Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Aurora skies

Av Fanny - 30 januari 2013 20:48


Det är nu officiellt att EA snart kommer att komma ut med en ny Store-värld: Aurora Skies. Den kommer att släppas den 21 februari i Store, och denna gång kommer du, till skillnad från hur det var med Monte Vista, kunna använda dina simpoints för att köpa den! Den kommer dock inte finnas för att köpa fysiskt. Priset för staden är ännu inte officiellt.


Vi vet inte så mycket om staden ännu, men EA beskriver den så här: Utforska de hisnande miljöerna och den enorma, orörda naturen som väntar dig i Aurora Skies! Den pittoreska kuststaden har allt som behövs för ett liv i naturen: låt din familj växa till sig på de stora ytorna och husen som omges av ett miljövänligt samhälle, traska runt under majestätiska och praktfulla vattenfall som planar ut i en stor naturligt uppvärmd sjö, eller ta en nattlig promenad under den ljusa mångfärgade natthimlen. Det är den perfekta tillflyktsorten för simmar som vill ha en förändring i sitt liv, som söker sig själva, eller som vill ha en bit av fridkakan. 


Bilder:


 

Vad tycker ni om staden? Jag vet faktiskt inte vad jag själv tycker, men den är nästan lite för mörk på natten och jag tycker de har överanvänt stenstrukturen uppe i bergen, så de ser liksom lite gråa, leriga och trista ut. Men det är ju lite orättvist av mig att döma staden redan nu, med tanke på att vi knappt har någon information alls om den. Natthimlen är dock otroligt vacker, jag älskar verkligen sådant "spacemönster"! Kan typ googla på Space nebula-bilder och sitta och dregla framför min datorskärm, hahaha...

 
 
Jonas

Jonas

30 januari 2013 21:13

Den ser rolig ut! Jag ska absolut skaffa den!

http://jompanpompan.blogspot.se

 
Lovisa

Lovisa

30 januari 2013 21:21

Hmm... Ideén verkar bra, men vacker skulle jag inte kalla den...

http://www.tecknaren.devote.se

 
Ingen bild

vera

30 januari 2013 21:33

Tycker att världen inte ser klar ut, mer som en halvfärdig prototyp ://

 
Saga, ALLT OM SIMS

Saga, ALLT OM SIMS

30 januari 2013 22:27

Haha, åh då är du som jag, älskar också rymdbilder!
De där bilderna på staden är väl (hoppas jag!) bara ett första utkast eller något sånt, för det såg ut att vara ganska dålig grafik.. Men jag tror ändå att staden kan vara fin! Hoppas den inte är så dyr bara...

http://alltomsims.blogspot.se

 
amanda

amanda

31 januari 2013 14:12

Jag tycker den ser lite "kantig" ut

http://mylifeasasim.bloggplatsen.se

 
Sindra

Sindra

31 januari 2013 14:44

Hmm.. Jag tycker den ser väldigt halvfärdig ut. Om den faktiskt kommer se ut så i spelet tänker jag inte skaffa den. :(

http://Sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

amanda

31 januari 2013 15:10

OMG, MÅSTE HA!!!! Den var ASSNYGG!!! Natten såg perfekt ut om man går på date på sims! Hoppas jag har tillräckligt simpoints bara... Har typ tretusen fyrahundra åttiofem simpoints

 
Klara

Klara

31 januari 2013 17:26

Jag tyckte staden var vacker, älskade sjöarna som det steg ånga ur. Problemet e bara att jag inte får köpa simpoints :(

http://imsunshine.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

melinda

31 januari 2013 17:38

Tycker också den ser halvfärdig ut. Mörk, kall och allmänt tråkigt.

 
SimsMixy

SimsMixy

31 januari 2013 18:29

njaa, den är väldigt fin stad, men lutar nog åt det hållet att jag inte ska köpa/ladda ner det, ingen spel stad direkt! :)

http://simsmixy.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

31 januari 2013 21:14

Ja staden såg lite halv fördig ut men den kan bli fin om ea fixar lite mer

http://Simsebba.bloggplatsen.se

 
misan

misan

1 februari 2013 14:45

om du fixar en fin liten "länk" så kanske jag laddar ner den.....

http://misansims.bloggplatsen.se

 
Emilia

Emilia

1 februari 2013 14:55

Jag kommer att ladda ner den, världen är så fin och jag älskar himlen! ^^

http://Sims-emilia.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

1 februari 2013 15:03

Misan: Den är inte släppt än. Den släpps den 21Februari:)

 
Johanna

Johanna

1 februari 2013 16:16

Jag kommer definitift att ladda ner den. Och till er som säger "den är ful" "den ser inte färdig ut" den kommer för sjuttsingen ut den 21 februari. En hel månad, detta är förmodligen bara en prototyp, datorritning. Var tvungen att skriva detta, är man upprorisk så är man :Dd

http://thesimmer3.blogspot.com

 
misan

misan

1 februari 2013 16:20

Jag vet, men jag menar när den kommer ut @anonym
:D

http://misansims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

1 februari 2013 18:09

Misan: JahaXD

 
Thesimsfakta22

Thesimsfakta22

1 februari 2013 20:41

Fin stad ska absolut ladda ner den men du har nog rätt den är lite mörk på natten

http://www.thesimsfakta22.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Aurora

1 februari 2013 22:23

Haha vad kul:) Jag heter Aurora. Det är morgonrodnadens(soluppgångens) gudinna ju!!! Men vet faktiskt inte... Den såg inte riktigt färdig ut... Hoppas dom fortsätter jobba på den.

Fanny

1 februari 2013 22:33

Håller med!

 
Anonym

Anonym

16 februari 2013 17:27

Färgglada hus... Det var ju lite unikt. :P
Fin stad :) Fint med vattenfall, och unikt med sån där himmel :)

http://mysimspage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards