Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

Frågestund

Av Fanny - 12 februari 2013 08:01

Fick en liten förfrågan i frågerutan om jag kunde göra en frågestund (haha, ironiskt). Visst, tänkte jag! Det vore ju ett perfekt sätt för er att lära känna puckot bakom den här skärmen bättre. ;)


Så nu får ni ställa vilka frågor ni vill så länge de är personligt riktade mot mig (dvs inte frågor om spelet, dessa har ni ju en frågeruta för) tills den 20 februari! Jag ska svara på det mesta jag kan. Om de inte blir för pinsamma... Det blir ju roligast om ni frågar mig frågor om mitt simsspelande, det är ju ändå en simsblogg, men ni får ju såklart fråga om jag har simmat i en isvak någon gång (det har jag för övrigt gjort, och ni behöver inte fråga - det var skitkallt) ifall ni vill! Eller något i den stilen. Ju knäppare frågor desto roligare!


Emma har också blivit vuxen nu, men hon och Liam är precis lika nykära som när de var unga.

 
 
Alice

Alice

12 februari 2013 08:34

Hur gammal är du?
Har du börjat högstadiet?
Vad är dina framtidsplaner?

Jag tycker du har en bra blogg, du skriver väldigt bra!
Jag antar att du är väldigt ung, men jag ska erkänna att jag är 25 och har spelat The sims sedan det första släpptes och jag älskar det! Kommer aldrig sluta spela :)

http://aliceattack.blogg.se

 
Proffesionalsims

Proffesionalsims

12 februari 2013 08:39

Vad gillar du mest med sims?

http://www.proffesionalsims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

SMER

12 februari 2013 08:44

Hur gammal var du när du började spela sims?
Kan du visa en bild på din första familj? (På sims)

Älskar din blogg<333

 
Sims3tjejen

Sims3tjejen

12 februari 2013 09:00

1. Hur varmt är det hos dig just nu?
2. Snöar det hos dig? (Det gör det hos mig just nu)
3. Vilket/vilka är dina favorit program på tv just nu?

http://Sims3tjejen.bloggplatsen.se

 
Sindraspecial

Sindraspecial

12 februari 2013 09:17

Hur långt är ditt sportlov?
Är det många i din klass som läser din blogg?
Favoritmat?
Gillar du semlor?

Allt jag kunde komma på just nu! :)

http://Sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Emilia

Emilia

12 februari 2013 09:36

Är du helsvensk?

http://Sims-emilia.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fanny

12 februari 2013 09:43

Helluw! c':
1.Går du i någon fritidsaktivitet? :)
2.Hur länge har du spelat sims?
3.Har du spelat på alla sims? [1,2 och 3]
4.Vilken klass går du i? :)

Det var det jag ville fråga, Herrå :'3

 
Hedda

Hedda

12 februari 2013 10:11

Favorit bok?
Vilken stad brukar du spela mest i?
Det knasigaste din sm någonsin gjort? :)

http://sims3historier.bloggplatsen.se

 
thesimsfakta22

thesimsfakta22

12 februari 2013 10:49

Vad hette din första sim

http://www.thesimsfakat22.bloggplatsen.se

 
thesimsfakta22

thesimsfakta22

12 februari 2013 10:53

hur blev du när du köpte ditt första sims spel?

http://www.thesimsfakta22.bloggplatsen.se

 
misan

misan

12 februari 2013 10:53

1. Kan du lägga ut en normal bild på dej själv? för enligt dej är väl 90% av alla dina egobilder knasiga och 10% fula... elr nåt sånt.


2. Kan du lägga ut en bild när du försöker se ut som en elefant?

3. På den videon du gjorde när du gjorde en sim, hur gjorde du ögonen då? dom är så fina och verkliga på nåt vis :)

4. Hur många simpoints har du?

5. Är du ofta inloggad på bloggen utan att skriva/publicera inlägg?


6. Har du appen?

7. Vilken sim spelade du med senast?

8. Vilket hushåll gjorde du i CAS senast?


http://misansims.bloggplatsen.se

 
Stina-lina-lej

Stina-lina-lej

12 februari 2013 11:51

Vilken familj har du spelat längst med? Och hur länge har du spelat med den?
Simsveckor eller nåti ;)

http://stinafotar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Madde

12 februari 2013 12:00

Hej,

En kort fråga bara. Hackar någonsin ditt spel när du spelar, särskilt nu när senaste Årstider kom ut? Konstig fråga kanske, men skulle vara tacksam för svar.

 
Maria

Maria

12 februari 2013 12:10

1. Vilken färg har du på din tandborste?
2. Har du någon pojkvän? ;)
3. Är du kär i någon?
4. Gillar du Fanta?
5. Hungerspelen är din favvo bok, är filmen eller boken bäst?
6. Vad heter din hund?
7. Gillar du One Direction?
8. Går du på något annat är dans?
9. Gillar du tomten?
10. Om du fick välja en ända sak som du fick ta med till en öde ö, vad skulle det vara?
11. Exakt vilka bloggar läser du?

Lite mer personliga frågor, men det kan också vara kul? :)

http://www.livetnu.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ella

12 februari 2013 12:33

Kan du berätta precis allt om dig själv?

 
Lova

Lova

12 februari 2013 15:04


1. Har du alla sims 3?
2. Knasigaste sims 3 bild?
3. Knäppaste sim som du någonsin gjort?
4. Knäppaste husdjur du gjort?

http://www.lovisasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ida Z

12 februari 2013 15:12

Hur köpte ni Corinda? Via uppfödare?
Vet du vad Scribblenauts är? Om, gillar du det?
Vad spelar du förutom sims?
Gillar du Ben&Jerry glass? :)
Vad gillar du för godis?
Gillar du att fingervirka?
Gillar du att fiska?
Favoritdjur?
Gillar du vargar?
Är du för/emot vargjakten?
Tursiffra?
Juice, cola eller fanta?
Simpsons eller Family Guy? Vem är egentligen Vilhelm/hundvalparsomblirvåldtagna?
Gillar du semlor?
Gillar du munkar?
Spelar du Minecraft?

 
Ingen bild

Ida Z

12 februari 2013 15:13

Bara frågor som dök upp xD

 
Ingen bild

Linnéa

12 februari 2013 15:36

Hur många generationer har du gjort som max?
Vilka expansionpaket har du instalerade?
Gillar du att göra Övernaturliga elr Vanliga familjer helst?
Hur gammal är du?
Har du sims comunity?
Om du har vad heter du?

Det var allt ;)

 
Ingen bild

Anna

12 februari 2013 15:50

1. Känner du ibland att du spelar för mkt sims och att det "tar över ditt liv"?
2. Går det bra för dig i skolan? Vilka ämnen är dina favorit ämnen?
3. Varför ville du starta en blogg om sims?
4. Hur kan du skriva så bra? Jag tänker dig alltid äldre än dina elva, snart tolv år
5. Till sist vill jag bara nämna att du är bäst!

 
Ingen bild

Ebba

12 februari 2013 15:58

VISA EN BILD PÅ DIN HUND!!! :D <3

 
Ingen bild

En simmare :)

12 februari 2013 16:30

1.Hur ser de ut i ditt kvarter? Hur är det organiserat typ? Flyttar du in familjer för att få grannar, bygger du egna tomter, har du ett nytt kvarter för varje familj?
2.Om du har en familj ex en PGC och så får du många barn, flyttar du ut med någon av simmarna senare när barnen är ungdomar elr bor alla kvar?

 
Victoria

Victoria

12 februari 2013 17:06

Vad har du för interessen? Film, böcker, musik?
Går du på någon sport / är du intresserad i sport?

http://avikkozproduction.bloggplatsen.se

 
Stina-lina-lej

Stina-lina-lej

12 februari 2013 17:56

Vilken plats skulle du helst vilja resa till? :D

http://stinafotar.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

12 februari 2013 18:13

Hur länge har du spelat sims?
Vilka intressen har du?
Varför kom du på att börja blogga om just sims???
Föredrar du att göra tjejsimmar eller killsimmar?
Föredrar du att göra vanliga simmar, övernatuliga eller djur?

http://sims3ida.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emelie

12 februari 2013 18:15

1. Vad var din första reaktion av sims?
2. Har du alla sims? Om inte vilka har du inte?
3. Vilken ras är din hund?
4. Hur många simpoints har du?
5. Har du köpt mycket från simsstore?
6. Vet du vem TheQuxxn är? Om inte, hon är en person som lägger upp jättebra simsvideor på youtube!! Kolla in henne! :D

Hoppas du vill svara på mina frågor :D kram

 
Fanny-Cecilia

Fanny-Cecilia

12 februari 2013 18:20

1. Om det kommer the sims 4, vad förväntar du dig av det spelet?

2. Skulle du vilja bli en författare när du blir stor?

3. Vad är din favo mat?

4. Om du var ett djur vad skulle du vara då?

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ida

12 februari 2013 19:22

1. Tycker du att det är bra att simmar inte kan kriga/skjuta/mörda varandra? Utan mod asså..
2. Vilket är ditt favoritspel av Supernatural och Leva Livet
3. Har du haft ngn pojkvän ngn gång?
4. Vilken är din favorithårfärg?

 
Ingen bild

Bomben

12 februari 2013 19:23

Hur ofta lyssnar du på Vocaloid?
Vilken är din favorit Vocaloid?

Vilket TS3-ep/pp kan du inte leva utan?
Vilken av dina simmar har du gillat mest? Simmen kan vara vilken som.

 
MyNameIsTova

MyNameIsTova

12 februari 2013 19:35

Tittar du på Filip Winther, Andreas Haglund (etc)? :D
Om jag skulle träffa dig irl, och skulle vara stalkeraktig och ropa FANNY!!!! FANTA!!! skulle du svara eller springa därifrån? xD
btw roligt att du följer mig på twitter :'3 (mynameistova)

http://SPRINGER DU MED ARMEN??!

 
Jonas

Jonas

12 februari 2013 19:55

1. Skulle du tänka dig att köpa Gasen i Botten?
2. Musiksmak?
3. Älskningsrätt?
4. Favoritfärg?
5. Hur många kompisar har du som spelar sims?
6. Spelar du något mer än sims?
7. Hur kul är Pewdiepie på en skala på ett och tio?
8. Skulle du vilja ha en simsmus?
9. Hur många läsare har du?
10. Sminkar du dig?
11. Kan du spela på något mer instrument än piano?

http://jonasbelf.blogspot.se

 
Thesims3vici

Thesims3vici

12 februari 2013 19:55

Hej! Jag håller just på att ladda ned från sidan som heter Modthesims. Men det går inte så bra... Jag undrar om du skulle kunna göra ett inlägg om hur man laddar ned saker där ifrån.

// Vici

http://thesims3vici.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Nathi

12 februari 2013 20:07

Vilket expansionspaket gillar du bäst? Varför?
Vilket prylpaket är bäst?
Sämsta expansionspaketet? Varför det?
Sämsta prylpaketet?

 
Ingen bild

Anonym

12 februari 2013 21:03

1. Vad heter du mer än Fanny?
2. Har du några syskon?
3. Vilka länder har du besökt?
4. Var vill du resa?
5. Vilken/Vilka är din/dina idoler?
6. Vad vill du jobba ned när du blir äldre?
7. Vilka sims-spel äger du?

 
Ingen bild

Stella

12 februari 2013 21:04

1: So VS No
2: Vilket Sims 3 är du mest besviken över?
3: Ditt sämsta köp.

Lite blandade frågor, Som du säkert har märkt.

 
Ingen bild

amanda

13 februari 2013 06:33

HERREGUD VAD FRÅGOR!!! Haha, kommer ta hela dagen för Fanta att svara på alla! Hursomhelst: 1: Vad gillar du för glass mest? 2: Hur ser ditt drömhus ut på riktigt? 3: Matte, svenska eller NO? 4: Vad är din favoritchoklad? 5: Henriette eller Sophia, vem är bäst om du fick välja EN? 6: Vad gillar du bäst, blå, rosa eller gul? 7: Vad gillar du bäst, Vocaloid eller sims? 8: Bäst, Anubis eller Elexis? 9: Ice age 4 eller Ice age 3? 10: Om du fick vara en Drömmar-sim, vem hade du varit, Cora eller Haliy?

 
Ingen bild

Simsalabim

13 februari 2013 09:42

1 Hur många språk kan du? (Flytande)
2 har du bott utomlands? Vilket land?
3 är du allergisk mot något?
4 vilken tid börjar du skolan och när slutar du?
5 kan du åka skidor?
6 har du eget rum?
7 vilket landskap bor du i?
8 gillar du idrott?
9 hur lång är du?
10 bor du i villa eller lägenhet? Radhus?
11 har du ett badkar hemma?
JÄTTEFIN blogg, ÄLSKAR den!!!

 
Sindra

Sindra

13 februari 2013 12:24

Favoritläsk? Eller favoritdryck överhuvudtaget?
Max, Burgerking eller McDonalds?
Vilken färg har dina skor?
Kan du åka inlines eller skateboard?
Har du Scribblenauts Unlimited?
Gillar du bollsporter?

Nu finns det SJUKT många frågor du ska svara på!!

http://Sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Lolo

Lolo

13 februari 2013 15:00

Hadde du buggar på ditt spel innan du köpte årstider?

http://loloslife.devote.se

 
Ingen bild

Skylar

13 februari 2013 16:12

1.Hur länge har du spelat sims?
2.Gillar du att rida??
3.Hur många sims spel har du?
4.Kommer du köpa sims 4 när den kommer??
5.Hur gammal är du??

 
Ingen bild

j o h a n n a

13 februari 2013 18:43

Om en vild älg sprang in genom din dörr, tog ett paket glass, tryckte ner ditt huvud i glassen, ringt polisen och sen sprungit därifrån utan att säga hejdå, vad hade du gjort då?

 
Jonas

Jonas

13 februari 2013 19:12

Om en ko skulle komma in i ditt rum äta upp Årstider-skivan och sedan bajsa på din mackbook, Vad skulle du säga då?

http://jonasbelf.blogspot.se

 
Ingen bild

Fellan

13 februari 2013 19:34

Har du någon gång haft en crush på en lärare?
Läser du mycket?
Har du hört Imagine Dragons?(Om inte,dom är grymma!!!!)
Är du en jordgubbe?
Är du en Potatis?
Skickade du ett alla-hjärtans-dag-kort till någon?
Kan du svara på de här frågorna i en videoblogg?

Thank u
:3

 
Ingen bild

Ida Z

13 februari 2013 20:12

Vad tycker du om ordet hen?

 
Sandra H

Sandra H

13 februari 2013 20:32

Åh, roligt med frågestund!
1. Känner du någon press pga av att du har en så stor blogg?
2. Vad är det konstigaste du har gjort?
3. Gillar du William Spetz?
4. Gillar du något speciellt band?
5. Har du världskaparverktyget till sims?
Jag kommer inte på några fler för tillfället! :)

http://icecreamgirl.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

soffan

13 februari 2013 20:48

Hejsan! Jag ville bara säga att din simsblogg äger! Den har inspirerat och gett mig massor av ideer till mina simmar och mina hus. Hoppas du aldrig slutar med denna blogg!

 
Ingen bild

Anonym

14 februari 2013 11:33

1. Har du sett någon av dina idoler live?
2. Har du varit på en festival någon gång?
3. Har du blivit mobbad eller retad på grund av din musiksmak?
4. Vad tycker du om tatueringar och piercings? (till människor). Är det något du skulle vilja ha när du blir äldre?
5. Vad tycker dina föräldrar om att du har en sån stor blogg? Är dom stolta?

 
Ingen bild

Elvira

14 februari 2013 17:46

Är du rädd för sjöhästar?

 
Mapacha

Mapacha

15 februari 2013 00:52

1.Varför tror du att bananer är gula?
2. Tror du att jag/vi härmade ditt bloggnamn? ( faktiskt inte,tänkte inte på det faktiskt ).
3. Läser du våran blogg?
4. Läser du Marias blogg, www.livetnu.bloggplatsen.se ? (hon har skrivit en komentar/fråga längre upp ).
5. Har du några syskon?
6. Gillar bananer?
7. Gillar du apor?
8. Gillar du vår blogg? Säg ärligt!! Vi tål kritik!!! (iaf jag..)
9. Vad vill du jobba som?
10. Om du fick välja vilket jobb du ville i simsvärlden, vilket skulle du välja?
11. Om du fick välja en sak ihela världen vad skulle det vara?






































































































- Mapacha. :-)

http://www.mapachasims3.bloggplatsen.se

 
Jonas

Jonas

16 februari 2013 09:50

Från början så lade du bara till vissa personer på The sims 3:s hemsida. Varför då undrar jag och varför bestämde du dig för att sedan lägga till alla som fråga?

http://jonasbelf.blogspot.se

 
Victoria

Victoria

17 februari 2013 10:40

Jag igen!
En liten fråga bara, vad kommer du göra utav bloggen när Sims 4 kommer ut? Kommer du fortsätta hitta nya saker om trean eller kommer du börja blogga om fyran, eller både och kanske?

http://avikkozproduction.bloggplatsen.se

 
Anonym

Anonym

17 februari 2013 13:02

Har inget att fråga, men ska bli kul att se svaren ;)

http://mysimspage.blogg.se

 
Jonas

Jonas

19 februari 2013 11:53

1. Varför har du valt att spela på Mac?

http://jonasbelf.blogspot.se

 
Lovisa

Lovisa

7 mars 2013 09:39

1. Syslöjd eller träslöjd?
2. SO eller NO?
3. Idrott eller bild?
4. Matte eller svenska?
5. Brukar du måla (typ olja, akryl, inte rita)?

http://www.lovisasims3.bloggplatsen.se

Fanny

7 mars 2013 09:46

Försent, sista frågedagen var 21 februari!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards