Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 21 april 2013

Detta suger

Av Fanny - 21 april 2013 10:49

Återigen, förlåt för den enormt dåliga uppdateringen men jag har varken simslust eller blogglust, och det suger verkligen. Den har varit borta ganska länge och som det ser ut nu lär den inte komma tillbaka på ett tag, så ni kommer typ få nöja er med typ nyhetsinlägg, mitt spel-inlägg och nedladdningstips för det är det enda jag har ork och kreativitet nog att göra just nu. Förvänta er inte att de kommer med så jämna mellanrum heller. Jag är verkligen ledsen. 

 

Jag har ett videoprojekt som snart kommer och jag ska även spela in en video med svar på frågestunden snart, och det blir väl kul så förhoppningsvis kommer det sätta lite fart på saker och ting. Sen vet jag att jag borde skriva om Universitetsliv, men jag orkar inte. 


Det känns som att jag tappar mer och mer läsare för varje dag, men jag skulle väldigt gärna vilja att ni stannade kvar för det kommer göra mig mer och mer peppad att blogga. Sen kan ni ju läsa mina äldre inlägg de dagar jag inte uppdaterar. Om ni har förslag på saker jag kan skriva om vore det guld värt om ni skrev dem till mig!

 

 

 
 
suizzen

suizzen

21 april 2013 11:15

du e världens BÄSTA sims 3 bloggare..

http://suizzen

 
Victoria

Victoria

21 april 2013 11:16

Du är den enda bloggen jag läser, och jag gpr alltid in hit nästan varje dag. Jag vet själv hur det är att ha en blogg, så jag kräver inget av dig. Man tappar lusten ibland, det gör inget. En så suverän bloggerska som du förtjänar det ibland :)
Det inlägg jag skulle vilja ha är några bra nedladdningar som du hittat, jag har precis listat ut hur man laddar ner saker, men vill bara ha det säkra.

http://avikkozproduction.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kajsa

21 april 2013 11:24

Jag tycker inte du har en dålig uppdatering, vi läser ju den här bloggen på grund av dej för att du skriver bra inlägg men vi för väl stå ut lite ibland om du inte bloggar på ett tag för om vi vill läsa så får vi stå ut! Ps fu har världens bästa blogg!!

 
Fanny

Fanny

21 april 2013 11:37

Känn inte någon press att folk ska sluta läsa för att du inte bloggar. Visst det kanske blir färre läsare de dagar du inte skriver men många har säkert din blogg på bloglovin så kollar när du skriver. De lämnar dig ínte utan kanske bara går in när de har sett att du bloggat eller vill läsa gamla awesome inlägg. Gör det som känns kul och bloggen är kvar då du vill titta in och lämna ett inlägg :)

http://tstre.bloggplatsen.se

 
WoWis

WoWis

21 april 2013 12:00

Du kanske skulle kunna ha en tävling om vem som kommer på den bästa biografin, och simmen som hör ihop med den. Du skrev ju ett inlägg för ett tag sen om de vanligaste biografierna, och hur man kunde komma på nya. Priset behöver ju nt vara något stort, att biografin släpps på bloggen kanske och att man får en liten shoutout till sin blogg om man har nån? Jag skulle iallafall älska att vara med i en sån tävling! Man får liksom vara kretiv♥

http://www.wowis.bloggplatsen.se

 
Sindra

Sindra

21 april 2013 12:17

Jag vet hur det är för dig, och det gör säkert många andra också, vi lämnar inte din blogg bara föratt du inte har blogglust! Du skulle kunna göra en liten tävling, som WoWis sa! :)

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
amanda

amanda

21 april 2013 12:28

Jag älskar din blogg och tittar in på den flera ggr per dag trots att det nt kmr något nytt. Enda sättet jag skulle sluta skulle vara om du stängde ned bloggen och inte skapade någon ny <3

http://mylifeasasim.bloggplatsen.se

 
Filippa

Filippa

21 april 2013 12:33

Idén som WoWis hade var ju jättebra! :) skulle bli en kul tävling. :D

http://Fbeclife.blogg.se

 
Ingen bild

Clara

21 april 2013 12:34

Kan du ge några fler förslag på roliga sims challenge saker? :) Jag brukar typ alltid gå in på din blogg om jag behöver inspiration till sims :D

 
Stalltjejen

Stalltjejen

21 april 2013 12:51

Jag har ett tips!
Gör så här skapa en perfekt sim och sen spela med den!
Det hade varit roligt och se hur det går! Och inga fusk!
Det är inte så lätt som vissa tror!
Ps. Kämpa på!

http://nightdaughter.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lomie

21 april 2013 13:07

Jag förstår jag har inte heller någon simslust just nu, men jag hoppas att lusten efter sims kommer tillbaka snart ;-)

 
Ingen bild

Anna

21 april 2013 13:16

Varför ska man stanna när du inte uppdaterar? :o Men förstår vad du menar!

 
Me

Me

21 april 2013 13:25

Jag älskar bildbomber, kanske är den ända?

Men jag skulle gärna vilja att du hade en vårig bildbomb, man blir på så gott humör av våriga bilder! (:

Skulle du inte kunna ha en byggskola i Sims 3 förresten? Du delar med dig av tips på hur man kan bygga saker, kanske hur man bygger det bästa hotellet? Hur man gör ett hus i verkligen sin egen stil, m.m...?

Hoppas ngt av mina 2 förslag kommer med.. ;)

//Me

http://minblandning.bloggplatsen.se

 
almina

almina

21 april 2013 14:32

Känn ingen press , jag slutar ALDRIG läsa din blogg Fanta <3 Vet hur de känns att inte ha nån Simslust. Men de kan alla få :-)

/almina
----------------
sorry om man inte ser mitt bloggnamn , eller om man inte kan klicka på de :/

http://asimdream.bloggplatsen.se

 
Stina

Stina

21 april 2013 15:22

Det är lugnt! Kommer alltid att stanna! Du är bäst! :D

http://stinafotar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Zemmma

21 april 2013 15:42

För guds skull fanta!!! INEN AV OSS KOMMER NÅGONSIN SLUTA LÄSA DIN BLOGG!!!! Du är bara bäst så det så. Och det finns flera exempel på när du har skrivit inlägg varge dag i en vecka i sträck! Du behöver inte vara rädd för att vi skulle aldrig sluta läsa din blogg. Och det borde du veta vid det här laget! Och om man bloggar om något så pass krävande som the sims så kan du gott lugna ner dig och ta det lugnt. Det förkänar du. Förlåt om jag värkar sur nu men jag tror du behöver en väckarklocka. Jag älskar din blogg och jag vet massor av andra om oxå gör det.

 
Ingen bild

Anonym

21 april 2013 16:25

Jag vet inte ens om det går men kanske ett inlägg om hur man får hjortarna och tvättbjörnarna (eller vad det är) tama:) Och nedladdningstips!

 
Ingen bild

Tove

21 april 2013 18:20

Jag läser din blogg dagligen och kommer aldrig att sluta! Du är en fantastisk bloggerska i alla fall! Jag går in varje dag för att kolla om du har skrivit ett nytt inlägg. Du är den som inspirerar mig att starta en simsblogg. Stannar forever <3 Och angående idéer... Jag har idétorka just nu.... Men mer om varelser, och dolda egenskaper och så. Och om en mods som heter någonting som gör att simmarnas bebisar kan få dolda egenskaper utan att ha tex en mamma som NPC-brandman och bebisfödd vampyr som fick det genom modet.

 
Ingen bild

Någon

21 april 2013 18:38

Du kanske kan översätta random utmaningar. Dina översättningar är bäst! Eller kan du göra ett/flera inlägg om vad som du gillar med TS3 och vad du inte gillar. Eller ett modeinlägg! Jag älskar allt du skriver ändå!

 
isa

isa

21 april 2013 18:58

Vad fin gamlingen var.. :D Medlidande ser det ut som.. medlidande för döden? ;D

http://isanssims3blogg.bloggplatsen.se

 
cool-lina-23.bloggplatsen

cool-lina-23.bloggplatsen

21 april 2013 19:48

du hjälpte mig jättemkt med inlägget om var man hittar bilderna man tar på the sims! Skulle aldrig ha hittat dom annars, fortsätt blogga!

http://cool-lina-23.bloggplatsen.com

 
Ingen bild

Mellee

21 april 2013 21:06

SKRIV OM DIN LEGACY

 
Ingen bild

Vilma

21 april 2013 21:42

Mera 30-dagar utmaningar!
+ att du sa att du inte hade så mycket simslust. Vilket jag förstår då det hänt mig många gånger. Då är det jättekul att variera och spela medeltiden! En gång när jag hade simstorka bytte jag till det. Spelade det i ca 2 månader sedan bytte tbx och hade massa bra ideér! Jag hoppas du får semesterparadis, då den expantionen verkar vara sprängfyld med saker att göra!

Skulle även va kul om du skrev mer om dolda egenskaper och hur man framkallar dem!

Hoppas du kommer tillbaka "back on track" som ungdomarna säger nu för tiden. Du är en jättebra bloggare oavsett! Alla har rätt till en paus! Vi ses JAO!

 
Ingen bild

Albin

22 april 2013 07:18

Nu när du inte har uppdaterat så mycket har jag fått chansen att läsa igenom dina gamla inlägg och då hittade jag väldigt många intressanta/användbara inlägg. Man får hoppas att du får tillbaka din simslust.

 
Ingen bild

agnes

22 april 2013 15:48

Du skulle kunna göra en sim som är jätte konstig, som har konstiga drömmar och ett konstigt hus. Du skulle kunna skriva om den/dem simen/simarna

 
agnes

agnes

22 april 2013 17:44

HEjsan jag kom just på en till idé du kan om du vill göra kändisar och sedan göra deras liv!! Asså jag menar typ som de lever nu!!!

http://ellforever.devote.se

 
Emma

Emma

22 april 2013 18:09

Hej, jag har inte haft någon simslust heller på senare tid.
Men nu har jag kommit på en sak som får fart på mitt simsspelande.
Jag börjar med en värld. Sen tar jag bort alla hushåll och alla bostadshus. Jag tar bort vissa allmäna platser också men inte skolan eller så för det skulle vara lit väl jobbigt...
Tomterna får vara kvar och sen börjar jag bygga nya hus. Sedan gör jag nya familjer och flyttar in i alla hus. Då kan man sen spela med vilken familj som helst. Och om man varierar sig med familjerna så får man en väldigt rolig kombination.
Hoppas det hjälper! :)

http://feemz.blogg.se

 
Moa

Moa

23 april 2013 18:47

Asså, din blogg ÄGER!
o sen så skulle jag bli glad om du skrev lite fusk, och kanske göra typ en ''saga''

Kram!
//Moa

http://weearesweet.bloggplatsen.se

 
Saga

Saga

26 april 2013 15:25

Jag tycker att d har en bra uppdatering och din inlägg är väl genom arbetade!

http://Rampljus.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Maje

27 april 2013 18:42

Jag älskar din blogg och kommer alltid göra.
Ibland har man ingen aning om vad man ska skriva. Men det kommer! Hoppas alla förstår det och stannar precis som jag :) ♥

// Maje

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards