Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Ny design. Igen

Av Fanny - 21 januari 2013 19:47

ALLTSÅ FÖRLÅT. Men jag kunde verkligen inte hålla mig, och gjorde en till design. Jag var inte riktigt nöjd med den gamla, och jag kände att jag skulle ha en jag var nöjd med. Den här ska jag försöka ha kvar så länge jag kan!


Vill inte att någon härmar eller kopierar den, tack. Har sett att det finns väldigt många simsbloggar som härmar mig med sättet att göra designer på, jag är glad att ni gillar dem så mycket att ni själva vill ha sådana, men var snäll och sluta med det. :)


Jag har gjort designen i Photoshop CS3.


Ni som har beställt designer: De kommer när jag orkar göra dem, helt enkelt!


Feedback?

 
 
Ingen bild

Annie

21 januari 2013 20:16

Haha, låter så drygt när man skriver "var snäll och inte härma mig, tack", jag menar, vadfan ska man göra åt saken?

Fanny

21 januari 2013 20:36

Jag blir väldigt irriterad när jag går in på en blogg och ser att de har härmat mig, så jag bryr mig faktiskt inte så mycket om att jag låter dryg xD Hoppas ingen av er tog illa upp i alla fall!

 
Stina-lina-lej

Stina-lina-lej

21 januari 2013 20:24

Jättefin design!
Love it!

http://stinafotar.bloggplatsen.se

 
Hanna

Hanna

21 januari 2013 21:02

Ja, jättesnygg!

Men man får väl göra lite likt fast typ inte sätta exakt samma för det finns ganska många bloggar på internet så det är ju lite svårt :D
Men typ om man har råkat göra ganska likt fast man inte visste så är det ju okej eller? Även om det inte är en simsblogg... Men tror du fattar. :P

http://Hannas-liv.blogspot.se

 
Fanny-Cecilia

Fanny-Cecilia

21 januari 2013 21:08

Åhh, vad fint du har gort det :-)

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Amanda

21 januari 2013 21:33

Ledsen att jag säger det här fanta. Men så kan du inte säga. Det är ju som att du exempelvis har nästan samma historia som mig. ( inte för att du har det, men exempel ) Så ska jag inte få ha det då för att du råkar ha samma? Jag menar inget illa mot dig. Verkligen inte men ibland irriterar du mig. Ta inte illa upp för du är duktig och jag gillar din blogg. Men när det gäller att härma dig. Det finns olika ideer på designer och ibland råkar man göra samma. Alla kan inte ha olika. Det är omöjligt. Och om dem vill härma dig är det för att dem gillar din design. Men som sagt menar jag inget illa mot dig. Vill bara att du ska tänka dig lite för när du skriver sådär. Ursäkta om jag verkar elak eller taskig för det vill jag verkligen inte vara. Eftersom du verkar trevlig osv

Fanny

22 januari 2013 08:03

Nej, jag menar inte att de som har liknande designer som jag ska ta bort dem! Inte att de inte får ha dem heller. Men du måste förstå att det är rätt så irriterande när man ser en design på en annan blogg som uppenbarligen är härmad av en själv. Jag tycker det är okej att inspireras och göra likt mig, så länge man gör om det till något eget. Jag är gärna en inspirationskälla! Och jag vet att alla inte kan göra olika, men jag tänkte mer till de som härmar mig medvetet (om någon gör det). Jag står fortfarande fast vid min åsikt, men du har ändå rätt :)

 
Sara

Sara

21 januari 2013 22:06

Superfin design! Verkligen! Jag har skickat ett mail till dig jag skulle önska att du läste asap! :)

http://simsdeluxe

 
SimsMixy

SimsMixy

21 januari 2013 22:34

Jättefint!

http://simsmixy.bloggplatsen.se

 
Saga, ALLT OM SIMS

Saga, ALLT OM SIMS

22 januari 2013 09:09

Snygg! Till skillnad från vad alla andra verkar tycka (?) så håller jag med dig om att det inte är särskilt roligt när någon härmar ens blogg på olika vis. Inspireras till en viss gräns är självklart okej, då är det bara roligt! Men när man ser att det är en hårsmån från kopiering är det inte lika kul.. :/

http://alltomsims.blogspot.se

 
Ingen bild

Annie

22 januari 2013 13:46

Fanta: Håller med dig i ditt senaste svar! :D Det var ungefär så jag menade med min arga kommentar i början.. haha, var inte menat att låta så dryg :)

 
SimsMania

SimsMania

22 januari 2013 14:33

Jättefin design!
Håller helt med dig angående kopiering, ingen har rätt att kopiera från dig utan tillåtelse.

http://www.simsmania.blogg.se

 
Sindra

Sindra

22 januari 2013 15:49

Nu kom jag att tänka på en grej, har jag härmat dig? Isåfall byter jag direkt! :)

Och hursomhelst är denhär designen mycket finare än den innan! Önska den var min! :D

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
kajsa

kajsa

22 januari 2013 16:14

Gillar allt förutom färgen på "Fantas Simsblogg". Tycker att den är lite för stark grön. Snyggare än innan i alla fall:)

http://alltomsims.bloggplatsen.se

 
Sims3tjejen

Sims3tjejen

22 januari 2013 16:54

Jättefin, själv gillar jag denna mycket bättre!!!!

http://Sims3tjejen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Natalie

22 januari 2013 18:06

Håller faktiskt med Amanda, man kan inte säga så här. Det är som att en person tagit en bild på en solnedgång, och när en person till gör det är det helt plötsligt kopiering? Det funkar inte så. Om någon rent kopierar dina designer är det klart att det inte är okej, men gör man en design ifrån grunden, eller ett foto eller vad som helst, har man rätt att få göra det. Tänk till, och dessutom har dina designer och din blogg alltid varit lika Sannes blogg. Även om du nu gör andra sorters designer.

Fanny

22 januari 2013 21:45

Som sagt, jag menar de som härmar mina designer medvetet. Inte de som gör likt av misstag, för det vet jag att man kan göra ibland, och det är inte så mycket att göra åt. Jag noterade en sak dessutom. Det är bara folk utan bloggar som säger att det var dåligt sagt av mig, medan de som säger att jag har rätt har bloggar själva. Varför är det så? För att de kan själva ha råkat ut för att någon har härmat dem på något sätt, eller så kan de åtminstone se det framför sig. Jag tror inte att ni som inte har bloggar kan se hur sur man blir när någon härmar en framför er.

Jag börjar nästan bli smått irriterad, jag har hört att ni tycker det var dumt sagt av mig och jag har redan sagt att jag står fast vid min åsikt. Så... Lite onödigt att skriva den kommentaren?

Menar absolut inte att vara elak, men nu räcker det. Jag har förstått era åsikter, och ni får såklart stå fast vid dem - det får jag med! :)

 
Ingen bild

a

23 januari 2013 06:49

Vad alla som har sims-bloggar ska vara dryga, speciellt dom som är stora.. Du och simsim.

Fanny

23 januari 2013 19:51

Du är samma person som Annie. BUSTED c:

 
Ingen bild

Anonym

23 januari 2013 08:34

a: Fanta är INTE dryg, hon säger bara fakta och att hon står för sin åsikt!
Jag tycker att din design är jättefin i alla fall och jag håller med dig, även om jag inte har någon blogg förstår jag hur det måste kännas:)

 
Sindra

Sindra

23 januari 2013 14:14

Enligt mig är det rätt av dig Fanta.
Ingen gillar väl att bli kopierad?
Och jag håller med hen över mig. Fanta, du är inte dryg!

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mia

23 januari 2013 16:39

Den är säkert jättefin men jag kan inte se den? :(

 
Ingen bild

Olivia

23 januari 2013 18:57

Tycker det är helt rätt Fanta. Skulle bli jätte irriterad om någon snodde min blogg design.
Dessutom så sa hon inte: INGEN får ha en liknande design! Utan hon sa att hon vill att man inte skulle herma och det är inte riktigt samma sak.
Om jag tex skulle gå in på Fantas blogg och se hennes designe och sedan gör en lika dan på min blogg, då skulle jag herma. Men om jag är inne på min blogg och gör en designe som råkar vara lik Fantas är det inte riktigt samma sak.
Jag tycker Fanta var väldigt tydlig med att hon inte ville att någon skulle göra en likadan designe på sin egen blogg som hennes med avsikt.

 
Ingen bild

Stina

23 januari 2013 19:50

Hej Fanta! Jag tyckte headern var fin, och för mig tycker jag inte att det gör så mycket om du byter header lite då o då, jag tycker det är intressant när du byter headern. :)

Sedan har jag också en fråga, jag vet inte om det ok om jag ställer den här, eller om jag måste ställa den under "fråga mig". Men jag hoppas att jag kan få ett svar här... När jag går in på store på thesims3.com så kan man inte gå in under vissa flikar, eller jo, det kan man, men om jag tillexempel går in på "världar" så kommer bara bakgrunden upp? (Med bakgrund så menar jag.. ja? Det är ju typ en bakgrund bakom, precis som på en blogg, du har t.ex ljusblå bakgrund just nu, och på thesims3.com har de monte vista (tror jag)..). Och jag vet inte hur man ska kunna se sidan, vet du? Jag har en mac book pro (i fall det är användbart att veta), och då tycker jag att man borde kunna se sidan, om man hade haft en lite segare dator hade det kanske funnits en förklaring.. men aa?

Jätte tacksam för svar Fanta, skulle lätta sååå mycket, och du visste vad det var, eller om du bara kunde skriva "vet inte", satt man har lite koll.
Tack på förhand!
// Stina

 
Ingen bild

Natalie

23 januari 2013 19:51

Hur vet du att jag inte har en blogg? Jag vet vad irriterande det är med folk som kopierar i detalj, men det är inte fallet och jag har kollat igenom många simsbloggar nu.
Dessutom, om du inte vill att folk ska ha liknande designer, varför ger du ut sådana gratis?
Alla har rätt till sin egen åsikt, det är sant - även jag. Och om jag tycker att något är fel, eller bra, ska jag strunta i att skriva en kommentar då om det redan finns en person som tycker likadant som mig? Jag tycker inte att det är ett dugg onödigt av mig att skriva den kommentaren.

Har ingenting emot dig eller din blogg, ville bara säga det så att du inte tror att jag hatar dig eller så. Du verkar vara en väldigt schysst person men man kan ju inte hålla med om allt! :)

 
Ingen bild

Annie

23 januari 2013 21:55

So? ;)

 
Sindra

Sindra

24 januari 2013 15:03

@Natalie
Hon trodde nog att du inte hade en blogg eftersom du inte skrev ditt Url. Om du nu har en förstås! ;)

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Vivalasims3

Vivalasims3

24 januari 2013 16:08

Men gud, fanta.
Håller med tjejen där uppe, Det är olagligt och INTE okej, om man tar en header från grund och botten, men om någon gör en header med LIKNANDE innehåll, så är det inget som är fel i lag och brott, men det kan vara fel moraliskt.

Blir less på dina åsikter om kopiering och hur du hänger ut folk.
Ta och ge dig, aldrig OK, att hänga ut någon, en regel inom bloggvärlden. (fast ganska stora bloggare bryter den regeln)

http://Vivalasims3.bloggplatsen.se

Fanny

24 januari 2013 16:28

Vet du vad som också är olagligt? Att ta något som någon har skrivit, och sedan hävda att man själv skrivit det. :>
Om du inte gillar min blogg, vilket du uppenbarligen inte gör trots att du har kopierat en del från mig - varför läsa den? Det är bara slöseri med tid för dig. Gå och härma någon annan istället, eller prova att hitta på lite idéer själv. Nästan allt på din blogg är härmat, kopierat eller åtminstone inspirerat av någon annan. Och så skriver du "Kopiera inte mina texter, idéer, design, någonting!" i dina regler. Patetiskt...

 
Vivalasims3

Vivalasims3

24 januari 2013 17:47

Men herregud fanta, det var ju inte jag som härmade.
Sa ju bara det så du skulle sluta ysa agg mot mig.
Jag sa aldrig att jag inte gillade din blogg, Den är helt okej i grund och bottnen men dina åsikter får mig att vilja gå loss på en kudde.
Jag härmar aldrig någon, jag kan få en enstaka ide från någon annan då och då.
Du har ju alltid härmat sanne med dina headers, so drop it.
Den patetiska här är du som inte vågar säga att att du har fel. Man märker att du är 11.

http://Vivalasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

olivia

24 januari 2013 18:19

Vivalasims3 ska du säga "det märks att du är 11 år". Du är för sjutton 12 år sjäv. Jag tycker Fanta tar det här mognare en du, hon säger också det hon tycker och jag tycker att hon gör det på ett bra sätt, jag hade nog blivit ganska arg om någon skrev som du skrev till Fanta till mig, och jag skulle då kanske inte formulera mig lika bra.
Och du "a" alla som har sims bloggar är inte alls jävligt dryga, och dom bloggar som blivit stora beror inte på att dem har den mest dryga bloggaren utanför att bloggen är bra och har ett innehåll som folk vill läsa!

 
Vivalasims3

Vivalasims3

24 januari 2013 18:29

Ja, jag är 12, men jag sitter inte och tror jag är äldre än jag är, Är dryg och står inte för att jag har fel, som fanta gör. Hon har gjort så mycket elakt mot mig att du kan inte säga att jag gör fel, då hon har hängt ut mig, förstört min förra simsblogg och gjort så jag fått mordhot.
Hoppas du förstår.

http://Vivalasims3.bloggplatsen.se

Fanny

24 januari 2013 18:44

HAHA, du har inte fått något jävla mordhot. Det största du har fått är en liten "Jag har polisanmält dig". Det låter som något stort, men det är det inte om man jämför med mordhot. Om man är en idiot på internet - vilket du är, ursäkta men det är min åsikt - får man räkna med att få skit tillbaka. Det är jobbigt, jag vet det av erfarenhet, men så är det. Du kan inte skriva elaka kommentarer till folk och bli ledsen när du får det tillbaka. Om jag skulle rada upp allt elakt du har skrivit framförallt mot mig men också mot andra skulle listan bli lång. Jag tror för övrigt inte att jag är äldre än vad jag är. Det kan väl inte du veta? Du känner inte mig. Ingen här gör det egentligen, även om de tror det.

Du kopierade från mig, det minsta du kan göra är ändå att stå för det. Att folk började hata på dig är inte mitt fel, jag ville bara visa inlägget som du kopierat - inte säga "GÅ IN PÅ DEN HÄR BLOGGEN OCH HATA PÅ HENNE!". Skyll dig själv, om du aldrig hade kopierat och sedan hävdat att du inte gjorde det hade inget av det där hänt.

 
Vivalasims3

Vivalasims3

24 januari 2013 18:45

HAHA. Så du har då läst alla kommentarer jag fick in på inläggen jag valde att granska kommentarerna innan dom publicerades? Troligen inte.
En tjej skrev då ett väldigt otrevligt stycke om att hon skulle mörda mig och det uppfattades inte så jätte bra av mig.
Den som är en idiot på internet, det är du. Du kan inte ens stå för att du kopierade mitt inlägg. Jag blir inte ett dugg ledsen, Jag bryr mig inte så mycket om vad en otrevlig flicka på internet säger.
Oh, really, du skrev ju värsta inlägget med länk och allt om att jag kopierade dig (men du kopierade mig)

Du kan väl bara sluta, du förnedrar dig själv.
Jag har bevis, TIDERNA, har prnt screenat på min data.
Du är patetisk.

http://Vivalasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

olivia

24 januari 2013 18:52

enlig mej är det inte fantas fel att en tjej mordhotat dig, om hon gjorde det kan du polisanmäla henne.

 
Ingen bild

A

24 januari 2013 18:53

Jag ska inte lägga mig i, men mordhot är väldigt allvarligt, och det är fånigt att bråka om något så litet, men visst, jag vet, det är inte kul att/om/när någon härmar en, men man behöver inte starta världskrig för det. Det märks att ni är runt 12 år. Vad är det ni ska göra? Jo, vara ute och leka, inte sitta inne framför en datorskärm och mopsa upp er, tro mig, jag har själv blivit "mobbad" över internet över en småsak, och det är inte okej att många hackar på någon bara för ett misstag. Det är mobbning. Det är inte heller okej att hänga ut någon, vad den nu än har gjort. Visst kan JAG vara elak, men jag säger bara vad jag tycker, och jag säger det på ett sätt som får andra att reagera och tänka till. Hoppas jag.

Som sagt, det är så fånigt att bråka om något "litet", men som jag sa, det är inte kul för någon av er. Men tänk efter nu, det är dagisfasoner/sandlådenivå (precis som min rektor sa till mig när jag fick gå till honom för att jag hade bråkat med några tjejer).

Ta det med en nypa salt. Det finns SÅ många i världen som bloggar/youtubar om samma saker, som t.ex Sims 3. Det är MÅNGA som har liknande designer osv, och det kan inte hjälpas. Det går inte att INTE härma någon, eftersom jag anser att alla ändå skriver om samma sak. Inspiration är en sak, att stjäla är en annan.

Det är fånigt (återigen), att bråka om en sån bagatell.

Nu ska jag hämta mina popcorn och fortsätta njuta av showen. (skämt-åsido).
xx Annie.

Fanny

24 januari 2013 19:09

Det jag är sur på är inte att hon kopierade mig, utan det är att hon sa att hon sa att det var jag som gjorde det vilket är en annan sak. Plus att hon har skickat väldigt mycket otrevliga kommentarer mot mig.

 
Ingen bild

amanda

24 januari 2013 18:55

Vivalasims3: Woaw,nu taggar vi ner lite, va? För det första: Varför skulle en av mina idoler göra så att du blir mordhotad? För det andra: Fanta är INGEN otrevlig flicka. Du,du borde tänka på vad dina fingrar skriver.För mig är dina ursäkter/försvar AVLOPPSVATTEN!! Du är den bloggerska som jag någonsin har hört så många patetiska skitsnacksord från avloppet ifrån. En del kan tycka att jag lägger mig i mycket, men jag försvarar de som jag tycker om. Så, Vivalasims3, SLÄNG DIG OCH DIN BLOGG I VÄGGEN!!!!

 
Ingen bild

Madde

24 januari 2013 19:17

Ursäkta men, det är som sagt INTE okej att hänga ut någon sådär som Fanta gjorde. Mordhot är allvarligt, det är såklart inte Fantas fel men man borde tänka efter lite innan man lägger ut ett inlägg som man faktiskt hänger ut folk.

Fanny

24 januari 2013 19:37

Som sagt, det var verkligen inte meningen att hänga ut henne. Jag varken ville eller trodde att hon skulle få så mycket hatkommentarer. Det var fel att hänga ut henne, det erkänner jag, men det var och är inte mitt fel att folk hatar på henne. Det är inte heller mitt fel att hon tog bort sin förra blogg, för det var hennes eget beslut.

Jag vet inte om Alex kopierade eller inte, det kan bara hon och ingen annan veta. Men en sak är säker, och det är att jag inte gjorde det heller.

 
Vivalasims3

Vivalasims3

24 januari 2013 19:37

Ja, true, håller med madde.

http://Vivalasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Olivia

24 januari 2013 19:41

a eller om du föredrar Annie jag tycker det här är en större grej en vad du verkar tycka. Mordhot är allvarligt och det här bråket som verkar var verkar var mer allvarligt, ni säger båda 2 att ni får elaka kommentarer av varandra och att bråka på internet är inte kul enligt mig. Dessutom skriver ni båda ganska otrevligt till varandra (åh nej jag vet inte vad som hänt innan) men jag tycker att det här är någon som borde lösas, och mordhotet är faktiskt allvarligt och även om någon av er härmade eller inte så ska ingen av er behöva ta mordhot för det, och jag tycker jag att du ska visa mordhots-kommentaren för dina föräldrar (om du har möjlighet eller inte radan har gjort det).

 
Ingen bild

A

24 januari 2013 19:44

Olivia: Klart det är en STOR grej, men det görs större än vad det är, fattar du? Jag håller med dig, det måste redas ut, och inte genom hatkommentarer på ett kommentarsfält. Det leder ingen vart.

 
Vivalasims3

Vivalasims3

24 januari 2013 19:49

Jag vill lösa bråket såhär.
Jag skiter i den här bloggen för jag vill inte ha något att göra med en tjej som kopierar andra och hänger ut folk.

Dot end, bråk avslutat.

http://Vivalasims3.bloggplatsen.se

Fanny

24 januari 2013 19:55

Visst, försvinn. Jag vill inte ha dig här.

 
Ingen bild

Olivia

24 januari 2013 19:52

Vivalasims3: Enligt mig är det inget vidare sätt att lösa ett bråk, men visst gör så om du vill.

 
misan

misan

24 januari 2013 20:04

hejsan! Kan inte du typ meila fanta alla dina prt sc bilder på mordhot osv så vi vet att du inte ljuger? Jag dömmer dej inte, men jag vill inte att vi ska behöva gå och läsa en massa kommentaren om såvida ett mordhot är falskt eller sant.

http://misansims.bloggplatsen.se

 
misan

misan

24 januari 2013 20:06

samtidigt kan inte jag låta bli att se likheterna i alla Alex och Fannys inlägg.
Är det Alex som "var" lime då eller? eller var det någon annan?

http://misansims.bloggplatsen.se

Fanny

24 januari 2013 20:18

Jag och Lime har slutit fred, vi är kompisar nu :)

 
Ingen bild

Sandra :3

24 januari 2013 20:17

Haha, läste genom kommentarerna av vivalasim3 och gud vilket äventyr man fick gå igenom. Säger bara att jag är glad att hon inte kommer tillbaka :3

 
misan

misan

24 januari 2013 20:20

så lime var någon annan?
isf fattar jag. för det är den enda JAG har "hört" när du har blivit kopierad och idiotförklarad på samma gång... i sammma kommentar

http://misansims.bloggplatsen.se

 
Anon

Anon

24 januari 2013 20:36

Jag kan inte låta bli att hata mänskligheten lite mer efter alla dom här kommentarerna. Alltså gud! Fanny hängde ut henne. Hon blev arg, (IDGAF om hon kopierade eller inte) försvarade sig själv. Får mordhot - om det är sant, men ärligt talat? Vem hittar på något sådant? - + många andra hat kommentarer av Fannys jävla beundrare! Ni hoppar på henne allihopa! Fattar ni inte eller?! Hade hon haft en lika stor blogg som du Fanny med massor av Fanny-fanatiker och du hade haft en relativt liten och om hon skulle hänga ut dig så är jag säker på att du hade fått mycket, mycket hat. So don't play innocent. Och om jag får hat kommentarer av Fanny-fanatikerna nu för att jag för fram logiska resonemang?Well then, hope in humanity lost. Ni är relativt många mot en person som ni faktist inte har några som helst jävla bevis på hon har kopierat alls och då känner man sig left out. Och Fanny,du hackar på henne. Och Alex, du hackar på henne. et kallas cyberbullying. I Alex fall. Det Alex gör mot dig är bitching. You're ressponible for bullying. Just saying. Och det är inte schysst! Du får väl förfan maila henne eller nåt Fanny? Du kan inte bara hänga ut henne på detta viset! Och just det, det är nog lika olagligt att kopiera texter som att mobba någon. Am i right? Yes, I think I am. Dessutom "Sandra :3" så är det väl lite unfair av dig att skriva något sådant om någon du inte har träffat för att försvara din lilla gulliga oskyldiga Fanny
(som du antagligen inte har träffat heller?) ? ;3

http://haringenblogg.se

 
Ingen bild

A

24 januari 2013 20:47

Håller med Anon! Woop.

 
Ingen bild

amanda

25 januari 2013 15:25

Anon, vi försvar Fanny OM vi vill! Vi skyddar Fanny NÄR vi vill! Vi skyddar Fanny VAR vi vill! Dessutom Fanny, bry dig inte om dumma kommentarer. De som skriver är knäppon.

 
Ingen bild

A

25 januari 2013 15:31

Varför är dom som skriver knäppon? Då är du också det isåfall, Amanda. (När du nu sa det så).
Alla har rätt till sina åsikter btw. :)

 
SimSim

SimSim

25 januari 2013 19:17

A:
Jasså? Jag är dryg tycker du?
Fastän jag har hjälpt dig att skapa en hel blogg från grunden, och att jag sa NEJ när du mailade mig och ville meddela att du tänkte kopiera mina inlägg men "inte rakt av"?

Man ska inte kasta sten i glashus.
Upphovsrättslagen gäller. Vad man än skapar, hur det än görs har man lagen på sin sida.

Jag kommer inte att glömma detta Annie a.k.a Lovelysims.
Usch.

http://simsim.blogg.se

 
Ingen bild

A

25 januari 2013 19:51

Men GUD. Jag menade i mejlet att jag tänkte låna dina idéer men jag använde fel ord. Det här är löjligt. Jag ber om ursäkt, okej? Ja, jag heter Annie, so what? Nu kommer det säkert bli mer nätmobbning, men jag tänker inte lägga ner mer energi på det här.

Fanny

25 januari 2013 20:44

Det är fortfarande inte okej att sno någons idéer. Menar inte att vara taskig nu, men om du ska be om ursäkt kan du åtminstone försöka låta lite trevlig när du gör det :) Ett litet råd bara, absolut inget illa menat ^^

 
Ingen bild

Maria

25 januari 2013 19:59

Hej Fanta!
Ville bara säga att headern är supernice! <3

 
Ingen bild

A

25 januari 2013 22:14

Fanta: Har gjort det på ett annat ställe. :)

Fanny

25 januari 2013 22:21

Haha okej ^^

 
Ingen bild

A

25 januari 2013 22:21

Känns som att jag startade allt det här i det här inlägget.. Ber om ursäkt för det isåfall :(

Fanny

25 januari 2013 22:23

Ursäkt godtagen. ^^

 
Ingen bild

S

26 januari 2013 20:59

Ursäkta mig Fanta, och jag kan ha missuppfattat det hela totalt, men menade du att man inte får härma med designen? Jag har sett bloggar med den designen sen 2010, typ. Jag gillar innehållet i din blogg, men du säger att man inte får härma dina idéer osv, men det är i princip omöjligt. Jag förstår om du blir irriterad över att andra "härmar" dina idéer och designer, men jag blir ganska irriterad på att så fort du har kommit på en idé, så får ingen annan simsblogg härma den? Eller inspireras? Jag tror inte att du bara kommer på idéer, utan jag tror att du också inspireras. Jag har sett flera simsbloggar som kanske kom på vissa grejer 2010, och sen har jag sett dessa idéer på din blogg kanske år 2012. Menar inte att vara elak, men som sagt, det märks ganska tydligt att du är 11. Och dessutom, du säger att de som inte håller med dig inte bloggar, men faktum är att bara för att man inte länkar sin blogg betyder inte det att man bloggar.

Peace

Och innan ni hoppar på mig ang. min ålder, så är jag 15, och beter mig som 15.

 
Embla, Allt Om Sims

Embla, Allt Om Sims

30 januari 2013 16:58

Här var folk väldigt otrevliga. Tycker helt rätt som du säger. Det är inte så kul om någon härmar ens design så att man ser att de har tagit den från ens blogg och precis som Saga säger så tycker jag att det är okej till en viss gräns. Jag tycker iallafall att din design blev skit snygg!

http://alltomsims.blogspot.se

Fanny

30 januari 2013 18:17

Tack så mycket, Embla!

 
Anonym

Anonym

16 februari 2013 12:43

Rätt fin design :)

http://Mysimspage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards