Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Bilder på kommande expansionspaket

Av Fanny - 15 augusti 2012 15:45

Jag kollare på SimsVips' flickr (de har haft blogg lika länge som jag, men har ändå typ fem gånger läsare mer, och de skriver bara nyheter som för det mesta är skittråkiga och inte spelar roll -.-) idag och hittade massa bilder på Övernaturligt och Årstider. Det är inte lika många på Övernaturligt, hoppas det inte gör något...


Årstider

 

                                             

 

Övernaturligt


           


Längtar så till båda spelen. Vad tycker ni om dem?

 
 
Ingen bild

Julia i från Lisas dator

15 augusti 2012 16:12

Har inte ens folk märkt att på årstider trailern så är det en
alien som står i bakgrunden hela tiden ;) på bilden 2 så ser
man den lila grön figuren/utomjording eller vad man nu ska kalla det.

 
Ingen bild

Hanna

15 augusti 2012 16:20

Årstider verkar fantastiskt! Jag har länge velat att man ska kunna bli brun i solen, som på sims 2 jorden runt, och solarium är ju jätte bra!

 
Hilda

Hilda

15 augusti 2012 16:40

Man kommer äntligen kunna dansa tryckare!! det är en sak jag saknat mycket!! :)

http://hildiablogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

NellanL

15 augusti 2012 16:43

har önskat förbokning på Årstider och Övernaturligt x)fyller år om 16 dagar så :)

 
Ingen bild

Emilia

15 augusti 2012 17:20

Jag har redan förbokat Årstider, verkar ju helt FANTASTISKT. Kommer aldrig kunna vänta typ 3 månader tills jag får det. :(

 
Ingen bild

Emelie

15 augusti 2012 17:34

Har förbeställt båda :) till Julia i från Lisas dator om man har tur så träffar man en alien och då kan man ta över staden :D

 
Aleex

Aleex

15 augusti 2012 17:44

på bild 16. (räkna uppifrån ner) så är det ett jätte fint hår och klänning på tjejen, som dansar/kramar/vad dom gör, med en kille.

http://epicsims3.bloggplatsen.se

 
soffi

soffi

15 augusti 2012 18:43

hej fanta! jette bra inlägg! jag längtar såååååååå tils årstider kommer ut det är nog det bästa expasionspaket som finns! (eller det fins ju inte en.......)

http://sagoromsims.bloggplatsen.se

 
Tove

Tove

15 augusti 2012 18:54

Kommer det någon ny stad till The Sims 3 Årstider?

http://tovesims3.bloggo.nu

Fanny

15 augusti 2012 18:59

nej

 
Ingen bild

Annis

15 augusti 2012 18:59

Har både bokat årstider och övernaturligt!

 
Ingen bild

Sindra

15 augusti 2012 19:07

Ååhh! Jag längtar så mycket till Årstider! Övernaturligt verkar inte bra alls enligt mig..

 
Ingen bild

Sindra

15 augusti 2012 19:09

På bild 17 (Uppifrån och ner) är ju världens snyggaste hår! Jag har blivit förälskad ♥♥♥

 
Ingen bild

Johanna

15 augusti 2012 19:49

Jag tycker om årstider spelet men inte övernaturligt!
Jättebra inlägg!!

 
Erica

Erica

15 augusti 2012 21:13

(Bild 16) Kan man dansa tango/pardans?

http://Sayonaraloserz.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

J

15 augusti 2012 22:37

Jag längtar efter både Övernaturligt och Årstider! Kul att det kommer två expansioner som är så himla olika varandra. Dock är jag inte alls taggad på zombiesarna. Hatade dem i Sims 2. Men att vampyrerna är lite mer utvecklade och onda ska bli super! Och feerna såklart, gud vad jag längtar efter dem.

En fråga till alla läsare av Fannys fantastiska blogg:
Vilken övernaturlig varelse ser ni mest fram emot att få spela med?

Fanny

15 augusti 2012 22:41

JAG VILL OCKSÅ SVARA PÅ FRÅGAN xD Jag längtar mest till älvorna/feerna.

 
Ingen bild

s

15 augusti 2012 23:38

det känns som att årstider kommer bli mitt favroritexpansion nånsin! älskar allt jag ser typ. aaaaah, seriöst november? 100 år kvar..

 
Ingen bild

s

15 augusti 2012 23:40

min favoritexpansion* haha, bra där.. ser mest fram emot älvorna. :)

 
Ingen bild

Saga

15 augusti 2012 23:57

På bild 8 är det en tjej med röd tröja och shorts hon har jättefint hår!!!! Känner inte igen det och undrar om det är någon som vet om det är nytt och kommer med årstider eller är från nåt annat EP/PP???!!!

 
Amanda

Amanda

16 augusti 2012 09:09

OMG längtar skitmycket tills årstider kommer
Jag fyller dock år dagen som övernaturligt kommer ut =)
Jag undrar vad jag får... (haha)

http://mylifeasasim.bloggplatsen.se

 
Amanda

Amanda

16 augusti 2012 09:19

Jag vill helst spela som häxa. Tycker de verkar spännande

http://mylifeasasim.bloggplatsen.se

 
Hilda

Hilda

16 augusti 2012 10:05

Jag vet inte vilken jag längtar mest till utan jag längtar typ till alla på olika sätt. T.ex som zombies längtar jag till bara för att se hur jag kommer reagera. Men annars nog feerna.

http://hildiablogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annis

16 augusti 2012 10:32

Tycker det är roligt att jag och fanny skickade ut en kommentar samtidigt 18.59

 
Ingen bild

Annis

16 augusti 2012 10:34

Vill helst spela som en ond häxa!
Kul att man kan skapa dom i skapa en sim.I sims 2 kunde man inte det:

 
Oliviaaa

Oliviaaa

16 augusti 2012 10:55

Nu kan man ju göra en förbättrad verision av Björn Ranelid med spraytanen :D

http://ryttarns.bloggplatsen.se

Fanny

16 augusti 2012 11:53

THIS. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA

 
Sara

Sara

16 augusti 2012 12:58

Längtar jättemycket till Årstider släpps!

http://simsdeluxe.bloggplatsen.se

 
Ronja Alvebring

Ronja Alvebring

16 augusti 2012 13:42

Kan du hjälpa mig med en grej, alla mina tomter i en av mina simsvärldar har blivit BLÅA! Förutom min egen, stadshuset, fjärilsgrejen och några andra! Har startat om och startat om och allt men det händer bara samma sak igen! Det är en jätteviktig familj för mig och jag vill gärna att den ska kunna hälsa på andra simmar och eventuellt flytta nån gång! :(

http://ronjaalvebring.blogg.se

 
Ingen bild

Annis

16 augusti 2012 17:25

Fick ett mail där det stog att ett nytt simscity kommer ut!

Fanny

16 augusti 2012 23:27

... Men den här bloggen handlar om The sims 3, inte SimCity ;)

 
Ingen bild

Ellie

16 augusti 2012 18:04

På den sista bilden kan man se att häxan har nagellack XD

 
L I N N

L I N N

16 augusti 2012 18:28

Längtar tills de kommer ut! :)

http://www.linnslifeee.blogg.se

 
Ingen bild

Saga

16 augusti 2012 19:04

Synd att det inte kommer en ny stad... Vet inte vilken stad jag kommer spela årstider i då... Vad ska ni läsare spela i för stad(om ni är som jag som har börjat planera för mitt årstidsspelande;)????

 
Elli

Elli

16 augusti 2012 21:58

Årstider verkar awesome! :D

http://MaybeCrazy.bloggplatsen.se

 
lalilai

lalilai

16 augusti 2012 22:29

Åh alltså gud vad jag längtar xD

http://simsa-si.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annis

17 augusti 2012 09:57

vet ville bara säga det hehe

 
Ingen bild

Pauline

17 augusti 2012 10:56

Kommer bara att skaffa mig årstider :)

 
Marre

Marre

17 augusti 2012 12:07

Åh jag längtar mest efter häxorna/trollkarlarna! Sen varulvarna, sen zombierna (fattar inte varför vissa tycker de är läskiga O_o) och sen de nya vampyrerna och sen älvorna!

http://disneymarresims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emilia

17 augusti 2012 14:57

Saga: "Synd att det inte kommer en ny stad... Vet inte vilken stad jag kommer spela årstider i då... Vad ska ni läsare spela i för stad(om ni är som jag som har börjat planera för mitt årstidsspelande;)????"
Haha, jag är som du. Har redan börjat med att starta nytt spel o börjat bygga egna hus och så (fast jag kommer nog ändra inredningen eftersom det förmodligen kommer rätt många möbler och så, som jag istället kommer använda...)Jag bestämde mig för att börja spela i Sunset Valley, eftersom den staden är min favorit (just nu). Mehehe :D
Och vaaaaarför måste det vara 3 månader kvar? :(

 
Ingen bild

Minea

17 augusti 2012 14:59

Kommer man att kunna fira jul i årstider?

 
Henny-penny

Henny-penny

17 augusti 2012 17:29

Awesome! I love this expation!!!! (eller hur man nu stavar det...)
Minea: Man kommer inte kunna fira jul efter som det är en kristen högtid.

Är det bara jag som längtar mest till zombisarna???

http://sagoromsims.bloggplatsen.se

Fanny

17 augusti 2012 19:05

*Expansion :P

Man kommer att fira "Snöflingans dag", men det kommer inte att vara som jul då det, som sagt, är en kristen högtid.

 
Marre

Marre

17 augusti 2012 19:22

Men påsk är ju en kristen högtid och det kan man ju fira O_o

Hoppas att man iallafall kan fira nyår ^_^

http://disneymarresims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emilia

18 augusti 2012 10:36

Vad är snöflingans dag? Låter intressant, haha.

 
Sofia

Sofia

18 augusti 2012 10:52

Längtar mest till Årstider. På andra bilden är det en alien :)
Jo,jag och en kompis har en simsblogg. Kolla gärna in den :)

mylifeasasim.bloggplatsen.se

http://singingme.blogg.se

 
Johanna - HOBBYFOTOGRAF

Johanna - HOBBYFOTOGRAF

19 augusti 2012 12:36

Längtar galet mycket till årstider!!

http://johannamariakallgren.blogg.se

 
saga

saga" title="http://bloggplatsen.se]saga[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]saga[/url]

19 augusti 2012 20:51

Jag verkar vara en ända som längtar efter Övernaturligt mer än årstider...

http://Rampljus. bloggplatsen.se

 
Ingen bild

^.^

21 augusti 2012 16:56

Vad är det för fel på SimsVip? :O
Jag tycker deras/hans/hennes blogg är bra. Inte för att jag menar din är dålig då;)

 
Anonym

Anonym

23 december 2012 22:44

Vad är det på bild två? o.O

http://mysimspage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards