Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 20 november 2012

Besvarat frågor + Grönt är skönt

Av Fanny - 20 november 2012 15:45

Hej! Idag har jag vart sjuk och därmed stannat hemma från skolan. Den tiden har jag använt till att besvara alla mina 153 frågor! Eller, jag har fått ta bort extremt många då de var dubletter eller liknande, så det blev ca 100 i slutändan. Men det tog mig fortfarande en timme! Jag tänker i alla fall bli mycket bättre på att besvara frågor i framtiden. :) Så ni som ställde er fråga den 7 augusti och framåt, era frågor är besvarade! 


Jag har även använt tiden till att bygga ett hus vid namn Grönt är skönt. Det har 1 sovrum med dubbelsäng och ett badrum med toalett och kombinerat badkar och dusch. Det finns på exchange, ifall någon är intresserad av att ladda ner det. Mitt spel kraschade faktiskt inte medans jag byggde, det kraschade när jag precis hade sparat huset - tur i oturen! Så här ser det ut:


Huset från utsidan.


Ett ganska litet vardagsrum.


Köket. Dörren är till sovrummet.

Badrummet.


Sovrummet.


En liten överblick över huset.


Och sist men inte minst: Huset bakifrån!



Klicka HÄR för att komma till husets nedladdningssida. Det innehåller föremål från Husdjur, I rampljuset, Leva livet, Drömjobb och Lyx & Design. Om du inte har dessa kommer föremålen från de spelen att ersättas med standardföremål.


Ska även försöka fixa en del av Drömmar idag, men jag lovar ingenting med tanke på att mitt spel inte funkar så bra för tillfället. Hoppas ni förstår :)

 
 
Ingen bild

Cassandra

20 november 2012 16:09

Nice :D

 
Ingen bild

Dumle

20 november 2012 16:13

Förlåt om jag var dryg tidigare idag, när jag sa att du inte svarade på frågor... Men jag har försökt få tag på dig i en och en halv månad och till slut vart det lite "jobbigt" när jag såg att du svarade på andras...
Men jag tycker att din blogg är bäst, så du får ursäkta mig! :D

Fanny

20 november 2012 16:16

Det är ok! :)
Tack! :D

 
Sindra

Sindra

20 november 2012 16:42

Snyggt hus! :D

http://Sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Linn s

Linn s

20 november 2012 18:56

Jättefint hus! Men tyckte bara att det var liite tomt xD ♥

http://pinkunibrow.tumblr.com

 
Ingen bild

Stina

20 november 2012 19:25

Om jag ska vara ärlig, så var huset rätt trist. Det är roligare om det är ett lite mer "komplicerat" hus & mer inredning, även kanske ett eller två rum till. Men jag tyckte det var bra jobbat ändå, krya på dig! :) (PS. Älskar din blogg!)

 
Ingen bild

Anonym

20 november 2012 20:08

Jag har också varit hemma från skolan och antagligen hela veckan
eftersom jag har opererats. Huset var fint men lite tråkigt.
P.S Jag älskar din blogg.

Fanny

21 november 2012 08:31

Krya på dig! :)

Tack :3

 
Ingen bild

Hannah Carlsson :)

21 november 2012 06:37

Hej, jätte fin blogg! :D
Har nyss skaffat Bloglovin och följer din där.
Skulle du kunna följa mig tillbaka, för har inga följare :/

http://Hannahsims.blogg.se/

Fanny

21 november 2012 08:30

Kul att du gillar min blogg, men jag gör tyvärr inte bloglovin-byten :)

 
Henny-penny

Henny-penny

21 november 2012 08:33

Hur pallar du sitta och besvara 100 frågor??? Men jag tänker nog ladda ner huset, det var jättefint!!!

Har också blivit magsjuk :(

http://awesomesims.bloggplatsen.se

Fanny

21 november 2012 08:37

Haha, är man underaktiverad så är man xD Krya på dig Henning!

 
sims3tjejen

sims3tjejen

21 november 2012 12:04

Snyggt hus

http://sims3tjejen.bloggplatsen.se

 
Therese

Therese

21 november 2012 12:25

Har du också blivit magsjuk? Visste ee det jobbigt?
Huset, njaa förlåt mig men tyckte inte om det...
Superfin blogg iaf! ;)

http://littleblackme.blogg.se

 
prosimmers

prosimmers

21 november 2012 14:08

ALLTSÅ GUD VA AWESOOOMMEEE HUS :D
SÅ SÖTT, men använder aldrig nedladdade hus i sims, bara föremålen om det är CC xD

http://prosimmers.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

amanda

21 november 2012 15:13

Så jävla snyggt!!! Men varför döpte du det till grönt är skönt? PS. Det var lite tomt mellan köket och vardagsrummet.DS Tycker du jag ska göra en herrgård?

 
Queenofsims

Queenofsims

21 november 2012 19:59

Fint, men ja, lite tråkigt.. en tjusig trädgård och lite mer interiör hade inte skadat :)

http://queenofsims.blogg.se

 
Emilia

Emilia

27 november 2012 22:36

Hur gjorde du det där med vinklarna? Speciellt det häftiga på badrummet?? :D

http://emmewestrholm.bloggplatsen.se

 
Q

Q

28 november 2012 07:10

Emilia: Klicka på TAB (tangenten som ser ut som två pilar). Då kan man zooma ut och zooma in mer och få till bättre vinklar när man ska ta kort, det är förmodligen det Fanta gjort :)

http://queenofsims.blogg.se

 
Anonym

Anonym

2 januari 2013 14:50

Lite tomt, men jag tycker det också är lite svårt vart/hur man ska göra de olika rummen, och vart det bara ska vara helt öppet.
Jag tycker huset var fint från utsidan (baksidan och framsidan), och i badrummet och i sovrummet var det snyggast inomhus, enligt mig alltså. Och köket, ifall det blåa på kylskåpet bara speglade sig från väggarna, för ett blått kylskåp kanske inte passade så bra till resten, men ifall det var blått, resten var fint!
Oj! Var det inte jobbigt att svara på så många frågor?
Krya på dig!

http://mysimspage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards