Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2012

Facebook

Av Fanny - 12 oktober 2012 22:00



Har ni missat att min blogg har en Facebook-sida?


Om du har det, varför inte gilla den? Just nu har bloggen 98 fans, och mitt mål är att nå minst 100 – men då måste ju ni hjälpa till.


På Facebooksidan lägger jag upp simsbilder (antingen roliga, fina eller tråkiga), random texter, länkar till nya inlägg och sådan skit. Ja, ni får ju gilla om ni vill... ^^' Jag ska börja jobba mer på FB-sidan, believe me. Fast då skulle jag vilja ha lite fler som gillar...


I alla fall kan ni klicka på bilden för att komma till sidan och gilla den! 

 

(bilden är lite gammal, men jag orkade inte ta en ny)


Censurerade bort mitt namn och namnen på mina kompisar som gillar sidan av säkerhetsskäl. Fast det är typ redan några random bloggläsare som hittat mig på Facebook ändå :S

 

 När vi ändå är inne på sociala nätverk kan ni väl följa mig på Tumblr...? Klicka här :3 Det är typ bara bilder på 2NE1, BIGBANG, Hungerspelen och kakor, men skitsamma

 
 
Ingen bild

Therese

12 oktober 2012 22:39

Haha, jag är en av dom random bloggläsare som hittat och gillat din bloggs facebook sida! :)

Fanny

12 oktober 2012 23:04

Haha, nej men jag menar folk som hittat MIN som i Fannys Facebook, inte bloggens xD Några har till och med skickat vänförfrågningar o.O

 
Ingen bild

SMER

13 oktober 2012 09:26

HEJ!Jag ska åka till USA(New York och Boston)vet du om ÅRSTIDER finns att köpa där nu?(jag åker den 25/9 till den 1/10)

 
Henny-penny

Henny-penny

13 oktober 2012 10:02

Har inte facebook 8(.......... KAKOR OCH 2NE1 ÄGER!

http://awesomesims.bloggplatsen.se

 
Sindra

Sindra

13 oktober 2012 10:19

Kanske de du!

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Niki

13 oktober 2012 11:22

Men om du vill att vi ska gilla så kan du väl skriva fler inlägg om sims och inte om dej själv :/ Jag har snart tröttnat på att bara se inlägg med dej i paris -.-

Fanny

13 oktober 2012 12:32

Tack, nu är jag jätteledsen -.- Som Sindra sa har jag bara skrivit ett inlägg om att jag ska till Paris, som var för att meddela er att det inte skulle bli någon uppdatering under den helgen. Efter det inlägget är det BARA en massa sims-inlägg, om man bortser från det här. Jag börjar faktiskt bli lite ledsen för at ni ställer så höga krav på mig, jag är inte en robot...

 
Sindra

Sindra

13 oktober 2012 11:28

Uhm.. Niki.. Vad jag har sett så har hon bara skrivit ett inlägg om att hon ska till Paris och det skrev hon bara för att vi skulle veta att det inte skulle bli någon uppdatering. Kan du länka alla dessa jättemånga irriterande inlägg på Fanta i Paris e du snäll?

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
SPRINGER DU MED ARMEN??!

SPRINGER DU MED ARMEN??!

13 oktober 2012 16:06

Jag har bara en som gillar min facebooksida, och det är min kompis.. :c Blir jue avis på dig Fanta!! VARFÖR ÄR DU SÅ GRYM!!! (ps jag har gillat din facebooksida som min privata användare och xsimsx) x3

http://xsimsx.bloggplatsen.se

Fanny

13 oktober 2012 17:08

BLIR SÅ GLAD AV SÅNA HÄR KOMMENTARER

 
molys

molys

13 oktober 2012 20:13

Hej jag spelar sims men mina djur ser konstiga ut och inte som dom ska munen släpar i marken och jag blir ledsen att dom blir så varför tror du att dom blir så???ps jag läser din blogg jätte ycket

http://sverige

 
Sindra

Sindra

13 oktober 2012 22:25

Nu är jag ledsen. :( Förlåt om jag någon gång råkat ställa höga krav på dig Fanta! Försår att du blir ledsen av alla höga krav D:

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

Fanny

14 oktober 2012 09:47

Det är lugnt, du har inte ställt några krav på mig :) Men det är så sjukt stressande att alla tjatar så mycket, liksom "MEN KOM IGEN DU HAR INTE UPPDATERAT PÅ TRE DAGAR FAN VAD DÅLIG STIL", "Du har inte skrivit Wendy på jättelänge, är den slut eller?", "SKRIV DET HÄR OCH DET HÄR OCH DET HÄR NU"... Det tar liksom på tid och krafter, det kommer inte på en sekund :(

 
Sindra

Sindra

14 oktober 2012 13:50

Jag vet! :(

P.s Jag känner att jag har kommenterat för mycket nu hehe

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Tova

Tova

14 oktober 2012 17:47

Din blogg äger så ta inte åt dig skiten folk skriver, du kämpar på så bra du kan!

http://www.tovamercedes.blogg.se

Fanny

14 oktober 2012 18:13

Tack så jättemycket!

 
SimsSandra

SimsSandra

14 oktober 2012 18:15

Grattis, du klarade upp till 100! :D Gick väl rätt så snabbt när du skrivit det här inlägget. :)

http://simssandra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annis

15 oktober 2012 15:08

Synd att jag inte har facebook annars hade jag gärna älskat din sida men du kan räkna mig som om att jag älskat den xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards