Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 4 september 2012

Ännu en trailer

Av Fanny - 4 september 2012 19:06

Ja, då släpps Övernaturligt på torsdag (jag kommer dock inte få mitt förrens på lördag) och EA har gett ut en ny trailer:


Jag längtar supermycket, ska bli jättekul! De lyckliga tjockisar som kallas amerikaner har ju fått sitt idag... Avundsjuk.

 
 
Ingen bild

isa

4 september 2012 19:37

Yey första kommentaren...
Till saken... JAG VILL VERKLIGEN HA ÖVERNATURLIGT!!!!!!!

 
Ingen bild

Nån

4 september 2012 19:43

Vill ha övernaturligt mer än Årstider.. Skaffar båda för jag vill ha hela sims 3 kollektionen. (Stavas det så? :S )

 
Saga och Embla, ALLT OM SIMS

Saga och Embla, ALLT OM SIMS

4 september 2012 20:35

Åh! Vi får vårt spel imorrn :D

http://alltomsims.blogspot.se

 
Ingen bild

Felicia

4 september 2012 21:46

saga och embla varför får ni det imorrn och när ni får det kan ni visa bokhylledörren vill värkligen ha den :D

 
Astrid

Astrid

5 september 2012 06:34

De lyckliga tjockisarna! xD Hahaha!!

http://AstridHedlund.devote.se

 
hilda

hilda

5 september 2012 07:56

Får mitt på torsdag eller på fredag :) vi fick ett mail igår om att det fanns på posten och var på väg hem till mammsi (jag för det är ju jag som ska ha det inte mamma!) iiiii längtar ihjäl mig fast jag hoppas ändå nästan att det kommer på fredag för då slutar vi tidigare i skolan och då har jag hela helgen på mig att spela. :)

http://hildiablogg.bloggplatsen.se

 
hilda

hilda

5 september 2012 08:01

Jag har fått en tvångstanke!!!! jag ska skrika så högt jag kan!!!! AAAAAAAAAAAA JAG HAR FÅTT DET!!!!! NU SVERIGE NU SKA JAG F**N SITTA FRAMFÖR DATORN OCH SPELA!!!!! okeej kanske inte driekt så men nästan XD
när jag får det då.

http://hildiablogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sandra :3

5 september 2012 12:26

Aaah! En ynka dag kvar, jag tror jag kommer bli sinnessjuk om jag inte har spelet i handen imorgon. Och ja, tur för amerikanerna.Men nu ska jag kolla in amerikanska forumet tills min törst på bilder stillar xD

 
Ingen bild

Annis

5 september 2012 14:35

Varför kmr ditt på lördag mitt kmr på torsdag?

Fanny

5 september 2012 18:12

För att min mamma är i USA nu, och där är det mycket billigare så hon ska köpa ett där, och hon kommer hem på lördag.

 
Saga

Saga

5 september 2012 14:58

Vill ha övernaturligt mycket mer än årstider! Nån mer?

http://rampljus.bloggplatsen.se

 
Amanda

Amanda

5 september 2012 15:01

Jag fyller år imorgon...

http://mylifeasasim.bloggplatsen.se

 
carmen

carmen

5 september 2012 15:48

jag har fot det och det är super bar

http://simschanul.bloggplatsen.se

 
Yaren

Yaren

5 september 2012 16:06

Vill ha Årstider mer än Övernaturligt.
Tycker att Årstider kommer att vara mer roligare'

http://levalivets3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Julia

5 september 2012 16:21

Har fått det :D

 
Ingen bild

Astrutt

5 september 2012 17:01

Jag fick det idag! XD

 
Ingen bild

Annis

5 september 2012 17:14

JAG HAR FÅTT DET YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Ingen bild

Therese

5 september 2012 17:21

Jag vill också ha Övernaturligt mer än Årstider. Jag tror det faktiskt är den expansionen jag sett fram emot mest. Ska köpa det imorgon!!

 
Ingen bild

Annis

5 september 2012 17:25

Installerat och klart ska spela nu!!!!!JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Ingen bild

Nina

5 september 2012 18:10

Jag fick hem mitt idag!! Yeeii! Utom att spel-fanskapet var på finska! Så nu måste jag skicka tillbaka det och vänta på ett nytt som dom förmodligen kommer skicka imorgon vilket betyder att det inte hinner komma hem till mig innan helgen, alltså, jag får inte mitt spel förrän på måndag eller tisdag. Snacka om att jag är förbannad på Cdon.com!
Någon annan som detta också har hänt?

 
Ingen bild

Olivia

5 september 2012 19:39

Ska hämta ut mitt spel imorgon. Men ni som fick det idag, vars har ni köpt det, har fått för mig att det inte släpps i Sverige förrän imorgon??

 
Ingen bild

Annis

5 september 2012 19:51

Cdon.com

 
Ingen bild

johanna

5 september 2012 20:02

Får mitt om 15 dagar, på en torsdag

 
Rose

Rose

5 september 2012 20:06

"De lata tjockisar som kallas amerikaner" du e ju firetrucking bäst xD

http://rosesims3.bloggplatsen.se

 
Henny-penny

Henny-penny

5 september 2012 20:34

Kommer det finnas mönster under sängen? Vill ha, vill ha!

http://awesomesims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Olivia

5 september 2012 21:23

Inte långt kvar nu!

 
hilda

hilda

6 september 2012 07:38

Jag trodde att mitt skulle komma på torsdag men det kom igår aja det var ju bara bättre :) P.S jag skrek det jag sa att jag skulle XD

http://hildiablogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Olivia

6 september 2012 08:36

Ska hämta ut mitt efter skolan idag!!!!

 
Ingen bild

J

6 september 2012 15:57

Fick mitt igår och har börjat spela på en älva, de är fantastiska! Tänker testa vampyrer och häxorna snart :)

 
Fanny

Fanny

6 september 2012 22:28

Fick mitt i onsdags men inte hunnit testa det än. Installerar det just nu!

Jag har längtat mest till Årstider och det är det jag ser mest fram emot men ska bli jättekul att se vad Övernaturligt har jag att erbjuda :D :D

http://tstre.bloggplatsen.se

 
Elsa

Elsa

7 september 2012 11:21

Hej! MEN VARFÖR SKA DOM DÄR FETTON TILL AMERIKANER FÅ LÄGGA VANTARNA PÅ SIMS FÖRE DOM SMARTA SVENSKARNA!????
Förlåt för mitt lilla utbrott :)

http://chinagirl.bloggplatsen.se

 
Anonym

Anonym

27 december 2012 11:36

Lol "tjockisarna som kallas amerikaner" ;)
Det verkar finnas många videos till Övernaturligt.
Bra video :D

http://mysimspage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards