Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Bildbomb: Höst

Av Fanny - 21 november 2012 18:15


Såg precis att några hade skrivit kommentarer på en annan blogg om att den bloggen var 100 gånger bättre än min blogg, att min blogg var jättedålig och att den kunde slänga sig i väggen. Visst, kul för personen som fick kommentaren, men jag mår bara skitdåligt av det, även om det var skrivet typ i mars. Var faktiskt nära på att gråta. Hoppas ni som skriver sånt där förstår att det verkligen sårar. 


Mitt Årstider har funkat okej idag. Kunde spela i ca en timme med Christoper Steel (aktiv sim i Sunset Valley) innan det frös och sedan kraschade och det kraschade inte när jag sparade via Ändra stad-läget, så jag fick spara typ var tredje minut. Under den lilla dyrbara tid har jag filmat lite till min kommande Let's play och tagit en massa bilder på hösten! (har förresten lite idétorka, så det kanske inte blir så intressanta inlägg de kommande dagarna)

 


Alltså seriöst, DETALJERNA I DET HÄR SPELET. Ser ni att det droppar från taket?

 

Lövkrattning ftw

       

Gör er redo för att få ont i magen!


#Hatersgonnahate


"Wihoo, jag vann!"


"Jag förlorade och mår jätteilla, det här var en dålig idé"


Efter så mycket paj kanske det passar bättre med något nyttigare.


... Eller så bara använder du pumpan som prydnad.

 

Några roliga saker att göra på hösten:

- Samla hela familjen och kratta löv tillsammans.

- Hoppa i vattenpölar!

- Spring iväg till höstfestivalen och delta i alla tävlingar.

- Ta en uppfriskande promenad till parken. Obs, glöm inte paraplyet xD

- Skär pumpor tillsammans med kompisarna. Eller helt själv.

- Klä ut dig till en varmkorv och gå på bus eller godis-runda!

- Regnar det? Tänd en mysig brasa och läs en bok istället för att vara ute.

- Ta en tur genom spökhuset; Om du vågar...!

 
 
Ingen bild

Millie

21 november 2012 18:33

Älskar din blogg!! Jag har ännu inte kommit till hösten xD Första komentaren !!!!

 
Ingen bild

sandra

21 november 2012 18:45

herregud. du klaga på ju på sanne. då blev ju hon sårad.
så du är lika "elak" du. du överreagerar.

Fanny

21 november 2012 18:52

Ja, men det var länge sedan. Jag har mognat sedan dess och bett om ursäkt. Då visste jag inte hur det var att få det där mot sig...

 
Ingen bild

Hanan

21 november 2012 18:55

Va? Är bruden seriös? Du har den bästa simsbloggen av alla? Var hon full eller. Åh, blir så arg. Älskar din blogg!

 
Ingen bild

s

21 november 2012 19:03

Man får inte ta åt sig, det finns alltid dem som kommer lämna negativa spår efter sig men tänk på alla som tycker att din blogg är awesome. Vilket är väldigt många fler, ta åt dig av det! tycker du är jätteduktig :)

 
Yaren

Yaren

21 november 2012 19:04

Din blogg är ju bara bäst! Fattar inte att personen skrev sådär elakt.
Visst, http://thesimsblogg.bloggplatsen.se/ är också en bra blogg. Men din är lixom bättre.. Skit i de där dumma kommentarena du får ibland! De är bara SKIT kommentarer, DIN BLOGG ÄR BÄST!

Jag undrade om du kunde visa hur man kan ändra aktiv sim i ändra stad läget..

http://yarensims3.bloggo.nu

 
Ingen bild

Becca

21 november 2012 19:08

PEPSPEPSPEPSPEPSPEPSPEPSPEPSPEPSPEPSPEPS

 
prosimmers

prosimmers

21 november 2012 19:11

Kul att det funkar liite, hoppas det funkar HELT sen då :)
Fina bilder :)

http://prosimmers.bloggplatsen.se

 
prosimmers

prosimmers

21 november 2012 19:14

Jag tycker inte man borde genföra bloggar i mellan, t.ex "Din blogg är skitbra" "Din blogg är skitdålig", det beror ju på hur man skriver och hur man delar upp sin blogg.

det är taskigt att skriva så tycker jag, man blir ju sårad på riktigt.
Man fastnar väl för olika. Jag tycker din är jättebra, sen kanske inte jag upptäck vissa bloggar som jag kanske skulle fastnat för.
Men det var fel av den personen /och alla andra som gör så/ att skriva så, det är kränkande.
Om JAG/VI skulle fått en sådan kommentar skulle jag blivit ledsen, även om den skulle sagt att vår blogg var jättebra och någon annans var dålig, det känns liksom inte okej på något vis.

Det är kränkande och respektlöst.
Din blogg är bra och längtar till din LETS PLAY VIDEO, DEN BLIR SÄKERT JÄTTEBRA :)
/PROSIMMERS

http://prosimmers.bloggplatsen.se

 
saga (Obs! sims-nörd!)

saga (Obs! sims-nörd!)

21 november 2012 19:28

Hösten är verkligen vacker är sims! Längtar efter
vinterbilderna redan!

http://rampljus.bloggplatsen.se

 
Sindra

Sindra

21 november 2012 20:14

Vad bra att ditt Sim funkar hyfsat iallafall! Och fina bilder!! :D

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hanna

21 november 2012 20:26

Härliga bilder :)

 
Ingen bild

Moa

21 november 2012 20:32

Seriöst, vem skriver att din blogg är dålig?! Din simsblogg är den bästa som finns och dom som inte tycker det kan slänga sig i väggen! Bry dig inte om den personen som skrev så! Din blogg är bara bäst, kom ihåg det! Du har hjälpt mig så sjukt mycket med den här bloggen när jag behövt hjälp med sims! Du är så himla duktig som svarar på nästan alla kommentarer när man frågar nått! Tack så mycket Fanta, och kom ihåg att din blogg helt enkelt är bäst! ;)<3
Kramar från mig!^^

 
Fanta

Fanta

21 november 2012 20:36

TACK FÖR ATT NI ÄR SÅ SNÄLLA :')

http://FantaSims3.bloggplatsen.se

 
sims3

sims3

22 november 2012 10:17

vilka bra bilder hur kan dom bli så fina när du tar dom:S
Du är jätteduktig?:D
Min simsblogg går åt skogen:/ jag har skrivit om lite humöreffekter från årstider om du skulle vilja läsa det♥

http://lovesims3forever.bloggplatsen.se

Fanny

22 november 2012 11:07

Jag håller faktiskt på med ett litet projekt som bla kommer ge tips om bättre bilder ^^

 
Ingen bild

Johanna

22 november 2012 10:34

Fina bilder!
Bra hösttips!

 
Ingen bild

Ellinor

22 november 2012 16:24

Men gud bry dig inte om den dumma kommentaren. Jag har letat runt på många the sims bloggar och jag tycker att din är den bästa! Många kopierar bara texter från thesims.se och från andra bloggar. Så bry dig inte om det, du äger! :D

 
Henny-penny

Henny-penny

22 november 2012 18:50

Ta inte åt dig sånt där, det finns ju många fler som älskar den än hatar den! Och vad kul att du kunna spela i en timme utan att det kraschade!!! ;-)

http://awesomesims.bloggplatsen.se

 
The sims 3 Fan

The sims 3 Fan

23 november 2012 05:53

Hej, din blogg är bäst, det finns ingen bättre än din blogg, söker man på google , på typ the sims 3 historier så kommer dinblogg upp, inte dåligt tjejen. Jag är rappare, låtskrivare och Forumdirektör för ett musik forum, men inte bara är bloggare, men min bölogg är ner för underhåll. Handlar om spel o sådant. Den som säger att denna blogg är dålig, så vet man inte hur man gör en blogg. Du fan bäst älskar din blogg. Från 1-10 så ger jag bloggen 1000. Fortsätt med bloggen.

http://musikforumet.se

 
The sims 3 Fan

The sims 3 Fan

23 november 2012 05:55

Kan sponsra din blogg sen om du vill.. Th sims äger

Ps. Bloggen är nere, så jag tar mitt forum som min URL. istället.

http://musikforumet.se

 
Ella

Ella

27 november 2012 18:32

Bry dig inte om vad folk säger. Din blogg är gätte bra.
Du har verkligen fått till bloggen bra.
Så om nån skriver något elkat (ja, det är jobbigt) men sluta tänk på det och tänk mer på de positiva kommentarerna.
PS. Du har hjälpt mig väldigt mycket runt the sims även om du inte kanske vet det.
Jag håller med Moa. Din blogg är helt enkelt bäst :D

http://www.ComicGirl.bloggplatsen.se

 
Anonym

Anonym

2 januari 2013 14:56

Var det på Sannes blogg nån skrev så eller?

Fina bilder, roliga texter till.
Åh! Finns det ett spökhus? Det visste jag inte!
Tack för tipsen vad man kan göra på hösten!
Ps. Varför gav du inte tips vad man kan göra på sommaren om du gjorde det på hösten?

http://mysimspage.blogg.se

 
Anonym

Anonym

2 januari 2013 14:59

Synd att det inte funkar helt!

http://mysimspage.blogg.se

 
Ingen bild

Lite Zingo...

29 augusti 2014 19:46

Spelade du med Steel!? Det e väl inte möjligt? Eller? Herregud... Har varit otrogen mot honom nån gång.... Hehe....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards