Fantas simsblogg

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

The sims 3 Lunar lakes - Ny värld?

Av Fanny - 12 februari 2012 09:20

 

こんにちわ! Romaji: Konnichiwa - dagens hälsning är på japanska! ^^


Som bilden säger - En ny värld kommer snart till Store. Jag vet inte när, jag vet inte hur mycket det kommer kosta, jag har inga bilder, jag vet ingenting. Bara att det kommer en ny värld under namnet Lunar Lakes.

Det kanske är lite tidigt att börja döma den nu, men jag gör det ändå; Fy sjutton vad ful den är (det var min första tanke...). Jag menar, kolla... Den är ju helt "smutsig" och utan färger, typ Twinbrook i ökenversion. Jag gillar Twinbrook för att den är så dunkel, mysig och träskig (och för att simmarna inte har skitstora bröst och ser ut som fotomodeller, till skillnad från en viss kvällsnöjenstad...), but admit it - den ser ganska ful ut när man tittar från kartan. Å andra sidan, min första tanke när vi skulle gå och titta på min hund var "Fy sjutton vad tjock hon är!". Det var hon ju, men när jag lärde känna henne blev hon den bästa hunden björnen i världen. Så kan det ju vara med denna värld också? Att jag tycker den ser ful ut men inser att den är bra?

Nu känns det som om jag klagar för mycket, så ska det ju inte bli! Jag kommer förmodligen att *host* ladda *host* ner den utan att betal*host*... För att se hur den är liksom (det är ju ungefär så man gör när man tittar på hundar innan man bestämmer sig för att köpa, för att ta upp hundexemplet igen), dessutom har jag knappt några simpoints kvar :P


Vad tycker ni om denna värld, bilden att döma?

 
 
Ingen bild

Ellie

12 februari 2012 10:05

Jag tycker att det ser ut som någon slags "framtids-stad". :o

 
Ingen bild

emma

12 februari 2012 10:08

jag tycker faktist den ser jätte mysig ut med vattnet och så, och så kan man ju ha sitt eget "afrika" land där alla personer är med mörkare än i dom andra städerna :)

 
Ingen bild

L

12 februari 2012 10:55

Ett ord - Uddaholm.

 
Ingen bild

:)

12 februari 2012 11:01

den verkar cool

 
Gummis

Gummis

12 februari 2012 11:25

Tycker den verkar GRYM! Det är ju bara roligt med en annorlunda stad, inget roligt om alla städer är lika gröna å fina. Jag har längtat efter en ökenstad så detta blir intressant! som nån sa de ser ut som en framtids stad eller utomjordingstad kanske. Om man tittar noga på bilden så ser man inga av de vanliga kaninhålen heller är alla nya?

http://simsweden.blogspot.com

 
wilhelmina

wilhelmina

12 februari 2012 12:34

Jag tycker den vekar ganska cool lite som ökenstaden i sims 2

http://sims3tjejerna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Carro

12 februari 2012 13:27

Det är nog meningen att den ska se så udda ut. Antar att det är någon form av ”rymdstad”, eftersom den ser så himla annorlunda och speciell ut, typ. Sen betyder ju Lunar Lakes ”Månens sjöar” :)

 
Lime

Lime

12 februari 2012 13:52

"Jag kommer förmodligen att *host* ladda *host* ner den utan att betal*host*..."

Precis vad jag *host* tänkte... *host* göra... ;-)

http://isims.biz/se

 
^.^

^.^

12 februari 2012 14:36

Jag brukar inte tycka om ökenstäder, men den är var cool. Gillar vattnet allt annat. Känns lite som framtiden^^

http://theesimsblogg.bloggplatsen.se

 
^.^

^.^

12 februari 2012 14:37

och allt annat* ska det va...

http://theesimsblogg.bloggplatsen.se

 
Lovegood

Lovegood

12 februari 2012 15:27

Haha, själv tyckte jag fett mycket om den 8D Synd bara att jag har typ... noll simpoints .w.

http://simsa-si.bloggplatsen.se

 
Marre

Marre

12 februari 2012 16:05

Ganska cool :) tänker typ på framtiden om typ 3000 år eller något liknande ^_^
Spännande

http://disneymarresims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lisa/Elena

12 februari 2012 17:05

staden heter alltså månens sjöar på svenska o jag tror dom menar är att detta stad är en gruva där det finns diamanter o att det är första staden som fanns i sims 3 värden det är därför den ser öken ut o är lite uda o jag har läst på flera EA sidor ;) ville bara dela med av fakta .

 
Queenie

Queenie

12 februari 2012 17:23

vad jag läst så ska det ju föreställa en stad på en annan planet typ, "lunar lakes" betyder ju som många andra sagt "månens sjöar" :)
själv ska jag inte köpa det, vill jag ha en alien-stad laddar jag bara ner olika saker och bygger en egen :D

http://queenofsims.blogg.se

 
Ingen bild

jessica

14 februari 2012 10:01

jag hittade lite bilder på lunar lakes, de finns här : http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/499710.page

 
Kaka

Kaka

16 februari 2012 07:22

Tanken med att den ser "ökenig" ut är att det ska likna Uddaholm lite.

http://railroad.blogg.se

 
Elin

Elin

22 februari 2012 12:33

Jätte fin the sims blogg :)

Men hur kan man ladda ner staden "gratis"? :)

Kram!

http://elinomadde.blogg.se

 
Ingen bild

Fannnyyy

31 maj 2012 23:18

någon som vet hur man får in skiten i sims o.o Köpte det kring 11 idag, har försökt i 5 timmar och försökt få in det, men det funkar ju verkligen inte!

 
Ingen bild

Misan

1 juni 2012 12:19

Om du köpte på exchange så kolla i startmenyn, vid skylten "nedladdningar" där markerar du det du vill ladda upp till spelet och tryck installera, om det inte funkar ändå brukar det stå att instalitionen misslyckades, oftast för att du inte har edn senaste updateringen eller rätt expantionspaket.

 
Ingen bild

Misan

1 juni 2012 12:21

Uddaholm i sims 3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 21 februari 2015 12:29

Oj, vad sjukt att några av er fortfarande kollar in här.    Alltså, jag vill börja med att verkligen be om ursäkt att jag bara lämnat bloggen att stå och damma när flera av er väntat på att jag ska komma tillbaka. Jag har helt ärligt inte vetat v...

Av Fanny - 22 september 2014 21:14

... Och så gick det ett ganska bra tag utan att jag uppdaterat ordentligt. Igen.   Det är väl egentligen samma anledningar som vanligt, har liksom inte så mycket sug att skriva något just nu, och har inte haft det på länge. Jag har liksom massa a...

Av Fanny - 11 september 2014 21:00

    Vet inte hur kul ni tycker det är att läsa om trean nu när fyran kommit ut, men jag har fortfarande inte skaffat den så det här är egentligen allt jag har att komma med.    Alexander fick sig en ny hårfärg, eftersom jag, som jag sagt någo...

Av Fanny - 4 september 2014 10:59


Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!   Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? ...

Av Fanny - 25 augusti 2014 16:30

Nu har det släppts en ny trailer för The sims 4, vars release verkligen börjar närma sig nu!      Tänker ni köpa det? ...

Välkommen!



Välkommen till FantaSims3, Fantas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta, och jag är tretton år gammal. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet.

Om du vill veta mer om bloggen, klicka här!

   

Hjälp att få

Har du problem med ditt spel? Vill du ha hjälp? Behöver du ett tips? Jag kan försöka svara på dina frågor!

 

Tänk bara på att alltid googla eller söka i bloggen innan du frågar, att beskriva ditt problem så gott det går och att läsa min FAQ innan du frågar. Då blir det mycket lättare för mig att hjälpa till och hinna svara på allas frågor!

 

Ställ din fråga här:

1 723 besvarade frågor

Gilla och följ

         

Nedräkningar

Fanta undersöker...

Längtar du efter The sims 4?
 Ja, jag är så exalterad!
 Ja, det verkar väldigt kul.
 Det verkar bra, men jag vill veta mer först.
 Nja, är inte så intresserad.
 Nej, jag vill inte ha det.

Kontakt

 

 

Det finns många sätt att nå mig på, det bästa sättet är att skicka en kommentar eller fråga på bloggen men om du inte vill det står min mailadress ovan.

 

thesims3.com heter jag Fantabest, bli gärna vän med mig där! Dock är det bäst om du inte ställer frågor där, du har betydligt större chans till svar på bloggen, i mailen eller på bloggens Facebook.

Läs om...

Lämna ett avtryck

Letar du efter något?

Om det är något speciellt du vill leta efter, sök upp det i sökrutan så letar den efter inlägg jag har skrivit med det temat! Om du t.ex. vill veta om Vampyrer, sök på "Vampyr" så kommer det upp inlägg om just vampyrer.

Sök alltid innan du ställer en fråga i frågerutan!

Det senaste!

Arkiv

Bra nedladdningar

Tidigare år

Copyright

Allt på bloggen ägs av mig om inte annat anges och får absolut inte kopieras utan tillstånd.

 

Jag äger inte något av The sims 3, det är ett varumärke tillhörande EA.


Ovido - Quiz & Flashcards