Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 1 mars 2013

Alicia Luci

Av Fanny - 1 mars 2013 22:15

På Tumblr (i alla fall om man har en sims-tumblr) brukar man göra en så kallad Followers gift när man uppnår ett visst antal följare. Det kan vara lite vad som helst: Mönster, simmar, hus, nedladdningar och sådant. Min Tumblr nådde nyss 100 följare och då gjorde jag en liten followers gift! Denna borde egentligen bara finnas på Tumblr eftersom det är en followers gift till de som följer mig, men ni är ju så fina så ni får henne här ändå (plus att jag verkligen inte har något annat att skriva om).


Alicia Luci

Biografi: Alicia älskar att skriva (och hon är bra på det!), och hennes största dröm är att bli en berömd journalist någon dag. Hon har vuxit upp i en stor familj och nu när hon bor själv känner hon sig ensam. Kommer hon vänja sig, eller kommer hon behöva någon som kan sätta stopp på hennes ensamhet?

Egenskaper: Älskar naturen, Bokmal, Arbetsnarkoman, Familjeinriktad, Prydlig

Livslånga önskan: Stjärn-nyhetsankare



CC-lista: Modish kitten I Pickypikachu I Store I IN3S I Juliana

Om ni vill att allt CC ska följa med rekommenderar jag att ni laddar ner det innan ni laddar ner simmen!


Regler & information:

- Du får ändra allt med henne förutom hennes ansikte och personlighet, detta är Alicia och jag vill inte se henne omgjord!

- Ladda inte upp henne på nytt, använd henne inte som grundsim

- Om ni vill använda henne och visa upp på er blogg eller dylikt, säg att det är jag som skapat henne och länka gärna detta inlägg så att de som också vill spela med henne får den möjligheten! Det vore väldigt kul att se hur det går för henne i era spel. :)

- Du kommer behöva bestämma hennes ytterkläder själv eftersom datorn jag gjorde henne på inte har Årstider installerat.

- Hennes biografi kommer vara på engelska när du laddar ner henne, och du får såklart översätta den till svenska på egen hand om du vill.

Eftersom jag blev så nöjd med Alicia är reglerna lite strikta, när hon var klar ville jag knappt ens dela ut henne så jag hoppas att ni tar hänsyn till dessa regler.

 

Ni kan ladda ner henne HÄR. För att installera henne är det bara att dubbelklicka på filen så installeras hon automatiskt, det behövs inte något program för att packa upp henne. Än så länge finns hon bara på Mediafire men det kan hända att hon dyker upp på Exchange, men det blir senare i så fall.

 

Fler bilder:

 

           

Ursäkta den dåliga kvalitén på bilderna, jag har nyss sänkt mina grafikinställningar en aning. Ni kan dock förvänta er fler bilder på Alicia för jag planerar att ha en liten photoshoot med henne snart!



Hoppas ni tycker om henne!

 

PS: Om ni inte följer mig på Tumblr än får ni gärna göra det, jag finns HÄR!

 
 
Sindra

Sindra

2 mars 2013 08:22

Fin sim Fanta!! :D

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

Fanny

2 mars 2013 08:48

Tack!

 
Sindra

Sindra

2 mars 2013 08:27

Och jag vet inte om du bryr dig men den nya uppdateringen finns till Mac nu..

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

Fanny

2 mars 2013 08:50

Ja, jag vet det, men jag har inte laddat ner den för att 1) Nätverket där jag är nu är för långsamt för att ladda ner en så stor fil 2) Många har bara fått ännu mer problem av den och på den här datorn funkar det faktiskt helt okej

 
misan

misan

2 mars 2013 08:58

jättefin! Såg den innan på twitter ;)
vad snäll du är som delar den med oss som läser bloggen också <3

http://misansims.bloggplatsen.se

Fanny

2 mars 2013 09:08

Hehe, tack!

 
Stina

Stina

2 mars 2013 11:00

Åh, jag måste bara ladda ner henne :D

http://stinassims.bloggplatsen.se

 
Kajsa

Kajsa

2 mars 2013 11:10

Hej :), eftersom du inte hade något speciellt att blogga om så undrade jag om du kunde göra en guide HUR man laddar ner poseplayer. Har försökt flera gånger men det går inte. Skulle vara snällt om du gjorde det. Tror att det är många andra som också vill att du ska göra det. Hoppas du lyssnar på mitt råd, skulle vara snällt :)

http://CrazyinSims.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

2 mars 2013 11:18

Hej, det är bara en fråga men kan du tänka dig att göra en video eller bilder från sims när du bygger ett rum som de ser exakt ut som ditt :)

http://elexis.blogg.se

Fanny

2 mars 2013 11:21

Vilken rolig idé! Det kanske jag kan göra.

 
Ingen bild

Ida Z

2 mars 2013 11:35

Jag är avundsjuk. Mina simmar ser exakt likadana ut, usch :(
Ska ladda ner henne direkt <3

Fanny

2 mars 2013 11:36

Gissa vad? Klockan fyra i eftermiddag kommer ett inlägg om hur man gör så att alla ens simmar INTE blir likadana :D

 
Ida Z

Ida Z

2 mars 2013 11:36

Förresten, vilka posepacks använder du?

http://sims3varg.bloggplatsen.se

Fanny

2 mars 2013 11:43

Väldigt många, är det någon speciell du undrar över? Jag vill helst inte länka alla i onödan.

 
suizzen

suizzen

2 mars 2013 12:42

Kan du ladda upp din simmen som du gillar
mäst av alla dina simmar ..
Ladda upp den på community..
Sen kan du länka den på din blogg...?????
:)

http://suizzen

Fanny

2 mars 2013 13:11

Förstår inte riktigt vad du menar?

 
Nellie

Nellie

2 mars 2013 13:52

Fanta: Öääh, jag som precis som har börjat skiftat på mina simmars utseendé!

http://nellanssims3.bloggplatsen.se

 
Ida Z

Ida Z

2 mars 2013 14:48

På bilden med sovkläderna, vilket posepack?

http://sims3varg.bloggplatsen.se

 
Hanna L

Hanna L

2 mars 2013 14:49

Fin sim, och snygga poser.

http://hannassimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mea

2 mars 2013 14:59

hej! hur bestämmer man mammakläder till simmarna i årstider? de ska ju gå och välja.. men vet inte hur man gör?:( svara gärna i ett inlägg så jag ser svaret, om du kan de:)

 
Vimsan's Simsblogg

Vimsan's Simsblogg

3 mars 2013 15:04

Oj hon var jättefin :) Ska ladda ner henne, och självklart inte ändra eller ladda upp på nytt ;)

http://simsvims.blogg.se

 
Vimsan\\\'s Simsblogg

Vimsan\\\'s Simsblogg

3 mars 2013 15:05

Tror hon skulle passa bra i Monte Vista... :)

http://simsvims.blogg.se

Fanny

3 mars 2013 15:11

Hmm... Bra idé! Själv har jag inte börjat spela med henne ännu och har därför inte tänkt ut vilken stad hon ska bo i.

 
Tove

Tove

4 mars 2013 18:38

Var fick du den blåa magtröjan från?

http://www.tovesims3.bloggo.nu

Fanny

4 mars 2013 19:37

Det står i inlägget!

 
Evelina

Evelina

13 mars 2013 17:47

Hur får du de poserna?

Fin förresten!!

http://www.evesims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

hehe

17 mars 2013 10:18

Dina simmar är så fula!! Har du inte lärt dig något av anubis? testa en av hees simmar istället för dina ler gubbar

 
Ingen bild

Bullen

3 juli 2014 10:14

Vilken fin sim Fanta!<3 Vad köpte/laddade du ner magtröjan? Den var SUPERfin! Är jättetacksam för svar!

Fanny

3 juli 2014 10:20

https://mega.co.nz/#F!sstRxaZS!fn4xTVMkTxRp7giUZmDmOw Den heter Crop top.

 
Ingen bild

Bullen

3 juli 2014 10:22

Ok, tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards