Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 10 november 2012

The sims 3 70-tal, 80-tal, 90-tal Prylpaket

Av Fanny - 10 november 2012 14:00

 


Det här prylpaketet annonserades för lite mer än en månad sedan, och sedan dess har vi inte fått höra så mycket om det - men här om dagen (vet inte när eftersom jag har varit bortrest) släpptes bilder, releasedatum och trailer för spelet! Detta prylpaket är då inriktat på 70, 80 och 90-talet och kommer att innehålla massa kläder, möbler och hår i det temat. 


Så här beskriver EA spelet:

I beskrivningen var det några grammatikfel, dessa har jag rättat till.

 

Ge dina simmar den hetaste looken och den läckraste inredningen från förr med The Sims 3 70-tal, 80-tal, 90-tal Prylpaket. Kör en discolook från 70-talet med en jacka med bred krage och utsvängda brallor, rocka loss i 80-talets glammiga stil med axelvaddar och stora örhängen, eller dra på dig en skrynklig flanellskjorta och få en vild grungelook från 90-talet. Ös på med helt nya kläder, frisyrer och skägg, retroföremål och mycket mer.



       


Det svängiga 70-talsmodet: Pumpa låtar på din sims stereoanläggning och visa upp några läckra danssteg och fräcka kläder. Här finns allt från vida jeans och utsvängda brallor till rygglösa overaller och platåskor, så att dina simmar kan svänga hela natten lång!
Inredning: Lägg till lite fräck inredning i dina simmars hem med en konsolstereo, minimalistiska möbler, en urflippad discokula och mycket mer.

 


Det balla 80-talsmodet: Ta på ett par benvärmare, en gympingdräkt och ett pannband så är din sim redo att bli svettig – på gymmet, det vill säga! I en skrikig strukturkavaj med axelvaddar är det dags att klättra på karriärstegen. Vad de än pysslar med kommer det balla 80-talets garderob att se till att de är rätt klädda!

Inredning: Fixa lite vågad pinupkonst, tuffa arkadspel och ett läckert underhållningssystem åt dina simmar – och låt dem skaka loss ordentligt!


 


90-talets grungemode: Oavsett om dina simmar har antimodets grungelook i slitna jeans och tröjor i lager eller en enkelt chic utstyrsel med en asymmetrisk näsduksfållad kjol, så kommer de att vara galet på med sin känsla för 90-talsmode.

Inredning: Släpa fram de slitna möblerna för att skapa en industriell känsla som visar att du skiter i etablissemanget – fast du egentligen inte gör det.






  

Nya frisyrer och skägg: Komplettera simmarnas flashbackstil med nya frisyrer från deras favoritårtionde, från 70-talets lediga fjäderstil till 80-talets uppburrade permanent och 90-talets stripiga grunge, samt mycket mer.

 


   

Vad tycker ni? Om jag ska vara ärlig vet jag inte vad jag tycker om det här spelet... Ännu.

 
 
Ingen bild

Lady bom bom

10 november 2012 14:05

ja första kommentaren;D jag det värkar vara ett jätte bra prylpaket...

 
Ingen bild

Hanna

10 november 2012 14:16

jag kommer inte köpa det... jag har aldrig gillat 70 80 och 90 talet.

 
Saga, ALLT OM SIMS

Saga, ALLT OM SIMS

10 november 2012 14:52

Jag tycker det verkar rätt kul, lite annorlunda för ett prylpaket ^^

http://alltomsims.blogspot.se

 
sims3tjejen

sims3tjejen

10 november 2012 15:38

Jag vet inte om jag ska köpa det

http://sims3tjejen.bloggplatsen.se

 
Linn

Linn

10 november 2012 15:53

Kommer nog inte köpa det. Om jag vill prova kan jag ju alltid ladda ner det gratis och ta bort sen.

http://pinkunibrow.tumblr.com

 
Sindra

Sindra

10 november 2012 16:16

Kommer inte köpa det. Jag har aldrig varit ett fan av prylpaket jag tycker det finns tillräckligt med sånt i expantionerna! ^^

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Stina-lina-lej

10 november 2012 16:38

Måste ha!
Har börjat fatta tycke för äldre låtar från 80-talet och 90-talet. Det kommer bli jätteskoj med massa balla kläder till dem från just dom årtalen!
Jag. Måste. Ha. Det.

 
Ingen bild

AnniBanniBus

10 november 2012 16:40

kommer köpa detta, mest för att jag har alla tidigare spel. Verkar dock inte jätteroligt...

 
Tilda

Tilda

10 november 2012 16:53

Det mesta saker i det tycker jag verkar..well...det ger mig rysningar. O_o Men lite av det verkar ok, gammal hårdrock är ju alltid nice. Men jag är nog tveksam om att jag ska köpa det.

http://nothingbutthesims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Johanna

10 november 2012 16:58

Nja jag vet inte riktigt vad jag tycker om detta heller ÄNNU!
Får se om jag ska köpa det!

 
Ella.

Ella.

10 november 2012 17:30

Holy shit. Fedt coolt. Men jag tror inte att så många unga kommer vilja köpa det, faktiskt.

http://leksaken.blogspot.se

 
Saga

Saga

10 november 2012 18:13

Det ser tråkigt ut tycker jag, ska inte köpa det! Sakerna ser tråkiga ut och håren och kläderna kommer jag nog inte använda om jag skulle köpa det :(

http://rampljus.bloggplatsen.se

 
Henny-penny

Henny-penny

11 november 2012 09:28

Jag vet inte riktigt vad jag tycker, men det är kul att det sticker ut lite från de andra prylpaketen!

http://awesomesims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

selma

11 november 2012 10:16

ska köpa det till mamma hon är ju föd på 80 talet !

 
Ingen bild

Övernaturligt??

11 november 2012 21:00

hm inte det bästa prylpaketet ärligt talat tycker jag att det verkar vara tråkigt

 
Anonym

Anonym

31 december 2012 13:39

Vet inte vad jag tycker... Men varför så stort mellanrum mellan näst sista raden och sista raden?

http://mysimspage.blogg.se

 
Anonym

Anonym

31 december 2012 13:40

Har du skrivit o istället 0 på rubriken? o.O

http://mysimspage.blogg.se

Fanny

31 december 2012 13:51

Nej, det är fonten som derpar :P

 
Anonym

Anonym

31 december 2012 13:40

istället för*

http://mysimspage.blogg.se

 
Ingen bild

Tips

14 april 2014 20:33

Om ni vill prova detta prylpaket så kan ni beställa från Elgiganten för 19 kr!!!

Och Fanta, menar verkligen inte att göra reklam ville bara tipsa då det var så billigt. Vad tycker du om den?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards