Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2012

Ladda ner: Familjen Bästistrio

Av Fanny - 18 augusti 2012 19:15

Idag skapade jag en ny familj som jag lade upp på exchange. Det är en "familj" som består av tre stycken bästisar! Antingen kan ni ladda ner simmarna en och en, ifall bara en faller dig i smaken, eller så kan du ladda ner hela hushållet.



Hushållet:


 

Bästistrio

(The BFF trio)


Dessa tre tjejer från Appaloosa Plains har varit bästa vänner så länge de kan minnas, trots att de är så olika. När de fick reda på att alla ville flytta till Bridgeport så köpte de en lägenhet och flyttade dit tillsammans på en gång. Men alla flyttar av olika orsaker...


 


Tjejerna separat:


 

Carina Allocco


Carina flyttade från Appaloosa plains till Bridgeport för att fullfölja sin dröm om att bli en bra doktor. Hon trodde att det skulle bli lättare i storstaden, men med så många andra som kämpar för samma dröm kanske det blir tvärtom... Kommer hon kunna slå sig ifrån mängden och bli en av de få som faktiskt uppnår sin läkardröm? Och kommer hon att förlora sin relation med de andra ifall hon gör det?


Egenskaper: Tungsovare, god, hetlevrad, oturlig, perfektionist 


 


 

Tiffany March


Låt inte hennes utseende lura dig att hon är en snobb; Det är hon inte! Tiffany har ett stort, vänligt hjärta. Dock tar festande upp en rätt så stor plats i det.


Egenskaper: Flörtig, social dagslända, festprisse, hydrofob, lättsovare

 

 

 

 

Crissy Bull

 

Den här tjejen sticker ut. Hon älskar färg och färgar håret i alla möjliga färger hela tiden. Crissy älskar också mode, och flyttade till Bridgeport bara därför! Hon drömmer också om att bli en stylist och därmed kunna sprida sin klädstil, men frågan är om hon inte skulle få sparken direkt; Hennes stil är ju lite annorlunda...


Egenskaper: Diva, opassande, festprisse, modig, konstnärlig 

 

 

 


Om ni laddar ner dem kommer namnen & biografin att vara på engelska, då jag har mitt spel på det språket.


Om ni gillar familjen kan ni kanske få följa den... Inte som en historia, utan bara som ett inlägg då och då där jag berättar hur det går för dem. Är det en bra idé eller inte? 


 
 
Ingen bild

J

18 augusti 2012 19:41

Bra ide! :D

 
Ingen bild

Elina

18 augusti 2012 20:05

Kom in på din blogg från http://thesimsblogg.bloggplatsen.se och jag tycker att den verkar jätte bra! Jag har inte hunnit kolla alla inlägg än men det ska jag göra! Uppskattar också det långa inlägget du skrev om övernaturligt! Det var jätte roligt att läsa, så tack!

Fanny

18 augusti 2012 22:25

Tack fwufis :3

 
Ingen bild

selma

18 augusti 2012 20:11

jag tycker inte det men du kanske kan börja med nattenskonsekvänser i gän snällllllllaaaaaaaaaa!

 
Saga, ALLT OM SIMS

Saga, ALLT OM SIMS

18 augusti 2012 20:12

Såg ut som en rolig familj!

http://alltomsims.blogspot.se

 
Ingen bild

Molly

18 augusti 2012 20:33

jag tycket det värkar rätt trågit!

 
Ingen bild

Cornelia

18 augusti 2012 21:59

Tycker det är en JÄTTEBRA idé! ;D

 
Ingen bild

Annis

19 augusti 2012 11:03

Ska ladda ner dom.DOM ÄR SUPERSÖTA!

 
Misan

Misan

19 augusti 2012 12:36

KOmmer inte ladda ner dem, men roligt at läsa om dina simmar.

http://misansimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Johanna

19 augusti 2012 14:49

Bra ide, tror jag!!

 
Tilda

Tilda

19 augusti 2012 18:54

Haha söta! Ja det låter som en riktigt bra idé (:

http://princesstilda.bloggplatsen.se

 
Sindra

Sindra

19 augusti 2012 20:05

Bra idé! Men du, kan du inte börja med Historien om Wendy igen!! Jag vill se slutet! :(

http://sindraspecial.bloggplatsen.se

 
Nea

Nea

19 augusti 2012 20:14

Super bra ide! ;D

http://photobynea.bloggplatsen.se

 
Henny-penny

Henny-penny

19 augusti 2012 21:00

Ja, det är en bra idé!!! Verkligen ett roligt hushåll! Åååh jag önska att du hade typ att man fick ha din blogg i typ en vecka då man typ svarade på kommentarer och skrev inlägg... I övermorgon börjar plågan!!!!!!! Hemskt, bara hemskt!

http://sagoromsims.bloggplatsen.se

Fanny

19 augusti 2012 21:15

NEEEEEEEEEEEEJ I ÖVERMORGON VAFAN VART TOG SOMMAREN VÄGEN

 
Amanda

Amanda

20 augusti 2012 08:34

kul familj

http://mylifeasasim.bloggplatsen.se

 
saga

saga" title="http://bloggplatsen.se]saga[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]saga[/url]

20 augusti 2012 22:58

roligt att läsa om dia simmar!

http://Rampljus. bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

22 augusti 2012 22:45

Jag tycker det är en bra idé! Kul med spelbilder och följa en familj ;D

http://tstre.bloggplatsen.se

 
Johan

Johan

26 augusti 2012 18:13

Låter fint! http://laddagratis.se/

http://laddagratis.se

 
Ingen bild

Ulla

10 september 2012 18:48

Fy vad fula!!!
Dom ser ju inte riktigt kloka ut!!!
Sminket är fel, kläderna är fel, ansikterna är fel, håret är fel!!
Allt är fel fel fel fel fel!!!!!!!!!
Jag förstår inte hur man kan göra så fula simmar!!

 
Emma

Emma

10 september 2012 18:50

Vad fina!
Jag kanske laddar ned dom! ;)
(Jag visste inte riktigt om du ville att man skulle skriva sitt eget bloggnamn men jag skriver det)
www.thesimsmemmiz.blogg.se

http://www.thesimsmemmiz.blogg.se

 
Ingen bild

aalice

11 september 2012 15:55

ulla: gtfo...

 
Astrid

Astrid

12 september 2012 14:16

Ulla: Du är en creep sandwich så stfu eller gfto!

http://AstridHedlund.devote.se

 
Ingen bild

nej det där va taskigt

12 september 2012 16:04

Ulla: det där va VÄLDIGT taskigt. Om någon skulle säga så till dig hade inte du blivit ledsen då? Fast du tänker säkert "jag skulle bara ignonera (stavning) det". Men jag tror faktiskt inte du skulle ignonera det. Du kanske inte läser detta men jag blev så sur så jag va tvungen att skriva det. >:(

 
Ingen bild

Venne

13 september 2012 15:43

Ulla var schysst du visade sig att vara. Hur skulle du känna om du hade en simsblogg med några simmar du var nöjd med och så kallade nån dom fula?!

 
Ingen bild

Någon

14 september 2012 22:25

Ulla: stfu, inget bättre för dig eller? dom var fina, och jag svär att du inte är så kaxig irl, du är säkert bara avundsjuk tönt!

 
Ingen bild

modellhast

16 september 2012 14:04

Ulla du förstår VERKLIGEN inte sims! sims är fatasi, jag skulle alldrig gå runt med BLÅTT Hår i verkliga livet men på sims gör jag gubbar med limegrömnt hår för att jag tycker det är väldigt kul! vad är "rätt" för dig då? alla har sin egen stil!

http://modellhast.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

argisen

20 september 2012 12:29

du, Ulla, du kan inte bara säga så! allvarligt, tror du att det är ok, eller? dom är fina, och själv tycker jag att du bara låter som någon som bara tänker på utseendet och om man inte ser ut precis som du vill så är det dåligt! simmar kan inte vara "fel"!!!!

 
Ingen bild

Nå?

20 september 2012 15:29

Ulla, hur kan det vara fel när du inte ens har gjort dom? Man får tycka att man tycker dom är fel, men isf håll din åsikt för dig själv!Jag säger som modellhast! Sims är fantasi! Man går direkt inte runt i Blått hår?!

 
Ingen bild

EmMa

25 september 2012 14:33

håller med modellhast

 
Anonym

Anonym

23 december 2012 22:55

Ja, det var en bra idé :D
Roliga simmar :)

http://mysimspage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards