Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

De 5 bästa tjejfrisyrerna från store

Av Fanny - 4 maj 2012 23:30

 

Jag tänkte visa fem frisyrer till tjejsimmar från store! De är inte sorterade i ordning, alltså att den jag gillar mest kommer först. Jag har bara samlat ihop de fem jag gillar mest, helt enkelt! :) Det är bara att trycka på någon av bilderna för att ladda komma till frisyrens nedladdningssida. Alla kostar 100 simpoints.
 

1. Zoes frilla
 

Storebild:
 
In game:

Den här fina knuten brukar jag ha antingen på finkläder eller på alla klädstilar. Det är den senaste frisyren jag har köpt från Store, och hittills ångrar jag inte köpet!


2. Helt gudomligt 


Storebild:

 In game:

Wendy bär frisyren i en del!  
Den här frisyren är himla stor och har mycket volym. Den kan ibland se lite överdriven ut, men jag tycker att den är fin ändå! Mina simmar brukar oftast ha den på vardag och sovkläder. Jag fick den på rea dessutom; För 80 simpoints istället för 100. Yeey!
 
3. Alana

Storebild:


In game:   

En mycket fin frisyr som mina simmar antingen får på alla klädstilar, eller bara på idrott och badkläder. Frisyren är lite lik den i Husdjur, men det är skillnad; Och IMO är denna finare! 
(IMO = In my opinion = enligt mig)

4. Fläta över axeln 


Storebild:

   
In game: 
 
Hon på bilden är Nina, hon är med i en del av Historien om Wendy. 

Min absoluta favoritfrisyr. 'Nuff said.
 
5. Lockigt på sidan 

Storebild:

In game:
    
Det här var den första Storefrisyren jag köpte, och jag älskar den fortfarande!

Vilken Storefrisyr tycket ni är bäst? Gillar ni de här?


 

 
 
Ingen bild

Sofie

5 maj 2012 08:39

hmm jag gillar själv dem 2 sista håren bäst! Funderar på att köpa dem! Finns de 2 sista håren kvar tror du ? :D

 
Ingen bild

C:

5 maj 2012 10:08

Dom två sista var snyggast! Men flätan över axeln är snyggast av dom :D

 
Moa

Moa

5 maj 2012 10:36

Jag tycker att alla var lika snygga ;D

Förresten, bra att du visar hur det ser ut i spelet, för på vissa ser det helt annorlunda ut i spelet och på "skyltdockan" (som jag kallar det xD)!

Funderar ofta på om jag ska köpa håren eller inte, eftersom man inte får se de bakifrån och/eller i spelet..... så det här va ett bra inlägg :)

Tack Fanta för en toppenblogg som jag får mycket inspiration för!


PS: Jag tittade lite längre bak i dina inlägg, och såg att du hade lagt upp 2 (tror jag) youtube-klipp med "TheCurtisParadisShow" (stavar jag rätt???), och jag hade lagt upp ett sånt klipp på min blogg också!! Förlåt om du har sett det och tyckt att jag härmas, men jag visste inte det Dx

Så förlåt om du hade märkt det..... ;O


Ha det bra :)
Oj, lång kommentar xD

http://moassimsblogg.bloggplatsen.se

Fanny

5 maj 2012 10:55

Bra att det hjälpte dig! Tack så mycket för komplimangerna, de gör mig så glad :)

Det är lugnt! Så länge du inte har kopierat eller härmat av (dvs skrivit samma sak men formulerat dig på ett annat sätt) texten så är allt ok. Så det gör inget! Curtis P är ju grym, han förtjänas att tipsas om.

 
Mapacha

Mapacha

5 maj 2012 13:39

Tjena Fanta! Flätan över axeln är finast tycker jag. Och jag gillar Nina! Ska ladda ner henne :D!
Jag har redan den flätan men den är så snygg :D

P.S Vi får väldigt mkt insperation från dig! Vi fick idèn av dig att skapa en sims 3 blogg! :D

http://www.mapachasims3.bloggplatsen.se

Fanny

5 maj 2012 13:49

Gud vad kul att jag inspirerar :D

 
Elin

Elin

5 maj 2012 14:09

Jag har haft sims typ.. i hela mitt liv.
Fast, jag har alltid tröttnat på spelen efter några dagar.
Just nu har jag vanliga sims3, destination världen, drömjobb och kvällsnöjen, Husdjur är påväg hem till mig, sen ska jag beställa leva livet.
Sen började jag läsa din blogg, så fick jag asmycket insperation, så nu är det mycket roligare att spela! :3
Kan ändå inte förstå att du är så liten, och är så bra på typ allt! c:
Kram ^^

http://rainbowhoe.devote.se

 
Cornelia

Cornelia

5 maj 2012 20:18

Fläta över axeln är så sjukt snygg!!!! Sen gillar jag Zoes frilla och Helt gudomligt också. :D Kram ;) ^^

http://corneliaslife.blogspot.com

 
Ingen bild

anon

5 maj 2012 20:53

hör inte alls hit men vars köper man nektargörarmaskin? har kollat på alla kategorier.. kan inte hitta. blir galen, åkte till frankrike men jag kunde inte köpa där heller.. :P

 
Ingen bild

Hanna

5 maj 2012 21:32

Hej super fina hår! Har har funderat på att köpa alla :) Jag är Hanna528, som är vän med dig på community :)

 
Ingen bild

L

6 maj 2012 11:14

Jag har alla tror jag, lite osäker på den där "helt gudomligt"... Men jag tror jag har det också :)
Älskar den första mest, gillar luggen på den. ^^

DOCK, är det vara jag som tycker att de borde ha en "snurra runt och kunna titta från alla vinklar"-funktion i store? LIte surt att man bara kan se föremålen från en vinkel...

 
Ingen bild

Victoria

7 maj 2012 13:30

Du är ju helt fantastisk o.O

P.S Jag började att spela utan fusk igår tack vare dig xD You are my biggest inspiration an hero
Sluta ALDRIG med den här bloggen :D

//VikkoZ

 
Ingen bild

Flora

10 maj 2012 17:06

Hej där. Tänkte bara svänga förbi och säga - wow. Du är ju... Jättecool. Gillar att du kan skriva som en normal människa till skillnad från så många andra, och ändå är du bara elva år. Keep it up, och jag håller med om frisyrerna (Y).

 
MySimsPage

MySimsPage

1 december 2012 12:10

Ja, de var fina!

http://mysimspage.blogg.se

 
isa

isa

27 juli 2014 19:20

Tycker att frisyren Helt gudomlig ser ut som en frisyr för de morgontrötta (sovklädersfrisyr). Åh vad jag saknar Wendy <'3

http://www.isanssims3blogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards