Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

Musik från Övernaturligt

Av Fanny - 18 september 2012 20:00

Nu blir det en massa musik här på tisdagskvällen! I det här inlägget visar jag alla låtar som kommer med spelet The sims 3 Övernaturligt. Alla är uppladdade av Simsmixei, jag har bara delat med mig av dem i ett inlägg och tar därför ingen cred för dem.


Spellwork - Austra



Not your kind of people - Garbage



Bastille - Laura Palmer



Can you hear me - Khursor feat. Sarai



Kill the light - Lacuna Coil



Tesla - Ladytron 



Hurricane - MS MR



Yr face - Oberhofer



Wild heart - Sabi



Jag tog bara de första nio, resten får inte plats. Vad tycker ni om låtarna? Jag tycker personligen att de är sådär, de flesta är lite läskiga och emo-aktiga. Dock tycker jag att Hurricane var rätt okej.

 
 
Tilda

Tilda

18 september 2012 20:09

Tycker att de flesta låtarna är väldigt bra... Men det är väl för att jag är rätt emo själv, hehe! ^-^

http://nothingbutthesims3.bloggplatsen.se

 
Saga, ALLT OM SIMS

Saga, ALLT OM SIMS

18 september 2012 20:49

Tycker de är rätt bra :)

http://alltomsims.blogspot.se

 
Signe

Signe

19 september 2012 11:20

Gillar låtarna :)

http://fuckitshithappens.blogg.se

 
Ingen bild

Annis

19 september 2012 14:41

Gillar liksom lite emo och läskig musik!

 
Ingen bild

Wil

19 september 2012 15:00

Gillar låtarna, lyssnar på emo och klär mig alternativt själv så... c:<

 
Johanna

Johanna

19 september 2012 16:02

Njaa... Gillar inte emo alls.
Men jag tycker att det är lite mer "rockigt"

http://sims-johanna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

isa

19 september 2012 16:28

Här kommer den bästa:
http://www.youtube.com/watch?v=62As8LV0cj4
den ä så bra om ni kollar nånstans där det handlar om övernaturligt så kan ni se på vilka låtar som går fanta ta gärna upp det... Snälla??
som jag gjorde här sökte jag på laura palmer sims 3 på youtube
det är ite hela låten sök isåfall på laura palmer bastille
här är den http://www.youtube.com/watch?v=NXF-CSlpyxQ
och lägg gärna upp det på din blogg jag vill gärna det
det blev en lång kommentar :):) men ändå
det var väl allt...
Från din trognaste läsare (enligt mig) isa (tyvärr säger jag inte mitt riktiga namn)

 
Henny-penny

Henny-penny

20 september 2012 15:21

Inte riktigt min musiksmak om man säger så... Men den bästa var väll Wild heart

http://awesomesims.bloggplatsen.se

 
Henny-penny

Henny-penny

20 september 2012 15:26

Enligt mig är jag helt klart Fantas trognaste!!!! Jag är en av hennes bästisar IRL också, slå den! :) Nää Fanta har säkert många trogna läsare. ;)

http://awesomesims.bloggplatsen.se

Fanny

20 september 2012 16:37

Heheheheh ^^ NU ÄR DU LITE ORÄTTVIS MOT DE ANDRA D: Du har dock inte följt min bloggis så länge :P

 
Jossa :)

Jossa :)

20 september 2012 17:30

Hahah, blivit beroende av Bastille - Laura Palmer xD Den är så fiiin! :D

http://hopeindecember.blogg.se

Fanny

20 september 2012 18:04

Har också börjat gilla den lite! :D

 
Ida

Ida

21 september 2012 19:12

Enligt mig så är Bastille och Can you hear me bäst!! <3

http://thesims3ochmer.bloggplatsen.se

Fanny

21 september 2012 23:59

Jag har också börjat älska Laura Palmer (tydligen är det så låten heter, artisten heter Bastille, oops), MEN DEN FINNS INTE PÅ SPOTIFY BUHHUHU! Can you hear me tycker jag dock är lite creepy... o.O

 
Ingen bild

Saga

23 september 2012 21:28

ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR hurricane! BEROENDE

Fanny

23 september 2012 22:18

Har också blivit beroende av den xD Den är inte riktigt lik min vanliga musikstil dock o.O

 
Ingen bild

Saga

23 september 2012 21:30

Gillar inte Laura palmer så mycket faktiskt...

 
Anonym

Anonym

27 december 2012 23:03

Bara för mig som den första låten som du lagt upp videon till är Austra - spellwork, och resten är garbage, not your kind of people.
Så, tack för att jag fick höra 2 låtar från övernaturligt, och alla andra, fick höra 9 olika -_-

http://mysimspage.blogg.se

Fanny

28 december 2012 12:30

Men herregud, är det mitt fel eller?! -.-

 
Anonym

Anonym

27 december 2012 23:04

Men de jag hörde var inte riktigt min smak på musik, jag gillar pop o.o

http://mysimspage.blogg.se

 
Anonym

Anonym

27 december 2012 23:04

Laura palmer verkade inte speciell alls?
Förlåt, spammar med kommentarer ;)

http://mysimspage.blogg.se

 
Anonym

Anonym

27 december 2012 23:05

Men hörde de som fanns på spotify - på spotify.
Och de var inte bra? o.O

http://mysimspage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards