Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

Förlåt. That's all i can say

Av Fanny - 1 juni 2012 22:57

Bloggen är inte direkt inne på sin bästa peroid just nu... Uppdateringen är väl inte direkt dålig, men den är inte alls lika bra som den ibland kan vara (till alla er som har påpekat det; Ni har verkligen inte fel, ni har absolut rätt att säga vad ni tycker, speciellt som det hjälper bloggen), och det ber jag verkligen om ursäkt för. Inläggen är väl inte såpas roliga heller. Bloggen har inte segat ner på grund av läxor, skoljprojekt eller andra privata saker som folk kanske tror; Den har segats ner av min lathet och min idétorka. Jag har loggat in varje dag (jo, jag har faktiskt loggat in varje dag), och i panik stirrat på den tomma Skapa inlägg-rutan och tänkt "Men seriöst, vad i helvete ska jag skriva?" och efter typ en kvart givit upp, stängt rutan och låtit bloggen vara utan uppdatering ännu en gång. OM NI HAR IDÉER TILL INLÄGG, SÄG DEM TACK. Jag är nämligen desperat igen. Notera igen. Jag har även sett frågorna bara stiga utan att göra något åt det och nu har jag 35 obesvarade... Det låter kanske som lite men det är det inte. Det tar mig ett tag att ens besvara 4...


Jag ska försöka uppdatera bloggen cirka 2 gånger per dag nu mera. Vi får se hur bra jag lyckas med det! xD I alla fall har jag planerat att fixa lite saker för de närmaste dagarna, däribland en Nattens i morgon, en Wendy på söndag och kanske en mininovell (med simsbilder såklart!), och självklart andra saker!


UPPDATERING AV INLÄGGET 2/6: Jag funderar på att göra Gameplays (med bild och text) för varje expansionspaket, ifall man känner för att se vad man kan göra i spelen man tänker köpa. Men jag undrar bara om ni tycker det vore en kul idé?

Jag vill i alla fall tacka er som fortfarande läser bloggen och kommenterar även när den inte är så bra. Tack även till en viss Henriette (en IRL-kompis, ifall någon undrar) som kommenterar hela tiden! ^^


Haha, nu inser jag hur mycket jag låter som en dramaqueen när jag läser igenom inlägget. Meh, jag är en dramaqueen! YEEAAHAHHHHHHHH. Kbye. Nej, vänta! Jag insåg även hur snabbt jag kan gå från den seriösa *SÄGER MED EXTREMT SERIÖS OCH SANSAD RÖST: Jag ber så helst mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat bra* till den inre Fanta, Freak-fanta, vilket är *YEEY JAG ÄR DEN KONSTIGASTE MÄNNISKAN I VÄRLDEN SOM ÄR HIMLA SPEEDAD 24/7!!!!!!!!!!!!!!!!!!* Shit måste sluta skriva nu, kommer derpa sönder inlägget annars... VÄNTA. DAYLIGHT COMING WE DON'T WANNA GO HOME. Nu måste jag verkligen dra alltså, jag håller seriöst på att freaka ur här om jag inte redan har gjort det, och det sista stället jag borde kladda av mig på då är simsbloggen. Fast det har jag redan gjort, men BYE

 
 
Ingen bild

Maria

1 juni 2012 23:58

Dina inlägg är jättebra, älskar din blogg :D Om du inte kommer på något att skriva så kan du göra något litet bara, som att visa bilder från ditt spelande eller så :) kram!

 
Ingen bild

Tove

2 juni 2012 00:45

Dina inlägg är alltid bra Fanta, vad du än skriver.
Som ovan skriver kan du visa lite av ditt spelande & så :) Vilket hushåll du spelar på mest, favoritsim, eller något annat skojigt! Eller så startar du en omröstning om vad du ska skriva om så får folket svara :)
Ps. Vet hur det känns när man han idétorka och förväntas uppdatera 24/7... Men det går i perioder och din idétork-period är nog snart slut och då kommer du ha massor att skriva om!
Kram

 
Ingen bild

Gräshoppan

2 juni 2012 07:37

Din blogg och allt du skriver på den är megabra!

Men

Idétorka är ju iåförsig mindre bra..
Men om du inte kommer på något att skriva kan du ju alltid bara lägga upp något litet som roliga bilder, en omröstning, eller fortsätta på 30 dagars utmaningen!

 
Ingen bild

ellen

2 juni 2012 09:34

Du sköter dig jättebra fanta! Det skulle vara jättekul om du gjorde ett gameplay eller la upp en video på när du bygger hus :)

 
Michaela

Michaela

2 juni 2012 09:43

Fanta du ska inte säga så om dig själv. Du är ju världens bästa sims bloggare (Enligt mig.). Jag tycker inte det minsta att dina inlägg är tråkiga. De är coola och tipsande. T.ex när man kunde göra bredare skärm. När jag fick mitt första sims 3 så blev jag helt förvirrad av att det var svart runt kanterna. Men nu har du räddat mig (Om man säger så.). Hoppas att du fortsätter med bloggen Fanny.
Många kramar / Michaela
P.S Är det inte fler än jag som tycker Fanta/Fanny är as cool!?

http://sims-love-and-happiness.bloggplatsen.se

 
Cornelia

Cornelia

2 juni 2012 10:09

Tycker fortfarande att din blogg är bäst!
Tycker faktiskt det är bättre nu för förut var det så mkt personligt (no ofense) nu kommer det simsinlägg ganska mycket. Förut störde jag mig lite på att du hade en lista med saker du skulle skriva om och klagade hela tiden på att du inte hade något att skriva om, :/
Mewn aja din blogg äger!

http://corneliaslife.blogspot.com

 
Neri

Neri

2 juni 2012 10:14

du SKA (höhö, Neri bestämmer här nu) skriva om jobben sångerska, magiker och akrobat, du ska skriva om Kvällsnöjen och så ska du svara på frågorna.:)

http://nerissims.bloggplatsen.se

 
Linnea

Linnea

2 juni 2012 10:38

Kan du inte göra ett inlägg om hur man använder ConstrainFloorElevation fusket? Lyckas aldrig få det att funka på ett snyggt sätt :(

Tack på förhand!

http://www.FakeDiamond.blogg.se

 
Ingen bild

Moumintroooll

2 juni 2012 10:40

Vad sägs om ett inlägg om de typ tre vanligaste frågorna som du brukar få om sims? ^^

 
Ingen bild

Tilda

2 juni 2012 11:00

Hej Fanny!

Du borde Freaka Ur oftare!
Seriöst, jag menar det.

Fanny

2 juni 2012 11:02

Jag vet inte om jag kan freaka ut oftare... o.o IRL freakar jag HEEEEEELA TIDEN!!! Och har energi så in i helvete 24/7 xD

 
Alice ;)

Alice ;)

2 juni 2012 11:37

Skriv om färdigheterna i spelet!! Och vad som händer när man kommer upp i den nivån m.m du fattar

http://randomsims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Rose

2 juni 2012 11:41

Dina inlägg är inte alls tråkiga! Men bra att idétorkan snart är över :)
Du kan väl ta bilder från ditt spel och göra ett fotoalbum ibland? Det gör jag på min blogg :3
Jag tycker du ska ta med lite av dina egna funderingar kring spelet, t.ex Vilket ep du vill kommer next (herrejeeevlar, måste bota svengelskan)
Ps, vet du mailadressen till EA support?

 
Neri

Neri

2 juni 2012 15:32

Rose, kan jag också få ha fotoalbum på min blogg?:)

http://nerissims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Henny-penny

2 juni 2012 15:34

Tack Fanta! Fattar att du inte har något att skriva om du har ju redan skrivit om allt som finns att skriva om (typ), men börja med att svara på några frågor så kommer det upp idéer snart. Och om ni undrar går jag in på Fantas blogg för att lära mig och inte för att jag inte har något att göra (eller det kanske är så ibland :P). KOm igen nu utter-tjejen!!! (en grej mellan mig och Fanta) CINDERELLA MAN, CINDERELLA MAN CINDERELLA MAN KRACH!!! :P

Fanny

2 juni 2012 16:12

CINDE-RELLA MAN CINDE-RELLA MAN! BOM BOM KRASCH! :D Tack för alla kommentarer lilla säl!

 
fanny

fanny

2 juni 2012 15:54

Grejen är att dina inlägg inte är tråkiga så alltid kul när du uppdaterat. Håller med vad folk innan sagt att om du har idétorka kan du publicera bilder från en spelomgång, dina bilder är fina och du vet att dina inlägg blir uppskattade så :)

Sen tycker jag Gameplay låter som en jättebra idé!

http://tstre.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mollie

2 juni 2012 16:39

jag har en stationär dator och har installerat sims 3 på den. men gubbarna och allt ser helt knas ut, och det står nåt om grafik.. kan det vara nåt med grafik kortet då ??

 
Ingen bild

Någon

2 juni 2012 19:06

tycker att du ska göra en gameplay det låter riktigt kul:)

 
Poria

Poria

2 juni 2012 22:19

Jag kollar din blogg minst 10 gånger om dan(Haha känner mig som en stalker xD)och jag tycker inte att dina inlägg är tråkiga jag blir skit glad så fort du gör ett inlägg.

Till ideérna... Jag vet faktiskt inte kanske göra en tävling? eller kanske....eller kanske.. kanske...(NU HAR JAG IDEÉTORKA!)

Men det var min kommentar //Pouria <3

http://pouria.devote.se

 
Ingen bild

Henny-penny

3 juni 2012 11:10

Yey sälar! IT'S A WRAP!!!

Fanny

3 juni 2012 17:03

It's a trap är det väl? owo

 
Ingen bild

evve

3 juni 2012 11:15

grymma historier JEY JEEEEEEEEEEEEEYEYEYEYEYEYEYEY

Fanny

3 juni 2012 17:52

Är det en viss utter som kommenterar? :3 Om inte... .w.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards