Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

Lunar Lakes finns nu i Store!

Av Fanny - 18 februari 2012 08:12

Så, rubriken talar väl för sig själv? (:


Du kan nu köpa den nya världen Lunar Lakes för 2 200 simpoints. Det är för tillfället rea, rean upphör den 28 februari så om du vill ha världen skulle jag säga: Passa på! Den finns att köpa här.


Själv har man bara 880 simpoints, så jag kan inte köpa den :P Men jag tänker nog ladda ner den gratis för att kunna recensera, men eftersom man egentligen inte får göra så ska jag bara ladda ner den så för att testa den och för att kunna recensera den här, och ta bort den efter det. Så EA förlåter mig kanske? xD


Här är massa bilder från The sims 3 sidan! Jag äger de alltså inte.



 
 


                           


Hmm... Vissa av de där bilderna gjorde mig lite sugen på att faktiskt ladda hem det. :3 Fast det är väl vad de ska göra...


Om du köper det ingår även 20 föremål, som i mina ögon ser ganska bra ut.


Ska ni köpa det?

 
 
Ingen bild

Tilda

18 februari 2012 09:09

Hej! Lunar Lake ser lite ut som en fantasistad. Jag har inga simpoints, så kan du berätta för mig hur man laddar ner den. Du kan skicka det på msn. Min mejladress är: tilda.lidell@hotmail.se
Kram Tilda

 
Gummis

Gummis

18 februari 2012 10:24

Jag har köpt staden! Den är supermysig! Tycker man får med många fina och bra föremål inte minst de magiska trädet! :)

http://simsweden.blogspot.com

 
Lovegood

Lovegood

18 februari 2012 10:36

Jag tror nog det då jag ska skaffa simpoints snart ;) Har noll för tillfället, men det ska ändras på! xD

http://simsa-si.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emilia

18 februari 2012 11:51

hur skaffar man simpoints och hur får man reda på hur mycket man har?

 
matilda

matilda

18 februari 2012 12:33

Kommer inte köpa det, sparar till Hidden Springs istället, vill hellre ha det :)

http://thesimsgalen.bloggplatsen.se

 
Lime

Lime

18 februari 2012 12:51

Jag skaffade världen sent på torsdag kväll. Har nu spelat en stund, och den är faktiskt riktigt bra! Det ända tråkiga är hur alla "kaninhål" är samma portaler...

http://isims.biz/se

 
Ingen bild

MysanGagaPotter

18 februari 2012 14:02

Buuuu, har inga simpoints :(
Jag har egentligen destination världen och grundspelet (såklart). Men jag kan inte registrera destination världen, för jag använde det serienumret för att bli medlem på sims community. Man får väl 1000 simpoints för att registrera de spelen? Om det är så, finns det någon som vet vad man kan göra?

 
Ingen bild

Johanna

18 februari 2012 18:37

jag laddade hem det gratis här är en länk:http://www.torrentroom.com/torrent/3558637-Sims-3-Neighborhood-Lunar-Lakes.html#b3............... sedan så finns det flera allternativ, jag tryckte på torrentreactor.netSims 3 Neighborhood Lunar Lakes Torrentgames windowstiv download........du behöver Vuze

 
Veronica

Veronica

18 februari 2012 20:00

Den ser spännande ut, men jag tänker nog inte köpa den.

http://www.msveronicaca.bloggplatsen.se

 
MastaN

MastaN

18 februari 2012 20:46

bara slöseri med pengar tycker jag..

http://Mastaanss.webblogg.se

 
Queenie

Queenie

19 februari 2012 13:58

Kan man ladda ner det gratis? hurdå? :o

http://queenofsims.blogg.se

 
Johanna - HOBBYFOTOGRAF

Johanna - HOBBYFOTOGRAF

20 februari 2012 08:29

Jag har köpt den och den är superhäftig! Verkligen värd att köpa :))

http://johannamariakallgren.blogg.se

 
Ingen bild

Neo

24 mars 2012 20:19

hur ser man hur mycket Simpoints man har, och hur skaffar man det?

 
Ingen bild

zanne

10 april 2012 11:35

MEN svara på någons fråga då jag vill veta om hur man får simpoints ?

 
Ingen bild

Misan

5 juni 2012 18:38

Laddar du ner det på piratebay.org då eller fanta... Visste inte att du var olaglig...
Det är väl det att ladda ner det gratis, fast det är ju inte så gratis om en polis ser en men ändå, jag har laddat hem breaking dawn där och ds spel när jag spelade det, för typ 2 år sen...
HA DE GÖTT ( SOm alla tycker att man pratar i Göttebörg haha)

 
Ingen bild

mig

31 juli 2012 15:39

hur får man gratis simspoints ? :)

 
Anonym

Anonym

21 november 2012 19:12

Det såg fint ut :)

http://mysimspage.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Skapa flashcards