Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 4 mars 2012

Panties, inte snyggt.

Av Fanny - 4 mars 2012 23:00

Onödigt och förmodligen väldigt tråkigt inlägg här, men jag ville bara skriva det någonstans och kom inte på en bättre plats än här, obviously... Btw, är för tillfället på plats 16 av bloggplatsens mest besökta bloggar idag, yeey!


Sovrum och badrum kom ju med chockerande mycket underkläder och nattlinnen, i alla fall till våra kvinnliga ungdomssimmar. Det var ett nattlinne jag blev helt fäst vid, men blev sjukt irriterad av en sak. Man ser ju trosorna igenom?! Det kanske är en liten grej för vissa, men jag blev sjukt störd. Och det nattlinnet som var så fiiiiiiiiiiiint! Dx

... Och det konstigaste är att man inte ser BH'n? :P



Om någon läsare känner till en plats där man kan ladda ner det nattlinnet, eller i alla fall ett liknande, som man inte ser trosorna igenom, säg gärna till mig...


Gjorde en version i PS där trosorna inte syns. Nu är det bara att få typ Anubis att fixa så att man kan ladda ner den åt mig... :P Inte så bra redigerat, men eehhh... Vi låtsas inte om det va? ;3


   

Oh fan, nu har jag stannat uppe för länge igen... >.< Och jag har ju skola i morgon! Efter ett långt och slappt lov... Nåja, måste sova nu, så ses i morgon, då ska jag försöka fixa dag 21 (har blivit lat med 30blablabla igen men det ska ändras :D).


Iaf, någon som håller med mig om trosorna? 

 
 
Gummis

Gummis

5 mars 2012 00:06

Det är förmodligen meningen att man ska se trosorna eftersom de är där, det ska väl vara "sexigt" eller nåt.
Anledning till att man inte ser bh'n är väl för hon inte har någon? man brukar väl inte sova med bh under nattlinne?
Men jag håller med dig om att de är snyggare utan trosor:)

http://simsweden.blogspot.com

Fanny

5 mars 2012 07:53

Haha, jo kanske det. Jobbigt att de ska hålla på så, det ser inte det minsta "sexigt" ut. Bara dumt. :P

 
Saga

Saga

5 mars 2012 07:22

Håller fullkomligt med dig!
Varför EA varför!
Kan du lägga upp nattlinnet du gjorde på exchange!

http://simsgalningen.bloggplatsen.se

Fanny

5 mars 2012 07:53

Det kan jag tyvärr inte göra, jag gjorde det ju i Photoshop och då manipulerar man bara bilderna...

 
Ingen bild

Johanna

5 mars 2012 08:23

Håller med om att det ser lite konstigt ut!
Men man kan ju ändra färgerna på både linnet och trosan i skapa stil!!

 
Ingen bild

L

5 mars 2012 12:31

Det ser ju också bara.. konstigt ut. Jag menar, de sitter ju inte direkt sådär.. :S

 
Nova / vaon

Nova / vaon

5 mars 2012 16:53

Det ser väldigt konstigt ut håller jag med om! Och jag vill också säga att du har en väldigt fin / bra blogg! Läs gärna min sims blogg på: http://simsnova.blogg.se/

http://simsnova.blogg.se

 
Clara

Clara

5 mars 2012 18:28

Skulle ju inte vara speciellt skönt att sova med bh... Hahahaha

http://www.clarajo.blogg.se

 
Ingen bild

Ida Z

5 mars 2012 21:05

Hej.
Du vet, Anubis, Fanta? Hur laddar du ner hennes fiina hår?

Fanny

5 mars 2012 21:27

*hans. ;)

Man måste packa upp dem med Winrar (eller unrarX om du har en mac) först! Googla på hur man gör!

 
Ingen bild

L

6 mars 2012 18:58

På tal om Anubis... Är det bara jag som _aldrig_ trott att han varit en tjej? O.o

 
Ingen bild

Ida Z

6 mars 2012 19:39

Men jag har packat upp filen men det händer inget :(

 
Tilda

Tilda

6 mars 2012 19:40

Det är inte särskilt många som sover i BH, fatta vad obekvämt :o
Håller med om att det ser puckat ut!

/Tilda ;) ;)

http://princesstilda.bloggplatsen.se

 
Holly

Holly

8 mars 2012 22:06

Håller helt med dig! Men är inte typ alla kläderna i Master suite typ.. så? owo
Antagligen är det väl någon pervers gubbe som sitter och designar dem... >.>
(Sorry... XD)

http://vampires.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

28 mars 2012 10:46

Jag håller med dig, till viss del! :)

ps. Jätte fin blogg!

http://Elinomadde.blogg.se

 
Ingen bild

cuutiee

28 april 2012 17:19

Från vilken sida laddade du ner det där håret? Det är 7kt snyggt! <3

 
MySimsPage

MySimsPage

24 november 2012 12:03

Håller med! :-) Det är så på flera pyjamasar också, irriterande och inte speciellt snyggt >.<

http://mysimspage.blogg.se

 
Ingen bild

Ariana

12 januari 2016 16:23

Jag tror att de syns för att det ska se tunt ut. Om de skulle "ta bort" dem så skulle det inte se tunt ut. xox Ariana!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards