Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Randomness ftw

Av Fanny - 15 november 2012 15:20


  

Förstår ifall ni hatar mig efter den här videon...

 
 
Fanny

Fanny

15 november 2012 15:27

Ignorera att jag sa lösenordet till min dator. EHEHE

http://FantaSims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Erica

15 november 2012 15:29

DU E SÅ SÖT! xD

Fanny

15 november 2012 15:33

AWW TACK :3

 
Ingen bild

Lova

15 november 2012 15:33

Oj, vilken reaktion!!!

Fanny

15 november 2012 15:34

Det är bara att vänja sig

 
Ingen bild

Wolfie

15 november 2012 15:37

Hahaha, jag ligger hemma och är sjuk (har vinter kräk sjuka) Men du gjorde just min dag hahahhahah xD ;) Hahah!!!! Tack ni båda plus den söta hunden!!!!!!

 
Ingen bild

lala

15 november 2012 15:38

Har du spelat än? är den bra?? sååå avisss <33

 
Ingen bild

Annis

15 november 2012 15:41

GUUUUUUUUD VAD SÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTT DUUUUUU ÄÄÄRRRR!

 
Saga, ALLT OM SIMS

Saga, ALLT OM SIMS

15 november 2012 15:44

Haha, vad gulligt :D Så där brukar jag också känna när jag får nya simsspel.

http://alltomsims.blogspot.se

 
SPRINGER DU MED ARMEN??!

SPRINGER DU MED ARMEN??!

15 november 2012 15:55

HUEWIEUUIEIJKI!!!!! YOU ARE CUTE YOUR RANDOM HUMAN!!! hihu.. min reaktion imorgon.. :) jag bokade på CDON igår så det kommer imorgon.. :D

http://xthesimsx.bloggplatsen.se

 
L I N N

L I N N

15 november 2012 15:56

håll dig till sims i din blogg, intressantare att läsa då.

http://www.linnslifeee.blogg.se

Fanny

15 november 2012 16:26

Hela poängen med filmen var att berätta att jag har fått Årstider, det har med sims att göra? -.-

 
Ingen bild

Annis

15 november 2012 16:00

Vad menar du med det L I N N det är hennes blog hon får göra vad hn vill med den!

 
Ingen bild

Hanna

15 november 2012 16:08

Haha sötis! xP JAG VILL OCKSÅ HA ÅRSTIDER!!!

 
Ingen bild

amanda

15 november 2012 16:28

Oj vad det måste vara bra!!! PS: Varför skulle vi hata dig?

 
Ingen bild

Rose

15 november 2012 16:30

"Plastjävel" xD Hahahaha! Du är precis som jag, helt urkonstig, dansar framför kameran och gör konstiga röster :D:D

 
Mini

Mini

15 november 2012 16:57

Åååå du e så söt!!

http://Minissimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Johanna

15 november 2012 16:57

Oj du är galen! Haha! Ska köpa mitt Sims nu! Längtar!

 
saga

saga

15 november 2012 17:06

Läängtar tills jag får årstider änu mer nu! :D

http://rampljus.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Carro

15 november 2012 17:40

JAG VILL OCKSÅ HA ÅRSTIDER (har tappat bort min sims skiva så jag kan inte spela D:)

 
Ingen bild

Linn

15 november 2012 18:07

HAHA nu har jag iallafall fått godkänt att det finns personer som är exakt som mig hahahahha :D

 
ANNA C:

ANNA C:

15 november 2012 18:18

Gud vad du är likt min gammla kompis Jonna o:
Alltså, ni är jätte söta ^^

http://annalove.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Therese

15 november 2012 18:49

JAG HAR OCKSÅ LIMITED EDITION! xD

 
Ingen bild

Anonym

15 november 2012 18:52

fan vad söt du är, du borde börja göra såna här oftare

 
Nora

Nora

15 november 2012 19:13

Hihihi jag ska komma hem till dig och sno din dator >;D
Men gud hahha vad rolig du är! Älskar dig! Hihi <33

http://norassimsblogg.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

15 november 2012 19:24

Vad söta ni är ;3 c':

Lovar skulle reagera likadant ''PLAST JÄVEL'' c':

http://FannysCrazyLife.blogg.se

 
Ingen bild

Yolanda

15 november 2012 20:08

Har spelat hela dan nu lagga det.. -.- Men hade sparats så...
DET E SÅ F*CKING KUL!

 
Emma

Emma

15 november 2012 20:59

Åh så söt du e! <3
Påminner lite en av mina kompisar faktiskt ^.^
Skulle också vilja ha spelet men får inte skaffa der eftersom pappa och mamma tycker att datorn inte ska bli långsam -.-"

http://emizzlass.devote.se

 
Sindra

Sindra

15 november 2012 21:15

Du reagerade PRECIS som jag! XD
Du verkar sjukt rolig! Önskar jag var du…

http://Sindraspecial.bloggplatseb.se

 
Ingen bild

Lilla gröna äpplet

16 november 2012 07:00

Älskar din röst!! Haha, å-r-s-t-i-d-e-r- yaaaaay!!!

 
Fanta

Fanta

16 november 2012 07:19

Tack så mycket allihop... :3

http://Fantasims3.bloggplatsen.se

 
Emma

Emma

16 november 2012 07:45

Vad heter kanalen där du kommer lägga upp let´s play av Sims 3 Årstider??

http://emizzlass.devote.se

Fanny

16 november 2012 07:50

Skapade en ny kanal igår: FantaTheBear heter den! Där kommer jag lägga upp let's play-en och lite annat simsrelaterat.

 
Gräshoppan

Gräshoppan

16 november 2012 08:07

Lyckades inte få filmen att funka, men jag tror att jag kan gissa vad den handlade om.

Fick det i onsdags. Fyfan, vad kul det är!!

http://simlii.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Electra

16 november 2012 08:41

Okej du har fått årstider? Du har snälla föreldrar som köper det och du sitter och skricker på din blogg? Jag måste jobba, sälja saker för spelet. Så visa litte respekt till de som måste kämpa för ett jävla spel.

Fanny

16 november 2012 15:53

Jag har köpt det för egna pengar? -.-

 
Ingen bild

Annis

16 november 2012 09:02

När kmr en recension?

 
Ingen bild

melinda

16 november 2012 09:58

"DET ÄR ÅRSTIDER, GI-GI-GI-GI-GI-GI-GI-GI-IIIIIIH!!!!!!"

 
Angelica

Angelica

16 november 2012 10:38

Grattis! Jag ska få mitt om någon dag! Längtar! ;D

http://www.sims3supernatural.bloggplatsen

 
Ingen bild

Linn s

16 november 2012 12:24

ÄR SPELET KUL????!?! håller på installera det nu JIPPIIIIII ♥♥♥ Jag som har feber och allt!! Sims botar allt haha ♥♥♥

 
Ingen bild

ella

16 november 2012 13:10

Du är EXAKT likadan som mig när jag har köpt ett nytt sims spel!!!

 
Ingen bild

ella

16 november 2012 13:16

hittar inte din kanal:(

 
mini

mini

16 november 2012 13:51

Kommer du att lägga upp dina let's play här på bloggen?

http://minissimsblogg.bloggplatsen.se

Fanny

16 november 2012 15:50

Ja :)

 
Sindra

Sindra

16 november 2012 16:47

Men snälla Electra! Är det din blogg? Nä, det är Fantas. Hon gör vad hon vill på den. Punkt.

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tildaduvetvemx3

16 november 2012 17:13

Nej, vad söt :)

 
Misan

Misan

16 november 2012 17:17

du är fan 4 i topplistan fanta!

http://Misansimsblogg.bloggplatsen.se

Fanny

16 november 2012 17:44

OMFG

 
Mapacha

Mapacha

16 november 2012 17:38

JAG FICK OXÅ SÅNT DAMP RYCK NÄR JAG FICK DET :D

http://www.mapachasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Electra

16 november 2012 18:34

Jobbade du för pengarna eller är det din
*veckopeng* för då är det från dina föreldrar -.-

Fanny

16 november 2012 18:53

None of your business :)

 
Ingen bild

lova

16 november 2012 18:48

Electra: vad spelar det för roll?

 
Samantha

Samantha

16 november 2012 19:36

du är jättesöt^^
Vill oxå ha spelet men måste köpa det på tisdag då jag är pank jsut nu:(
Fast har spelat det innan det släpptes och då tyckte jag det var jättekul^,^

http://samanthasim.webblogg.se

 
Sara

Sara

16 november 2012 19:56

Först och främst - jag kände EXAKT likadant när jag fick mitt spel. Sprang runt och skrek och hoppade i ring med min lillasyster. Och jag är 20. Så, det spelar ingen roll hur gammal man är. Känslan är densamma! hahaha!

Sen skulle jag vilja kommentera dina kommentarer här "Electra". För det första, hur man samlar ihop pengarna till att köpa spelet är väl helt irrelevant? Fanny (Fanta) är typ elva år gammal, glöm inte det. Det är klart hon samlat ihop månadspengen. Det skulle jag också gjort om jag var elva. Är du elva år gammal får du inte arbeta i Sverige, mer än hemma och om Fanny arbetat ihop sin vecko/månadspeng eller inte är totalt ointressant och spelar absolut ingen roll.

Sen förstår jag inte riktigt på vilket sätt Fanny skulle vara respektlös i filmen? Hon är bara väldigt väldigt glad över att ha spelet i sina händer. Återigen - hur det hamnade där är totalt oviktigt. Jag betalar mitt Årstider genom pengarna jag får i studiebidrag, ska jag också visa respekt då? Eller vad är det du vill säga med dina kommentar?

Jättekul att du har ett jobb, grattis! Det hade jag gärna också haft. Men hur vi får ihop pengarna till våra spel (eller om vi får dem av våra föräldrar) är totalt irrelevant. Lyckan när vi får spelet i handen är densamma oavsett.
Jag tycker det snarare är du som besökare här på Fannys blogg som ska uppföra dig och visa respekt. Inte minst för att du med största sannolikhet är betydligt äldre och ska föregå med gott exempel.

Så, för att summera en lång kommentar, att lämna respektlösa kommentarer om inkomst på en elvaårings simsblogg är under all kritik. Skärpning!

Till Fanny, Electra och alla andra som läser den här kommentaren - simsa loss! :)

http://simsdeluxe.bloggplatsen.se

Fanny

16 november 2012 20:45

Tack för att du sa det! :)

 
Ingen bild

Nickim010

16 november 2012 20:07

Så avis jag ska få det i julklapp. Längtar till lets playen.

 
Ingen bild

Simsnörd

16 november 2012 21:18

OMG! Du är precis som mig! XD
Jag kan inte heller vänta på att grejer kommer

 
Ingen bild

amanda

17 november 2012 11:51

Electra, visa RESPEKT! En del är superdåliga på det! Dessutom spelar det väl ingen roll om Fanta fick det,köpte det,jobbade ihop till det eller snodde det( absolut inte meningen att säga så,tog bara som exempel.)Det är ju fortfarande Årstider! Så tänk på det!

 
Emma

Emma

17 november 2012 21:06

Hej du jag har en fråga om jag kan få lite tips på hur jag förbättrar min blogg är lika gammal som du förästen :)ta en titt på min blogg och ge mig lite tips ingen läser min blogg så jag behöver hjälp med det med :)

http://simsgirls.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Electra

18 november 2012 12:36

Blev bara arg sorry. KOMMER ALDRIG FÅ SPELET :c

Fanny

18 november 2012 15:38

Det är lugnt. :) Kämpa på bara!

 
Elli

Elli

18 november 2012 16:15

Haha, dög när jag såg din reaktion, du är så söt! xD<3 Känner likadant när jag får simspelen :3

http://maybecrazy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hanan

18 november 2012 17:50

Haha, du är så jävla skön och rolig! Man tror nästan att du är 14! Jag är två år äldre men du skriver otroligt bra! =)

 
Ingen bild

Svea

18 november 2012 20:13

Jag har tjatat på mina föräldrar ''köp det! Köp det''.
Men dom säger samma sak ''vänta till julen''.
Vem orkar vänta till julen??
Det känns om det är minst 100 år dit.
Dessutom får vi typ alltid en finsk tomte även om vi bor så långt man kan komma från finland.

 
Anonym

Anonym

2 januari 2013 14:26

Hehe rolig reaktion :P

http://mysimspage.blogg.se

 
Jonas

Jonas

5 februari 2013 18:20

Du låter som Rocky i Shake it up från Disney Channel.

http://jompanpompan.blogspot.se

Fanny

5 februari 2013 18:30

Haha, gör jag? xD

 
Jonas

Jonas

5 februari 2013 21:24

Fast du har lite ljusare röst. Nä men annars, du är rolig! Gör fler videobloggar det är roligt med såna! Fortsätt med det du gör jag tröttnar aldrig på dig!

http://jompanpompan.blogspot.se

 
Ingen bild

Hihyu

14 december 2013 11:26

Plastjävel...
HAHAHAH DOG SERIÖST DÄR

 
Vilda

Vilda

20 december 2013 12:12

FANTA: Plastjävel, hur lång tid e det kvar? 7 SEKUNDER! SEE YA LATER! VILDA: *trillar ner från stolen medans jag dör av skratt*XD FORSTSÄTT MED DET DU GÖR! U ARE AWSOME!

http://xThe-Sims-3x.bloggplatsen.se

 
Vici

Vici

3 januari 2014 17:53

HAHAH! Så söt du var.

http://thesims3vici

 
Ingen bild

Simsnörden

26 november 2014 15:28

Jag blir typ också sådär då jag har ett nytt sims.......
Älskar din blogg❤️❤️❤️❤️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards