Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

Önskesim: Louis Hunter

Av Fanny - 26 maj 2013 09:45

Louis Hunter - Önskad av Klara

Egenskaper: Hopplös romantiker, fegis, god, neurotisk, ambitiös (jag tänkte att "fegis" och "neurotisk" kunde vara små psykiska märken från det kriminella jobbet)

Biografi: Louis har tidigare haft en karriär inom det kriminella och har mått riktigt dåligt över det, men han har inte kunnat säga upp sig eftersom chefen hotade honom med oönskade konsekvenser om han gjorde det. När Louis fick ögonen på en vacker tjej som han egentligen fick i uppdrag att mörda så blev de båda förälskade, flydde till en annan stad tillsammans och nu försöker han börja om på nytt.

Ladda ner: Mediafire (som sagt, exchange verkar inte längre funka för mig)




Jag hoppas du gillar honom, Klara! Han blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men förhoppningsvis är det okej. Sen gick det inte heller att ge honom en tatuering vid nyckelbenet, så det var jag tyvärr tvungen att skippa. Du undrade förresten om du fick ha med honom i en historia, och det får du absolut så länge du länkar till mig och säger att det är jag som har gjort honom :)

 
 
Yolanda

Yolanda

26 maj 2013 10:19

Snygg sim!

http://yoyothesimmer.bloggplatsen.se

 
Jonas

Jonas

26 maj 2013 10:34

Snygg sim du gjort Fanny! Synd att min inte kommer bli gjord.... Den har sååååå tråkig biografi och är nog den mest ooriginella simmen någonsin! Men det är lugnt om du inte gör den!

http://jonasbelf.blogspot.se

 
Ingen bild

Hej

26 maj 2013 10:36

Kan du inte berätta lite vad de sa på livesändingen

Fanny

26 maj 2013 13:11

Om jag ska vara ärlig så missade jag den, haha. Har dock hört att det inte var något speciellt som annonserades.

 
Ingen bild

Anna

26 maj 2013 15:17

Lisa visade drakarna i Dragon Valley, och berättade om dom nya sakerna som kommer i den världen :)
Sedan sa dom att Sims 4 ska komma, och att dom ska ha en officiell sida som heter Sims.

 
Saga

Saga

26 maj 2013 15:25

Var han cc fri? Jag hittar inte det i texten men det kanske str där men jag hittar det i så fall inte.

http://rampljus.bloggplatsen.se

Fanny

26 maj 2013 20:18

Han är helt vanilla, och har bara saker från grundspelet.

 
Ingen bild

vilja

26 maj 2013 19:41

oohhh så snygg. Och bra bakrundhistoria :)

 
Sandra

Sandra

27 maj 2013 07:08

Spännande biografi! :)

http://simssandra.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

27 maj 2013 14:19

Hej! Vad fin han blev!
Jag undrar när svaren på frågestunden du hade vintras kommer upp? (Om jag inte varit trög och missat den vill säga, isf får du gärna länka den här)

http://Sveajohanna.blogg.se

 
Ingen bild

Sarah

27 maj 2013 14:54

hej!!
Vet eh ej om du har tagit upp det här tidigare, men visst skulle det vara så smart om det fanns en tvilling vagn så man kan gå ut på promenad med två stycken barn :)

 
Rosanna

Rosanna

27 maj 2013 18:28

Fin blogg! :)

http://Rosannaa.blogg.se

 
Ingen bild

Madde

27 maj 2013 19:55

Kan du göra en ny omröstning??:D Det är roligt att rösta eftersom du har en så bra blogg!:D

 
Ingen bild

Hilma

28 maj 2013 09:03

Fanta, skulle inte du kunna göra en video när du skapar en sim på The Sims 2?
Eller iallafall ta foton på simmen efteråt och lägga upp?
Det skulle ju vara skitkul, för jag är en sådan som spelar The Sims 2 fortfarande...
Men det är ju faktist ganska många som fortfarade gör det, men whatever :P

Btw, sjukt bra blogg!

Fanny

28 maj 2013 15:33

Jag har inte ens TS2, så det blir lite svårt ;) Men tack!

 
Ingen bild

Erica

28 maj 2013 15:49

Jag vill inte vara elak eller såra dig på något sätt, men jag skulle vilja att på dina önskesimmar så borde det vara lite mer gubbar med cc och inte bara sånna som inte har. Jag hoppas att du använder lite mer cc, YAY din blogg är bäst!! <3 <3

Fanny

28 maj 2013 18:31

Varför tycker du det...? Om du vill ha CC är det ju bara att ladda ner det själv, och om du nu måste ha det på mina simmar så är det ju bara att ladda ner dem och ändra kläderna till CC-kläder. Plus att många har önskat simmar utan CC.
Tack förresten! :)

 
Mig

Mig

28 maj 2013 15:58

Hej! Först vill jag säga att din blogg är fantastisk men att du borde uppdatera mer. Sen så vill jag säga som en annan att du borde lägga upp simmar med mer nedladdat innehåll, skulle vara roligare då.

Tack.

http://Simslifes.blogg.se

Fanny

28 maj 2013 18:32

Kul att du gillar min blogg! Dock tycker jag det är lite orrätvist att du säger att jag "borde" uppdatera mer. Jag vet att min uppdatering inte är den bästa men jag bloggar faktiskt så ofta jag kan. Och för den andra delen, se svaret på den förra kommentaren :)

 
misan

misan

28 maj 2013 17:26

Väldigt fin biografi!

http://misansims.bloggplatsen.se

 
Klara

Klara

4 juni 2013 18:21

Tack!! Simmen blev precis som jag ville ha den :)

http://klaralife.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards