Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Gruvan i Sunset Valley

Av Fanny - 23 november 2012 17:00

Visste ni att det finns en gömd gruva i Sunset Valley?




Det är en liten rolig sak i Sunset Valleys utkant. Man kan inte interagera med den på något sätt, men det är ändå en rätt rolig grej! Fast seriöst, vem tänker ut sånt liksom... "JAG FICK EN ASBRA IDÉ NU, vi lägger in en gruva med ett par ögon som stirrar på en som man inte kan interagera med i kanten av staden! :'D"


Angående ögonen...



Ser ni dem? De är lite läskiga på natten faktiskt, hehe ^^


Runt omkring den lilla gruvan brukar man även kunna hitta en massa användbara och ovanliga ädelstenar och andra samlarobjekt. Så det är väl ett bra utflyktsmål för alla samlare där ute! :) 

 
 
Ingen bild

Elle

23 november 2012 17:01

haha sikken nörd jag e har redan kommenterat efter typ 3 min

 
Henny-penny

Henny-penny

23 november 2012 17:02

Har varit där förut och det stämmer faktiskt man hittar en massa ädelstenar, ödlor,insäkter m.m :)

http://awesomesims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

ella

23 november 2012 17:41

Ska man inte fuska?om man villa ha ögon där?så är det ialafall(stavning)i mitt spel...

 
sims3tjejen

sims3tjejen

23 november 2012 17:54

Det visste inte jag. Ska kolla när jag spelar sedan.

http://sims3tjejen.bloggplatsen.se

 
Saga, ALLT OM SIMS

Saga, ALLT OM SIMS

23 november 2012 18:05

Första gången jag såg gruvan i mitt spel blev jag nästan lite rädd för ögonen!

http://alltomsims.blogspot.se

 
Ingen bild

Hanna

23 november 2012 18:32

jupp det visste jag :) men jag har alltid tyckt att det är tråkigt att man inte kan göra något med den

 
L I N N

L I N N

23 november 2012 18:50

Ja har varit där och samlat ädelstenar :D

http://www.linnslifeee.blogg.se

 
prosimmers

prosimmers

23 november 2012 23:02

Har aldrig tänkt på det xDDDDDD
Men gud vad awesome det skulle varit och typ lekt lite minecraft där inne, byggt ett badhus, hotell, eller åka runt i en gruvvagn :D
Haha...

http://prosimmers.bloggplatsen.se

 
isa

isa

24 november 2012 09:59

Min enhörning sprang runt lite, och så kollade jag var den var... Och den var vid en gruva!! Jag såg inga ögon där... men det var på dagen så, dem finns väl bara på natten (Ögonen) (det hände igår :D)

men det är tråkigt att man inte kan göra något med den :(
// isa ...

http://isanssims3blogg.bloggplatsen.se

 
Therese

Therese

24 november 2012 11:08

Såklart! Mina simmar brukar samla ädelstenar där och ta kort på gruvan! ;)

http://littleblackme.blogg.se

 
Ingen bild

SandraH

24 november 2012 11:52

Det visste jag redan, men kul ändå! Mitt spel laggade typ så jag var typ inne i grottan en gång O.o Fast det åg jättekonstigt ut, typ en vagn som var sned och en kvadrat med två ljus på! :)

 
Ingen bild

Wilma

24 november 2012 13:40

Hej Fanta! Visste du att det kommer ut ett nytt sims som heter 70, 80 and 90? Jag undrar bara om du kunde leta upp lite fakta som du senare kan lägga upp på bloggen?

 
Matilda- SIMSGALEN

Matilda- SIMSGALEN

24 november 2012 14:53

Wilma: Hon har redan gjort det, haha. Leta i tidigare inlägg :)
& jag visste inte om gruva, heh.

http://thesimsgalen.bloggplatsen.se

 
MySimsPage

MySimsPage

24 november 2012 19:33

Finns i Appaloosa Plains/Plaints också ^^

http://mysimspage.blogg.se

 
Ingen bild

Annie

5 december 2012 14:51

Visste inte att den fanns i appaloosa Plains, men den finns i Riverview i alla fall! ^^

 
Ingen bild

EmMa

15 december 2012 11:16

Den finns i lucky palms också

 
Anonym

Anonym

2 januari 2013 22:09

Kul! Men det vore lite roligare om man kunde göra NÅGONTING med den. Men kul iallafall.
När jag såg inlägget var jag typ med min kompis och vi gjorde en familj tillsammans i en annan stad tror jag och då fanns det en grotta där med!

http://mysimspage.blogg.se

 
Anonym

Anonym

2 januari 2013 22:11

Ja, undrar hur dom kom på det!
Undrar vad de tänker att ögonen ska föreställa för nåt, alltså vems/vads ögon det är!
Det verkar ju vara något farligt, eftersom det är nåt som blockerar grottan!

http://mysimspage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards