Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Önskesim: Asta Svensson

Av Fanny - 23 mars 2013 22:52

Nu har jag gjort en till önskesim! Denna gång är det Asta Svensson, en sim som är önskad av Misan. Observera att jag inte gör önskesimmarna i ordning, jag kommer ta de som verkar intressanta och roliga att göra först och denna sim tyckte jag var ganska intressant!

 


Blev så nöjd med det här outfit-kollaget, haha! Satt med det i typ 20 minuter...


Biografi: Asta är ganska pedantisk och tycker att ungdomar är dumma i huvudet, hon tycker inte om dem alls. Hon har aldrig själv haft några barn och hennes man dog när hon var 40. I andras ögon ser hon ganska tantig och sträng ut, vilket hon är. Hon bor i en liten stuga med blommor som hon tar hand om.

Egenskaper: Grinig, gillar inte barn, kattperson, gröna fingrar, prydlig


Ladda ner:

Medifire I Exchange


Asta är CC-fri. Jag hoppas du blev nöjd med henne, Misan! Jag tyckte om att denna önskesim var så rolig och unik, det var liksom inte den rika och festande ungdomssimmen utan det var något lite mer annorlunda som många först inte tänker på! Det var jättekul att göra henne, och det tog inte heller så lång tid. 



 
 
Sims Vims

Sims Vims

24 mars 2013 00:38

Häftig! :D

http://simsvims.blogg.se

 
Misan

Misan

24 mars 2013 09:45

Hon blev ju skitcool! Mycket bättre än vad jag själv tänkte mej henne! Tänk dej henne slå efter ungdomarna med en käpp!! Owo
Tack så mkt Fanny! Kommer ladda ner henne helt klart! Hon får bo med någon katt någonstans

http://misansims.bloggplatsen.se

Fanny

24 mars 2013 09:57

Vad kul att du gillar henne! :D

 
Misan

Misan

24 mars 2013 09:46

Ps. Collaget blev jättefint. Mina blir alltid puckade

http://misansims.bloggplatsen.se

 
Simlish

Simlish

24 mars 2013 14:25

Vad söt hon var 8D

http://simlish.bloggplatsen.se

 
Vivalasims

Vivalasims

24 mars 2013 15:34

HAHAHHA, GUD VILKEN SKÖN SIM!

http://Vivalasims.blogg.se

 
Queenofsims

Queenofsims

24 mars 2013 15:58

Haha, gillar henne verkligen! Blev sugen på att göra en liknande sim själv nu :)

http://queenofsims.blogg.se

 
Sindra

Sindra

24 mars 2013 16:00

Haha, trodde det först var min sim, jag använder namnet Asta ganska ofta!
Förresten var simmen jättefin! Och lite annorlunda. Det är nog liksom inte så många som önskar åldringar! ^^

http://Sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Olivia

24 mars 2013 17:49

Får lusta att göra en liknande sim. Din blev jätte bra!

 
Tova

Tova

25 mars 2013 15:40

Jag gillade hon, hon var fin!

http://thesims3days.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Albin

26 mars 2013 14:55

Hej Fanta! Väldigt fin, men annorlunda sim. Jag har sett att många frågar efter snygga nedladdningar utan WinRar och jag har hittat en väldigt bra nedladdnings sida med massor av snygga hår, kläder, möbelset och mycket mer! Allt installeras utan WinRar, men när man ska ladda ner seten så blir det en Zip fil men då är det bara att klicka på Set Items och ladda ner det man gillar var för sig. Det är gratis men det finns nedladdningar som kostar, men ibland är de gratis. Man behöver dock ett konto som man behöver en fungerande E-Mail för att skapa för man måste verifiera sitt konto. Sidan heter http://www.thesimsresource.com Gör gärna ett inlägg om detta så de som behöver snygga nedladdningar men vill ej ladda ner WinRar eller ett annat upppacnkings program kan ladda ner saker utan WinRar.

Älskar din blogg :)

Fanny

26 mars 2013 15:25

Kul att du gillar min blogg!

Dock tänker jag inte tipsa om TSR eftersom:
1. De flesta känner redan till den
2. Det mesta där är av väldigt dålig kvalite, särskilt det som är gratis!
3. Allt där är, vad jag vet, inte testat som på t.ex MTS vilket kan leda till virus.
Plus att jag inte tycker om sidan i allmänhet.

 
vilja

vilja

26 mars 2013 15:39

Så snygg vill ladda ner henne!

http://1

 
Ingen bild

enhörning

26 mars 2013 17:15

Dessutom har TS* hackat många simmers nedladdningssidor, 'hotat' folk och skit. De är för övrigt olagliga, eftersom EA själva har skrivit att man inte får lägga ut nedladdningar som kostar! osv. Kan inte allt lol

 
Saga

Saga

2 april 2013 15:40

Vad roligt med en åldring, de flest önskar ungdomar. Du gör verkligen fin och personliga simmar!

http://rampljus.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Amanda

3 april 2013 08:41

Ja, det var en levande sim! Nu menar jag ju inte det för att hon lever, utan för att hon har en levande personlighet! De festande rika supermodellerna har,enligt mig, en "död" personlighet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards