Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 6 september 2012

Ställ dina frågor

Av Fanny - 6 september 2012 17:15

 


Jag hade tänkt ha en liten "Frågestund" om Historien om Wendy. Så ställ vilken fråga du vill om historien i kommentarerna, så kommer jag svara på varenda en i ett inlägg! Ni har fram till den 14 september på er att ställa frågor.


(missa inte del 26, som jag just publicerat!)



 
 
Ingen bild

Annis

6 september 2012 17:32

Hur kunde du komma på en sån bra historia?

 
Ingen bild

Annelie

6 september 2012 19:32

Har du wendy på exhance?
Har du ngt tips på hur man kan skriva berättelser som wendy?

 
Ingen bild

Lusie

6 september 2012 20:08

vad är wedys favoriter?
och....

hon är ganska lik dig...

 
Ingen bild

isa

6 september 2012 20:37

håller med annis men allt måste ju komma i rätt tidpunkt o så (du kanske använder testing...-fusket o drar ner sömnen eller nått)

 
Mapacha

Mapacha

6 september 2012 20:50

Jo... Du vet det var ju typ några konstiga männsikor (Kanske hette Amelia eller Amelie eller något?) Med i berättelsen ju.. Och jag undrar om man får veta vilka det var och så snart? Eller så ? Förvirrad :s :)
Gillar iaf Wendy ;)

http://www.mapachasims3.bloggplatsen.se

 
Henny-penny

Henny-penny

6 september 2012 21:41

Låter bra!

http://awesomesims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Therese

6 september 2012 22:24

Vad hände med Wendys pappa? :-)

 
Ingen bild

Niki

7 september 2012 07:00

Äntligen har ja fått övernaturligt har längat så men nu har ja fått det (:

 
Misan

Misan

7 september 2012 08:31

Är det inte bättre att ha den här fångesporten efter att wendy e slut???? Hoppas inte du svarar på frågor som hur den slutar!

http://Misansimsblogg.bloggplatsen.se

 
Elli (Steffsi på TheSims3.com)

Elli (Steffsi på TheSims3.com)[/url]

7 september 2012 09:35

Hur fick du inspiration och idén till historien?
Vilken stad/kvarter är det allt utspelar sig?
Vad hände med Wendys pappa?
Varför blir det inte mer än 30 delar? Tycker om historien så mycket! Kan du inte göra en "säsong 2" av den senare också? :)

Kram!

http://MaybeCrazy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kanel

7 september 2012 15:18

Vilka egenskaper har Wendy? Skulle vara roligt att veta det:D

 
Ingen bild

...

7 september 2012 16:48

Hejsan den här frågan rör inte din historia men jag undrar hur man köper kläder till sina simmar senare i spelet när man spelar på dem?
Supertacksam för svar!

 
Ingen bild

isa

7 september 2012 17:21

(Förlåt fanta att jag svarar på ...s fråga) ... Om du går till byrån och klickar på den, då kommer en "pajmeny" upp klicka då på planera klädstil...

Då kan du ändra liksom "dina kläder" alla simmar spm kan gå, kan göra det (inte husdjur eller hästar) hoppas jag hjälpte dig

Förlåt en gång till fanta för att jag svarar på DINA LÄSARE.
=( =( Du blir väl inte arg??

 
sophia och henny-penny! =)

sophia och henny-penny! =)

7 september 2012 18:03

viken bra ide fanta!

http://awesomesims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lusie

7 september 2012 18:24

Vänta vänta vänta...

Fanta det knns ju som det kommer mer och mer fakta för varje avsnitt. vi är på ...hm...26?
Dags att skriva ihopp allt!
är inte arg eller så bara förvirad...

(ps. finns wendy på exchange?)

 
Ingen bild

kora

7 september 2012 18:51

VA?
Wendy finns väll på ex. ? sen typ avsnitt 9? sök på de i sökrutan!

 
Matilda

Matilda

7 september 2012 19:39

DIN BLOGG ÄR BÄST!, berättelsen äger. Har ingen fråga men tänkte bara säga att du hjälper de som ikke kan så mycket om sims och de som kan mycket, tack!:)

http://Maatildakaren.blogg.se

 
Henny-penny

Henny-penny

7 september 2012 19:41

Ja vad hände med Wendy`s pappa?

http://awesomesims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annis

8 september 2012 10:33

Och har du liksom "dödat" Nancy elr finns hon kvar?

 
Ingen bild

Anonym

8 september 2012 13:21

Vad hände med Wendys pappa? Dog han eller?

 
Alicia

Alicia

8 september 2012 13:56

Hur gjorde du så att du kunde ge bort Wendy till Nancy? Dödade du hennes mamma så hon kom till adioptionen eller? Nej jag bara under, vore kul att veta.
Vad hände med Wendys pappa?
Kan du inte göra mer än 30 delar?
Jag älskar din blogg och dina historier as mycket...
kan du kolla in min sims blogg : www.Simsblogg.devote.se
Tacksam för svar.
Ps, detta är ifrån Alicia.

http://www.Ronjalinneaalicia.blogg.se

 
Ingen bild

Alicia (lisa)

8 september 2012 14:06

Hej hej jag heter också alicia (ska någ bytta signaturen till Lisa så ingen blir misstänksam )

I början hade wendy (gul /grönt) hår , varför ?
vi har inte fort vetta om vad det var)

 
Rose

Rose

8 september 2012 17:37

- Behövs det mycket planering för ett avsnitt?

Syftar på att historien uppdateras riktigt sällan och den är så bra! Jag vill inte låta elak, men den här delen var väldigt långt ifrån senaste ochjag kom nästan inte ihåg någonting från del 25, så det var inte alls lika spännande.

Bara ett tips.

ÄLSKAR ÄNDÅ DIN BLOGG!

http://rosesims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Elsa S.

9 september 2012 12:02

- Vem/var finns Wendys pappa?
- Vad kommer hända med den där grejen "utomjordingarna" talade om nu när Nancy har dött? Var inte hon en av de "utvalda".
- I vilken stad utspelar sig historien? Är det Sunset?

Tacksam för svar! Kul med en frågestund. Älskar din blogg föresten ;)

 
Ingen bild

modellhast

9 september 2012 20:12

tycker Wendy är jätte bra:D men vad hände med Wendys pappa& hur dog Natchy?

 
Ingen bild

elefant

13 september 2012 09:50

uhm, har du typ ändrat dig lite under historiens gång? :3

 
Ingen bild

Maria

22 november 2012 12:02

Är Andrea Wendys mamma Sandi? Måste bara veta.
Och kan du göra fler avsnitt, för jag (och typ alla andra) älskar historien om Wendy.
Älskar denna blogg! <3

 
Fanny

Fanny

22 november 2012 13:45

Vad är Wendys egenskaper? :)

http://FannysCrazyLife.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards