Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

iPhone

Av Fanny - 4 juni 2012 20:01

Jag tänkte dela med mig av en väldigt bra mod jag hittade på Mod the sims!


För dig som inte vet hur man installerar modar (det vill säga .package-filer): Gå hit om du har mac och googla det om du har Windows, då jag bara har en guide för mac.


Moden jag hade tänkt dela med mig av är en mod som gör att telefonen i spelet ersätts med en iPhone! Jag delar med mig av den för att jag vet mycket väl att jag inte är ensam om att hata standard-telefonen. xP Här är två bilder från nedladdningssidan.


   


Obs:
- Det finns två stycken versioner att ladda ner: En som visar hemskärmen och en som visar stället där man ringer (den man ser på bild nr 1 som jag har laddat upp). Välj en du vill ladda ner, ha inte båda samtidigt.
- Om du redan har en telefonmod installerad i ditt spel, se till att du avinstallerar den först. Annars kan problem uppstå.

- Du måste ha ett konto på Mod the sims för att kunna ladda ner telefonen, men det är enkelt och gratis att skapa ett.

- Ladda inte ner den om du har en dator som inte klarar så mycket.


Klicka här för att komma till nedladdningssidan!


 

 
 
Ingen bild

Dapnie

5 juni 2012 12:23

Halojsan fantisen!
Funkar tyverr inte att bli medlemm på .mod the sims.
Det är inte så enkelt heller.

 
Ingen bild

Misan

5 juni 2012 18:12

SNYGGT!!! COOLT!!! BALLT!!!!
Men jag orkar liksom inte ladda ner så mycket mer till min dator, den har redan fått nog av alla TUSEN expantionspaket jag laddat ner plus grejerna från exchang + alla tusen virus, som sabbar hela datorn...
Så coolt men nej tack...
SUPER INLÄGG, MÅNGA BLIR SÄKERT INSPERERADE!!

 
Ingen bild

Misan

5 juni 2012 18:14

När jag försökte komma in på din blogg vid kl 2 idag så gick det inte, inte till bloglovin.se heller...........
Någon annan som var inne då som märkte nåt???????????

 
Jakob

Jakob

5 juni 2012 18:35

Nej jag märkte nt nåt för jag var typ i skolan va nt du det Misan?
Och Fanta kan den sabba en macbook pro om man nt har laddat ner någon mod förut?

http://mylife-jakob.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Stella

5 juni 2012 19:26

Hej, jag var typ sjuk idag och försökte komma in på Bloggen hela dan, men det gick inte.
Så jag antar att dom andra hade samma problem?

 
Ingen bild

Hanna

5 juni 2012 22:17

Missan: Ja, jag märkte oxå det. Det var inte bara den här bloggen utan det var hela bloggpatsen som det var något fel på under ca 2 timmar. Men det är fixar nu.
Coolt med iphone! Men jag orkar inte ladda ner den, och jag har aldrig gillat modar. Men funkar den precis som den vanliga telefonen eller kan man göra fler saker med den? Jag har alltid tyckt att man borde kunna köpa nya mobiltelefoner i köpläget på sims (eller i någon affär) och att det var skillnad på de, typ bättre/sämre täckning, spel m.m

 
Ingen bild

Misan

6 juni 2012 11:07

Vad tror du att jag skolar eller??
Vår skola slutade 2 igår och jag cyklar hem på 5-10 minuter, jag satte mig vid datorn direkt och kolla om hon hade lagt upp något, okej Jakob?
Jag vet, hela bloggplatsen.se var typ stängd, försökte därifrån me...
Råkade skriva blogvin, hehe...

 
Ingen bild

Misan

6 juni 2012 11:08

När det är hemskärmen är det den bakrunden som när man får telefonen, den med regndropparna???????

Fanny

6 juni 2012 12:40

Ja

 
Jakob

Jakob

6 juni 2012 15:41

Oj slutade ni så tidigt Misan?
Kan man ha appar på i phonen?

http://mylife-jakob.bloggplatsen.se

 
Julia

Julia

6 juni 2012 17:26

Coolt! (:

http://juliasthesims3.blogspot.se

 
Ingen bild

Sindra

6 juni 2012 17:28

Håller med! Man borde kunna köpa nya telefoner i spelet. Jag gillar inte modar men coolt ändå!

Jacob: För mig är det vanligt att sluta två. Jag slutar två två gånger i veckan. P.s Jag går i 4an.

 
PER- Johan

PER- Johan

6 juni 2012 18:12

JAJAJokob:
Så klart man kan ha appar i iphonen. Jag lever för iphonen.

http://perjohans.Intergalaktiko.se

Fanny

6 juni 2012 18:48

Nej, man kan inte ha någon app i simsiphonen

 
MySimsPage

MySimsPage

6 december 2012 18:00

Kul! :)

http://mysimspage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards