Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 8 mars 2013

LGR recenserar Universitetsliv

Av Fanny - 8 mars 2013 10:05

Hej! Återigen förlåt för att uppdateringen suger, men jag har ingen riktig inspiration. Dock kommer den nog höjas när (om) jag får Universitetsliv! Då kommer jag bomba bloggen med bilder, guider, gameplays och allt vad det är. Under tiden kan ni titta på LGRs - som vanligt - grymma recension!



Har ni fått spelet än? I så fall, vad tycker ni, levde spelet upp till era förväntningar?

 
 
Ingen bild

Stalltjejen

8 mars 2013 10:44

Jag har ju fått det men kan inte spela det förens nästa vecka :(
Jag är hos min mamma nu och så fick jag det hos min pappa så kom ju han runt med det... MEN Så glömde han instrukstionboken(stavning?) hemmma.
Så här sitter jag och lyssnar på GOSA med spelet i knät.
PS. Din blogg är bäst, Du liksom min idol. Så när någon frågar mig vilka mina idoler är svarar jag alltid "Justin bieber,Taylor lautner och Fanta".
Kram från Stalltjejen

 
Ingen bild

Annis

8 mars 2013 10:51

Jag ska få det idag för att posten har strulat och hållt på så nu sitter jag alldeles spänd och väntar.

 
Ingen bild

Annis

8 mars 2013 11:19

Äntligen fick jag det!

 
Ingen bild

Natta

8 mars 2013 12:36

Kan man bli gravid på universitetet?

Fanny

8 mars 2013 16:03

Precis som tjejen under dig sa, nej det kan man inte :) Gravida simmar kan inte heller åka till universitetet.

 
Ingen bild

Stalltjejen

8 mars 2013 13:08

Svar till Natta: nej det kan man inte

 
Sindra

Sindra

8 mars 2013 13:43

Jag håller på att installera det i denna stund!

Men har du sportlov i två veckor?

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

Fanny

8 mars 2013 16:02

Nope, jag är sjuk :(

 
Ingen bild

Johanna

8 mars 2013 16:48

Jag trodde det var tonåringar som kunde åka till universitetet. Men är det bara ungdomarna som kan det?? :(

Fanny

9 mars 2013 13:35

Ungdomar och äldre kan åka dit.

 
Ingen bild

Iga

8 mars 2013 16:49

Hej Fanta! Precis som du har jag också en mac. Mitt spel kraschar och det går ju inte att spela vilket är sjukt irriterande. Nu har jag köpt Sims 3 Universitetsliv och när jag började spela gick allt bra. Tills jag började dekorera huset mina simmar bodde i. I den stunden kraschar spelet som vanligt :/ Finns det några tips som kan göra så att spelet inte kraschar, som jag vet att ditt också gör? Skulle vara riktigt schyst! Har väntat jättelänge på detta expansionspaketet och det vore så synd att inte kunna spela! Kram, Iga

 
Ingen bild

Sandra :3

8 mars 2013 19:01

Nej, tyvärr. Kostar 400 i min närmaste butik, och tycker själv att det inte är värt så mycket. Så jag får nog beställa det någonstans på internet, om jag hittar ett bra pris. Får nog vara lite tålmodig för en gångs skull xD

 
SimsMixy

SimsMixy

8 mars 2013 19:15

Längtar. Till. Min. Födelse. Dag.

http://simsmixy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ida

8 mars 2013 22:35

Spelet är nog grymt! Förresten, är det någon som vet om man kan köpa ett sims på origin (och alltså ladda ner det direkt till datorn) även fast dom andra spelen är vanliga cds? Skulle verkligen uppskatta svar! :)

Fanny

9 mars 2013 13:31

Ja, det kan man!

 
Nellie

Nellie

9 mars 2013 08:00

Jag ska köpa det idag.:) fast då har jag bara 134 kr kvar, hehe

http://nellanssims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lina

9 mars 2013 09:39

Spelet är grymt! Absolut min favorit. Kanske är för jag själv går på uni haha. Och till Johanna: tonåringar kan inte åka, vilket inte är så konstigt då man som tonåring går i gymnasiet och inte på universitet.

 
Ingen bild

Albin

9 mars 2013 12:32

Jag köpte spelet i Torsdags men då var jag hos pappa men nu är jag hos mamma över helgen och har studiedag på Måndag, så om pappa installerar det innan Tisdag så kommer jag få spela det på Onsdag tror jag :p

 
Anonym

Anonym

10 mars 2013 18:20

Min kompis har det och jag har kört det en gång med henne när jag var där, och nu längtar jag ännu mer än vad jag redan gjorde!!

http://mysimspage.blogg.se

 
Thesimsfakta22

Thesimsfakta22

18 mars 2013 20:45

Det var bättre än jag trott

http://Www.thesimsfakta22.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards