns ju både vissa snygga hår OCH kläder!
Och sen resten..
Jag längtar! :D
Tack förresten för att du visade alla kläder, hår och allt det andra :)

http://mysimspage.blogg.se

 
Ingen bild

Puck

5 juni 2013 22:01

WOW! äntligen ett TILL hår som ser EXARK ut som de fluffiga pagehåren man fick från DV och DJ!!!!!! WEHEW!!! som jag har LÄNGTAT!!!

Fanny

6 juni 2013 11:11

Hahahahaha, det där var min exakta reaktion också! Dock tycker jag att den från Semesterparadis är snyggast hittills...

 
lifeassimmer

lifeassimmer

5 juni 2013 22:57

Ååå! Längtar asmycket till spelet!

http://life-as-simmer.blogspot.com

 
Ingen bild

Astrid

6 juni 2013 12:04

Yeees! Mycket hååååååår!!!

 
lifeassimmer

lifeassimmer

6 juni 2013 13:03

Hej, jag har skickat ett mail till dig kan du vara snäll och kolla? :-)

http://life-as-simmer.blogspot.com

 
Saga

Saga

6 juni 2013 16:02

Kläderna och håren var mycket finare än vad jag såg i tralien, men har blivit riktigt sugen på att köpa det :)

http://Rampljus.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mickaela

6 juni 2013 20:34

Jag har tröttnat lite på sims. Men nu när jag läser och så om semesterparadis så blir jag så sugen på att köpa det. Jag har en hög med simsspel. Jag tröttnade nog framförallt för att jag inte hade några roliga familjer och att alla familjer var likadana typ. Semesterparadis verkar så kul och gör att jag får lust att spela igen. Är det värt att köpa semesterparadis? För jag vill verkligen men har ju inte provat det och vet inte om jag kommer bli missnöjd. Vad tycker du? blev du nöjd? vad tycker du om spelet på en skala från 1-5? Hur mycket kommer det kosta?
Tacksam för svar :)

 
SandraH

SandraH

7 juni 2013 10:45

Vet inte ifall jag ska köpa det... ska jag vara ärlig så är jag mest intresserad av sjöjungfruarna och husbåtarna... :P

http://www.alltomsandra.bloggplatsen.se

 
misan

misan

7 juni 2013 15:57

*dregel* *dregel* fan det kom dregel på tangentbordet....

http://misansims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Vera

26 juni 2013 11:27

Tycker du det är värt att köpa? Typ om det var prisvärt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards