Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

Harlem shake

Av Fanny - 17 februari 2013 08:00


DENNA VIDEO ÄGER. 'Nuff said.

 
 
Jonas

Jonas

17 februari 2013 08:02

Gjorde inte Pewdiepie en sån? XD

http://jonasbelf.blogspot.se

Fanny

17 februari 2013 09:32

Jo, det har blivit en liten grej på internet.

 
SimsMixy

SimsMixy

17 februari 2013 09:40

HAHAHAHA! Det var det roligaste jag sett på 30 sekunder ;D
Det första jag kommer göra i Universitetsliv är att dansa gangnam style :P

http://simsmixy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

melinda

17 februari 2013 10:35

HAH! Gangnam style också... sjukt! ;D

 
Ingen bild

Ida Z

17 februari 2013 10:56

Vad går en Harlem shake ut på egentligen? Och vad betyder det? Fattade liksom inte grejen när jag kollade när PewDiePie gjorde den. Är det han som har kommit på den..? :D

 
misan

misan

17 februari 2013 11:42

kvällsnöjens borddansande är med..
As

http://misansims.bloggplatsen.se

 
Stina-lina-lej

Stina-lina-lej

17 februari 2013 12:11

Haha, ÄLSKA! Fast den var inte lika bra som Pewds c:

http://stinafotar.bloggplatsen.se

 
Hedda

Hedda

17 februari 2013 12:18

*förvirrad Hedda* O.o

http://sims3historier.bloggplatsen.se

 
misan

misan

17 februari 2013 12:38

Jag har försökt sätta på mitt sims idag flera gånger. Jag har startat om datorn också. Men först (spelar inte i fullskärm) lbir det svart som det ska bli. Sen så blir det ingen film, det händer ingenting.

Om man drar musen över den lilla simssaken där nere på raden så står det



Sims 3 årstider (svarar inte)


Sen om man kryssar ner simset så säger den


"Sims 3 har slutat fungera ett problem fick programmet sluta fungera korrekt."


och sen


"Hittade ingen lösning. Felsök eller avbryt."


då säger den också att den ska meddela senare om den hittar en lösning på problemet. Vilket den säger varje gång ett program kraschar.


Jag fundrerar på att ominstrallera allt. Eller funkar det att bara avinstalera grundspelet eler får de andra paketet panik då?


Hoppas ni fattar för jag har verkligen panik!!!!!!!

http://misansims.bloggplatsen.se

 
Phelicia

Phelicia

17 februari 2013 12:45

Gud vad kul det är att hitta nya simsbloggar! Då vet man att man inte är själv hehehe :D Får jag länka dig på min egen? I menyn alltså :D

http://pheliciasims.blogg.se

Fanny

17 februari 2013 12:51

Såklart du får! Tack så mycket :)

 
Ingen bild

Linn

17 februari 2013 13:24

AHAHHAHA alltså tomten på golvet HAHAHAHHAHAHAH
DÖR

 
Ingen bild

Isabelle

17 februari 2013 13:41

Hejsan! Jag har en fråga &
Hoppas du har svaret på den. Hehe. Och om du kan svara i ett inlägg :) men jag har försökt ladda ner ett hus och en gubbe från store, då står de att jag behöver den nya uppdateringen.. Men när jag kollar om något behövs uppdateras så står
De att jag har alla... Förstår inte vad som är
Felet ? Kan inte ladda ner hus från bloggar heller för det blir trianglar i statusen då... Har försökt jätte länge nu :( tacksam för svar ..

 
Anonym

Anonym

17 februari 2013 14:16

LOL...
Nu har jag läst alla inlägg du hittills har gjort, om du undrar varför jag har kommenterat på gamla inlägg och så är det för att jag ville läsa från första till sista inlägget liksom.
Förlåt om jag har spammat med kommentarer så att din dator har exploderat ... xD
Du har en bra blogg :)

http://mysimspage.blogg.se

 
Anonym

Anonym

17 februari 2013 14:17

Det tog jättelång tid att läsa allt, typ 60 sidor, nu är det kanske 80, vet inte... :P
Och förresten...
Han som typ hade kaninöron och bara hade underkläder på sig... xD

http://mysimspage.blogg.se

 
Anonym

Anonym

17 februari 2013 14:18

Alltså vad är Harlem Shake egentligen? Har sett flera såna videos på Youtube.

http://mysimspage.blogg.se

 
Ingen bild

Karusell

17 februari 2013 14:27

Och där har vi the Sims 3 i ett nötskal ;)

 
Emilia

Emilia

17 februari 2013 20:46

Haha! :D
Jag dog nästan när jag såg Pewdiepies "Harlem Shake" video. :P

http://Sims-emilia.bloggplatsen.se

 
Ester

Ester

18 februari 2013 18:24

Haha den var ju jätte rolig. Bra blogg du har föresten. :)

http://esterekstrm.blogg.se

 
MissNyan c:

MissNyan c:

18 februari 2013 21:42

CURTIIIIIIIIIIIS <3<3<3

http://missnyan.tumblr.com

 
Linnéa

Linnéa

19 februari 2013 15:18

HAHAHA!!! WAHT :)

http://lillabus.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

amanda

28 februari 2013 13:37

LOL XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards